Ja het idee van Brian is beter: stop het in sylvia d'r kofferquote:Op zondag 29 april 2007 13:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Jaap zijn schaamhaar veilen GADVERRRRRRRRRRRRRR
Wat is die lafbek toch geniaal zeg.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja het idee van Brian is beter: stop het in sylvia d'r koffer
Hey..ben een dieren liefhebber jah,, heb in 1 jaar tijd 1 hond 1 poes en gister nog is 2 kittens gekocht. Dus jah die hondjes van amanda moeten wel weg uit de kooi. Weg bij haar...en zeker niet door dat gedrocht van een jaap geknuffeld worden...denk je wel joh...zijn wel kutmokkels, maar verdienen niemand uit de villa.quote:Op zondag 29 april 2007 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eigenlijk wel en die hondjes moet ie ook es goed knuffelen.
Luister denk je echt dat Brian geen SPIEGIESCHE hulp zal krijgen na de kooi. Die jongen is totaal verknipt (geraakt in de villa) Zo ook Jaap, en Natasiaquote:Op zondag 29 april 2007 13:12 schreef Wopper1 het volgende:
Brian komt weer met plannetjes om Sylvia te grazen te nemen met Jaap ze schaamhaar. Brian gaat wederom weer vrijuit..
Ooooh, wat valt die jongen de laatste weken toch door de mand.
Thanks!quote:Op zondag 29 april 2007 13:08 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hier staat het: http://goudenjaap.web-log.nl/
Ik weet wel zeker dat hij dat altijd al was.quote:Op zondag 29 april 2007 13:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Luister denk je echt dat Brian geen SPIEGIESCHE hulp zal krijgen na de kooi. Die jongen is totaal verknipt (geraakt in de villa) Zo ook Jaap, en Natasia
Hij wordt beschermd, hij wordt gepresenteerd als iets dat acceptabel is. Dat frustreert.quote:Op zondag 29 april 2007 13:15 schreef mazaru het volgende:
Ik sta te kijken van de walging die ik voel als ik Brian zie.
Hoe kun je nou zo'n ontzettende afkeer van iemand hebben die je eigenlijk helemaal niet kent?
Ach een knuffeltje kan geen kwaadquote:Op zondag 29 april 2007 13:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey..ben een dieren liefhebber jah,, heb in 1 jaar tijd 1 hond 1 poes en gister nog is 2 kittens gekocht. Dus jah die hondjes van amanda moeten wel weg uit de kooi. Weg bij haar...en zeker niet door dat gedrocht van een jaap geknuffeld worden...denk je wel joh...zijn wel kutmokkels, maar verdienen niemand uit de villa.
Dat is het mooie van ons mensen....Wij voelen mee...compassion...we raken geraakt door beelden die we zien waar we geen invloed op uit kunnen oefenen. Tis jammer maar zo zijn we. Alleen moet ik zeggen hoe vaker je naar het nieuws kijkt, hoe vaker je uberhaubt om je heen kijkt. Vind nagenoeg niks meer vreemd. Vind wel vreemd dat we er niks mee doen. Dat gevoel beinvloed je. Iedere vorm van beeldmateriaal wat het ook is geeft input..een gedachte...EEN GEVOEL.quote:Op zondag 29 april 2007 13:15 schreef mazaru het volgende:
Ik sta te kijken van de walging die ik voel als ik Brian zie.
Hoe kun je nou zo'n ontzettende afkeer van iemand hebben die je eigenlijk helemaal niet kent?
Alsof je appels met peren kan vergelijken hihihquote:Op zondag 29 april 2007 13:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nu komt zometeen het geweldige overmixen
24uur gaat pas in na het gesprek met de psycholoogquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Sylvisaai daar nu nog? Ze wil toch weg? Opzouten dan. Om 12 uur vroeg ze haar 24 uur aan gisteren, dan hoeft ze er nu dus niet meer te zijn.
Opzouten dan....wow mooi gezegd Marrije... Marrije een vrouw met pit en snel met der topics ole !!!quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Sylvisaai daar nu nog? Ze wil toch weg? Opzouten dan. Om 12 uur vroeg ze haar 24 uur aan gisteren, dan hoeft ze er nu dus niet meer te zijn.
Volgens mij ben jij ergens op uitquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Opzouten dan....wow mooi gezegd Marrije... Marrije een vrouw met pit en snel met der topics ole !!!
Dat blijven hangen is nergens goed voor.quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Opzouten dan....wow mooi gezegd Marrije... Marrije een vrouw met pit en snel met der topics ole !!!
Ah, dat wist ik niet, weet je toevallig wanneer dat heeft plaatsgevonden? We zitten toch niet nog de hele dag met haar opgescheept?quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
24uur gaat pas in na het gesprek met de psycholoog
Inderdaad.....quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 13:21 schreef Lobasca het volgende:
Waa was Brian trouwens toen Nathalie Holleway verdween....?
Eind van de middag... een uur of 6, 7?quote:Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet, weet je toevallig wanneer dat heeft plaatsgevonden? We zitten toch niet nog de hele dag met haar opgescheept?
Hij begrijpt het wel, maar hij hoort het nietquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Gigageil het volgende:
Dit is gewoon TE SLECHT voor woorden, zoals die gozer draait........
Hij begrijpt echt totaal niet wat ie doet volgens mij ......![]()
Thanks. Bah, dat duurt me eigenlijk nog te lang. Maar goed, ze gaat, dat is het voornaamste.quote:Op zondag 29 april 2007 13:23 schreef demins het volgende:
[..]
Eind van de middag... een uur of 6, 7?
Een leuk iemand ... in ieder geval iemand die met hem kan praten.quote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef rooie3 het volgende:
Huub is van slag.
hoop echt dat er een leuk iemand voor hem inkomt.
Liefst afkomstig van een Eiland waar de house nooit echt voet aan wal heeft gekregen.......quote:Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat de aanbiedingen van clubs zullen binnenstromen als Brian de kooi verlaat. Autistische a-muzikale DJ's zonder enig gevoel voor ritme zijn veelgevraagd.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:25 schreef rooie3 het volgende:
wat een zeikwijf die Natasia.
Iedereen moet alles maar opruimen.
Zou het mooi vertikken als ze het elke keer zei.
Maar ja ze mogen natasia niet sarren van achter.
Dat denk ik dus niet.quote:Op zondag 29 april 2007 13:19 schreef PumaStreamer het volgende:
En je vergist je in 1 ding,..........Je kent hem wel..je ziet hem 24 u per dag....de camera's zijn irrelevant geworden. Ze zijn zichzelf geworden. That's the real clue. Dus eigenlijk ken je hem wel.
Het zoontje van Ellen, de eigenares van paard Bolle.quote:Op zondag 29 april 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
Van wie is dat kind aan wie Huub een ijsje gaf?
Ik zag het niet maar een gokje: van de paardendame.quote:Op zondag 29 april 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
Jaap?quote:Op zondag 29 april 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
Oke. Maar ik vind het verwerpelijk dat de redaktie zijn gedrag verkoopt als vergeeflijk en acceptabel.quote:Op zondag 29 april 2007 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Waarschijnlijk hebben we wel een groot stuk van zijn persoonlijkheid gezien, maar als je weet dat er mensen naar je zitten te kijken, pas je toch je gedrag aan.
Bij Brian heb ik het idee dat hij probeert de indruk te wekken dat hij een engel, neergedaald uit de hemel is.
Dat hij van onze lieve heer maar weinig hersencellen heeft meegekregen bij zijn geboorte, is voor hem een groot nadeel.
Aangezien hij nu niet in de gaten heeft dat hij nu juist de nadruk op zijn slechte eigenschappen legt.
Zoals bv zijn angst om ergens de schuld van te krijgen, waardoor hij constant sneaky streken uithaalt, door nog labielere mensen voor zijn achterbakse karretje te spannen.
Ook zijn vreemde woedeuitbarstingen zijn een teken van een verknipte persoonlijkheid.
Maar eigenlijk is dat allemaal zo gek niet, als je kijkt uit wat voor nest hij komt.
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is
Mevr. D. Flens zit te soppen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:31 schreef Dark het volgende:
Zou er een vrouw achter die schakelknoppen zitten, bij die stream op Brian?
WHAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat de aanbiedingen van clubs zullen binnenstromen als Brian de kooi verlaat. Autistische a-muzikale DJ's zonder enig gevoel voor ritme zijn veelgevraagd.
Dat was hetzelfde met Bart, die had ook heel bijtijds z'n 24 uur aangevraagd. Bart had maar wat graag weg gewild maar dat werd pas 's middags. Syl heeft dit niet in iegen hand, dat bepaald de Febo helaasquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |