Nee, integendeel, het is de basis van mijn bewering.quote:Op zondag 29 april 2007 22:46 schreef StefanP het volgende:
Beperkte capaciteiten? Ga toch weg, klein jongetje dat je bent. Jou is blijkbaar deze post ontgaan: De moderne polarisatie: salafisten, neonazi's en antifa's
Ongeveer hetzelfde als wat de AIVD zegt over moslimextremisme, zoals ik al eerder zei, maar ach, die vervelende oogkleppen zitten in de weg.quote:de groei van moslimextremisme komt vanuit de hoek der allochtonen zelf. De aanwas van rechtsextremisme is slechts een reactie daarop; desondanks blijft het kaalkopjes aantal laag en de dreiging nihil.
Ik heb al gezegd dat er meerdere bronnen zijn die anders beweren (bijvoorbeeld het EU-rapport en de rapporten van de Universiteit van Amsterdam). Wie moeten we geloven?quote:Op zondag 29 april 2007 22:00 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, maar zonder argumenten. Ik heb nog nergens een post gezien waarin gesteld wordt dat de AIVD onzin praat.
Waarom wonen de meeste extreem-rechtse jongeren dan in dorpen met nauwelijks allochtonen?quote:Op zondag 29 april 2007 23:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het huidige extreem-rechts komt wel degelijk als tegenreactie op.
Volgens mij zegt op Meki na niemand dat hier - en Meki komt nauwelijks op pol.quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef StefanP het volgende:
stelling gaat dat 'racistische' Nederlanders de oorzaak zijn van de groei van moslim-extremisme.
Alsof hun leefwereld tot die 2 dorpen zonder allochtonen beperkt is. Ook zij gaan in de steden werken, stappen, winkelen etc.quote:Op maandag 30 april 2007 04:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom wonen de meeste extreem-rechtse jongeren dan in dorpen met nauwelijks allochtonen?
Laat eens zien dan.quote:Op maandag 30 april 2007 04:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat er meerdere bronnen zijn die anders beweren (bijvoorbeeld het EU-rapport en de rapporten van de Universiteit van Amsterdam
Ja, maar mensen in de stad werken, stappen, winkelen én wonen in de stad. Dus waarom komen er dan significant minder rechts-extremisten voor in de stad?quote:Op maandag 30 april 2007 09:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof hun leefwereld tot die 2 dorpen zonder allochtonen beperkt is. Ook zij gaan in de steden werken, stappen, winkelen etc.
Omdat in de grote steden de jonge mannelijke bevolking in meerderheid zelf allochtoon is he.quote:Op maandag 30 april 2007 10:00 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, maar mensen in de stad werken, stappen, winkelen én wonen in de stad. Dus waarom komen er dan significant minder rechts-extremisten voor in de stad?
Wat mij betreft wordt zo wel nazi, extreme moslim als extreem linkse terrorist aangepakt. Wat jou betreft niet?quote:Op maandag 30 april 2007 03:58 schreef StefanP het volgende:
Wat een idioterie. Die twee dozijn extreem-rechtse figuren gaat geen dreiging vanuit; vanuit links wel. Het staat er letterlijk. Zwart op wit. Je moet wel een heel dom politiek-correct studentje zijn wil je het lef hebben om voorbij te gaan aan die tienduizenden moslim-extremisten in NL, maar wel moord en brand te schreeuwen over een handjevol nazi's. Blijf het goed hard schreeuwen, dan krijg je met je dogmatische, krampachtige sofismen misschien ooit nog gelijk wanneer elk 'normaal functionerend' mens Nederland verlaten heeft. Je bent trouwens een lafaard door te durven beweren dat ik extreem-rechts goedkeur. Maar ach, het was al langer bekend dat iedereen die het niet eens is met de dogmatici -in dit geval door te beweren dat links- en moslim-extremisme veel gevaarlijker is dan rechts- automatisch een nazi is. Farizeeër.
Van 100 in de grote stad wonende jonge autochtone mannen zijn er volgens mij minder met extreem-rechtse sympathieën dan van 100 in kleine blanke dorpjes wonende jonge autochtone mannen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat in de grote steden de jonge mannelijke bevolking in meerderheid zelf allochtoon is he.
Op welke regels van welke pagina's van het jaarverslag is dit te lezen?quote:Op maandag 30 april 2007 03:58 schreef StefanP het volgende:
Die twee dozijn extreem-rechtse figuren gaat geen dreiging vanuit; vanuit links wel. Het staat er letterlijk. Zwart op wit.
Op welke regels van welke pagina's van het jaarverslag is dit te lezen?quote:Je moet wel een heel dom politiek-correct studentje zijn wil je het lef hebben om voorbij te gaan aan die tienduizenden moslim-extremisten in NL
Lafaard omdat ik iets durf. Het is zo vermakelijk, vooral omdat je #6 van Rechts voor beginners zo goed in de vingers hebt.quote:Je bent trouwens een lafaard door te durven beweren dat ik extreem-rechts goedkeur.
Weet ik niet. Ik weet wel dat zo'n beetje iedere autochtoon van mijn leeftijd uit de regio Den Haag niet al te positief is over de culturele verrijkingen van de laatste decennia, een enkele verstokte GL-er daar gelaten.quote:Op maandag 30 april 2007 10:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Van 100 in de grote stad wonende jonge autochtone mannen zijn er volgens mij minder met extreem-rechtse sympathieën dan van 100 in kleine blanke dorpjes wonende jonge autochtone mannen.
Wat? Sukkel. Is dat de stelling van 'links'? Toon dat eerst maar eens aan. Als je dat durft, althans.quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef StefanP het volgende:
als het om hun -grijsgedraaide- stelling gaat dat 'racistische' Nederlanders de oorzaak zijn van de groei van moslim-extremisme.
Maar om dat nou extreemrechts te noemen, da's uit de modequote:Op maandag 30 april 2007 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet wel dat zo'n beetje iedere autochtoon van mijn leeftijd uit de regio Den Haag niet al te positief is over de culturele verrijkingen van de laatste decennia, een enkele verstokte GL-er daar gelaten.
We hadden het natuurlijk over de mensen die met hun rechterarm gestrekt het Horst Wessellied zingen, niet over mensen met kritiek op het integratiebeleid.quote:Op maandag 30 april 2007 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet wel dat zo'n beetje iedere autochtoon van mijn leeftijd uit de regio Den Haag niet al te positief is over de culturele verrijkingen van de laatste decennia, een enkele verstokte GL-er daar gelaten.
Argument?quote:Op maandag 30 april 2007 15:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dit soort kwesties laat zien dat liberale beginsel dat als je radicale bewegingen ongemoeid laat ze vanzelf uit elkaar vallen of klein blijven nagenoeg failliet is.
Ik ben er ook niet positief over, maar zo lang er geen initiatieven komen om voor spreiding the zorgen zal de integratie ook niet verbeteren voor hen die in een achterwijk woont en eigenlijk geen "Nederlanders" kennen.quote:Op maandag 30 april 2007 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lezen? Dat heb je al bewezen niet te kunnen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op welke regels van welke pagina's van het jaarverslag is dit te lezen?
[..]
Op welke regels van welke pagina's van het jaarverslag is dit te lezen?
[..]
ik ben helaas bang dat er inderdaad nog wel banlieu-achtige toestanden zullen komen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:27 schreef kriele het volgende:
...
Ik denk zelf dat het eerst nog heel veel slechter zal gaan, alvorens er uberhaupt verbetering in deze situatie komt.
Jawel. Het betekend namelijk dat het altijd de reactie zal zijn van een extreem-rechtse groepering. Ze zullen altijd stellen dat ze als tegenreactie zo worden gemaakt zoals ze zijn. Terwijl ze in weze altijd hetzelfde zijn gebleven.quote:Op zondag 29 april 2007 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat doet helemaal niets af aan wat ik zei.
En daar hebben weer zo'n onnozele hals met een pleidooi voor zelfcensuur.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:32 schreef nonzz het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met politiekcorrect zijn. Zoals de ouders van Theo van Gogh al zeiden na z'n dood: Dat je alles moet kunnen zeggen wil niet zeggen dat je altijd alles maar moet zeggen.
Zelfcensuur is wat anders dan het anders inpakken van de boodschap.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En daar hebben weer zo'n onnozele hals met een pleidooi voor zelfcensuur.
Dat suggereert bovenstaande user niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zelfcensuur is wat anders dan het anders inpakken van de boodschap.
Zelfcensuur is censuur, dan ben je qua afweging goed/slecht al klaar lijkt me.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zelfcensuur is wat anders dan het anders inpakken van de boodschap.
Waar staat je in houdelijke reactie dan? Ik lees alleen een onsamenhangende scheldkannonade die weinig met de tekst in de OP te maken heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 02:33 schreef StefanP het volgende:
^^^ Stukken beter dan die achterlijke 1-liners van jou. Verder dan dat kom je niet. Jouw achterhaalde, smerige linkse kutpolitiek wordt in een keihard rapport van de AIVD volledig met de grond gelijk gemaakt waarna ik om een reactie van links vraag, en dan heb je het gore lef om te zeggen dat ik niet inhoudelijk reageer? Dom figuur. Morgen sta je ongetwijfeld weer keihard in andere topics te roepen dat rechts overal de oorzaak van is, en dat links en de islamieten braaf en lief zijn. Weet je wat jij bent? Een struisvogel met oogkleppen.
Lees ik het nou goed dat jij moslim-extremisme onder links schaart???quote:Op maandag 30 april 2007 03:58 schreef StefanP het volgende:
Wat een idioterie. Die twee dozijn extreem-rechtse figuren gaat geen dreiging vanuit; vanuit links wel. Het staat er letterlijk. Zwart op wit. Je moet wel een heel dom politiek-correct studentje zijn wil je het lef hebben om voorbij te gaan aan die tienduizenden moslim-extremisten in NL, maar wel moord en brand te schreeuwen over een handjevol nazi's. Blijf het goed hard schreeuwen, dan krijg je met je dogmatische, krampachtige sofismen misschien ooit nog gelijk wanneer elk 'normaal functionerend' mens Nederland verlaten heeft. Je bent trouwens een lafaard door te durven beweren dat ik extreem-rechts goedkeur. Maar ach, het was al langer bekend dat iedereen die het niet eens is met de dogmatici -in dit geval door te beweren dat links- en moslim-extremisme veel gevaarlijker is dan rechts- automatisch een nazi is. Farizeeër.
Je begrijpt blijkbaar niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En daar hebben weer zo'n onnozele hals met een pleidooi voor zelfcensuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |