Graag gedaan, succes met de strijd om intertoto.quote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Jasper1908 het volgende:
Het seizoen is toch nog een beetje goed gemaakt op de laatste speeldag.![]()
BEDANKT![]()
![]()
Aldus iemand met een avatar met the proud (is het niet pridequote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Jasper1908 het volgende:
BEDANKT![]()
![]()
als je het zo bekijkt.. heeft psv het al helemaal uit handen gegeven na de winterstop dus....quote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Urquhart het volgende:
Het begint hier nu een beetje te bezinken. We hebben het compleet in onze eigen handen gehad, denk maar aan Sparta-uit, Roda-uit, Heerenveen-thuis, Excelsior-thuis etc. Dat balletje van Gabri vorige week
Ja, maar die zijn verdomme wél kampioenquote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt.. heeft psv het al helemaal uit handen gegeven na de winterstop dus....
met een beetje mazzel halen ze dat ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Graag gedaan, succes met de strijd om intertoto.
Mijn godquote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Jasper1908 het volgende:
BEDANKT![]()
![]()
Dat vind ik idd een hele goede conclusie, als alles zo dicht bij elkaar staat weet je gewoon dat het een dubbeltje op zijn kant is. Het kon alle kanten op omdat het zelfs om het doelsaldo ging. Voor hetzelfde geld was het precies wel onze kant opgevallen of speelde AZ wel het niveau wat het had moeten spelen. Het is jammer maar om te lang in zo'n grafstemming te blijven hangen is niet goed voor je gezondheid.quote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef WEST het volgende:
tja shit hapens, dit senario kon ook gebeuren
quote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Gaan jullie me nu eindelijk geloven!? Ajax is zo klote bezig dit seizoen!!!!! Dat AZ het laat liggen is al erg genoeg maar dat Ajax sowieso maar met 2-0 wint is DRAMATISCH!
Ten Cate ROT AJB OP!!
Je kon het al zien tijdens Ajax-Heracles....maar 3-0. Die wedstrijd en natuurlijk RKC uit hebben ons de das omgedaan.
Mag HtC ajb weg. plz. plz. plz. wat een nare trainer is dat.
Die wissel tegen Sparta was natuurlijk hilarisch.....maggie weg ajb. PLZ bestuur van Ajax stuur die houtjetouwtje trainer weg.
Respect voor PSV btw.
Opportunistquote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Gaan jullie me nu eindelijk geloven!? Ajax is zo klote bezig dit seizoen!!!!! Dat AZ het laat liggen is al erg genoeg maar dat Ajax sowieso maar met 2-0 wint is DRAMATISCH!
Ten Cate ROT AJB OP!!
Je kon het al zien tijdens Ajax-Heracles....maar 3-0. Die wedstrijd en natuurlijk RKC uit hebben ons de das omgedaan.
Die wissel tegen Sparta was natuurlijk hilarisch.....maggie weg ajb. PLZ bestuur van Ajax stuur die houtjetouwtje trainer weg.
Respect voor PSV btw.
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
als je een x aantal punten voorstaat is het meer gepast..quote:Op zondag 29 april 2007 17:21 schreef Nashje het volgende:
Lul niet gast. eindhoven was in de winterstop één en al arrogantie en nu krioelt het er weer van. Al dat gejank om arrogantie.
Je weet dat je Ajax nu vergelijkt met de clubs die op plaats 14-18 staan he...quote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
Oh nu wel opeens respect voor psv? Ben je wel helemaal lekker in je hasses of niet?quote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
nou overdrijven is ook een vak hoor...jezusquote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
Nou weer respect voor psv, wat een mongool ben je ook. Rot alsjeblieft op ofzo.quote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
Dat dus, vanavond geen feest voor mij.quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
Ik kan nu echt geen koninginnedag vieren, al die vrolijke kutpaupers
Ga gewoon joh, als ik je tegenkom krijg je een biertje van me.quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
Eh nee, AZ heeft verloren, een zelfde doelsaldo als PSV was zat geweest. Wie snapt het nu nietquote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Speed1971 het volgende:
Jullie snappen echt geen donder van voetbal he, en zeker niet van het coachen van een team.
Als je minimaal met 7-0 moet winnen om het in eigenhand te houden en je wint maar met 2-0 heb je het gewoon ZEER slecht gedaan.
WEG MET HtC!!! WEG ERMEE!
Oee daar heb je me hoorquote:
36 en ik haat alles wat Ajax ademt op dit moment.quote:Op zondag 29 april 2007 17:29 schreef Pritt het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe oud Speed1971 werkelijk is.
Gast, ik zou morgen eigenlijk naar eihoven gaanquote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
Jij ook al? Ik zit gvd in Eindhoven. En maar toeteren, die successupporters.quote:Op zondag 29 april 2007 17:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Verdomme, morgen met een stel boertjes afgesproken om Koninginnedag te vieren.
ik zou zeggen WORD PSV OF AZ FAN!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
36 en ik haat alles wat Ajax ademt op dit moment.
Wat een blamage. Ik dacht dat ik dit seizoen niet meer een grotere teleurstelling dan de 2-2 tegen RKC zou moeten verwerken....wat blijk.....het werd nog erger.
WAT EEN AFGANG!
Als je al 36 jaar oud bent verwacht ik toch wel iets meer volwassenheid.quote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
36 en ik haat alles wat Ajax ademt op dit moment.
Op grond waarvan?quote:
Nu zul je in je eentje moeten feesten achter de PC denk ik..quote:Op zondag 29 april 2007 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oee daar heb je me hoor. Nee ik ben geen stadionganger (behalve voor dancefeesten) en nu?
.
Nee.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
Het lijkt me dat Ten Cate opstapt nu? Na zo'n opmerking vorige week nemen ze hem nu zelfs in A'dam niet meer serieus.
ach Henk had er geloof in en het was bijna ook gelukt dus tja dat vergeef ik Henk wel.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
Het lijkt me dat Ten Cate opstapt nu? Na zo'n opmerking vorige week nemen ze hem nu zelfs in A'dam niet meer serieus.
Man, een doelpuntje en hij was de held die gelijk had, en nu is hij de schlemiel.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
Idd wat een smerigequote:Op zondag 29 april 2007 17:40 schreef devv05 het volgende:
Trouwens, Kluivert hoeft ook nooit meer terug te komen.
rkcquote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Urquhart het volgende:
Het begint hier nu een beetje te bezinken. We hebben het compleet in onze eigen handen gehad, denk maar aan Sparta-uit, Roda-uit, Heerenveen-thuis, Excelsior-thuis etc. Dat balletje van Gabri vorige week
Iemand die het snapt.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef Knoekie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap!HAHAHAHAHHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds wanneer hebben we niet meer het recht om arrogant te zijn? Als ik zelfs nu al spandoeken zag van de week met: AZ Kampioen 2006-2007......quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 29 april 2007 17:40 schreef devv05 het volgende:
Trouwens, Kluivert hoeft ook nooit meer terug te komen.
quote:De Amsterdam ArenA viel zondagmiddag volledig stil nadat duidelijk was geworden dat de landstitel naar PSV was gegaan.
Zo'n 5000 Ajax-fans volgden er op grote beeldschermen de wedstrijd van Ajax tegen Willem II in Tilburg. Na afloop ging iedereen met de staart tussen de benen naar huis.
Bij elke wending in de strijd om het kampioenschap gingen de supporters in de ArenA afwisselend uit hun dak of werd het muisstil. Twintig minuten na afloop zaten er nog tientallen aanhangers aangeslagen op de tribune. Het bleef verder rustig.
ben je vrij laat meequote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef jpg97 het volgende:
Hoi, na vandaag zal ik dit topic gaan volgen, ben benieuwd of Ten Cate de schuld gaat krijgen![]()
Maar nu ga ik naar Eindhoven, feestje vieren
quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Knoekie het volgende:
Dat ene doelpuntje van Charisteas in de Arena deed Ajax de das om
Nee hoor, ik werd gelijk plat gebeld door Ajacieden en Feyenoorders waar ik morgen mee ga zuipen in Amsterdamquote:Op zondag 29 april 2007 17:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu zul je in je eentje moeten feesten achter de PC denk ik..
Topseizoen van Harryquote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Knoekie het volgende:
Dat ene doelpuntje van Charisteas in de Arena deed Ajax de das om
quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
Tja, als je maar met 4-0 van ons weet te winnen, verdien je het ook niet echt![]()
Flikker eens op mafkees. Vandeweek zie ik je nog schrijven dat AZ ook wel mag winnen van jou. En nu doen alsof je zoveel met Ajax hebt dat Henk weg moet? Doe toch normaal relnicht.quote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef Speed1971 het volgende:
Ik wil koppen zien rollen! HtC weg en en Hennie ook!
WEG ERMEE!
Mee eens. Al kan het erger (zie de heer E. Koeman bij ons) maar ten Cate had eigenlijk in februari al gefaald. Hij kreeg nog een herkansing en ook die pakte hij niet. Blind deed het beter in verhouding, want die pakte met veel minder materiaal nog een beker en kwam ook in Europa (de CL) verder.quote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Iemand die het snapt.
HtC heeft zichzelf idd volledig belachelijk gemaakt, maar nog veel erger....hij heeft AJAX zo te kakken gezet. Wat een drama vandaag.
Hou op met je zielig gedoe. Ajax is met sprongen vooruit gegaan tov het vorig seizoen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef Speed1971 het volgende:
Ik wil koppen zien rollen! HtC weg en en Hennie ook!
WEG ERMEE!
Wie moet het dan worden? Slaagt die trainer er ook in toptransfers rond te krijgen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef Speed1971 het volgende:
HtC heeft zichzelf idd volledig belachelijk gemaakt, maar nog veel erger....hij heeft AJAX zo te kakken gezet. Wat een drama vandaag.
van mij mag Ajax gaan cashen met hemquote:Op zondag 29 april 2007 17:52 schreef Pritt het volgende:
Sneijder wilde afscheid nemen met een kampioenschap dus hij blijft nog een seizoen.
En wat blijft er dan van Ajax over?quote:Op zondag 29 april 2007 17:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
van mij mag Ajax gaan cashen met hem
Als Perez blijft en er met dat geld een topverdediger gehaald kan worden ben ik ook geneigd te zeggen dat Sneijder weg mag. Al is het natuurlijk mooi als hij wil blijven... daar mag dan ook wel wat tegenover staan.quote:
Als je de topics gevolgd hebt dan weet je dat ik al nergens op rekende, maar de manier waarop het gegaan is is nu wel erg zuur inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werd gelijk plat gebeld door Ajacieden en Feyenoorders waar ik morgen mee ga zuipen in Amsterdam. Jij daarentegen zit volgens mij ook achter een pc en treurt nu in je eentje
.
Zie je dan werkelijk niet dat we vooruit zijn gegaan door de komst van Stam, Gabri en Davids? Zie je dan werkelijknjiet hoe dom de wissel tegen Sparta was?quote:Op zondag 29 april 2007 17:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hou op met je zielig gedoe. Ajax is met sprongen vooruit gegaan tov het vorig seizoen.
Dus ik vind het een beetje triest dat je met deze opmerking komt, nadat Ajax op 1 doelpunt verschil het kampioenschap mist.
zelfde gevoel hier.quote:Op zondag 29 april 2007 17:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je de topics gevolgd hebt dan weet je dat ik al nergens op rekende, maar de manier waarop het gegaan is is nu wel erg zuur inderdaad.
TC heeft in het begin van het seizoen aangegeven mee te blijven doen om de titel tot de laatste wedstrijd. Dit is hem dan ook aardig gelukt.quote:Op zondag 29 april 2007 17:49 schreef Jnk18 het volgende:
idd patrick, maar dat snappen die slimme gozers nou niet. volgend jaar kampioen
ze hebben 1 doelpunt meer gefaald dan de kampioen hoor...dat valt best mee. ik ben in de verste verte geen ajax-fan, maar ik vind dat Ten Cate het best aardig gedaan heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 17:55 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zie je dan werkelijk niet dat we vooruit zijn gegaan door de komst van Stam, Gabri en Davids? Zie je dan werkelijknjiet hoe dom de wissel tegen Sparta was?
Zie je niet hoe sneu het was dat HtC een betoog hield voor hij en zijn glazen bol?
Ajax heeft zo vaak gefaald dit seizoen. Europees en en die competitie....?....weg met die kwast van een HtC! WEG WEG WEG
Niet mee eens.quote:Op zondag 29 april 2007 17:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
TC heeft in het begin van het seizoen aangegeven mee te blijven doen om de titel tot de laatste wedstrijd. Dit is hem dan ook aardig gelukt.
En hoewel vele hier v. Gaal zien als hun idool, ben ik blij dat die vent met zijn grote bek er plat op is gevallen. Wat vind ik hem een irritante kwal zeg.
Tsss,, dat zeg je toch niet als zoon van godquote:Op zondag 29 april 2007 17:57 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Trust me, ik vreet je met huid en haar op. LOL
Jep, wij moeten tegen Heerenveen ja. En Feyenoord tegen Groningen dus die liggen er na de eerste twee wedstrijden ook alweer uit.quote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef Cheiron het volgende:
Wel klote: Feyenoord 7e dus tegen Heereveen voor de play-offs (toch?). Dat kan nog pittig worden
Het kan me serieus geen reet schelen nuquote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef Cheiron het volgende:
Wel klote: Feyenoord 7e dus tegen Heereveen voor de play-offs (toch?). Dat kan nog pittig worden
Ik moest tennissenquote:
Hahahaquote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja flikker nou eens op zo een verrader kwma ook op een Cafe in Amsterdam ik werd kk gek maar ik moest weg, maak niet uit hoe groot of stoer je was ik zou je rammen echt.
quote:'Van Basten volgt in 2008 bij Ajax Ten Cate op' 29 april 2007
Na het EK van 2008 keert bondscoach Marco van Basten vermoedelijk terug naar Ajax. Dat meldt journalist Hugo Borst deze maand in het tijdschrift Nummer 14. Het hoofdtrainerschap van Ajax zou in dat geval ook direct de laatste klus worden voor Van Basten, die minder plezier zou beleven aan het trainersvak dan hij aanvankelijk had gehoopt.
Hugo Borst Het contract van de huidige Ajax-trainer Henk ten Cate loopt medio 2008 af, waardoor de puzzelstukjes op hun plek zouden kunnen vallen. "Het zou me niets verbazen als hij na zijn bondscoachschap nog maar één klus doet", zegt Borst over Van Basten. "Vermoedelijk Ajax. En misschien al wel vrij snel, want ik denk niet dat Van Basten zijn contract nog gaat verlengen. Ik vraag me zelfs af of hij het wel gaat uitdienen."
De geruchten over een terugkeer van Van Basten naar De Arena deden al eerder de ronde.
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan jouw soort Ajax-'fans', en gelukkig ben ik absoluut niet de enige.quote:
Tja, geen plezier meer in het vak? Dan had ie maar niet gelijk bondscoach moeten worden, want dat is nou niet direct de meest dankbare klus.quote:
Echte fans hebben een hekel aan jullie. Jullie blaten alleen maar wat maar weten niet wat er echt speelt.quote:Op zondag 29 april 2007 18:06 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan jouw soort Ajax-'fans', en gelukkig ben ik absoluut niet de enige.
Dan is ze contract afgelopenquote:Op zondag 29 april 2007 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ten Cate na volgend seizoen al weg is?
Eén fucking goalquote:Op zondag 29 april 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
Het ligt niet aan Ten Cate het ligt gewoon aan ons.
HOERE ZOOI FUCKING SHITZOOI AZ HEEFT VERLOREN EN WIJ LATEN HET LIGGEN!!! FUCKING HELLLLLLLLLLLLL
hihiquote:Op zondag 29 april 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
HOERE ZOOI FUCKING SHITZOOI AZ HEEFT VERLOREN EN WIJ LATEN HET LIGGEN!!! FUCKING HELLLLLLLLLLLLL
Laten we hopen dat ie na volgend seizoen weg is, hij had de title vor het oprapen en heeft gefaaldquote:Op zondag 29 april 2007 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ten Cate na volgend seizoen al weg is?
Aan ons?quote:Op zondag 29 april 2007 18:16 schreef BonJovi het volgende:
jaquote:
De spelers hebben gefaald. NIET Ten Cate.quote:Op zondag 29 april 2007 18:19 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie na volgend seizoen weg is, hij had de title vor het oprapen en heeft gefaald
Klootzak.quote:Ten Cate: redelijk tevreden over afgelopen competitie
Ajax coach Ten cate liet na afloop weten dat de manier waarop Ajax tweede is geworden wel heel zuur was, maar dat hij als Ajax coach toch wel redelijk tevreden kan terugkijken op de afgelopen competitie. 'We hebben met het elftal een stap vooruit gezet. Daarbij hebben we met veel jonge jongens gespeeld. vandaag weer met Van der Wiel, die een mooie toekomst voor zich heeft.'
'De ontknoping was voor mij ook heel verrassend. Het is heel vervelend dat wij niet aan het langste eind hebben getrokken na het puntverlies van AZ. Na de winterstop hebben we de meeste punten gehaald en de meeste goals gescoord. Op het moment supreme hebben we een goal tekort. Dat is 'the story of my life' lijkt het wel. Ook met Go Ahead Eagles misten we promotie al eens op een doelpunt.'
Ten Cate zijn wisselbeleid was niet altijd te volgen maar Ten Cate mag van mij blijven.quote:Op zondag 29 april 2007 18:23 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
De spelers hebben gefaald. NIET Ten Cate.
Ga lekker naar een PiSV topic ofzo![]()
ik ook niet. Volgend jaar moet PSV het zonder Cocu doen, misschien dat we dan meer kans hebbenquote:
Idd, natuurlijk het was een veel beter seizoenen dan de afeglopen 2 maar dan nog, als je het zo verkloot mag je dat niet zeggen.quote:
Ja maar ik heb het over vanmiddag. En hij moet wel blijven anders krijgen we zoals eerder gezegd weer een opbouwjaar en daar heb ik nu wel weer genoeg van gezien de laatste jaren.quote:Op zondag 29 april 2007 18:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ten Cate zijn wisselbeleid was niet altijd te volgen maar Ten Cate mag van mij blijven.
Waarom? Hij zegt weinig geks hier lijkt me. De spelers moeten eens naar zichzelf kijken, HtC kan er vandaag weinig aan doen.quote:
En Ajax zonder Sneijder?quote:Op zondag 29 april 2007 18:24 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook niet. Volgend jaar moet PSV het zonder Cocu doen, misschien dat we dan meer kans hebben
Dat is nou niet bepaald een steekhoudend argument. Ik zeg ook niet dat jij geen echte fan bent. Ik heb alleen een hekel aan dat zwart/wit-gezeik. Als we met 0-3 hadden gewonnen had jij niet zo zitten schreeuwen vandaag.quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Echte fans hebben een hekel aan jullie. Jullie blaten alleen maar wat maar weten niet wat er echt speelt.
Och jee, je bent er zo eentje dus.quote:Maare ik kom jullie graag eens tegen. Tis best al een tijdje geleden dat wij een los gingen
Wat moet die dan zeggen?quote:Op zondag 29 april 2007 18:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ie gewoon niet zeggen als je net zo de titel hebt verneukt.
Perez zou hem heel goed kunnen vervangen dus kwalitatief gaan we er niet heel veel op achteruit dan.quote:
30.000 euro p/w verdienen en dan geen inzet tonenquote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat moet die dan zeggen?
Ja ik vind dat er maar een stelletje kankerlijers hier staan te voetballen.
Oja? Tot nu toe helemaal niets en europees was zeker een drama. Wat als we de finale om de beker verliezen?quote:HtC
...
maar dat hij als Ajax coach toch wel redelijk tevreden kan terugkijken op de afgelopen competitie. 'We hebben met het elftal een stap vooruit gezet
...
Ajax heeft wél inzet getoond, ze speelden met het vuur op de schenen. Allemaal stuk voor stuk. Het is alleen jammer dat we één doelpunt te weinig hebben gemaakt. Meer kun je er niet van maken.quote:Op zondag 29 april 2007 18:29 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
30.000 euro p/w verdienen en dan geen inzet tonen![]()
Ik bedoel niet alleen vandaag. kijk die uitwedstrijd tegen Werder of de 2-2 tegen RKC thuis Heerenveenquote:Op zondag 29 april 2007 18:32 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax heeft wél inzet getoond, ze speelden met het vuur op de schenen. Allemaal stuk voor stuk. Het is alleen jammer dat we één doelpunt te weinig hebben gemaakt. Meer kun je er niet van maken.
het is gewoon kut. punt!
Heracles thuis was ook niet best hoor. MAAR 3-0 terwijl je toen al wist dat het waarschijnlijk op doelsaldo aan kwam.quote:Op zondag 29 april 2007 18:29 schreef Nashje het volgende:
Hij moet gewoon z'n bek houden. We hebben het 2 keer fucking hard laten liggen. RKC en vandaag. Dat hij daar zo nuchter over doet snap ik niet
Dan hebben we pech, maar je moet niet op basis van die enkele wedstrijd je conclusies trekken. Als we winnen moet je niet opeens gaan blaten dat hij dan toch kan blijven, en als we de finale verliezen moet je niet opeens gaan roepen dat het een klootzak is ofzoiets.quote:Op zondag 29 april 2007 18:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Oja? Tot nu toe helemaal niets en europees was zeker een drama. Wat als we de finale om de beker verliezen?
Wat moet hij dan zeggen? Dat we géén progressie hebben geboekt? Dat vd Wiel kut speelde? Dat we er niet alles aan hebben gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 18:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oh jij bent ook redelijk tevreden na het zoveelste jaar zonder kampioenschap..
Ik ben MEGA link dat PSV kampioen is geworden en dat valt met name Ajax te verwijten!quote:Op zondag 29 april 2007 18:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ben jij gefrustreerd omdat AZ geen kampioen is geworden?
Dat heb ik zeker niet gedaan!quote:Op zondag 29 april 2007 18:36 schreef gday het volgende:
[..]
Dan hebben we pech, maar je moet niet op basis van die enkele wedstrijd je conclusies trekken. Als we winnen moet je niet opeens gaan blaten dat hij dan toch kan blijven, en als we de finale verliezen moet je niet opeens gaan roepen dat het een klootzak is ofzoiets.
Precies. Het is ook niet zo dat hij dit uit eigen beweging eventjes opdreunt, maar als er op een persconferentie iets aan je gevraagd wordt dien je gewoon te antwoorden, wat ie gewoon keurig doet.quote:Op zondag 29 april 2007 18:36 schreef toma het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? Dat we géén progressie hebben geboekt? Dat vd Wiel kut speelde? Dat we er niet alles aan hebben gedaan?
Dan zou hij liegen dat ie barste.
dat is een mening geen feit.quote:Op zondag 29 april 2007 18:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Waarom niet? PSV is een goede club.
Dat ze het voor de zoveelste keer zelf hebben laten liggen, dat ze hun excuses aan willen bieden aan de supporters die hier weer de dupe van zijn en dat als kleine goedmaker de playoffs gratis zullen zijn. Dat had een aardig begin geweest.. Niet dit standaard GELUL.quote:Op zondag 29 april 2007 18:36 schreef toma het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? Dat we géén progressie hebben geboekt? Dat vd Wiel kut speelde? Dat we er niet alles aan hebben gedaan?
Dan zou hij liegen dat ie barste.
Maar had je dat vandaag ook geroepen als we met 0-3 hadden gewonnen?quote:Op zondag 29 april 2007 18:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker niet gedaan!
Ik heb al een hele tijd gezegd dat HtC zuigt als coach en dat ie van mij weg mag.
Ja lees mijn posts maar na of misschien kunnen anderen het bevestigen...?quote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef gday het volgende:
[..]
Maar had je dat ook geroepen als we vandaag met 0-3 hadden gewonnen?
We hebben kutwedstrijden gespeeld dit seizoen, maar tegen AZ, PSV en Feyenoord hebben we dit seizoen weer eens ouderwets goeie potten op de grasmat gelegd. Dat komt echt niet elk seizoen voor.
We hebben het niet alleen vandaag laten liggen. Je laat t over de 36 wedstrijden liggen als je één goal te weinig hebt gemaakt. Die goedmaker zie ik liever volgend seizoen.quote:Op zondag 29 april 2007 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat ze het voor de zoveelste keer zelf hebben laten liggen, dat ze hun excuses aan willen bieden aan de supporters die hier weer de dupe van zijn en dat als kleine goedmaker de playoffs gratis zullen zijn. Dat had een aardig begin geweest.. Niet dit standaard GELUL.
Hear hearquote:Op zondag 29 april 2007 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat ze het voor de zoveelste keer zelf hebben laten liggen, dat ze hun excuses aan willen bieden aan de supporters die hier weer de dupe van zijn en dat als kleine goedmaker de playoffs gratis zullen zijn. Dat had een aardig begin geweest.. Niet dit standaard GELUL.
Nou, ik bedoelde het iets anders. Heb mijn post (te laat) aangepast. Ik weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik kan moeilijk voorstellen dat je had geroepen dat Ten Cate op moet rotten als we vandaag kampioen waren geworden, ook al heb je dat eerder wél geroepen.quote:Op zondag 29 april 2007 18:42 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja lees mijn posts maar na of misschien kunnen anderen het bevestigen...?
Vandaar het zoveelste keer.. Die goedmaker wachten we al seizoenen lang op, ik krijg er steeds minder vertrouwen (en zin) in. Vooral omdat ik het idee heb omdat het de spelers geen bal kan schelen. Babel zal vanavond wel weer ergens feestend aangetroffen worden, etc.quote:Op zondag 29 april 2007 18:42 schreef toma het volgende:
[..]
We hebben het niet alleen vandaag laten liggen. Je laat t over de 36 wedstrijden liggen als je één goal te weinig hebt gemaakt. Die goedmaker zie ik liever volgend seizoen.
Voor mij was RKC uit de grote telleurstelling. Toen ben ik voor dit seizoen afgehaakt.....maar eigenlijk was ik al in tranen die week ervoor toen Ajax MAAR met 3-0 thuis won van Almelo.....in die wedstrijd kon je het al zien. Maar ja nietr alle Ajacieden zagen of zien dat.....quote:Op zondag 29 april 2007 18:42 schreef toma het volgende:
[..]
We hebben het niet alleen vandaag laten liggen. Je laat t over de 36 wedstrijden liggen als je één goal te weinig hebt gemaakt. Die goedmaker zie ik liever volgend seizoen.
Ach, hou je bek nou eens over die wedstrijd tegen Heraclesquote:Op zondag 29 april 2007 18:45 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Voor mij was RKC uit de grote telleurstelling. Toen ben ik voor dit seizoen afgehaakt.....maar eigenlijk was ik al in tranen die week ervoor toen Ajax MAAR met 3-0 thuis won van Almelo.....in die wedstrijd kon je het al zien. Maar ja nietr alle Ajacieden zagen of zien dat.....
ik zag die wedstrijd ook de gemakzucht erin kruipen en dat is levens gevaarlijk als je daarna een niet te onderschatten uit-wedstrijd ingaat.quote:Op zondag 29 april 2007 18:45 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Voor mij was RKC uit de grote telleurstelling. Toen ben ik voor dit seizoen afgehaakt.....maar eigenlijk was ik al in tranen die week ervoor toen Ajax MAAR met 3-0 thuis won van Almelo.....in die wedstrijd kon je het al zien. Maar ja nietr alle Ajacieden zagen of zien dat.....
ach ga weg.. denk dat de spelers net zo teleurgesteld zijn als dat wij zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 18:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vandaar het zoveelste keer.. Die goedmaker wachten we al seizoenen lang op, ik krijg er steeds minder vertrouwen (en zin) in. Vooral omdat ik het idee heb omdat het de spelers geen bal kan schelen. Babel zal vanavond wel weer ergens feestend aangetroffen worden, etc.
Daar hebben we het laten liggen. Natuurlijk nog meer in Waalwijk maar die thuiswedstrijd tegen Almelo wist ik het al. Maar 3-0 en Stam viel uit. Met Stam erbij tot het einde hadden we zeker 1 doelpunt minder tegen gehad....en zeer waarschijnlijk tegen RKC.quote:Op zondag 29 april 2007 18:50 schreef toma het volgende:
[..]
ik zag die wedstrijd ook de gemakzucht erin kruipen en dat is levens gevaarlijk als je daarna een niet te onderschatten uit-wedstrijd ingaat.
Helemaal waarquote:Op zondag 29 april 2007 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Zeer terecht dat we geen kampioen zijn. Natuurlijk speelde Willem II fantastisch, met 110% inzet en vochten ze met alles wat ze hadden, maar dat mag geen excuus zijn. Ajax had veel sterker, feller, gemotiveerder moet beginnen en door moeten gaan. Voor rust had het al 3-0 moeten zijn.
Het trieste is dat ELKE keer als Ajax dé belangrijkste wedstrijd van het seizoen moet gaan spelen, ze slecht, ongemotiveerd, slap en ongeconcentreerd beginnen. Ze spelen dan altijd een moeilijke wedstrijd, kunnen het spel niet maken, geen kansen creëren en scoren amper.
Dit is zo vaak gebeurd, tegen Excelsior, Heerenveen thuis, RKC en ook in de voorronde Champions League. En dan nu ook vandaag weer dus. Je speelt niet alleen voor het kampioenschap vandaag, maar ook voor een plaats in de Champions League, dan hoor je dus elke seconde van de wedstrijd te drukken, aan te vallen, te vechten voor elke meter gras. Maar dat deed Ajax wéér niet, alsof ze gewoon niet van hun fouten kunnen (of willen) leren. Dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
Er was vandaag één ploeg die écht van minuut één van de wedstrijd tot en met het einde vol voor het kampioenschap ging, dat was PSV én daarom hebben ze het ook gered, hoewel ze op papier de minste kans maakten.
Henk moet blijven, de ploeg én Henk hebben niet gefaald.. Ajax heeft ook niet gefaald we hebben gewoon pech gehad als je op 1 doelpunt na geen kampioen word.quote:Op zondag 29 april 2007 18:54 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Daar hebben we het laten liggen. Natuurlijk nog meer in Waalwijk maar die thuiswedstrijd tegen Almelo wist ik het al. Maar 3-0 en Stam viel uit. Met Stam erbij tot het einde hadden we zeker 1 doelpunt minder tegen gehad....en zeer waarschijnlijk tegen RKC.
HtC moet echt weg. Met het ontslag van HtC maak je het enige juiste gebaar naar de ploeg toe.....
...de ploeg heeft namelijk niet gefaald!
daar ben ik t ook mee eens.quote:Op zondag 29 april 2007 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Zeer terecht dat we geen kampioen zijn. Natuurlijk speelde Willem II fantastisch, met 110% inzet en vochten ze met alles wat ze hadden, maar dat mag geen excuus zijn. Ajax had veel sterker, feller, gemotiveerder moet beginnen en door moeten gaan. Voor rust had het al 3-0 moeten zijn.
Het trieste is dat ELKE keer als Ajax dé belangrijkste wedstrijd van het seizoen moet gaan spelen, ze slecht, ongemotiveerd, slap en ongeconcentreerd beginnen. Ze spelen dan altijd een moeilijke wedstrijd, kunnen het spel niet maken, geen kansen creëren en scoren amper.
Dit is zo vaak gebeurd, tegen Excelsior, Heerenveen thuis, RKC en ook in de voorronde Champions League. En dan nu ook vandaag weer dus. Je speelt niet alleen voor het kampioenschap vandaag, maar ook voor een plaats in de Champions League, dan hoor je dus elke seconde van de wedstrijd te drukken, aan te vallen, te vechten voor elke meter gras. Maar dat deed Ajax wéér niet, alsof ze gewoon niet van hun fouten kunnen (of willen) leren. Dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
Er was vandaag één ploeg die écht van minuut één van de wedstrijd tot en met het einde vol voor het kampioenschap ging, dat was PSV én daarom hebben ze het ook gered, hoewel ze op papier de minste kans maakten.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:56 schreef Shreyas het volgende:
ja ben ik ook benieuwd naar. er zit een heel vies luchtje aan psv-vitesse vandaag..quote:Op zondag 29 april 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor net dat die kans van Benson gewoon niet te missen was
quote:Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ga weer lekker het IJsselmeer op.
Wat een kut dag, wat een drama.
Ik ga van de week nog wel eens even dieper in op het feit waarom HtC echt moet opzouten.
Weg met die kwibus.
Ik weet wel zeker van niet. Na RKC werden ze ook gewoon feestend aangetroffen en de meeste spelers gaat het toch alleen om het geld.quote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
ach ga weg.. denk dat de spelers net zo teleurgesteld zijn als dat wij zijn.
quote:Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja ben ik ook benieuwd naar. er zit een heel vies luchtje aan psv-vitesse vandaag..
Ah, je hebt familie in Eindhoven?quote:Op zondag 29 april 2007 18:33 schreef toma het volgende:
Maar mijn neefje van 8 heeft nog meer verstand in zn kop dan dat jij hebt.
En niet te vergeten die uitspraak van "maar we zijn wel 1 punt op psv ingelopen!".quote:Op zondag 29 april 2007 19:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Na RKC werden ze ook gewoon feestend aangetroffen en de meeste spelers gaat het toch alleen om het geld.
Weet je wat nog erger is. Er is nog maar 1 ticket voor CL en die gaat dus tussen Ajax en AZ verdeelt worden. PSV is dus weer zeker van CL met hun kanker voetbal.quote:Op zondag 29 april 2007 19:12 schreef HeatWave het volgende:
0-2 kon de moeite er vanaf, laffe honden.
Dat zette meteen al de toon inderdaad. Toen wist je, dat Willem II niet voor spek en bonen erbij stond.quote:
AChteraf zijn dat de belangrijkste wedstrijden geweest, niet vantevoren....quote:Op zondag 29 april 2007 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Die keeper wilde nog wel helpen andersquote:Op zondag 29 april 2007 19:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat zette meteen al de toon inderdaad. Toen wist je, dat Willem II niet voor spek en bonen erbij stond.
Wat was die bezig inderdaad...damn. Derde keeper van Willem II toch?quote:
Of jij niet..quote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Speed1971 het volgende:
Jullie snappen echt geen donder van voetbal he, en zeker niet van het coachen van een team.
Als je minimaal met 7-0 moet winnen om het in eigenhand te houden en je wint maar met 2-0 heb je het gewoon ZEER slecht gedaan.
WEG MET HtC!!! WEG ERMEE!
Ja op dat moment dacht ik nog het meest dat het kon komen.. Maar het was maar bedrog..quote:Op zondag 29 april 2007 19:43 schreef ericajax het volgende:
kmoest denken aan Bayern enkele jaren terug toen ze die vrije trap kregen, maar Roger moest um weer nemen![]()
Dat wel idd, we verdiende het ook niet, als Ajax zijnde moet je gewoon 0-4 minimaal winnen daar.quote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef Freak187 het volgende:
Ach gasten... Ajax speelde vandaag gewoon KUT. 2 lucky goals en verder niks afgedwongen. Het leek nergens op.
Zijn we toch wel gewendquote:Op zondag 29 april 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Op basis van vandaag heeft psv het gewoon verdient, Ajax was weer KUT. En dat in de wedstrijd waarin je kampioen had kunnen wordenHeb er nog steeds geen woorden voor.
Ligt er imo aan of je de beker wint of nietquote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef Suijk het volgende:
En tegen die Friezen zie ik het ook helemaal niet zitten.
Ik geef er ook geen zak meer om wat de uitslagen worden van de play-offsquote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef Suijk het volgende:
En tegen die Friezen zie ik het ook helemaal niet zitten.
Battle of the aangeslagen vogeltjes. Dat wordt een wedstrijd van niks.quote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ligt er imo aan of je de beker wint of niet![]()
0-1 voor ons ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Battle of the aangeslagen vogeltjes. Dat wordt een wedstrijd van niks.
Ja dat zag ik inderdaad ook ja, ze vroegen er ook wel om. De kingside was heel triest bezig.quote:Op zondag 29 april 2007 19:55 schreef Silenus het volgende:
Was wel agressief sfeertje op het eind, uitdagingen over en weer. Ajacieden wilden over de hekken klimmen, Willem II daagde uit. (Voor de wedstrijd ook al kleine knokpartijtjes op de kingside)
Na de wedstrijd toen we eruit mochten renden er direct een man of 60/70 naar Willem II supporters, maar toen ging ik naar huis.
Je kent het belang van CL niet?quote:Op zondag 29 april 2007 19:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak meer om wat de uitslagen worden van de play-offs
Willem II speelde fantastisch? Welke wedstrijd heb jij in godsnaam gezien. Het niveau van Willem II was iets "normaal" (Voor dit seizoen) en we staan 15e. You do the math.quote:Op zondag 29 april 2007 18:56 schreef Shreyas het volgende:
kut playoffs.. ben er vorig jaar wel naar toe geweest maar dat doe ik dit jaar niet meer. Misschien als iedereen het gewoon boycot we zélf eens een signaal kunnen afgeven.quote:Op zondag 29 april 2007 19:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak meer om wat de uitslagen worden van de play-offs
Ajoh, vanaf nu kan het alleen maar beter. Zondag effe de beker pakken, en dan volop in de play-offs er tegenaan gaan, en dan hopen dat we Kopenhagen niet tegenkomenquote:Op zondag 29 april 2007 19:55 schreef Frasier het volgende:
Blij dat dit drama-seizoen bijna ten einde is
Ja financieel gezien is het tegenwoordig wel ongeveer verplicht om CL te spelen (jammer genoeg) want ik gun het ze op dit moment totaal niet, stelletje lamlendige verwende miljonairsquote:
En idd de gehele technische staf, spelersgroep en Willem II aanhang er compleet voor gingen om Ajax NIET kampioen te laten worden. Anders was de technische staf en spelersgroep al op vakantie gegaan en de Tilburgse aanhang flink aan het zuipen gezet voor koninginnenacht, Tilburg zingt en Willem II zingt en was Ajax waarschijnlijk WEL kampioen geworden.quote:Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef devv05 het volgende:
Fijn trouwens dat HtC met zijn uitspraken Willem II even op scherp heeft gezet en de druk bij de eigen selectie heeft opgevoerd
klopt. WillemII speelde voor hun doen niet veel beter dan normaal. Misschien omdat ze een aantal spelers misten (Bobson, Sengier, Aerts) dat ze het toch nog aardig hebben gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 19:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Willem II speelde fantastisch? Welke wedstrijd heb jij in godsnaam gezien. Het niveau van Willem II was iets "normaal" (Voor dit seizoen) en we staan 15e. You do the math.
idd naait ons WEERquote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef Jasza het volgende:
Pauper Farfan ook altijd.
ik vind hem steeds meer op de duivel gaan lijkenquote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef Jasza het volgende:
Pauper Farfan ook altijd.
Wat een onzin,ga gewoon feestvieren morgenquote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef MaxC het volgende:
Speed1971 opflikkeren, als Ten Cate nu weg gaat hebben we weer een opbouwjaar. Volgend jaar moeten we gewoon 10 speelrondes van tevoren kampioen zijn
Ik skip morgen koninginnedag![]()
Vergeet sparta niet vorige weekquote:Op zondag 29 april 2007 18:29 schreef Nashje het volgende:
Hij moet gewoon z'n bek houden. We hebben het 2 keer fucking hard laten liggen. RKC en vandaag. Dat hij daar zo nuchter over doet snap ik niet
Kom nou toch, dit kun je niet menen. Die Willem II knakkers waren helemaal te sneu bezig, constant met ons bezighouden, 'helemaal niets in amsterdam' zingen. Hallo, je bent Willem II, een of andere kleurloze dertien-in-een-dozijn club die nooit wat gewonnen heeft. AZ aanmoedigen, Boeruh boeruh scanderen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Bovendien was de aanwezige Ajax aanhang een stel enorme zoutzakken, die nauwelijks de club hebben gesupport en alleen wat deden bij begin van de helften en 5 minuten waneer ze weer virtual kampioen waren... Zeer zeer triest voor een club die luidskeels riep dat ze wel ff kampioen gingen worden. Dit was nog verder onder het niveau van bioscooppubliek en dat komt dan vanuit Tilburg dat commentaar en dat zegt al erg veel![]()
Dat meen ik serieus. En ik vond het ook niet geweldig dat ze bij ons PSV gingen aanhangen, maar voor een club die kampioen wil worden was de aanhang 100000% beneden peil.quote:Op zondag 29 april 2007 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kom nou toch, dit kun je niet menen. Die Willem II knakkers waren helemaal te sneu bezig, constant met ons bezighouden, 'helemaal niets in amsterdam' zingen. Hallo, je bent Willem II, een of andere kleurloze dertien-in-een-dozijn club die nooit wat gewonnen heeft. AZ aanmoedigen, Boeruh boeruh scanderen.
0-2 verliezen en dan nog juichen, wat een clubhoertjes zijn het.
Ik ben misschien een beetje gefrustreerd, maar de Willem II supporters waren vandaag de lachertjes van de dag. Waar is je fucking clubgevoel man.
En dat ook nog een keer jaquote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
tja wat hadden ze dan moeten doen als ze toch niets meer te winnen hadden en 2-0 achter stonden? Gasten moeten toch iets doen om nog een beetje leuke middag te hebben.
Achteraf is altijd alles zo makkelijk te verklaren, maar je schiet er niks mee op...quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef existenz het volgende:
Ik durf de statement dus wel aan: "Ten Cate heeft die ene extra goal verspeeld door zijn uitlatingen over de wedstrijd".
Nou, dat ga ik niet tegenspreken...quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef existenz het volgende:
Ik durf de statement dus wel aan: "Ten Cate heeft die ene extra goal verspeeld door zijn uitlatingen over de wedstrijd".
Of het statement: "Als alle spelers er gewoon vol voor waren gegaan waren we nu kampioen"quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef existenz het volgende:
Hij heeft het gewoon (weer) dom aangepakt.quote:Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Of het statement: "Als alle spelers er gewoon vol voor waren gegaan waren we nu kampioen"
Ik vind dat je Ten Cate niet mag verwijten dat we geen kampioen zijn geworden.
Jij ook alquote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef tha_dark het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om morgen met Koninginnedag naar Eindhoven te gaan maar daar zit ik nu zwaar over te twijfelen.
't komt niet in je op dat PSV gewoon weer eens erg goed speelde?quote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Wat een kutplopeg dat Vitesse. Anders ga je meteen na 5 minuten al voorover gebogen staan om nog 85 minuten genaaid te worden. Wat een zwakke kutploeg zeg.
Mooi gezegd.. maar toch teleurstelling..quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
Toch overheerst trots bij mij, dat we toch nog zolang hebben meegedaan, dat we zulke mooie wedstrijden gewonnen hebben, dat de steun van de supporters weer massaal was, geweldig jongens! Jammer dat het er vandaag niet in zat, weinig tot niets weggeven, te weinig gecreerd..
Prachtig verwoord alleen is dat laatste jammer genoeg so true:.... te weinig gecreëerdquote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
Toch overheerst trots bij mij, dat we toch nog zolang hebben meegedaan, dat we zulke mooie wedstrijden gewonnen hebben, dat de steun van de supporters weer massaal was, geweldig jongens! Jammer dat het er vandaag niet in zat, weinig tot niets weggeven, te weinig gecreerd..
Was je nog op dat pleintje voor het uitvak? Volgens mij heb ik je wel even voorbij zien rijden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
net terug uit Stilburg, wat een KUTPUBLIEK! Voor die aidsclub uit Eihoven juichen, en voorderest niks doen, mietjes zijn het, zoals die ME'er later tegen mij zei: Oh let maar op, straks laten we onze stokken zien en dan rennen ze, die tilburgers zijn niet van die helden
Dat kan je alleen zeggen als je voor Twente of een andere subtopper bent.quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
Toch overheerst trots bij mij, dat we toch nog zolang hebben meegedaan,
Juichen als je 0-2 verliest enzoquote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef stefmans het volgende:
WIllem II en de Kingside stelletje tyfus mongolen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |