Dat heb je wel verdiendquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef Logician het volgende:
Ik ga ff koffie drinken![]()
![]()
tot straks!!!!
"Van wie is dat grut?"quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
Naina zit er bij van "wat zijn dat voor dingen??"
Jeetje ja, en dan 4 van zo'n friemelbeestjes die Naina er zelf uit had moeten toveren... Vanavond lekker rustig aan doen en naast de doos gaan zitten staren naar het gewiebel!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:12 schreef Logician het volgende:
Ze DA zei dat ze ze er nooit zelf uit zou hebben gekregen, ze hebben erg grote koppies en poten (papa he).
Ik ben zelf best wel van slag was erg indrukwekkend om te zien ...
Ik heb van het begin tot het einde foto's gemaaktquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was je er ook echt bij (bij de bloederige zooi) of kreeg je de kleintjes alleen te zien?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb van het begin tot het einde foto's gemaaktmeer dan 120
Petje af hoor Logi, je hebt het goed gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:24 schreef Logician het volgende:
oké nog snel 1 reactie, nee de DA vond het juist wel leuk, hij hield telkens een pose stil bijv. bij elk poesje uit de baarmoederhalen zodat ik een foto kon maken, en vertelde precies wat hij allemaal ging doen, echt eenvan een man (heb ook een foto van hem, die ik hier met toestemming van hem mag plaatsen). Vanavond ga ik de foto's online zetten, nu moet ik echt ff ... koffie zettenofzo
Ja, die is zelf alvast op zoek gegaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:40 schreef Aventura het volgende:
Een kitten ligt al onder moeders zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |