't Is gewoon goor toch dat Brian haar zelfs nu nog claimt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooie OP Disana. Ik laat een traantje voor Nena.
Ik weet dat het niet thuishoort in de Cos, maar Brainless en Natasja halen het slechtse in mij naar boven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat diepgevoelde weerzin al niet kan doen.
Hier zijn de grijze zakken van KOMO het minimum formaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Diehard COSsers massaal aan het kotszakje
Elke keer weer valt me op hoe onaantrekkelijk 'confectiemaatje 36-38' toch eigenlijk isquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk maatje 36quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Geen zin inquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:40 schreef Paris_Texas het volgende:
De SC is inmiddels hier: [SC # 41] Upbeat SlowChat
Dus als dat nog even aangepast zou kunnen worden in de OP... thanks
Heb je er dan naar geluisterdquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen kots meer over, na het loverboyverhaal van Brainless.![]()
Fok-quotes op de plasma's, dan vreet ik mijn eigen kots op. (moet er niet aan denken, maar overdrijven maakt de zaak duidelijk)quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
Vanmiddag had Nicolaas daar nog wel een opmerking over, maar dan over Huub en Natasia. Hij snapte niet dat zij elkaar verrot schelden en het volgend moment zitten ze bij elkaar op schoot.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef Meganog het volgende:
De vrolijke zelfverzekerdheid van zowel Brian als Natasia bewijzen maar weer eens wat een theaterstuk er gespeeld is de laatste dagen (24 uur geleden lagen ze nog hevig jammerend in elkaars armen op de bank). Ik snap niet dat andere bewoners daar geen opmerkingen over plaatsen. Huub moet snel zichzelf weer hervinden.
Echt niet, alleen de posts gelezen, en die waren erg genoeg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb je er dan naar geluisterdje moet toch beter weten
![]()
http://webtv.florisd.nl/tienquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luisteren naar poker, veel erger dus.
Jaap heeft "haar" plekje veroverd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:42 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij zit Natasia vet weg te soppen tussen Brian en Mitch
Met gitaar...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwam recht uit het hart![]()
Oh god, nu zitten ze alweer bij elkaar![]()
Je was me voor. Het is toch te erg voor woorden. En Brainless speelt '' Hard to get''quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:52 schreef Meganog het volgende:
En Amanda begint weer te smeken.
Was toch te verwachten. Vanmiddag in het zwembad kroop ze met haar blote tieten al tegen Braaaaajens benen en vroeg kort daarna of hij weer met haar in een bed wilde slapen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwam recht uit het hart![]()
Oh god, nu zitten ze alweer bij elkaar![]()
Je wordt toch geen alcoholist door dit kutprogramma?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met gitaar...
*gooit een ongelooflijke hoeveelheid drank in mijn mik*
aaaaarghhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je was me voor. Het is toch te erg voor woorden. En Brainless speelt '' Hard to get''![]()
Geen 80 kg?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb confectiemaat 36/38, ben 2cm langer dan natasia, maar oog tog ietsie pietsie heel veel slanker.....
Syl is geen grijze muis, maar de toneelhaak is duidelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
Nu we toch in een plasmapokerpauze zitten:
Ik vraag me af of de redactie een grijs muisje met een brilletje beter in bescherming had genomen dan een meid met een bimbo-look.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |