quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
Netjes voor PSV, weer met dank aan de ultieme toptrainer Ronald Koeman!
quote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef Eilanden het volgende:
'Het aantal tegendoelpunten van FeyenoordNa ADO Den Haag, samen met Sparta, het hoogste van de Eredivisie
Als jij mij de azijn geeft?quote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
Bier en veul graag!
Nee gelukkig niet!quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef pascalheister het volgende:
sjimz moet je nog werken? denk dat dan nog wel wat te doen hebt straks
Jij mag de Ajax-fans uit de goot plukken dus.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!
Morgenochtend om 6.00 mag ik beginnen![]()
en over je lever straks zullen we ook maar zwijgenquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:![]()
nou dit heeft me 10 jaar van mn leven gekost!
ja, de supporters zullen best veel gezopen hebben na zo'n middag, hopelijk blijft alles heel...quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef pascalheister het volgende:
sjimz moet je nog werken? denk dat dan nog wel wat te doen hebt straks
Ja inclusief mezelfquote:Op zondag 29 april 2007 17:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij mag de Ajax-fans uit de goot plukken dus.
Goed gewerkt hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 17:35 schreef RayMania het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/74597.
quote:Op zondag 29 april 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, ik wilde je nog SMS-en, maar durfde het niet, omdat je misschien pas tot 19.00 uur wilde wachten.quote:Op zondag 29 april 2007 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
(Zelfs) Bos flipt de pan uit in het stadion denk ik.
Ook van mij gefeliciteerd PSV'ers hier!
quote:Op zondag 29 april 2007 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoeraaaaa voor psvtjes en friesjes
Arme man van me
20 liter Guinness graag!quote:Op zondag 29 april 2007 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*troostmeisje speelt*
Biertap open zet.
Gefeliciteerd SCHquote:
Ja, nou ben ik je weer kwijt schatquote:Op zondag 29 april 2007 17:58 schreef Eilanden het volgende:
Je mag de FC ook wel feli 'en met de play-offs hoor
Mijn ideequote:Op zondag 29 april 2007 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
PSV kampioen heerenveen play ofssmijn dag is super
FCU kon nog ingehaald worden door NAC en daarmee deelname aan de UEFA play offs verspelen, maar dat is niet gebeurd omdat met 0-2 werd gewonnen van Clau, Noca, Venom en de rest van de Grun-bendequote:
Ik had Heerenveen absoluut verwacht, PSV absoluut nietquote:Op zondag 29 april 2007 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn idee
Het is een beetje stom om te zeggen maar vrijdag had ik dit scenario nog zo'n beetje voorspeld, dat PSV kampioen zou worden, Heerenveen had ik niet zo verwacht eigenlijk.
Gaat het, knul?quote:
Das goequote:Op zondag 29 april 2007 18:15 schreef Eilanden het volgende:
FCU kon nog ingehaald worden door NAC en daarmee deelname aan de UEFA play offs verspelen, maar dat is niet gebeurd omdat met 0-2 werd gewonnen van Clau, Noca, Venom en de rest van de Grun-bende
Hier Idemquote:Op zondag 29 april 2007 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had psv ook niet meer verwachtmaar god wat ben ik blij
![]()
Ik feliciteer jullie wel hoorquote:
Ik wilde nog even bellen om de feestvreugde te horen, maar wilde je niet storen. Nee , zo'n kampioenschap ontwijken lukt echt niet. Knap dat je er nog aan dacht ook.quote:Op zondag 29 april 2007 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde je nog SMS-en, maar durfde het niet, omdat je misschien pas tot 19.00 uur wilde wachten.
Maar ik werd inderdaad helemaal gek en ik kan het nog steeds niet geloven.
Okeequote:Op zondag 29 april 2007 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wilde nog even bellen om de feestvreugde te horen, maar wilde je niet storen. Nee , zo'n kampioenschap ontwijken lukt echt niet. Knap dat je er nog aan dacht ook.
Dankjequote:Op zondag 29 april 2007 18:26 schreef SCH het volgende:
Geweldig bossie en pascal en de anderen - dit was helemaal wat ik hoopte: PSV kampioen en Heerenveen 5e
Helemaal gemist door het walgelijke kutvoetbal.quote:Op zondag 29 april 2007 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
De ontknoping van LBL was ook mooi trouwens.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helemaal gemist door het walgelijke kutvoetbal.
quote:
Ja, maar sneeuwde helemaal onder bij de spanning van het voetbal.quote:Op zondag 29 april 2007 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
De ontknoping van LBL was ook mooi trouwens.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar sneeuwde helemaal onder bij de spanning van het voetbal.
Erg goed.quote:Op zondag 29 april 2007 19:41 schreef golfer het volgende:
De manier waarop Talpa het allemaal in beeld brengt.
Jij ook gefeliciteerdquote:
Veel bans?quote:Op zondag 29 april 2007 19:48 schreef RayMania het volgende:
Het wordt zowaar rustig in VBL de komende tijd.
Denk het wel.. belde rubbereend vanmiddag op... hij had het druk met opschonenquote:
Ik heb zijn nummer niet, al zou ik daar wel zo achter kunnen komenquote:Op zondag 29 april 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
Wat zit iedereen hier altijd sneaky te bellen met rubbereend.
kom maar opquote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Excelsior niet verliest dan loop ik een jaar lang met een Excelsior avatar.
Ja shit, baal er nu al vanquote:
Geen idee, iets beleven in Almere is überhaupt al lastig. Houd ook niet zo van Koninginnenacht, overdag is leukerquote:Op zondag 29 april 2007 19:56 schreef Suijk het volgende:
Is er nog wat te beleven in 036 vanavond Ray? Ik zou eigenlijk naar Amsterdam gaan, maar heb ik geen zin in.
Je kan bij mij langs komen! Ow..wach.... dat is in Amsterdamquote:Op zondag 29 april 2007 19:56 schreef Suijk het volgende:
Is er nog wat te beleven in 036 vanavond Ray? Ik zou eigenlijk naar Amsterdam gaan, maar heb ik geen zin in.
quote:
quote:
Ik vind hem anders erg mooi hoorquote:
Dankjequote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef borisz het volgende:
hoi
gefeli Bos, Eend, Diek, MM, PH, Sien,
nog wat mensen vergeten, ?
best grappig met zn allen langs de lijn luisteren. Wel een anticlimax zo.![]()
Eend zwemt wel ergens rond hier hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 20:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje
Rubber is ook nog niet boven water.. denk dat hij het aan z'n hart heeft
Ai en nu PE ook nog
Toch nog iets positiefs vandaag.quote:
Ik kan er nog wel meer noemenquote:
Ik ga dit niet volhoudenquote:
Ja, Turnen 2 keer een medaille, ik heb mijn trouwfeestlocatie, het was lekker weer, morgen lekker vroeg werken... nou maar opquote:
Tuurlijk wel. Je kunt het!quote:
Brabantse ploegenquote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef VoreG het volgende:
Krijg je eerst godverdomme de kans om tegen RKC eigenlijk al kampioen te worden verneuk je het.
Krijg je nu fucking willem 2 tegenover je en dan verzaak je gewoon weer
NEC kan het ook, winnen tegen de top3 en dan onderuit tegen de kleine ploegenquote:Op zondag 29 april 2007 21:06 schreef sjimz het volgende:
Excelsior is dus wel de Reuzendoder (als je het zo mag noemen)
in het kastje van Feijenoord staat nog wel wat, al weet ik niet of dat nog goed isquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
in het kastje van Feijenoord staat nog wel wat, al weet ik niet of dat nog goed is.
Kijkquote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, Turnen 2 keer een medaille, ik heb mijn trouwfeestlocatie, het was lekker weer, morgen lekker vroeg werken... nou maar op![]()
Ik ben niet vreemdquote:
Ik vind het walgelijkquote:
Vormgevingtechnisch prima, maar verder...quote:Op zondag 29 april 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey, ik heb er wel 10 minuten aan besteed hoor!
maar verder wat!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vormgevingtechnisch prima, maar verder...
Verder is het gewoon een afschuwelijk lelijk dingquote:
Dan moet ik een bon aan mezelf gevenquote:Op zondag 29 april 2007 21:40 schreef borisz het volgende:
in die 10 minuten had je ook een bon kunnen schrijven voor een foutparkeerder bij jou in de straat
Ik zie nu ook dat ik het oude logo heb gebruikt!quote:Op zondag 29 april 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verder is het gewoon een afschuwelijk lelijk ding.
Hij past niet bij mijn hoofdletter R en M, en ik mis de accenten.
SLinger dan iemand op de bon die loopt te schelden op straatquote:Op zondag 29 april 2007 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet ik een bon aan mezelf geven![]()
ware het niet dat het zondag is dus vrij parkeren!
Ik ga over een kwartiertje mijn nest op zoeken, terwijl mijn meissie Amsterdam nog onveilig gaat makenquote:Op zondag 29 april 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
SLinger dan iemand op de bon die loopt te schelden op straat![]()
Dank jequote:Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef Bjoro het volgende:
lampjes van harte !
Veel plezier morgen!quote:
Geluk en succesquote:
Truste en toch nog wat plezier toegewenstquote:Op zondag 29 april 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Ik ga over een kwartiertje mijn nest op zoeken, terwijl mijn meissie Amsterdam nog onveilig gaat maken
Het leven is niet eerlijk!
Alleen PSV en Ajax tochquote:
zoek eens echt werk danquote:Op zondag 29 april 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga over een kwartiertje mijn nest op zoeken, terwijl mijn meissie Amsterdam nog onveilig gaat maken
Het leven is niet eerlijk!
Hopelijk niet zo vroeg als ik moet werken.quote:Op zondag 29 april 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga morgen ook werken hoorwel vrijwillig en voor 200 of 300%
Slapen jijquote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk niet zo vroeg als ik moet werken.
Die lekker aan het stapen isquote:Op zondag 29 april 2007 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je niet hoe warm het hier in bed is
En niet omdat er een hete vrouw naast me ligt!
Ik moet tot 14.30quote:Op zondag 29 april 2007 22:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die lekker aan het stapen is
Maar goed dat je vanavond niet hoeft te werken.. en dan je aanstaande tegenkomt
tot hoe laat moet je ?
Dat valt nog wel meequote:
Denk niet dat ik dat volhouquote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat valt nog wel meekan je daarna ook gaan feesten!
Ik krijg denk ik vannacht het ontbijtje van mijn vriendin.quote:Op zondag 29 april 2007 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan hebben wij het ontbijtje voor je klaar
quote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik krijg denk ik vannacht het ontbijtje van mijn vriendin.
Als mijn wekker gaat komt zij thuis
Nogmaals veel succes morgen met werkenquote:
Aan mijn stem te merken welquote:Op zondag 29 april 2007 23:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er nog gevoetbald vandaag ?
Buitenveldert is gedegradeerdquote:Op zondag 29 april 2007 23:23 schreef tong80 het volgende:
Is er nog gevoetbald vandaag ?
Arme Fritsquote:
die jorien toch ookquote:Cindy uit Roermond van de trein terug wil je mailen naar info@fr-fotopage.nl
En willen de PSV meisjes uit de trein bij Amersfoort / Utrecht ook mailennaar info@fr-fotopage.nl
http://www.fr-fotopage.nl/foto-scheerenveen-feyenoord.htm
quote:
Valt tegen, die gewone dingen he,quote:Op maandag 30 april 2007 00:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug van de vrijmarkt
Wilde effe een klein stukje meepakken, maar ben blij dat ik weer thuis ben
Sfeer was OK! Op sommige stukken (o.a. Breedstraat) was het weer zo druk dat je geen kant op konquote:Op maandag 30 april 2007 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Valt tegen, die gewone dingen he,
Hoe was de sfeer?
Geeltje. Hij woonde hier al 30 jaarquote:Op maandag 30 april 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe waren zijn prijzen?
Op de oranjestraat was het altijd gezelligquote:Op maandag 30 april 2007 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Sfeer was OK! Op sommige stukken (o.a. Breedstraat) was het weer zo druk dat je geen kant op kon
Ja lekker duidelijk ding.quote:Op maandag 30 april 2007 01:56 schreef golfer het volgende:
<---- mijn 1x per jaar gewijzigde usericon.
Ja jammer van grun ..quote:Op maandag 30 april 2007 09:34 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
PSV'ers gefeli.
Zo naar Amsterdam m'n verdriet wegzuipen![]()
Ja whahaha!quote:
Nog steeds teleurgesteld over gisteren?quote:Op maandag 30 april 2007 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op maandag 30 april 2007 11:29 schreef Zwansen het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Feli iedereen!![]()
[insert notewaardige post]quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Mijn ondertitel klopt niet meer, en dat oranje past helemaal niet bij deze avatar
.
Gefeliciteerd Zwans.
Bekijk het positief, nog maar 364 dagen..quote:
Dat dekt de lading niet...quote:Op maandag 30 april 2007 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog steeds teleurgesteld over gisteren?
365, stomme schrikkeljaarquote:Op maandag 30 april 2007 11:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bekijk het positief, nog maar 364 dagen..![]()
Was effe puzzelen wat hier stond.quote:Op maandag 30 april 2007 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Zucht...
Ik ga maar aan de arbeid. Ik zal mn beste horecalach nodig hebben vandaag...
AZ zal er alleen maar beter op worden na wat gerichte aankopen.quote:Op maandag 30 april 2007 11:46 schreef RayMania het volgende:
Ik heb vertrouwen in volgend jaar, als Stam, Gabri, Perez, Huntelaar en Sneijder worden behouden. PSV zie ik niet instorten, maar zeker niet zo overtuigend winnen als in de eerste seizoenshelft. AZ, tsja, kwetsbaar.
Eerste koninginnedag ooit die ik mis, zit er niet erg mee eigenlijk.quote:Op maandag 30 april 2007 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Happy koninginnedag AZ, je mist wel wat.
Departement 34, Herault.quote:Op maandag 30 april 2007 12:30 schreef pascalheister het volgende:
waar zit je az?
zonnig, 22 graden in de schaduw nu.quote:
Helleuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 30 april 2007 12:14 schreef Againzender het volgende:
Goedemiddag vanuit de Republique
okquote:Op maandag 30 april 2007 12:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
zonnig, 22 graden in de schaduw nu.
En stemmen zeker?quote:Op maandag 30 april 2007 13:24 schreef SCH het volgende:
Ik ben gezellig aan het werk, dus gewoon radio luisteren jullie!!!
Ook koekhappen he.quote:Op maandag 30 april 2007 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb oneens gestemd
Wij gaan even trampoline springen in het dorp
Ik heb nog een voetbalstelling overwogen maar ja, PSV is de terechte kampioen, is net zo obligaatquote:Op maandag 30 april 2007 13:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En stemmen zeker?Hadden jullie voor vandaag geen originelere stelling kunnen vinden?
Ik zal een flink stuk uit je koekhappen bossiequote:Op maandag 30 april 2007 13:40 schreef Bos81 het volgende:
Ook koekhappen he.![]()
Ik heb me niets voor niets zo uit de naad gewerkt...
Wat een heks is het ook..quote:Op maandag 30 april 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Geweldig plaatje, die grimas van Bea en dat jankende kind op de achtergrond
[afbeelding]
We found a witch, may we burn her?quote:Op maandag 30 april 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Geweldig plaatje, die grimas van Bea en dat jankende kind op de achtergrond
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |