Wat was die bezig inderdaad...damn. Derde keeper van Willem II toch?quote:

Of jij niet..quote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Speed1971 het volgende:
Jullie snappen echt geen donder van voetbal he, en zeker niet van het coachen van een team.
Als je minimaal met 7-0 moet winnen om het in eigenhand te houden en je wint maar met 2-0 heb je het gewoon ZEER slecht gedaan.
WEG MET HtC!!! WEG ERMEE!

Ja op dat moment dacht ik nog het meest dat het kon komen.. Maar het was maar bedrog..quote:Op zondag 29 april 2007 19:43 schreef ericajax het volgende:
kmoest denken aan Bayern enkele jaren terug toen ze die vrije trap kregen, maar Roger moest um weer nemen![]()

Dat wel idd, we verdiende het ook niet, als Ajax zijnde moet je gewoon 0-4 minimaal winnen daar.quote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef Freak187 het volgende:
Ach gasten... Ajax speelde vandaag gewoon KUT. 2 lucky goals en verder niks afgedwongen. Het leek nergens op.

Zijn we toch wel gewendquote:Op zondag 29 april 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Op basis van vandaag heeft psv het gewoon verdient, Ajax was weer KUT. En dat in de wedstrijd waarin je kampioen had kunnen wordenHeb er nog steeds geen woorden voor.

Ligt er imo aan of je de beker wint of nietquote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef Suijk het volgende:
En tegen die Friezen zie ik het ook helemaal niet zitten.

Ik geef er ook geen zak meer om wat de uitslagen worden van de play-offsquote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef Suijk het volgende:
En tegen die Friezen zie ik het ook helemaal niet zitten.

Battle of the aangeslagen vogeltjes. Dat wordt een wedstrijd van niks.quote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ligt er imo aan of je de beker wint of niet![]()

0-1 voor ons ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Battle of the aangeslagen vogeltjes. Dat wordt een wedstrijd van niks.

Ja dat zag ik inderdaad ook ja, ze vroegen er ook wel om. De kingside was heel triest bezig.quote:Op zondag 29 april 2007 19:55 schreef Silenus het volgende:
Was wel agressief sfeertje op het eind, uitdagingen over en weer. Ajacieden wilden over de hekken klimmen, Willem II daagde uit. (Voor de wedstrijd ook al kleine knokpartijtjes op de kingside)
Na de wedstrijd toen we eruit mochten renden er direct een man of 60/70 naar Willem II supporters, maar toen ging ik naar huis.

Je kent het belang van CL niet?quote:Op zondag 29 april 2007 19:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak meer om wat de uitslagen worden van de play-offs

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |