Graag gedaan, succes met de strijd om intertoto.quote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Jasper1908 het volgende:
Het seizoen is toch nog een beetje goed gemaakt op de laatste speeldag.![]()
BEDANKT![]()
![]()
Aldus iemand met een avatar met the proud (is het niet pridequote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Jasper1908 het volgende:
BEDANKT![]()
![]()
als je het zo bekijkt.. heeft psv het al helemaal uit handen gegeven na de winterstop dus....quote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Urquhart het volgende:
Het begint hier nu een beetje te bezinken. We hebben het compleet in onze eigen handen gehad, denk maar aan Sparta-uit, Roda-uit, Heerenveen-thuis, Excelsior-thuis etc. Dat balletje van Gabri vorige week
Ja, maar die zijn verdomme wél kampioenquote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt.. heeft psv het al helemaal uit handen gegeven na de winterstop dus....
met een beetje mazzel halen ze dat ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Graag gedaan, succes met de strijd om intertoto.
Mijn godquote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Jasper1908 het volgende:
BEDANKT![]()
![]()
Dat vind ik idd een hele goede conclusie, als alles zo dicht bij elkaar staat weet je gewoon dat het een dubbeltje op zijn kant is. Het kon alle kanten op omdat het zelfs om het doelsaldo ging. Voor hetzelfde geld was het precies wel onze kant opgevallen of speelde AZ wel het niveau wat het had moeten spelen. Het is jammer maar om te lang in zo'n grafstemming te blijven hangen is niet goed voor je gezondheid.quote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef WEST het volgende:
tja shit hapens, dit senario kon ook gebeuren
quote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Gaan jullie me nu eindelijk geloven!? Ajax is zo klote bezig dit seizoen!!!!! Dat AZ het laat liggen is al erg genoeg maar dat Ajax sowieso maar met 2-0 wint is DRAMATISCH!
Ten Cate ROT AJB OP!!
Je kon het al zien tijdens Ajax-Heracles....maar 3-0. Die wedstrijd en natuurlijk RKC uit hebben ons de das omgedaan.
Mag HtC ajb weg. plz. plz. plz. wat een nare trainer is dat.
Die wissel tegen Sparta was natuurlijk hilarisch.....maggie weg ajb. PLZ bestuur van Ajax stuur die houtjetouwtje trainer weg.
Respect voor PSV btw.
Opportunistquote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Gaan jullie me nu eindelijk geloven!? Ajax is zo klote bezig dit seizoen!!!!! Dat AZ het laat liggen is al erg genoeg maar dat Ajax sowieso maar met 2-0 wint is DRAMATISCH!
Ten Cate ROT AJB OP!!
Je kon het al zien tijdens Ajax-Heracles....maar 3-0. Die wedstrijd en natuurlijk RKC uit hebben ons de das omgedaan.
Die wissel tegen Sparta was natuurlijk hilarisch.....maggie weg ajb. PLZ bestuur van Ajax stuur die houtjetouwtje trainer weg.
Respect voor PSV btw.
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
als je een x aantal punten voorstaat is het meer gepast..quote:Op zondag 29 april 2007 17:21 schreef Nashje het volgende:
Lul niet gast. eindhoven was in de winterstop één en al arrogantie en nu krioelt het er weer van. Al dat gejank om arrogantie.
Je weet dat je Ajax nu vergelijkt met de clubs die op plaats 14-18 staan he...quote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
Oh nu wel opeens respect voor psv? Ben je wel helemaal lekker in je hasses of niet?quote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
nou overdrijven is ook een vak hoor...jezusquote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
Nou weer respect voor psv, wat een mongool ben je ook. Rot alsjeblieft op ofzo.quote:Op zondag 29 april 2007 17:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ten Cate ROT AJB OP!!
Respect voor PSV btw.
Dat dus, vanavond geen feest voor mij.quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
Ik kan nu echt geen koninginnedag vieren, al die vrolijke kutpaupers
Ga gewoon joh, als ik je tegenkom krijg je een biertje van me.quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
Eh nee, AZ heeft verloren, een zelfde doelsaldo als PSV was zat geweest. Wie snapt het nu nietquote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Speed1971 het volgende:
Jullie snappen echt geen donder van voetbal he, en zeker niet van het coachen van een team.
Als je minimaal met 7-0 moet winnen om het in eigenhand te houden en je wint maar met 2-0 heb je het gewoon ZEER slecht gedaan.
WEG MET HtC!!! WEG ERMEE!
Oee daar heb je me hoorquote:
36 en ik haat alles wat Ajax ademt op dit moment.quote:Op zondag 29 april 2007 17:29 schreef Pritt het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe oud Speed1971 werkelijk is.
Gast, ik zou morgen eigenlijk naar eihoven gaanquote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
Jij ook al? Ik zit gvd in Eindhoven. En maar toeteren, die successupporters.quote:Op zondag 29 april 2007 17:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Verdomme, morgen met een stel boertjes afgesproken om Koninginnedag te vieren.
ik zou zeggen WORD PSV OF AZ FAN!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
36 en ik haat alles wat Ajax ademt op dit moment.
Wat een blamage. Ik dacht dat ik dit seizoen niet meer een grotere teleurstelling dan de 2-2 tegen RKC zou moeten verwerken....wat blijk.....het werd nog erger.
WAT EEN AFGANG!
Als je al 36 jaar oud bent verwacht ik toch wel iets meer volwassenheid.quote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
36 en ik haat alles wat Ajax ademt op dit moment.
Op grond waarvan?quote:
Nu zul je in je eentje moeten feesten achter de PC denk ik..quote:Op zondag 29 april 2007 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oee daar heb je me hoor. Nee ik ben geen stadionganger (behalve voor dancefeesten) en nu?
.
Nee.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
Het lijkt me dat Ten Cate opstapt nu? Na zo'n opmerking vorige week nemen ze hem nu zelfs in A'dam niet meer serieus.
ach Henk had er geloof in en het was bijna ook gelukt dus tja dat vergeef ik Henk wel.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
Het lijkt me dat Ten Cate opstapt nu? Na zo'n opmerking vorige week nemen ze hem nu zelfs in A'dam niet meer serieus.
Man, een doelpuntje en hij was de held die gelijk had, en nu is hij de schlemiel.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
Idd wat een smerigequote:Op zondag 29 april 2007 17:40 schreef devv05 het volgende:
Trouwens, Kluivert hoeft ook nooit meer terug te komen.
rkcquote:Op zondag 29 april 2007 17:17 schreef Urquhart het volgende:
Het begint hier nu een beetje te bezinken. We hebben het compleet in onze eigen handen gehad, denk maar aan Sparta-uit, Roda-uit, Heerenveen-thuis, Excelsior-thuis etc. Dat balletje van Gabri vorige week
Iemand die het snapt.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef Knoekie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap!HAHAHAHAHHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds wanneer hebben we niet meer het recht om arrogant te zijn? Als ik zelfs nu al spandoeken zag van de week met: AZ Kampioen 2006-2007......quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef g4st het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 29 april 2007 17:40 schreef devv05 het volgende:
Trouwens, Kluivert hoeft ook nooit meer terug te komen.
quote:De Amsterdam ArenA viel zondagmiddag volledig stil nadat duidelijk was geworden dat de landstitel naar PSV was gegaan.
Zo'n 5000 Ajax-fans volgden er op grote beeldschermen de wedstrijd van Ajax tegen Willem II in Tilburg. Na afloop ging iedereen met de staart tussen de benen naar huis.
Bij elke wending in de strijd om het kampioenschap gingen de supporters in de ArenA afwisselend uit hun dak of werd het muisstil. Twintig minuten na afloop zaten er nog tientallen aanhangers aangeslagen op de tribune. Het bleef verder rustig.
ben je vrij laat meequote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef jpg97 het volgende:
Hoi, na vandaag zal ik dit topic gaan volgen, ben benieuwd of Ten Cate de schuld gaat krijgen![]()
Maar nu ga ik naar Eindhoven, feestje vieren
quote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Knoekie het volgende:
Dat ene doelpuntje van Charisteas in de Arena deed Ajax de das om
Nee hoor, ik werd gelijk plat gebeld door Ajacieden en Feyenoorders waar ik morgen mee ga zuipen in Amsterdamquote:Op zondag 29 april 2007 17:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu zul je in je eentje moeten feesten achter de PC denk ik..
Topseizoen van Harryquote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Knoekie het volgende:
Dat ene doelpuntje van Charisteas in de Arena deed Ajax de das om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |