Liever een leuk topic met iemand die bevlogen is over vliegvissen, dan een topic over turnen dat toch niemand interesseert. Boeien dat we er goed in zijn, we vinden er gewoon geen zak aan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ja laten we vooral geen topic openen over een sport waar de Nederlandse mannen bij de wereldtop behoort. En de vrouwen de laatste jaren geschiedenis hebben geschreven. Als het nou een Olympische sport was waar menig turner of turnster wereldberoemd mee is geworden en landen veel energie en tijd in investeren. Dit is vergelijkbaar met vliegvissen en Rollatorhappen.
quote:Op zondag 29 april 2007 00:20 schreef Xebrozius het volgende:
Mensen zijn denk ik snel bang dat ze uitgemaakt worden voor pedofiel. Hoe oud ben jij ook alweer Tong? En hoe oud zijn die meisjes?
En die is ook nog eens 16 geloof ik.quote:Op zondag 29 april 2007 00:27 schreef nikky het volgende:
Ik vind het ook leuk om te kijken. Zo geweldig wat voor capriolen ze allemaal op de toestellen kunnen. Tegenwoordig kijk ik dan ook even naar Studio Sport om turnen te bekijken.
Ik ben een kleine Fan van Vanessa Ferrari de italiaanse. Knap hoe goed zij kan presteren onder de druk dat heel italie naar haar kijkt.
Eén van de belangrijkste Olympische sporten. Ik blijf het raar vinden.Ook omdat het in Nededrland was.quote:Op maandag 30 april 2007 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het leuk om naar te kijken, maar erover discussieren is wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |