Oh vervelend. Ik ben ook voor Ajax.quote:Op zondag 29 april 2007 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zit de wedstrijd niet te kijken moet ik je bekennen..zit mijn kamer kort en klein te slaan vanwege ajax
Nadal mag van mij ook winnen, alleen heb ik liever niet dat hij zn streak tegen Federer verliest.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 29 april 2007 17:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Nadal mag van mij ook winnen, alleen heb ik liever niet dat hij zn streak tegen Federer verliest.
Federer is groot genoeg.quote:
Oké.quote:
Sergio.....Roitman?quote:Dan moet Sergio het maar doen![]()
Oké. Maar wat is er dan met die jongen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:56 schreef mitt het volgende:
Die Sergio ja.
En zijn reeks van ongeslagen partijen op gravel is niet gesnöveld.quote:6-3 6-4 Nadal.
Ik dacht Verkerk in de finale op RGquote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef mitt het volgende:
Sergio is de eerste die Nadal gaat verslaan op gravel.
Oké, maar waarom dan?quote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef mitt het volgende:
Sergio is de eerste die Nadal gaat verslaan op gravel.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef suus21 het volgende:
yep heb gewonnen en een bagel gescoord op gravel! nog wel. En volg sinds 1989 tennis vooral sinds Agassi begon op te komen. Zo rond 1993 ben ik het heel fanatiek gaan volgen dan met name Agassi...Ik vond Ivanisevic ook wel heel cool..ik heb hem ooit geinterviewd, heel gaaf. Hij is erg aardig en relaxed.
Pm = private messaging. Dat je iemand een privéberichtje kunt sturen. Da's dat envelopje wat naast de knop voor je profiel staat.quote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef suus21 het volgende:
wat is pm'en?
Ik werkte toen bij omroep brabant dat was voor de tennis classics, erg cool.
Waarom hoop je het niet?quote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef suus21 het volgende:
volgens mij koopt verkerk toernooidirecteuren om ofzo want wat heeft ie toch steeds een easy loting, en dan nog kan ie niet winnen. Hij speelt komende week tegen een absolute nobody, daar zou ie echt van moeten winnen maar ik geloof en hoop het ook niet..
Ik ook. Siemerink en Eltingh vind ik de meest sympathieke Nederlanders. Krajicek vind ik net een jongen van 12 met een pak aan.quote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef suus21 het volgende:
ik vind verkerk ene loser
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 30 april 2007 00:47 schreef Mrdropshot het volgende:
Federer gaat RG winnen. Argumentatie volgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |