eeehhh ja ik had het net veranderd toen ik je bericht lasquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik kom er nu trouwens net achter dat ik twee broers en één zus heb kennelijk...![]()
Ik denk dat ze dat doen omdat het voor mannen wat moeilijk is het goed neer te zetten. Vrouwen zijn kennelijk slimmer...quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Cess het volgende:
[..]
eeehhh ja ik had het net veranderd toen ik je bericht las![]()
Discriminerend forum hiero, dat je geslacht automatisch als man zet![]()
![]()
Ik hoop dat we snel nieuws krijgen!!![]()
Vast welquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Keizersnee dus. Best shit eigenlijk...Hopelijk gaat alles goed daar!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:54 schreef Logician het volgende:
We zijn thuis! Met 4 kittens en Naina
Kitten1: wit met zwarte vlek op het hoofd
Kitten2: gemelleerd ( Schrijf je dat zo)
Kitten3: gemelleerd
Kitten4: zwart met wit vlekje
Ze zijn allemaal gezond, en erg groot, was nooit gelukt volgens de DA
Alles is goed gegaan, alleen Naina ziet de kittens zelf nog niet zo zitten.. maar dat kan ook zijn omdat ze nog half verdoofd is, ik zal zo even de cam aanzetten.
Ik heb 120foto's gemaakt van het hele gebeuren, die ga ik vanavond of morgen als het lukt online zetten
cam gaat aan
Waarom de baarmoeder eruitquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Logician het volgende:
hihi ik moet even bijkomen hoor
Vooral veel rust, en als ze voor 23:00 niet zelf gaat liggen aan proberen te leggen. verder geen complicaties. De baarmoeder is er ook direct uitgehaald, dus dat is ook wel handig.
het was 256, incl. sterlisiattie ..
Ik zie niet wat ik nu type dus sorry voor de typefouten, dat komt omdat de crash stil staat midden op mijn scherm, dus ik ga de cam even opnieuw opstarten, even wat eten en dan straks het grote verslag!
Is dat een sterilisatie? Ik dacht dat ze de eitjes eruit haalden dan of de eileidersquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan ze geen jonkies meer krijgen a.k.a. sterrilisatie (wat Logi zei).
Nee, da's castratie geloof ik.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is dat een sterilisatie? Ik dacht dat ze de eitjes eruit haalden dan of de eileiders
Ja weet het niet zeker maar vnadaar dat ik zer bij zij dat Logic het zeiquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is dat een sterilisatie? Ik dacht dat ze de eitjes eruit haalden dan of de eileiders
Ja, wie van de vier is lepel?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef B.ertha het volgende:
Hoe heten ze nu?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterilisatie_%28vruchtbaarheid%29 :quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Castratie :quote:Sterilisatie (vruchtbaarheid)
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Sterilisatie is het onvruchtbaar maken van mensen of dieren.
Bij mensen gebeurt dit als methode voor anticonceptie en wel:
* bij de man door het dichtbij de teelballen onderbreken van de beide zaadleiders, de doorgang voor zaadcellen. Dit heet vasectomie.
* bij de vrouw door het verbreken (of blokkeren) van de de eileiders, en hierdoor de doorgang voor eicellen en zaadcellen.
Beide vormen van sterilisatie zijn in principe permanent, maar in sommige gevallen kan de vruchtbaarheid toch worden hersteld.
Bij dieren wordt met sterilisatie voornamelijk castratie van het vrouwelijke dier bedoeld (bij mannelijke dieren is castratie gebruikelijker dan sterilisatie).
quote:Castratie
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Castratie is het bij een man of jongen of mannelijk dier verwijderen van de teelballen. Ook de verwijdering bij vrouwen van de eierstokken wordt wel castratie genoemd.
Ok thanksquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterilisatie_%28vruchtbaarheid%29 :
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Castratie :
[..]
Jaaaaa, ze zijn er!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:54 schreef Logician het volgende:
We zijn thuis! Met 4 kittens en Naina
Kitten1: wit met zwarte vlek op het hoofd
Kitten2: gemelleerd ( Schrijf je dat zo)
Kitten3: gemelleerd
Kitten4: zwart met wit vlekje
Ze zijn allemaal gezond, en erg groot, was nooit gelukt volgens de DA
Alles is goed gegaan, alleen Naina ziet de kittens zelf nog niet zo zitten.. maar dat kan ook zijn omdat ze nog half verdoofd is, ik zal zo even de cam aanzetten.
Ik heb 120foto's gemaakt van het hele gebeuren, die ga ik vanavond of morgen als het lukt online zetten
cam gaat aan
en over een paar weken they drive you up the wallquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef B.ertha het volgende:
Over een paar dagen zijn ze nog veel liever
Ja, de witte heet lepelquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef Logician het volgende:
Kitten1: Lepel (witte)
Kitten2: Bezem (heeft wit voetje)
Kitten3: Brommer
Kitten4: Slipper (zwarte)![]()
![]()
Naina is nog helemaal versufd, ze kan niet uit de doos al zou ze willen
Was je er ook echt bij (bij de bloederige zooi) of kreeg je de kleintjes alleen te zien?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:12 schreef Logician het volgende:
Ze DA zei dat ze ze er nooit zelf uit zou hebben gekregen, ze hebben erg grote koppies en poten (papa he).
Ik ben zelf best wel van slag was erg indrukwekkend om te zien ...
Goed gehandeld dan, want ik had er niet aan moeten denken wat er gebeurd zou zijn zonder keizersnede. Mooie kittensquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:12 schreef Logician het volgende:
Ze DA zei dat ze ze er nooit zelf uit zou hebben gekregen, ze hebben erg grote koppies en poten (papa he).
Dat heb je wel verdiendquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef Logician het volgende:
Ik ga ff koffie drinken![]()
![]()
tot straks!!!!
"Van wie is dat grut?"quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Naina zit er bij van "wat zijn dat voor dingen??"
Jeetje ja, en dan 4 van zo'n friemelbeestjes die Naina er zelf uit had moeten toveren... Vanavond lekker rustig aan doen en naast de doos gaan zitten staren naar het gewiebel!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:12 schreef Logician het volgende:
Ik heb van het begin tot het einde foto's gemaaktquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was je er ook echt bij (bij de bloederige zooi) of kreeg je de kleintjes alleen te zien?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb van het begin tot het einde foto's gemaaktmeer dan 120
Petje af hoor Logi, je hebt het goed gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:24 schreef Logician het volgende:
oké nog snel 1 reactie, nee de DA vond het juist wel leuk, hij hield telkens een pose stil bijv. bij elk poesje uit de baarmoederhalen zodat ik een foto kon maken, en vertelde precies wat hij allemaal ging doen, echt eenvan een man (heb ook een foto van hem, die ik hier met toestemming van hem mag plaatsen). Vanavond ga ik de foto's online zetten, nu moet ik echt ff ... koffie zettenofzo
Ja, die is zelf alvast op zoek gegaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:40 schreef Aventura het volgende:
Een kitten ligt al onder moeders zo te zien.
Ik heb van een afstandje meegekeken en het was helemaal geen bloederige zooi. Viel me 100% mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was je er ook echt bij (bij de bloederige zooi) of kreeg je de kleintjes alleen te zien?
Dat kussentje is een kruikquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
Je kan een kruik vullen en die onder dat kussentje leggen en de kittens erop![]()
4 kittens op 1 kruik? daar rollen ze gegarandeerd vanafquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
Je kan een kruik vullen en die onder dat kussentje leggen en de kittens erop![]()
* WyriHaximus kijken gaat!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef Logician het volgende:
FOTO'S http://picasaweb.google.com/mwvdzee/KittensNaina![]()
![]()
![]()
Kolere...!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat monster is 9(negen) kilo...![]()
Bedoel je Matisse? 9 kilo!?!?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat monster is 9(negen) kilo...![]()
Prachtig, bedankt dat je dit hebt laten zien!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
Yep, dat is dus hetzelfe ding als wat je in gekrompen versie op een van de laatste foto's ziet liggenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:21 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat enorme geaderde ding is de baarmoeder?
-kuch- vrijgezel?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:22 schreef Logician het volgende:
Ik ga ze morgenochtend wegen
hihi
Ja de DA was ontzettend (L) aardig!!!!
Ik zag 'm...! Ongelooflijk...! Dat dat arme beessie niet geknapt is... (gelukkig niet!)quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, dat is dus hetzelfe ding als wat je in gekrompen versie op een van de laatste foto's ziet liggen
BEdankt, ben echt benieuwd! Doe rustig aan, ik ben pas morgenavond weer onlinequote:
mooi!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:13 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
Jah, je vroeg of hij echt zo groot was. Het antwoord is: ja...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:19 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Bedoel je Matisse? 9 kilo!?!?![]()
![]()
de kittens zul je wel niet bedoelen neem ik aan
Getrouwd en kinderen. Dikke kans dat er ergens nog een klein stukje van z'n vrouw op de foto staatquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:32 schreef Logician het volgende:
helaas geen vrijgezel
ja hij wees de eierstok aan
Ze begint het te accepteren volgens mij
Ik dacht inderdaad al een fijne meneer te spotten achter dat sexy mondkapjequote:Op zaterdag 28 april 2007 22:34 schreef Logician het volgende:nee! zijn dochtertje en vrouw waren bij de keizersnede (waren met 4 of 5 assistenes!! hahaha)
maaruh, wel een lekkerding
SMEEEEELTTTTT.......quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:36 schreef Logician het volgende:
ZE DRINKEN!!!![]()
(jemig ze zijn voor het eerst stil
)
dat bedoel ikquote:
Het grote 'rammelaars' topic, deel 11quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:36 schreef Pune het volgende:
Nog even en ik krijg zelf wapperende eierstokken, van een kat notabene
Nee danku. heb het gelukkig bij kittensquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het grote 'rammelaars' topic, deel 11
Kom er gezellig bij...
Dat was meteen te merken ja haha dat ut nogal een actievelingetje isquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:40 schreef Logician het volgende:
die witte is echt hondsbrutaal trouwens, buldozerd over iedereen heen
als ie zo doorgaat noem ik hem buldozer
Dat is echt wel... enórm dan!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jah, je vroeg of hij echt zo groot was. Het antwoord is: ja...![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:36 schreef Logician het volgende:
ZE DRINKEN!!!![]()
(jemig ze zijn voor het eerst stil
)
Niet alleen dat. Deze eerste melk is DE melk die de meeste weerstand tegen ziektes oplevert.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef purplerose het volgende:
Blij te zien dat ze het lijkt te accepteren, is altijd een spannend moment
Jeps, net als bij mensen vrouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Deze eerste melk is DE melk die de meeste weerstand tegen ziektes oplevert.
Heel erg belangrijk, die melk van de eerste dag
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:35 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al een fijne meneer te spotten achter dat sexy mondkapjevandaar
Leukquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Logician het volgende:
Ik heb net iets leuks voor elkaar gekregen
Mijn oudste woont niet thuis, hij heeft pdd-nos en adhd, ik zou eigenlijk vandaag bij hem op bezoek gaan, vanmorgen dus naar morgen verplaatst, net met de leiding gesproken.
Ze komen hem morgenochtend hier brengen zodat hij de kittens kan zien, hij liep al 3dagen helemaal te stuiteren vanwege de naderende geboorte, echt super dat ze dat doen!
Oh wat enorm leuk, wat super ook van de leiding dat ze dat doenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Logician het volgende:
Mijn oudste woont niet thuis, hij heeft pdd-nos en adhd, ik zou eigenlijk vandaag bij hem op bezoek gaan, vanmorgen dus naar morgen verplaatst, net met de leiding gesproken.
Ze komen hem morgenochtend hier brengen zodat hij de kittens kan zien, hij liep al 3dagen helemaal te stuiteren vanwege de naderende geboorte, echt super dat ze dat doen!
Ik snap het wel hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Logician het volgende:
jemig leefbaar klinkt stom, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
sorry ben erg warrig
Misschien is ze nog wat misselijk van de narcosequote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Logician het volgende:
Ze wou niet drinken net, ik laat dr even, ga haar straks even wat eten en drinken aanbieden
pdd-nos is een milde vorm van autisme, maar wel leefbaar
Geweldig!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Logician het volgende:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Logician het volgende:
jemig leefbaar klinkt stom, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
sorry ben erg warrig
Da's geweldig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:05 schreef Logician het volgende:
;0 DM ben helemaal blij
is ook zo/n leuke leiding waar hij woont (nachtegaal in denekamp)
Gauw naar bed dan, slapen, uitslapen, uitrusten!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:06 schreef Logician het volgende:
migraine is ergens vaagjes nog aanwezig, ben een beetje misselijk ;[
Volgens mij kan die nog helemaal niet slapen, die zit vastgeplakt naast de doosquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Gauw naar bed dan, slapen, uitslapen, uitrusten!!!
qua voorkomen, qua smaak of qua gillen?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:16 schreef nokwanda het volgende:
we zitten met z'n allen vastgeplakt aan Logi's doos
Ze hebben al namenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:24 schreef wizZa het volgende:
Grats met je kittens! Wel eentje wizza noemen he
quote:
Zo liggen ze een soort van tegen mama's buik aanquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:29 schreef senesta het volgende:
Ze liggen allemaal weer naast het kussentje, echt heel lief zo.
Ja hoor. Daar was ik heel verbaasd over. (en inmiddels een graadje of 10 erger. Zal morgen even updaten)quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:24 schreef senesta het volgende:
Ja, ze zijn echt heel erg bewegelijk.
Waren de kittens van Purrr ook al zo snel zo bewegelijk?
Misschien komt het toch omdat ze mams missen om even lekker tegen aan te gaan liggen?
Ze hebben net nog gedronken, toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:38 schreef Logician het volgende:
Vraag me af of ik ze moet gaan bijvoeden of niet, ...
Ziet er op de cam ook inderdaad goed uit, top gedaan logicianquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:50 schreef Ole het volgende:
lievvv![]()
![]()
![]()
Eén van mijn katers (9 inmiddels) denkt nog steeds dat ik zijn moeder ben. Wil altijd onder mijn oksel sabbelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |