abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:49:50 #76
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_49536670
Lol, Stefan kan beter zich met zijn eigen land bemoeien, voordat hij hier kritiek geeft. We kennen allemaal de wandaden van extreemrechts in AmeriKKKa
pi_49537563
Ik vind het te goedkoop om bij iedereen die een wat rechtsere mening heeft gelijk het extreem rechtse label eraan te hangen. Bij links overigens net zo.
Deze SP stemmer ziet ook dat autochtoon en allochtoon recht tegenover elkaar staan en in mijn optiek is de multiculturele samenleving compleet mislukt. De bereidheid aan weerszijden lijkt te ontbreken om het te verbeteren. Ik denk zelf dat het eerst nog heel veel slechter zal gaan, alvorens er uberhaupt verbetering in deze situatie komt.
pi_49603514
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:27 schreef kriele het volgende:
...
Ik denk zelf dat het eerst nog heel veel slechter zal gaan, alvorens er uberhaupt verbetering in deze situatie komt.
ik ben helaas bang dat er inderdaad nog wel banlieu-achtige toestanden zullen komen...
  maandag 21 mei 2007 @ 18:32:47 #79
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_49615890
Ik snap niet wat er mis is met politiekcorrect zijn. Zoals de ouders van Theo van Gogh al zeiden na z'n dood: Dat je alles moet kunnen zeggen wil niet zeggen dat je altijd alles maar moet zeggen.
lege ton
pi_49617288
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat doet helemaal niets af aan wat ik zei.
Jawel. Het betekend namelijk dat het altijd de reactie zal zijn van een extreem-rechtse groepering. Ze zullen altijd stellen dat ze als tegenreactie zo worden gemaakt zoals ze zijn. Terwijl ze in weze altijd hetzelfde zijn gebleven.

De toename van extreem-rechts is te wijten aan... extreem rechts.. Zo zullen veel fundi's stellen dat ze ageren als tegen extreem-rechts. Want, in hun ogen is extreem rechts begonnen en als reactie daarop groeien het aantal fundi's. Zo is het cirkeltje rond.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 21 mei 2007 @ 19:19:27 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49617426
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:32 schreef nonzz het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met politiekcorrect zijn. Zoals de ouders van Theo van Gogh al zeiden na z'n dood: Dat je alles moet kunnen zeggen wil niet zeggen dat je altijd alles maar moet zeggen.
En daar hebben weer zo'n onnozele hals met een pleidooi voor zelfcensuur.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 21 mei 2007 @ 19:22:52 #82
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49617558
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zelfcensuur is wat anders dan het anders inpakken van de boodschap.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  maandag 21 mei 2007 @ 19:27:25 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49617761
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat suggereert bovenstaande user niet.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_49619865
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Zelfcensuur is censuur, dan ben je qua afweging goed/slecht al klaar lijkt me.

Tenzij je heel erg gevoelig bent voor die schreeuwende minderheid die net doet alsof alle kritiek beledigend is.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_49619912
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:33 schreef StefanP het volgende:
^^^ Stukken beter dan die achterlijke 1-liners van jou. Verder dan dat kom je niet. Jouw achterhaalde, smerige linkse kutpolitiek wordt in een keihard rapport van de AIVD volledig met de grond gelijk gemaakt waarna ik om een reactie van links vraag, en dan heb je het gore lef om te zeggen dat ik niet inhoudelijk reageer? Dom figuur. Morgen sta je ongetwijfeld weer keihard in andere topics te roepen dat rechts overal de oorzaak van is, en dat links en de islamieten braaf en lief zijn. Weet je wat jij bent? Een struisvogel met oogkleppen.
Waar staat je in houdelijke reactie dan? Ik lees alleen een onsamenhangende scheldkannonade die weinig met de tekst in de OP te maken heeft.
pi_49619990
quote:
Op maandag 30 april 2007 03:58 schreef StefanP het volgende:
Wat een idioterie. Die twee dozijn extreem-rechtse figuren gaat geen dreiging vanuit; vanuit links wel. Het staat er letterlijk. Zwart op wit. Je moet wel een heel dom politiek-correct studentje zijn wil je het lef hebben om voorbij te gaan aan die tienduizenden moslim-extremisten in NL, maar wel moord en brand te schreeuwen over een handjevol nazi's. Blijf het goed hard schreeuwen, dan krijg je met je dogmatische, krampachtige sofismen misschien ooit nog gelijk wanneer elk 'normaal functionerend' mens Nederland verlaten heeft. Je bent trouwens een lafaard door te durven beweren dat ik extreem-rechts goedkeur. Maar ach, het was al langer bekend dat iedereen die het niet eens is met de dogmatici -in dit geval door te beweren dat links- en moslim-extremisme veel gevaarlijker is dan rechts- automatisch een nazi is. Farizeeër.
Lees ik het nou goed dat jij moslim-extremisme onder links schaart???
  maandag 21 mei 2007 @ 20:35:36 #87
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_49621122
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je begrijpt blijkbaar niet wat ik bedoel.
lege ton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')