Getrouwd en kinderen. Dikke kans dat er ergens nog een klein stukje van z'n vrouw op de foto staatquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:32 schreef Logician het volgende:
helaas geen vrijgezel
ja hij wees de eierstok aan
Ze begint het te accepteren volgens mij
Ik dacht inderdaad al een fijne meneer te spotten achter dat sexy mondkapjequote:Op zaterdag 28 april 2007 22:34 schreef Logician het volgende:nee! zijn dochtertje en vrouw waren bij de keizersnede (waren met 4 of 5 assistenes!! hahaha)
maaruh, wel een lekkerding
SMEEEEELTTTTT.......quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:36 schreef Logician het volgende:
ZE DRINKEN!!!![]()
(jemig ze zijn voor het eerst stil
)
dat bedoel ikquote:
Het grote 'rammelaars' topic, deel 11quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:36 schreef Pune het volgende:
Nog even en ik krijg zelf wapperende eierstokken, van een kat notabene
Nee danku. heb het gelukkig bij kittensquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het grote 'rammelaars' topic, deel 11
Kom er gezellig bij...
Dat was meteen te merken ja haha dat ut nogal een actievelingetje isquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:40 schreef Logician het volgende:
die witte is echt hondsbrutaal trouwens, buldozerd over iedereen heen
als ie zo doorgaat noem ik hem buldozer
Dat is echt wel... enórm dan!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jah, je vroeg of hij echt zo groot was. Het antwoord is: ja...![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:36 schreef Logician het volgende:
ZE DRINKEN!!!![]()
(jemig ze zijn voor het eerst stil
)
Niet alleen dat. Deze eerste melk is DE melk die de meeste weerstand tegen ziektes oplevert.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef purplerose het volgende:
Blij te zien dat ze het lijkt te accepteren, is altijd een spannend moment
Jeps, net als bij mensen vrouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Deze eerste melk is DE melk die de meeste weerstand tegen ziektes oplevert.
Heel erg belangrijk, die melk van de eerste dag
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:35 schreef Pune het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al een fijne meneer te spotten achter dat sexy mondkapjevandaar
Leukquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Logician het volgende:
Ik heb net iets leuks voor elkaar gekregen
Mijn oudste woont niet thuis, hij heeft pdd-nos en adhd, ik zou eigenlijk vandaag bij hem op bezoek gaan, vanmorgen dus naar morgen verplaatst, net met de leiding gesproken.
Ze komen hem morgenochtend hier brengen zodat hij de kittens kan zien, hij liep al 3dagen helemaal te stuiteren vanwege de naderende geboorte, echt super dat ze dat doen!
Oh wat enorm leuk, wat super ook van de leiding dat ze dat doenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Logician het volgende:
Ik heb net iets leuks voor elkaar gekregen
Mijn oudste woont niet thuis, hij heeft pdd-nos en adhd, ik zou eigenlijk vandaag bij hem op bezoek gaan, vanmorgen dus naar morgen verplaatst, net met de leiding gesproken.
Ze komen hem morgenochtend hier brengen zodat hij de kittens kan zien, hij liep al 3dagen helemaal te stuiteren vanwege de naderende geboorte, echt super dat ze dat doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |