't Is gewoon goor toch dat Brian haar zelfs nu nog claimt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooie OP Disana. Ik laat een traantje voor Nena.
Ik weet dat het niet thuishoort in de Cos, maar Brainless en Natasja halen het slechtse in mij naar boven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat diepgevoelde weerzin al niet kan doen.
Hier zijn de grijze zakken van KOMO het minimum formaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Diehard COSsers massaal aan het kotszakje
Elke keer weer valt me op hoe onaantrekkelijk 'confectiemaatje 36-38' toch eigenlijk isquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk maatje 36quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Geen zin inquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:40 schreef Paris_Texas het volgende:
De SC is inmiddels hier: [SC # 41] Upbeat SlowChat
Dus als dat nog even aangepast zou kunnen worden in de OP... thanks
Heb je er dan naar geluisterdquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen kots meer over, na het loverboyverhaal van Brainless.![]()
Fok-quotes op de plasma's, dan vreet ik mijn eigen kots op. (moet er niet aan denken, maar overdrijven maakt de zaak duidelijk)quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
Vanmiddag had Nicolaas daar nog wel een opmerking over, maar dan over Huub en Natasia. Hij snapte niet dat zij elkaar verrot schelden en het volgend moment zitten ze bij elkaar op schoot.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef Meganog het volgende:
De vrolijke zelfverzekerdheid van zowel Brian als Natasia bewijzen maar weer eens wat een theaterstuk er gespeeld is de laatste dagen (24 uur geleden lagen ze nog hevig jammerend in elkaars armen op de bank). Ik snap niet dat andere bewoners daar geen opmerkingen over plaatsen. Huub moet snel zichzelf weer hervinden.
Echt niet, alleen de posts gelezen, en die waren erg genoeg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb je er dan naar geluisterdje moet toch beter weten
![]()
http://webtv.florisd.nl/tienquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luisteren naar poker, veel erger dus.
Jaap heeft "haar" plekje veroverd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:42 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij zit Natasia vet weg te soppen tussen Brian en Mitch
Met gitaar...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwam recht uit het hart![]()
Oh god, nu zitten ze alweer bij elkaar![]()
Je was me voor. Het is toch te erg voor woorden. En Brainless speelt '' Hard to get''quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:52 schreef Meganog het volgende:
En Amanda begint weer te smeken.
Was toch te verwachten. Vanmiddag in het zwembad kroop ze met haar blote tieten al tegen Braaaaajens benen en vroeg kort daarna of hij weer met haar in een bed wilde slapen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwam recht uit het hart![]()
Oh god, nu zitten ze alweer bij elkaar![]()
Je wordt toch geen alcoholist door dit kutprogramma?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met gitaar...
*gooit een ongelooflijke hoeveelheid drank in mijn mik*
aaaaarghhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je was me voor. Het is toch te erg voor woorden. En Brainless speelt '' Hard to get''![]()
Geen 80 kg?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb confectiemaat 36/38, ben 2cm langer dan natasia, maar oog tog ietsie pietsie heel veel slanker.....
Syl is geen grijze muis, maar de toneelhaak is duidelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
Nu we toch in een plasmapokerpauze zitten:
Ik vraag me af of de redactie een grijs muisje met een brilletje beter in bescherming had genomen dan een meid met een bimbo-look.
Tijdens die proefopname van die dierenshow van Stephan, Eveline en Sylvia.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
DGK quizzzz: wie en wanneer?
[afbeelding]
hmm Ik krijg nu ook zin in een witbiertjequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wordt toch geen alcoholist door dit kutprogramma?![]()
Maar je bent naaktquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb confectiemaat 36/38, ben 2cm langer dan natasia, maar oog tog ietsie pietsie heel veel slanker.....
Ja, maar ik bedoel of een 'kwetsbaarder' meisje wel in bescherming was genomen tegen Brian. Zoals het nu is, mag hij ongegeneerd zijn gang gaan met tegen bimbo'tje Amanda.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl is geen grijze muis, maar de toneelhaak is duidelijk.
Jij weet wel iemand een hartinfarct te bezorgen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Bart zijn moeder die Natasia een lief mens vond en NL een goede kerel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
geen ideequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Die mevrouw van de dromen? Toen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Verse volle koele rose (avondwinkel) Een glaasje voor jouquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
hmm Ik krijg nu ook zin in een witbiertje![]()
Mevr. D. Flens is nu eenmaal oppermachtig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel of een 'kwetsbaarder' meisje wel in bescherming was genomen tegen Brian. Zoals het nu is, mag hij ongegeneerd zijn gang gaan met tegen bimbo'tje Amanda.
Op dit moment niet.quote:
hahahaha het Bef Incidentquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Ik zit net het filmpje te kijken van het bef-incident. En ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben. Brian misdraagt zich, maar Huub net zo goed! Het zijn gewoon allebei eikels van wat ik daar zie.![]()
Brian likt haar Krajicek uit! Ik zat laatste Jensen te kijken en toen zei Daphne Deckers dat Krajicek Sneetje betekend..quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevr. D. Flens is nu eenmaal oppermachtig.
kindjesss,wilgootjeeee,schatjeeee,liefjeee,vetrolletjessssss,etentjessss, en ga zo nog maar een dikke 5 uur door!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op dit moment niet.![]()
Natasia met d'r centjes.... Waarom moet ze elk woord verkleinen... Net als d'r confectiemaatJE..
Bekt lekker. Ventjuuuuuu, kindjuuus, Amandatjuuuuuuu, enz.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op dit moment niet.![]()
Natasia met d'r centjes.... Waarom moet ze elk woord verkleinen... Net als d'r confectiemaatJE..
Eens, maar het gedrag van Braaaajen de hele dag daarna verlaagt hem tot het niveau van de strontvlieg die hem eerder in de fitness dwars heeft gezeten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Ik zit net het filmpje te kijken van het bef-incident. En ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben. Brian misdraagt zich, maar Huub net zo goed! Het zijn gewoon allebei eikels van wat ik daar zie.![]()
Dat ze het over haar slippertjes had vond ik wel de leukste... dat betekent dan gelijk wat andersquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kindjesss,wilgootjeeee,schatjeeee,liefjeee,vetrolletjessssss,etentjessss, en ga zo nog maar een dikke 5 uur door!
Dan heb je goed gekekenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Een exit van allebei was ook niet buiten iedere proportie geweest, maar zie maar eens op korte termijn aan twee vervangers te komen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
hahahaha ipv verkleinen,word het dan meervoudquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat ze het over haar slippertjes had vond ik wel de leukste... dat betekent dan gelijk wat anders
En zichzelf groterquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
Natasia gebruikt verkleinwoordjes om zichzelf ongevaarlijk te laten lijken. Denk ik.
Ik weet nogsteeds niet wie het is. Ik dacht in de eerste instantie Mama Nettie.quote:
Zoalsquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
Natasia gebruikt verkleinwoordjes om zichzelf ongevaarlijk te laten lijken. Denk ik.
De moeder van bart.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet wie het is. Ik dacht in de eerste instantie Mama Nettie.![]()
Je vergeet: "Handjes wassen!"quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zoals
"Ik lust je rauwtje"
"Heb jij 2 kindjes uit je kutje moeten schijten?"
"Je bent een poepje aan mijn schoen"
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zoals
"Ik lust je rauwtje"
"Heb jij 2 kindjes uit je kutje moeten schijten?"
"Je bent een poepje aan mijn schoentje"
Als ze verstandig zijn lopen ze gezamenlijk met een middelvinger richting de redactie de poort uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Het is 22uur geweest.... nu zou er wat gaan gebeuren volgens Huub zijn weblog
Dgk kennende zal het wel 11 uur worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
er zouden 11 hoeren komen, maar ze gaan weer eens pokerenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Tnxquote:
Ik was afgekickt maar Brian heeft het weer bewerkstelligd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wordt toch geen alcoholist door dit kutprogramma?![]()
What's new!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eens, maar het gedrag van Braaaajen de hele dag daarna verlaagt hem tot het niveau van de strontvlieg die hem eerder in de fitness dwars heeft gezeten.
ik zou dan wel gaan betalen voor de streams!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn lopen ze gezamenlijk met een middelvinger richting de redactie de poort uit.
Helaas zijn ze niet verstandig...
Ja, Brain gaat Amanda weer bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef haak2 het volgende:
tijd voor actie! staat er nog wat leuks te gebeuren vanaaf?
Was dat niet gepland voor zondag ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:10 schreef haak2 het volgende:
[..]
er zouden 11 hoeren komen, maar ze gaan weer eens pokeren
hij zal een laffe poging wagen,bedoel je....??quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, Brain gaat Amanda weer bewerkstelligen.
Was gisteren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik was afgekickt maar Brian heeft het weer bewerkstelligd.![]()
Nou het is 10 uur, kom maar op met de actie
Natasia daarentegen vond ik hilarisch!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je goed gekeken
Maar ik vind Brian toch wel de grootste eikel met dat spugen naar Amanda, en die klap in haar gezicht
helppp me,helpppp dannnnn,ik kan dit niet alleennnnn.....(leek wel een nummer van de dijk)quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Natasia daarentegen vond ik hilarisch!
"NICO, HELP ME. IK KAN HET NIET ALLEEN!!"![]()
En maar achter Brian aanrennen.![]()
![]()
![]()
volgens mij realiseert ze dat dat echt geen zin heeft, mitch is niet geinteresseertquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Amanda al met Mitch geflirt vanavond?
Objectiviteit is voorbehouden aan PC-reinigers.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
What's new!![]()
Maar objectief bezien () hadden ze dus allebei exit gemogen.
Ik denk dat er alleen hier op FOK al meerdere geschikte en getikte kandidaten te vinden zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Een exit van allebei was ook niet buiten iedere proportie geweest, maar zie maar eens op korte termijn aan twee vervangers te komen...
Ja. Brian mag Japio geen 80 cpt geven, daarom gaan ze om die punten pokeren. Japio moet vervolgens 4 sigaretten op de grond gooien. De sanctie is 4 x 20 cpt voor Japio, EN een algeheel rookverbod.........quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
Brian staat te konkelen met Jaap op de slaapkamer. Ze hebben een plannetje voor bij het pokeren.
Het voordeel is dan wel weer dat Brain nooit een kind zal kunnen bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij zal een laffe poging wagen,bedoel je....??![]()
Neem Huub mee Amanda, neem Huub mee Amanda!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helppp me,helpppp dannnnn,ik kan dit niet alleennnnn.....(leek wel een nummer van de dijk)
kandidaten genoeg....maar vind eens iemand met zulke zelfbeheersing?(lees: zonder lichamelijke schade aan een medebewoner aan te richten?).quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat er alleen hier op FOK al meerdere geschikte en getikte kandidaten te vinden zijn.![]()
Het mooiste was het roepen om de FEBO, die dus niet kwam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helppp me,helpppp dannnnn,ik kan dit niet alleennnnn.....(leek wel een nummer van de dijk)
Gisteren lag die om tien uur al bijna op bedquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was gisteren.
Alleen hij heeft hem denk iets bijgewerkt vandaag.
Alles wat uit zijn rattensmoel komt lijkt op pissenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef versabommie het volgende:
stond bwian nou in die lade te pissen ?
Ah. Ik kon het geluid niet helemaal volgen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. Brian mag Japio geen 80 cpt geven, daarom gaan ze om die punten pokeren. Japio moet vervolgens 4 sigaretten op de grond gooien. De sanctie is 4 x 20 cpt voor Japio, EN een algeheel rookverbod.........
oww huubbb jij bent mn alles,hmmmm huubje ga door!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem Huub mee Amanda, neem Huub mee Amanda!
Neem Huub mee!
Iedereen die nog geen deuk in een pakkie boter kan slaan .. zeg Aye ....quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kandidaten genoeg....maar vind eens iemand met zulke zelfbeheersing?(lees: zonder lichamelijke schade aan een medebewoner aan te richten?).
Nou nou nou mensen toch, bwian is ook een mensch van vleesch en bloed, hij heeft ook emoties en gevoelens! Waarom kunnen we niet allemaal vrienden zijn?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles wat uit zijn rattensmoel komt lijkt op pissen
enige die kwam....huubb(volgens natasia had hij een zeer grote erectie)quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mooiste was het roepen om de FEBO, die dus niet kwam.
Stream 1quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Dit plan hebben ze vanmiddag besproken. Brian wil Japio de klus laten uitvoeren. Zoals altijd is hij er zelf te laf voor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik kon het geluid niet helemaal volgen.
He! Er kwam een druppel uit die rechter kraanquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Stream 1
[afbeelding]
Komt misschien iets uit de wasbak?
Jij ziet ze wel erg graag neuken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem Huub mee Amanda, neem Huub mee Amanda!
Neem Huub mee!
Vrienden met een loverboy? No thanksquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou nou nou mensen toch, bwian is ook een mensch van vleesch en bloed, hij heeft ook emoties en gevoelens! Waarom kunnen we niet allemaal vrienden zijn?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit plan hebben ze vanmiddag besproken. Brian wil Japio de klus laten uitvoeren. Zoals altijd is hij er zelf te laf voor.
Misschien kan JJ het in musicalvorm gieten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Jij hoeft voor mij de kooi niet in, hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat er alleen hier op FOK al meerdere geschikte en getikte kandidaten te vinden zijn.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou nou nou mensen toch, bwian is ook een mensch van vleesch en bloed, hij heeft ook emoties en gevoelens! Waarom kunnen we niet allemaal vrienden zijn?
toch die halve liters gepakt???quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga er even over denken hoe fijjn het is om een vriendje te zijn Brian, de beschermer van 19-jarige meijes.
![]()
DAT is nou Brian op z'n 'BEST', zo walgelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit plan hebben ze vanmiddag besproken. Brian wil Japio de klus laten uitvoeren. Zoals altijd is hij er zelf te laf voor.
Ohw....quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Objectiviteit is voorbehouden aan PC-reinigers.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ohw....
Brian is een vieze vuile gore klootzak!![]()
Zo beter?
Geweldig wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ohw....
Brian is een vieze vuile gore klootzak!![]()
Zo beter?
Ik dacht dat we gesellug samen konden gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:20 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hoeft voor mij de kooi niet in, hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |