Twee jaar? Welk stuk van Wittevrouwen is dat dan? Ik had hem na 8 weken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje bot inderdaad. Maargoed zonder dat slotje had ik dit topic nooit gevonden
Wittevrouwen meldt zich. Ik wacht al bijna twee jaar op een parkeervergunning![]()
Stuk dichtst bij de stad. Rondom de Super de boer zeg maar. Iemand hier in huis heeft al een vergunning en er is een enorme wachtlijst voor de tweede vergunning. Dat allemaal terwijl mn broer die aan het eind van de biltstraat woont gewoon twee vergunningen krijgt op zijn naamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:48 schreef lost95 het volgende:
[..]
Twee jaar? Welk stuk van Wittevrouwen is dat dan? Ik had hem na 8 weken.
Dat valt al snel onder Kanaleneiland, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:44 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
goed dat je Transwijk er niet bij zet. We willen het netjes houden.
quote:De naam Transwijk komt van een boerderij die tot halverwege jaren vijftig aan de Wethouder Diemontlaan stond.
Op de hekpalen van de boerderij van de familie De Wit stond de tekst: Trans - Weik
Ja dat is mooit klote, maar het is ook verdomde vol.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Stuk dichtst bij de stad. Rondom de Super de boer zeg maar. Iemand hier in huis heeft al een vergunning en er is een enorme wachtlijst voor de tweede vergunning. Dat allemaal terwijl mn broer die aan het eind van de biltstraat woont gewoon twee vergunningen krijgt op zijn naamHet is niet eerlijk
En dat komt door al die kutjuppenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat is mooit klote, maar het is ook verdomde vol.
parkeerproblemen niet nee , maar hier binnenkort voor de deur waarschijnlijk wel betaald parkerenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:46 schreef Q. het volgende:
Buitenwijken hebben toch wel voordelen. Geen parkeerproblemen hier.Behalve als de Jaarbeurs weer iets organiseert.
Ik snap alleen niet waarom Lunetten onder Rivierenwijk, Ondiep en Oog-in-al staat. Rustige wijk (misschien iets te), niet heel erg crimineel en veel parkeerplek!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:12 schreef speknek het volgende:
Binnenstad
Tuinwijk
Pijlsweerd
Lombok
Rivierenwijk
Ondiep
Oog-in-al
Lunetten
Hoograven
Zuilen
Leidsche Rijn
Overvecht
Kanaleneiland
Waar?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef marcek het volgende:
[..]
parkeerproblemen niet nee , maar hier binnenkort voor de deur waarschijnlijk wel betaald parkeren![]()
In een boot zitten en varen over de oude gracht is helemaal niet indie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Binnenkort ben ik waarschijnljik met boot en al te spotten op de oudegracht!
Mits de vergunning haast maakt, maar dat zal wel niet.
Parkeerplaats voor de olof palmelaan , die langs de weg der verenigde naties.quote:
ik stem iig voorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Q. het volgende:
Ze moeten die kloterige Jaarbeurs uit de stad halen, dat scheelt al de helft aan autoverkeer.
Ik wil vooral meer fietsenrekken eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:25 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
En dat komt door al die kutjuppen![]()
en vooral niet door die studenten met een auto
Je kop houden is ook lastig hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
In een boot zitten en varen over de oude gracht is helemaal niet indie!![]()
![]()
Ohja. Sorry.quote:
Vast wel, gelukkig hebben wij nog een parkeerterrein op de binnenplaats.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef marcek het volgende:
[..]
ik stem iig voor![]()
hopelijk voor jou wordt de parkeerdruk bij jullie niet hoger voor de deur , zodra het hier betaald parkeren wordt.
Onveilige: door het park en langs de moestuinen bij dat stukje Lunetten waar alle straten vernoemd zijn naar herten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:55 schreef Q. het volgende:
Wat is de veilige en wat is de onveilige route vraagt de leek?
Wat ik al zei, ik had ruimte en rustigheid niet meegenomen. Reden waarom Lunetten bij mij lager staat: het is ver weg, gebouwen zijn lelijke jaren zeventig stijl. Overigens staat ondiep wel te hoog bij mij, zie ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:17 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Lunetten onder Rivierenwijk, Ondiep en Oog-in-al staat. Rustige wijk (misschien iets te), niet heel erg crimineel en veel parkeerplek!
Is het leuk daar? Ik overweeg om daar ook te gaan hockey'en. In elk geval kom ik binnenkort een keertje proeftrainen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hockey in bij het 'oo-zoo-gezelilge' MHC Fletiomare gelegen pittoreske De Meern, al waarvoor ik mijzelf al fietsend door Parkwijk moet begeven om daar te geraken
Hij hoopt er nog steeds opquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:58 schreef Q. het volgende:
Ben je niet bang om verkracht te worden, Sjoewe?
Mooi lokkertje ook. Pedovrije school, wees vooral niet ongerust.quote:Op woensdag 30 mei 2007 06:43 schreef DennisMoore het volgende:
Absurd dat er bordjes zijn met 'Veilige fietsroute'.
Dat park is inderdaad niet erg geschikt om als vrouw alleen door te fietsen 's nachts. Maar ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik hoor dat er echt wat gebeurd is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lunetten: collega van mij is laatst van haar fiets getrokken door drie mannen in een auto toen ze de "onveilige" fietsroute door het park naar haar huis in Lunetten fietste. Zij is voor de duivel nog niet bang, heeft die mannen een trap verkocht en is weggefietst. Maar, dat gebeurt dus nogsteeds in Lunetten.
Ook voor de mensen hier even misschien goed om te weten: die veilige fietsroute is er dus niet voor niets.
Het is kneuterig, en dat is prima.quote:Op woensdag 30 mei 2007 06:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is het leuk daar? Ik overweeg om daar ook te gaan hockey'en. In elk geval kom ik binnenkort een keertje proeftrainen.
Langs de grachten in de werfkelders zijn veel goedkopere restaurantjes te vinden en anders Tante's Bistro, zit ook aan de Oude Gracht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef Nosh het volgende:
Oi! Waar in Utreg is het eten eetbaar, betaalbaar (euro of 15, exclusief drank. Zoiets), en zit je in een enigzins toffe ambiance?
Ik ben normaal van de Febo of de kebab of de laffe noedels, maar dat schijnt voor deze gelegenheid dan weer uitgesloten te zijn.
de ommekeer - voorstraatquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef Nosh het volgende:
Oi! Waar in Utreg is het eten eetbaar, betaalbaar (euro of 15, exclusief drank. Zoiets), en zit je in een enigzins toffe ambiance?
Ik ben normaal van de Febo of de kebab of de laffe noedels, maar dat schijnt voor deze gelegenheid dan weer uitgesloten te zijn.
Mariastraat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de ommekeer - voorstraat
boslust - geen idee hoe dat straatje heet. in het straatje van de macstore in ieder geval
.
El Mundo (voorstraat) is voor dat bedrag trouwens ook prima te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef Nosh het volgende:
De ommekeer ziet er tof uit! Dat pand!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de ommekeer - voorstraat
boslust - geen idee hoe dat straatje heet. in het straatje van de macstore in ieder geval
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |