Tijdens die proefopname van die dierenshow van Stephan, Eveline en Sylvia.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
DGK quizzzz: wie en wanneer?
[afbeelding]
hmm Ik krijg nu ook zin in een witbiertjequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wordt toch geen alcoholist door dit kutprogramma?![]()
Maar je bent naaktquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb confectiemaat 36/38, ben 2cm langer dan natasia, maar oog tog ietsie pietsie heel veel slanker.....
Ja, maar ik bedoel of een 'kwetsbaarder' meisje wel in bescherming was genomen tegen Brian. Zoals het nu is, mag hij ongegeneerd zijn gang gaan met tegen bimbo'tje Amanda.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl is geen grijze muis, maar de toneelhaak is duidelijk.
Jij weet wel iemand een hartinfarct te bezorgen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Bart zijn moeder die Natasia een lief mens vond en NL een goede kerel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
geen ideequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Die mevrouw van de dromen? Toen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Verse volle koele rose (avondwinkel) Een glaasje voor jouquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
hmm Ik krijg nu ook zin in een witbiertje![]()
Mevr. D. Flens is nu eenmaal oppermachtig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel of een 'kwetsbaarder' meisje wel in bescherming was genomen tegen Brian. Zoals het nu is, mag hij ongegeneerd zijn gang gaan met tegen bimbo'tje Amanda.
Op dit moment niet.quote:
hahahaha het Bef Incidentquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Ik zit net het filmpje te kijken van het bef-incident. En ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben. Brian misdraagt zich, maar Huub net zo goed! Het zijn gewoon allebei eikels van wat ik daar zie.![]()
Brian likt haar Krajicek uit! Ik zat laatste Jensen te kijken en toen zei Daphne Deckers dat Krajicek Sneetje betekend..quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevr. D. Flens is nu eenmaal oppermachtig.
kindjesss,wilgootjeeee,schatjeeee,liefjeee,vetrolletjessssss,etentjessss, en ga zo nog maar een dikke 5 uur door!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op dit moment niet.![]()
Natasia met d'r centjes.... Waarom moet ze elk woord verkleinen... Net als d'r confectiemaatJE..
Bekt lekker. Ventjuuuuuu, kindjuuus, Amandatjuuuuuuu, enz.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op dit moment niet.![]()
Natasia met d'r centjes.... Waarom moet ze elk woord verkleinen... Net als d'r confectiemaatJE..
Eens, maar het gedrag van Braaaajen de hele dag daarna verlaagt hem tot het niveau van de strontvlieg die hem eerder in de fitness dwars heeft gezeten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Ik zit net het filmpje te kijken van het bef-incident. En ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben. Brian misdraagt zich, maar Huub net zo goed! Het zijn gewoon allebei eikels van wat ik daar zie.![]()
Dat ze het over haar slippertjes had vond ik wel de leukste... dat betekent dan gelijk wat andersquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kindjesss,wilgootjeeee,schatjeeee,liefjeee,vetrolletjessssss,etentjessss, en ga zo nog maar een dikke 5 uur door!
Dan heb je goed gekekenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Een exit van allebei was ook niet buiten iedere proportie geweest, maar zie maar eens op korte termijn aan twee vervangers te komen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
hahahaha ipv verkleinen,word het dan meervoudquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat ze het over haar slippertjes had vond ik wel de leukste... dat betekent dan gelijk wat anders
En zichzelf groterquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
Natasia gebruikt verkleinwoordjes om zichzelf ongevaarlijk te laten lijken. Denk ik.
Ik weet nogsteeds niet wie het is. Ik dacht in de eerste instantie Mama Nettie.quote:
Zoalsquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
Natasia gebruikt verkleinwoordjes om zichzelf ongevaarlijk te laten lijken. Denk ik.
De moeder van bart.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet wie het is. Ik dacht in de eerste instantie Mama Nettie.![]()
Je vergeet: "Handjes wassen!"quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zoals
"Ik lust je rauwtje"
"Heb jij 2 kindjes uit je kutje moeten schijten?"
"Je bent een poepje aan mijn schoen"
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zoals
"Ik lust je rauwtje"
"Heb jij 2 kindjes uit je kutje moeten schijten?"
"Je bent een poepje aan mijn schoentje"
Als ze verstandig zijn lopen ze gezamenlijk met een middelvinger richting de redactie de poort uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Het is 22uur geweest.... nu zou er wat gaan gebeuren volgens Huub zijn weblog
Dgk kennende zal het wel 11 uur worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
er zouden 11 hoeren komen, maar ze gaan weer eens pokerenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Tnxquote:
Ik was afgekickt maar Brian heeft het weer bewerkstelligd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wordt toch geen alcoholist door dit kutprogramma?![]()
What's new!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eens, maar het gedrag van Braaaajen de hele dag daarna verlaagt hem tot het niveau van de strontvlieg die hem eerder in de fitness dwars heeft gezeten.
ik zou dan wel gaan betalen voor de streams!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn lopen ze gezamenlijk met een middelvinger richting de redactie de poort uit.
Helaas zijn ze niet verstandig...
Ja, Brain gaat Amanda weer bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:09 schreef haak2 het volgende:
tijd voor actie! staat er nog wat leuks te gebeuren vanaaf?
Was dat niet gepland voor zondag ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:10 schreef haak2 het volgende:
[..]
er zouden 11 hoeren komen, maar ze gaan weer eens pokeren
hij zal een laffe poging wagen,bedoel je....??quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, Brain gaat Amanda weer bewerkstelligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |