Kan me ook niet voorstellen, dat de redactie/productie gelukkig is met Jaap.quote:Op zondag 29 april 2007 12:40 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop echt dat er vanavond al gelijk een nieuwe bewoner binnenkomt die Brian immuniteit gaat geven waardoor Huub nog de kans heeft om Jaap er uit te krijgen. Een alliantie met Jaap zal nooit echt van de grond komen.
Jammer dat Sylvia de alliantie niet uit zijn hoofd heeft gepraat en/of dat hij punten heeft gevraagd om zijn broer te bellen.
En als ze geen bewoner kunnen vinden mogen ze me bellen ...
Wil wel even wat zeggen ....
Thanks, is aangepastquote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef Disana het volgende:
Marrije, de hooligans gaan zo tekeer dat ze al bij DGK HOOLIGANS # 8 zitten![]()
Betalen,...waarom dan...er zijn zat manieren om de kooi gratis te blijven kijken hoor..en daar kan talpa niks aan doen hoor....quote:Op zondag 29 april 2007 12:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen, dat de redactie/productie gelukkig is met Jaap.
Hij komt toch echt niet verder dan wat valse, onware stukjes schrijven op zijn weblog en een beetje nakend door het huis banjeren, zodat streamers caps kunnen maken van zijn bruine ster.
En daar zouden wij vervolgens vanaf 4 mei voor moeten betalen![]()
Ik heb het live mee mogen maken en nog een keer terug gekeken, maar Amanda heeft Brian geen klap gegeven.quote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik weet het allemaal niet zo goed...meer dat geef ik toe..het staat mij alleen zeer goed bij hoe Brian met ze gekke geschreeuw zelfmoord verkondigde...en ik denk ook dat hubio gered word door de kooi. maar ach Zou ik ook doen als ik de kooi was want vind brian zowiezo vele malen verder gaan...en wat ik op heb...eerlijk..steek nu wel net een blowtje op. Maar dat zegt geen moer over mijn intelligentie...slechts alleen over mijn KORTE termijn geheugen..maar we zijn hier om over die sloebers te praten toch GetL. ?
SO peace en leave it..ging mij omdat zelfmoord stukkie en hubio deel..de rest niet ..maar wellicht dat onze dingen die opvallen anders liggen per persoon he. no hard feeling GetL.
GetLquote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik weet het allemaal niet zo goed...meer dat geef ik toe..het staat mij alleen zeer goed bij hoe Brian met ze gekke geschreeuw zelfmoord verkondigde...en ik denk ook dat hubio gered word door de kooi. maar ach Zou ik ook doen als ik de kooi was want vind brian zowiezo vele malen verder gaan...en wat ik op heb...eerlijk..steek nu wel net een blowtje op. Maar dat zegt geen moer over mijn intelligentie...slechts alleen over mijn KORTE termijn geheugen..maar we zijn hier om over die sloebers te praten toch GetL. ?
SO peace en leave it..ging mij omdat zelfmoord stukkie en hubio deel..de rest niet ..maar wellicht dat onze dingen die opvallen anders liggen per persoon he. no hard feeling GetL.
En vergeet de theaterkaartjes en de skelter niet!quote:Op zondag 29 april 2007 12:57 schreef Lobasca het volgende:
Brian en Natasia geven spullen aan familie mee, dat is pas gierig. Natasia laat haar huis opknappen door Talpa, ze wil een autootje, borstcorrectie etc. Syl neemt alleen maar haar spulletjes mee.
Voor de duidelijkheid...lovers van fok...heb het alleen over de zelfmoord en hubio bescherming...heb het verder niet over amandel....quote:Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het live mee mogen maken en nog een keer terug gekeken, maar Amanda heeft Brian geen klap gegeven.
Moet je niet zeggen dat er geen woord gelogen is daarinquote:Op zondag 29 april 2007 13:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid...lovers van fok...heb het alleen over de zelfmoord en hubio bescherming...heb het verder niet over amandel....
Hey jah..klop...zo is je naam toch GetLost.. anyway no hard feelings he...tis maar tv.(internet)quote:
Ik denk dat het Amanda ook om het even is.quote:Op zondag 29 april 2007 13:00 schreef Dark het volgende:
[..]
En vergeet de theaterkaartjes en de skelter niet!
Van mij mag Syl alle tampons uit de villa meenemen![]()
Jah daar had ik je al gelijk in gegeven toch!!! Meneer Getlostquote:Op zondag 29 april 2007 13:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen dat er geen woord gelogen is daarin
quote:Op zondag 29 april 2007 13:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah daar had ik je al gelijk in gegeven toch!!! Meneer Getlost![]()
Schaamhaar, tenenkaas en wellicht nog een vork en een lepel.quote:Op zondag 29 april 2007 13:03 schreef getl0st het volgende:
Wtf ligt er in het bad? :|
Schaamhaar van Jaap, het lijkt wel shag!quote:Op zondag 29 april 2007 13:03 schreef getl0st het volgende:
Wtf ligt er in het bad? :|
Ja nog ff maar dan is het zoverquote:Op zondag 29 april 2007 13:03 schreef Gigageil het volgende:
Gaat die achterlijke heks eindelijk weg ??? MOOI ! !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geef de site effe dan johhhhhh.... FullmentalJaap.nl is het niet dus wat dan.quote:Op zondag 29 april 2007 13:03 schreef Wopper1 het volgende:
Ze hadden het zo straks over ''full mental Jaap''.
Een website die Jaap zelf maar beter niet kan bezoeken...
Als ik 'm zelf wistquote:Op zondag 29 april 2007 13:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Geef de site effe dan johhhhhh.... FullmentalJaap.nl is het niet dus wat dan.
Gadver wat is iedereen en de kooi zelf....GOORquote:Op zondag 29 april 2007 13:05 schreef Marrije het volgende:
Gatver wat is dat bad goor.
Hier staat het: http://goudenjaap.web-log.nl/quote:Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
URL Jaap's fake-log?
Jaap moet haar nu gewoon achternaquote:Op zondag 29 april 2007 13:08 schreef Marrije het volgende:
Nou doe dat maar dan Amanda, sla Jaap dan!
Dat lachje van hem.quote:Op zondag 29 april 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
Brian vind het weer zo grappig bah.
Ja het idee van Brian is beter: stop het in sylvia d'r kofferquote:Op zondag 29 april 2007 13:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Jaap zijn schaamhaar veilen GADVERRRRRRRRRRRRRR
Wat is die lafbek toch geniaal zeg.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja het idee van Brian is beter: stop het in sylvia d'r koffer
Hey..ben een dieren liefhebber jah,, heb in 1 jaar tijd 1 hond 1 poes en gister nog is 2 kittens gekocht. Dus jah die hondjes van amanda moeten wel weg uit de kooi. Weg bij haar...en zeker niet door dat gedrocht van een jaap geknuffeld worden...denk je wel joh...zijn wel kutmokkels, maar verdienen niemand uit de villa.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eigenlijk wel en die hondjes moet ie ook es goed knuffelen.
Luister denk je echt dat Brian geen SPIEGIESCHE hulp zal krijgen na de kooi. Die jongen is totaal verknipt (geraakt in de villa) Zo ook Jaap, en Natasiaquote:Op zondag 29 april 2007 13:12 schreef Wopper1 het volgende:
Brian komt weer met plannetjes om Sylvia te grazen te nemen met Jaap ze schaamhaar. Brian gaat wederom weer vrijuit..
Ooooh, wat valt die jongen de laatste weken toch door de mand.
Thanks!quote:Op zondag 29 april 2007 13:08 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hier staat het: http://goudenjaap.web-log.nl/
Ik weet wel zeker dat hij dat altijd al was.quote:Op zondag 29 april 2007 13:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Luister denk je echt dat Brian geen SPIEGIESCHE hulp zal krijgen na de kooi. Die jongen is totaal verknipt (geraakt in de villa) Zo ook Jaap, en Natasia
Hij wordt beschermd, hij wordt gepresenteerd als iets dat acceptabel is. Dat frustreert.quote:Op zondag 29 april 2007 13:15 schreef mazaru het volgende:
Ik sta te kijken van de walging die ik voel als ik Brian zie.
Hoe kun je nou zo'n ontzettende afkeer van iemand hebben die je eigenlijk helemaal niet kent?
Ach een knuffeltje kan geen kwaadquote:Op zondag 29 april 2007 13:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey..ben een dieren liefhebber jah,, heb in 1 jaar tijd 1 hond 1 poes en gister nog is 2 kittens gekocht. Dus jah die hondjes van amanda moeten wel weg uit de kooi. Weg bij haar...en zeker niet door dat gedrocht van een jaap geknuffeld worden...denk je wel joh...zijn wel kutmokkels, maar verdienen niemand uit de villa.
Dat is het mooie van ons mensen....Wij voelen mee...compassion...we raken geraakt door beelden die we zien waar we geen invloed op uit kunnen oefenen. Tis jammer maar zo zijn we. Alleen moet ik zeggen hoe vaker je naar het nieuws kijkt, hoe vaker je uberhaubt om je heen kijkt. Vind nagenoeg niks meer vreemd. Vind wel vreemd dat we er niks mee doen. Dat gevoel beinvloed je. Iedere vorm van beeldmateriaal wat het ook is geeft input..een gedachte...EEN GEVOEL.quote:Op zondag 29 april 2007 13:15 schreef mazaru het volgende:
Hoe kun je nou zo'n ontzettende afkeer van iemand hebben die je eigenlijk helemaal niet kent?
Alsof je appels met peren kan vergelijken hihihquote:Op zondag 29 april 2007 13:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nu komt zometeen het geweldige overmixen
24uur gaat pas in na het gesprek met de psycholoogquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Sylvisaai daar nu nog? Ze wil toch weg? Opzouten dan. Om 12 uur vroeg ze haar 24 uur aan gisteren, dan hoeft ze er nu dus niet meer te zijn.
Opzouten dan....wow mooi gezegd Marrije... Marrije een vrouw met pit en snel met der topics ole !!!quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Sylvisaai daar nu nog? Ze wil toch weg? Opzouten dan. Om 12 uur vroeg ze haar 24 uur aan gisteren, dan hoeft ze er nu dus niet meer te zijn.
Volgens mij ben jij ergens op uitquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Opzouten dan....wow mooi gezegd Marrije... Marrije een vrouw met pit en snel met der topics ole !!!
Dat blijven hangen is nergens goed voor.quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Opzouten dan....wow mooi gezegd Marrije... Marrije een vrouw met pit en snel met der topics ole !!!
Ah, dat wist ik niet, weet je toevallig wanneer dat heeft plaatsgevonden? We zitten toch niet nog de hele dag met haar opgescheept?quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
24uur gaat pas in na het gesprek met de psycholoog
Inderdaad.....quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 13:21 schreef Lobasca het volgende:
Waa was Brian trouwens toen Nathalie Holleway verdween....?
Eind van de middag... een uur of 6, 7?quote:Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet, weet je toevallig wanneer dat heeft plaatsgevonden? We zitten toch niet nog de hele dag met haar opgescheept?
Hij begrijpt het wel, maar hij hoort het nietquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Gigageil het volgende:
Dit is gewoon TE SLECHT voor woorden, zoals die gozer draait........
Hij begrijpt echt totaal niet wat ie doet volgens mij ......![]()
Thanks. Bah, dat duurt me eigenlijk nog te lang. Maar goed, ze gaat, dat is het voornaamste.quote:Op zondag 29 april 2007 13:23 schreef demins het volgende:
[..]
Eind van de middag... een uur of 6, 7?
Een leuk iemand ... in ieder geval iemand die met hem kan praten.quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef rooie3 het volgende:
Huub is van slag.
hoop echt dat er een leuk iemand voor hem inkomt.
Liefst afkomstig van een Eiland waar de house nooit echt voet aan wal heeft gekregen.......quote:Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat de aanbiedingen van clubs zullen binnenstromen als Brian de kooi verlaat. Autistische a-muzikale DJ's zonder enig gevoel voor ritme zijn veelgevraagd.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:25 schreef rooie3 het volgende:
wat een zeikwijf die Natasia.
Iedereen moet alles maar opruimen.
Zou het mooi vertikken als ze het elke keer zei.
Maar ja ze mogen natasia niet sarren van achter.
Dat denk ik dus niet.quote:Op zondag 29 april 2007 13:19 schreef PumaStreamer het volgende:
En je vergist je in 1 ding,..........Je kent hem wel..je ziet hem 24 u per dag....de camera's zijn irrelevant geworden. Ze zijn zichzelf geworden. That's the real clue. Dus eigenlijk ken je hem wel.
Het zoontje van Ellen, de eigenares van paard Bolle.quote:Op zondag 29 april 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
Van wie is dat kind aan wie Huub een ijsje gaf?
Ik zag het niet maar een gokje: van de paardendame.quote:Op zondag 29 april 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
Jaap?quote:Op zondag 29 april 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
Oke. Maar ik vind het verwerpelijk dat de redaktie zijn gedrag verkoopt als vergeeflijk en acceptabel.quote:Op zondag 29 april 2007 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Waarschijnlijk hebben we wel een groot stuk van zijn persoonlijkheid gezien, maar als je weet dat er mensen naar je zitten te kijken, pas je toch je gedrag aan.
Bij Brian heb ik het idee dat hij probeert de indruk te wekken dat hij een engel, neergedaald uit de hemel is.
Dat hij van onze lieve heer maar weinig hersencellen heeft meegekregen bij zijn geboorte, is voor hem een groot nadeel.
Aangezien hij nu niet in de gaten heeft dat hij nu juist de nadruk op zijn slechte eigenschappen legt.
Zoals bv zijn angst om ergens de schuld van te krijgen, waardoor hij constant sneaky streken uithaalt, door nog labielere mensen voor zijn achterbakse karretje te spannen.
Ook zijn vreemde woedeuitbarstingen zijn een teken van een verknipte persoonlijkheid.
Maar eigenlijk is dat allemaal zo gek niet, als je kijkt uit wat voor nest hij komt.
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is
Mevr. D. Flens zit te soppen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:31 schreef Dark het volgende:
Zou er een vrouw achter die schakelknoppen zitten, bij die stream op Brian?
WHAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat de aanbiedingen van clubs zullen binnenstromen als Brian de kooi verlaat. Autistische a-muzikale DJ's zonder enig gevoel voor ritme zijn veelgevraagd.
Dat was hetzelfde met Bart, die had ook heel bijtijds z'n 24 uur aangevraagd. Bart had maar wat graag weg gewild maar dat werd pas 's middags. Syl heeft dit niet in iegen hand, dat bepaald de Febo helaasquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Dat was hetzelfde met Bart, die had ook heel bijtijds z'n 24 uur aangevraagd. Bart had maar wat graag weg gewild maar dat werd pas 's middags. Syl heeft dit niet in iegen hand, dat bepaald de Febo helaasquote:Op zondag 29 april 2007 13:32 schreef Marelle het volgende:
quote]Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Alles draait om het mannetje bij Natasia.quote:Op zondag 29 april 2007 13:36 schreef Clank het volgende:
En dat ze het ook nog eens in het bed van Brian heeft gedaan.. foei!
Het is toch ook Amanda's bed?!
Met een beetje geluk dus nog 3 uur sylvisaai.quote:Op zondag 29 april 2007 13:35 schreef Ecila111 het volgende:
Het gesprek met de psycholoog was om een uur of half 5 dus.....
Zou hij niet vanaf de eerste dag door JdM als winnaar zijn uitgekozen?quote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke. Maar ik vind het verwerpelijk dat de redaktie zijn gedrag verkoopt als vergeeflijk en acceptabel.
Geen idee. Ik weet alleen dat hij kwam solliciteren als poolboy en toen werd gevraagd de Kooi in te gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou hij niet vanaf de eerste dag door JdM als winnaar zijn uitgekozen?
Dat zou een hoop verklaren
Die borg is ze toch al kwijt door vrijwillig binnen een jaar te vertrekken?quote:Op zondag 29 april 2007 13:34 schreef Marrije het volgende:
Ze kan natuurlijk gewoon de poort uitlopen maar ja dan krijgt ze d'r borg niet terug. Ik neem het syl ook niet echt kwalijk, ik wil dr gewoon weg hebben.
Zie, das nog een punt dat niet klopt aan het artikel van de Telegraaf, het was Huub bij Amanda in haar bed en niet Amanda bij Huub in zijn bed.quote:Op zondag 29 april 2007 13:36 schreef Clank het volgende:
En dat ze het ook nog eens in het bed van Brian heeft gedaan.. foei!
Het is toch ook Amanda's bed?!
Nou dat weet dus ook iedereen nu...vooral handig voor kneusje na de kooi die graag van haar lichamelijke attracties gebruik willen maken.quote:Op zondag 29 april 2007 13:33 schreef Lobasca het volgende:
Amanda; als ikzoveel zuip, word ik gewoon een geile doos..
Laat me raden, ze heeft een bijbaantje.quote:Op zondag 29 april 2007 13:39 schreef Disana het volgende:
Ik snap er niks van... Natasia leefde toch van de bijstand? Hoe kon ze dan het plan hebben dit jaar 2 weken naar een water resort in Turkije te gaan, en daarna nog twee weken naar allerlei pretparken.
Ik denk nog steeds dat ze getoneelhaakt isquote:Op zondag 29 april 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die borg is ze toch al kwijt door vrijwillig binnen een jaar te vertrekken?
Kon Brian zomaar 10.000 euro ophoesten dan?quote:Op zondag 29 april 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat hij kwam solliciteren als poolboy en toen werd gevraagd de Kooi in te gaan.
Zou me niet verbazen, als ik denk te weten wat jij bedoelt.quote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, ze heeft een bijbaantje.
zwart werkenquote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, in de gouden kooi.quote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze die vakantieplannen had nog voor ze de Kooi in ging. Nu doet Tien dat allemaal met haar kindjes, zei ze erbij.quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, in de gouden kooi.
Ze krijgen toch 1000 euro per maand?
Dus als ze er na een jaar uitkomt, krijgt ze 12000 euro in haar hebberige handjes gedrukt.
Vandaar dat ze haar afscheid al gepland heeft. Met die 2K kan ze dan richting Turkije.quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, in de gouden kooi.
Ze krijgen toch 1000 euro per maand?
Dus als ze er na een jaar uitkomt, krijgt ze 12000 euro in haar hebberige handjes gedrukt.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, als ik denk te weten wat jij bedoelt.
Jah misschien heeft wilco wel geld he??quote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is niet waar,...alle dagelijkse kosten...zoals huur...zorg voor de kinderen...alles wat natasia betaald maandelijks zonder bv uit eten gaan ofzo...word ingedekt door talpa. Ze krijgen geen geld. Ze krijgen hun omkosten vergoed...omgerekend ongeveer 1234 euro.quote:Op zondag 29 april 2007 13:42 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze haar afscheid al gepland heeft. Met die 2K kan ze dan richting Turkije.
Woonden zij niet samen dan? Want anders, als hij een beetje geld had, dan had zij geen recht op een uitkering lijkt mij zo, maar ik ben daar niet echt in thuis.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah misschien heeft wilco wel geld he??
Nee, in dat geval geen recht op een uitkering. Maar het is altijd zo verkocht dat hij in haar huis trok voor de kindjes, dacht ik.quote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Woonden zij niet samen dan? Want anders, als hij een beetje geld had, dan had zij geen recht op een uitkering lijkt mij zo, maar ik ben daar niet echt in thuis.
das jammer, ik had Sylvia wel een waardig afscheid gegundquote:Op zondag 29 april 2007 13:45 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat nog iets aan Sylvia's haar doen vandaag.
Jah en hoeveel gezinnen en mensen naaien het UWV niet dan denk je..misschien zij ook wel...weet jij veel...Zijn genoeg mensen in armere wijken die uitkering trekken en ondertussen meer dan een afgestudeerd iemand verdienen met louche schijtzaakjes er om heen..of zwart werkers...zo verbaasd hoef je niet te staan lijkt me toch?quote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Woonden zij niet samen dan? Want anders, als hij een beetje geld had, dan had zij geen recht op een uitkering lijkt mij zo, maar ik ben daar niet echt in thuis.
In dat geval kan hij dus niet legaal veel geld hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, in dat geval geen recht op een uitkering. Maar het is altijd zo verkocht dat hij in haar huis trok voor de kindjes, dacht ik.
Ik heb altijd de indruk gehad dat Natasia meer uitgaven bedenkt dat dat ze geld heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 13:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is niet waar,...alle dagelijkse kosten...zoals huur...zorg voor de kinderen...alles wat natasia betaald maandelijks zonder bv uit eten gaan ofzo...word ingedekt door talpa. Ze krijgen geen geld. Ze krijgen hun omkosten vergoed...omgerekend ongeveer 1234 euro.
Ik ook, ze heeft nou werkelijk bijna niks fouts gedaan...misschien is ze wat saai...maar als ze daarop afgerekend word,....dan zijn de mensen die dat doen errug triest en het zegt wel wat over het gewenste niveau in de Kooi,..want waarom BV is het nooit in de NL's BB's zo onwijs uit de hand gelopen. De Engelse en Spaanse BB's zijn vergelijkbaar met onze Kooi...Die slaan daar namelijk ook echt/niet echt...who knowsquote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
das jammer, ik had Sylvia wel een waardig afscheid gegund
Daarom zei ik toch ook: ik dénk dat zij een bijbaantje heeft. Wel ff opletten he.quote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah en hoeveel gezinnen en mensen naaien het UWV niet dan denk je..misschien zij ook wel...weet jij veel...Zijn genoeg mensen in armere wijken die uitkering trekken en ondertussen meer dan een afgestudeerd iemand verdienen met louche schijtzaakjes er om heen..of zwart werkers...zo verbaasd hoef je niet te staan lijkt me toch?
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 april 2007 13:15 schreef mazaru het volgende:
Jah das waar....ennuh zal wel geen hoer zijn...want met zulke borsten heb je weinig klanten denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 13:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom zei ik toch ook: ik dénk dat zij een bijbaantje heeft. Wel ff opletten he.
Ah, ik zie dat je GNAGNA uit je herinneringen gewist hebtquote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn heel wat deelnemers geweest waar ik de schurft aan had.
Er zijn wel vaker mensen massaal uitgekotst in de RLS-historie. "Mankpoot" Rob, "zeug" Mona, "rat" Willem, "holmaatjes" Coos&Pascal etcetera etcetera.
-knip-
Daar heb ik geen verstand van maar zelfs met zulke borsten denk ik dat je voor een goedkoop tarief nog wel aan de bak komt. Als je ziet hoe verlept sommige drugsverslaafden eruit zien. . .én nog klanten scoren.quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah das waar....ennuh zal wel geen hoer zijn...want met zulke borsten heb je weinig klanten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |