Ja, ze zeggen dat dat aangenaam is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:16 schreef Q. het volgende:
Je kan dat slapen zelf ook een keer proberen, broer. Dat zal je goed doen.
Ja, die broer! Hij is echt bang voor ons.quote:
quote:alsjeblieft geen gezwam
I.R. is behoorlijk vergevingsgezind.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Sorry voor het gebrek aan inhoud tot op heden, I.R.
Ik ben er zelf wel een fan van, ik doe het dan ook veelvuldig, ik geloof echter dat ik er momenteel geen zin in heb. Het is hier dan ook zooooo gezellig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen dat dat aangenaam is.
Zelf heb ik er de charme nooit zo van ingezien.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:21 schreef Jane het volgende:
Ja, die broer! Hij is echt bang voor ons.
En dat terwijl er toch duidelijk in OP staat:
[..]
Denk daar nou maar eens over na.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:26 schreef TommyGun het volgende:
Hoi
Edit; hm geen gezwam. Wat kan ik hier bijzetten dan?![]()
Ik zit weer lekker RSI te kweken........ *pols even laat rustenquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk daar nou maar eens over na.
Helaas ligt ze niet naast me. Voor zover ik kan zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:34 schreef broer het volgende:
Niettemin: welterusten. En de groeten aan CL.
Geen van beide. Jij dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ben jij trouwens boos? Of voel jij je middelbaar?
Welterusten. En geen nachtmerries hebben, he?quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:34 schreef broer het volgende:
Niettemin: welterusten.
Ik wenste Q een goede nacht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:35 schreef Jane het volgende:
Welterusten. En geen nachtmerries hebben, he?![]()
Ik neem graag dingen aan, ik vul ze graag in, ik denk graag voor anderen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ook niet. Wat een aannames weer, hč?
Dan heb je er in ieder geval één.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:43 schreef broer het volgende:
Ik neem graag dingen aan, ik vul ze graag in, ik denk graag voor anderen.
Het is een gave.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef broer het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die überhaupt gaven heeft.
Quequote:Op zondag 29 april 2007 02:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mischien vindt ik dit jaar eindelijk Secret of Mana voor mijn oude SNES
Ja, je zou 't zomaar vergeten hčquote:Op zondag 29 april 2007 02:29 schreef broer het volgende:
O, semi-bikkeltijd.
Ik nietquote:
ik neem aan dat je de oude 16-bit Super nintendo kent?quote:
De agressie!quote:Op zondag 29 april 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Toch heb je er dan altijd weer van die lui bij die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze gewoon komen, omdat 'je anders zo alleen zit op zo'n dag, en dat is niet gezellig'
Dat maak ik zelf wel uit ja!!!!
Agressie??quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De agressie!Maar je hebt helemaal gelijk. Mensen die zichzelf uitnodigen
![]()
Van horen zeggen, ik ben geen gamer. Hoop dat je vindt wat je zoekt!quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik neem aan dat je de oude 16-bit Super nintendo kent?
Secret of Mana is verrweg de beste spel ooit uitgebracht op deze met nostalgie overlade console, wie vergeet de toppers als mortal kombat, super mario, mario kart, en het jueweeltje, Secret of Mana
Ik probeer mijn verjaardag helemaal uit te bannen. Bij de meeste mensen lukt het, maar mijn vader legt zich er niet bij neer. Die belt een paar dagen van tevoren ook gerust mijn broers en zus om te vertellen dat ik binnenkort jarig ben en dat ze langs moeten komen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Toch heb je er dan altijd weer van die lui bij die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze gewoon komen, omdat 'je anders zo alleen zit op zo'n dag, en dat is niet gezellig'
Dat maak ik zelf wel uit ja!!!!
Netjes. Heel netjes.quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Van horen zeggen, ik ben geen gamer. Hoop dat je vindt wat je zoekt!
Whahahaha!quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
Agressie??
Precies! Daarom was ik de laatste jaren altijd de hort op met mijn verjaardag, gewoon met man en kinderen!! Veel leuker!
En dan had je nog 's-avonds mensen die belden: 'Waar was je nou, we hebben 5 minuten staan bellen, maar je deed niet open! ZIjn we helemaal voor niks gekomen! EN we hadden eigenlijk naar de braderie/openluchtspel/koninginnedagviering daar-en-daar gewild!!'
Ja trut, ik verkondig al jaren dat ik mijn verjaardag niet vier!! Ook tegen jou ja!! Dus als je die 30 april zooi mist omdat je zo nodig bij mij op de stoep wilt staan is dat je eigen verdomde rotschuld!!!
En dat was wel agressief Wicky
Die komt gewoon hoor!! En dan is het smoesje: 'Ja, maar ik ben toch je vader! Ik ben toch zeker wel welkom!!'quote:Op zondag 29 april 2007 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Eens zien hoe het aankomende keer gaat.
Ik ga maandag gewoon werken. Mijn man heeft een examen en mijn zoon moet gewoon naar school. Het is hier namelijk geen koninginnedag.quote:Op zondag 29 april 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat ga je doen maandag? Want nu hoef je niemand te ontlopen.
Nog meer mensen die niet willen luisteren.quote:Op zondag 29 april 2007 02:55 schreef broer het volgende:
Ik probeer mijn verjaardag helemaal uit te bannen. Bij de meeste mensen lukt het, maar mijn vader legt zich er niet bij neer. Die belt een paar dagen van tevoren ook gerust mijn broers en zus om te vertellen dat ik binnenkort jarig ben en dat ze langs moeten komen.
Ja, weet ik. Ik denk dat ik gewoon een uurtje bij hén op bezoek ga, en het daar bij laat.quote:Op zondag 29 april 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Die komt gewoon hoor!! En dan is het smoesje: 'Ja, maar ik ben toch je vader! Ik ben toch zeker wel welkom!!'
Wat nou?quote:Op zondag 29 april 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Netjes. Heel netjes.
"Ze willen mijn verjaardag vieren, dus ik besta."quote:Op zondag 29 april 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Nog meer mensen die niet willen luisteren.
Ja, zover was ik welquote:Op zondag 29 april 2007 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga maandag gewoon werken. Mijn man heeft een examen en mijn zoon moet gewoon naar school. Het is hier namelijk geen koninginnedag.
quote:Op zondag 29 april 2007 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
Wat nou?
Ik ben een vriendelijk persoon. Meestal. En als je niet praat met mensen met wie je geen raakvlakken lijkt te hebben, leer je toch niks nieuws?quote:Op zondag 29 april 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Niks. Ik vond dat je heel netjes deed tegen iemand met wie je (schijnbaar) geen raakvlakken hebt.
Dat is nog wel eens anders op Fok!.
Ik kan me een uitspraak van jou herinneren dat je op Fok! een stuk aardiger bent dan in het echt. Dat lijk je nu wel weer te bewijzen.quote:Op zondag 29 april 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben een vriendelijk persoon. Meestal. En als je niet praat met mensen met wie je geen raakvlakken lijkt te hebben, leer je toch niks nieuws?
Relaxter. Want ik kom hier voor mijn lol en als het me ergens niet bevalt, dan klik ik de/het topic dicht. In principe hoef ik me aan niemand te ergeren. Ik ben heel erg Zenquote:Op zondag 29 april 2007 03:10 schreef broer het volgende:
Ik kan me een uitspraak van jou herinneren dat je op Fok! een stuk aardiger bent dan in het echt. Dat lijk je nu wel weer te bewijzen.
Ik weet niet meer van wie ik het hebquote:Op zondag 29 april 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Dat heb ik eerder gehoord. Alleen niet uit jouw mond.
Dat zal met die Zen te maken hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen idee waarom er zo'n rare witspatie in mijn vorige post staat.
quote:Op zondag 29 april 2007 03:20 schreef svann het volgende:
Dat zal met die Zen te maken hebben.
Maar ik mag niet in het openbaar uit pm's citeren... dat valt onder briefgeheimquote:
Discretie is highly overrated.quote:Op zondag 29 april 2007 03:30 schreef svann het volgende:
Discretie is een groot goed.
Ik ook, broer.quote:Op zondag 29 april 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Ik niet, godverdomme. Wel in de tuin. Maar dat is toch anders.
quote:Er zijn 91 ingelogde gebruikers en 1628 gasten aanwezig.
Ik niet!quote:Op zondag 29 april 2007 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zijn wij een stelletje terraskanslozen bij elkaar.
Die zitten allemaal in semi-bikkeltijd te lurken. Wachtend op iets wat ze tegen ons kunnen gebruiken, ooit.quote:
Dat is wel lekker, ja. Ik kan ook wel naar buiten (niet naar een terras), maar dat doe ik nooit. Kom je weer binnen in de airco.quote:Op zondag 29 april 2007 03:40 schreef broer het volgende:
(Elke keer als ik bij mijn semi-werkgever een half uurtje lunchtijd krijg, loop ik naar buiten om op het terras een broodje te eten. Het genot van midden in het centrum werken!)
Dan zullen ze zich eerst moeten registreren. En dan nog:quote:Op zondag 29 april 2007 03:41 schreef broer het volgende:
Die zitten allemaal in semi-bikkeltijd te lurken. Wachtend op iets wat ze tegen ons kunnen gebruiken, ooit.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
geen gezwam
Heel goed. Herkenbaarheid op het forum is verkeerd. Dat kun je beter via andere kanalen doen.quote:Op zondag 29 april 2007 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was een antwoord aan het formuleren op je post over de lunch, broer, maar ik heb besloten dat dat te herkenbaar zou zijn. Dus.
quote:Op maandag 30 april 2007 01:59 schreef tong80 het volgende:
Pieter, van harte. Ik hoop dat je er oren naar hebt.
McCartney en rocken.quote:Op maandag 30 april 2007 03:06 schreef tong80 het volgende:
McCartney rockt meer dan zogenaamde wannabees.
Helter Skelter meneer.quote:
Nee je haren laten groeien en hard schreeuwen is rocken.quote:
Nee joh.... een vetkuif.quote:Op maandag 30 april 2007 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee je haren laten groeien en hard schreeuwen is rocken.
quote:Op maandag 30 april 2007 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ook een held idd
Ik zie het plaatje van Link Wray nietquote:Op maandag 30 april 2007 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
[url=http://www.studioverbiest.nl/link-wray.JPG[/img]]http://www.studioverbiest.nl/link-wray.JPG[/img][/url]
Die is ook tof.![]()
Nu wel.quote:Op maandag 30 april 2007 03:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje van Link Wray niet
Het blijft altijd link om op een internetforum te melden dat je gaat slapen.quote:
Dat doet ie al momenteel. Hij loopt te zeiken in een topicquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat doet ie al momenteel. Hij loopt te zeiken in een topic
Verder issie wel lief, normaal gesproken dan
Nou, ik kwam net thuis, en ik wilde slapen. Op één of andere wijze nam ik aan dat het wel na enen zou zijn. Maar goed, ik heb vandaag ook al de hele dag gewerkt terwijl ik gisteren nog een gewone K-dag gehouden heb en ik de nacht daarvoor pas om een uur of 4-5 sliep, dus m'n bioritme is wat van slag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Godverdomme, I.R. Wat bezielde je in hemelsnaam!
Dat lijkt me opwindend IR. Ik liep vandaag strak in pak door Den Haag, en ik werd zelfs bij Mulberry keurig behandeld. En Amsterdam zal wel weer volgende week worden. Dan wil ik wel een fatsoenlijke maaltijd voorgeschoteld krijgen, en niet een vluggertje bier op het terras!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh thisbe, ik ben m'n batterijenoplader kwijt, dus die foto's schieten niet op. Maar wanneer kom je nou naar A'dam, misschien kan ik dįn strak in het pak rondlopen.
Dat moet lukken. Ik weet ook nog wel een hippe lunchtent trounwens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:36 schreef Thisbe het volgende:
Nou, laat ik het dan maar op safe spelen: croissants?
ik ga nu maar slapen trouwens, solliciteren is héél vermoeiend.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was vandaag op de semi-housewarming van vriend L, die tegenwoordig anti-kraak in het oude PCM-gebouw woont. Dat betekende dus rennen over de bureaus van de redactie van Trouw of het Parool, voetvolleyen, en misbruik van brandspuiten, winkelwagentjes en andere apparaten om de ruimte te bewerken. Soms vraag ik me af of ik ooit volwassen word. En dan hoop ik van niet.
Waarom zeker Barbra niet??quote:Op zondag 6 mei 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Zeker Barbra niet.
Da's heel lief, maar nee, dank je wel. Er is nergens ter wereld een dergelijke technische zangeres als Barbra.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:47 schreef bigshadow het volgende:
Voor 150 euro playback ik 3 liedjes van Barbra voor je. En dat in je eigen huiskamer!
Mij ookquote:Maar goed, het lijkt mij ook een beetje "over the top"
Ik vind d'r een beetje een kweeltiepje.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom zeker Barbra niet??
Ik ben al 25 jaar fan![]()
Dat mag. Maar houdt dat in dat ik dan meteen geen kaartje mag kopen? Ik vind haar namelijk géén kweeltypje.quote:
Een Nanoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Welke?
Proficiat. Ik heb nog steeds niet zo'n ding. Heb ook nooit een walkman gehad, geen MP3 speleret, en ook geen Ipod. Ik ben ouwerwets!quote:
Precies, wie denkt ze wel niet dat ze isquote:Waarom is zo'n kaartje zo belįchelijk duur, Elizabeth? Wie denkt Barbra wel niet dat ze is?![]()
Op elk bevrijdingsfestival is dat voor nop broer, werkelijk waar.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Je mag doen wat je wilt. Maar als je hier vraagt of je er 575 euro voor moet betalen, dan antwoord ik eerlijk: nee.
Ik heb vanavond een ouwe Duitse punker gezien die vertelde over de films die hij in die tijd heeft gemaakt, een leuk Nederlands electrorockbandje, een raar kind in een konijnenpak dat stiekem toch fijne electro maakte en een idioot Duits/Spaans mens dat volstrekt onbegrijpelijke muziek maakte. Goed en slecht. En dat allemaal voor drieėnhalve euro. Veel mooier wordt het toch niet? Zelfs niet als je er bijna zeshonderd euro voor moet betalen.
Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:15 schreef sig000 het volgende:
Op elk bevrijdingsfestival is dat voor nop broer, werkelijk waar.
Je mot een vraag stellen!!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.
In Wageningen heb ik er nog 1 gespot met hanekam en mobiel.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.
Sorry. Vergeef me.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Je mot een vraag stellen!!
Uiteraardquote:
Mjah, ik heb met die AKQ geen tijd voor andere topicsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Sinds Lamon hier eventjes niet post, kakt het een beetje in.
Ja, ik ken datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Mjah, ik heb met die AKQ geen tijd voor andere topics![]()
![]()
![]()
Ik heb overigens een hekel aan feestjes waar ik bijna niemand ken. Daar ga ik dan ook nooit heen, of [betreffende] persoon moet me heel dierbaar zijn. Maar goed, dan ken ik meestal ook wel meer mensen die op het feestje van die persoon zouden komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef Thisbe het volgende:
Nee IR, het waren dan ook niet mijn vrienden, slechts één vriendin was er.
Ik heb een beetje een kater van dit depressieve feestje. En dat van cassis en cola.
Je had naar De Kift moeten gaan, Thisbe. In Merleyn. Dat was echt leuk, namelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:08 schreef Thisbe het volgende:
Die ruimte stond overigens vol met vermoeide net niet-dertigers, stelletjes, en Vincent dus.
Die zijn alweer achterhaald.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:06 schreef broer het volgende:
Hoewel het daar wel vol stond met net-niet-meer-dertigers.
Ah, een mooie gelegenheid om de doodsverwensing weer eens uit de kast te halen.quote:
Wat is er nu mooier dan zo'n zinloze doodsverwensing op zo'n heerlijk zinloos forum.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, een mooie gelegenheid om de doodsverwensing weer eens uit de kast te halen.
Sterf, kraaksandaal. Zomaar.
Het groeit niet even hard op alle plekken, ik heb diffuus haar vrees ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Je had je haar toch afgeschoren? Dan is 'laten groeien' toch een heel probaat middel om de boel voller te maken?
Welnee, dat denk je maar, het was op bevrijdingspop het meest inspirerende bandje dat ik gehoord heb.quote:O, en Moke zuigt. Hard! Wat een gehypete boel is dat, zeg.
Wel als je op 17-jarige leeftijd al zei dat je de beste leeftijd bereikt hebt en er nog steeds achter staat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
32 Is niks! Snotneus!!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:27 schreef Lamon het volgende:
ik heb diffuus haar vrees ik.
Hm... Ik van dat Last Chance maar ongeļnspireerd. Toegegeven, het is een catchy melodietje, maar daar houdt het wat mij betreft ook wel op. Ik ben benieuwd wat je er zaterdag van vindt. Als je het dan goed vindt, laat ik me overtuigen en download ik de boel om het eens te luisteren.quote:Welnee, dat denk je maar, het was op bevrijdingspop het meest inspirerende bandje dat ik gehoord heb.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
32 Is niks! Snotneus!!
Da's waar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel als je op 17-jarige leeftijd al zei dat je de beste leeftijd bereikt hebt en er nog steeds achter staat.![]()
Ja hoor. Over twee jaar heb jij al twee keer je beste leeftijd bereikt. Niet mis hoor!!quote:Maar dat perspectief zal idd per persoon verschillen.
Wauw! Ik zat naar die opmerking van Lamon te kijken en dacht: zelfs Emile Ratelband kan hier niks positiefs uit halen. Maar verdomd, jij flikt het gewoon!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
Over twee jaar heb jij al twee keer je beste leeftijd bereikt. Niet mis hoor!!
Zie je, we zijn hier allemaal levende lijken, die nog niet toe durven te geven dat ze dood zijn.quote:
Hee, doe is niet zo gezond relativerend. Het verstoort mijn doemdenken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
Ja hoor. Over twee jaar heb jij al twee keer je beste leeftijd bereikt. Niet mis hoor!!
Emile Ratelbandquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Wauw! Ik zat naar die opmerking van Lamon te kijken en dacht: zelfs Emile Ratelband kan hier niks positiefs uit halen. Maar verdomd, jij flikt het gewoon!
Scusi...quote:
Ik vind het zelf juist extreem rustgevend.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Maar daar heb ik niets mee, doemdenken. Ik denk (niet doem) dat ik daar doodmoe van zou worden!!
quote:
Ik zit precies andersom in elkaar. Ik vind positief denken extreem rustgevend. Soit, ieder zijn dingquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het zelf juist extreem rustgevend.
Op die manier valt alles mee, en het vergt erg veel emotie, dus doe ik daarmee ook nog iets nuttigs.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:19 schreef broer het volgende:
De vraag is of geestelijk 17 blijven wel zo cool is.
Ik was maar een paar weekjes weg. Die vraag beantwoord ik wel als ik echt een jaar gestopt ben en het ergens over gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:21 schreef broer het volgende:
En? Hoe vind je het om weer terug te zijn, Lamon?
Doet mijn lief ook. Hij wordt de 19e mei 46. So??quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:20 schreef broer het volgende:
en T-shirts met bandnamen draag.
Dat schijnt een ritueel te zijn, ik snap er ook geen reet van, maar maak het vaak mee. Ik koop zelf uberhaupt nooit meer t-shirts op een concert. Altijd dure troep die me net niet past, of na 3 keer wassen afbrokkelt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ik baal er overigens wel eens van als we naar een concert gaan, dat ie als eerste de merchandise wenst te vinden en dan minstens een kwartier loopt te beoordelen welk shirt ie in de pauze gaat kopen.
KOOP HET DAN METEEN MAN!!!!
Misschien wil ik wel gewoon net iets te veel in het geaccepteerde beeld passen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
Doet mijn lief ook. Hij wordt de 19e mei 46. So??
Het past bij hem
quote:Red Guy: What's the matter tubby? Why the long FAT face?
Cow: Mom told me never to talk to strangers, and you're pretty strange.
Je bent nu sarcastisch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:41 schreef broer het volgende:
Overigens is hij wel zo verstandig om dan in ieder geval iets te kopen. Ik was vorige week bij Persil en die hadden ontzettend leuke shirts. Maar mooi dat ik er geen heb gekocht.
Had ik het maar wel gedaan. Kijk dan:
[afbeelding]
Héél mooi!!!quote:
Echt?quote:
Ik zal eens beginnen met downloaden morgen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Slecht getekend? Teruggebracht tot de essentie, zou ik zeggen. Mooi design. Hou ik wel van.
Maar goed, ik heb ze dan ook gezien. (Goed bandje, trouwens. Zou je moeten gaan zien.)
Psies!quote:
Ik merk dat je gewoon om een well done zit te springen, dus bij deze.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wist je dat als je de 'kap' er af haalt er twee dingetjes tevoorschijn komen met nog een dingetje ertussen, en dat dat heel klein en fragiel is, maar ik er toch in geslaagd ben om dat alles uit- en weer in elkaar te zetten!!!!!!!!
Ik normaal ook, dus daarom is het zo bijzonder. Heb vroeger jarenlang moeten oefenen voor m'n motoriek, en m'n grove motoriek is daardoor redelijk goed geworden, maar m'n fijne motoriek is nog steeds rampzalig (ik schrijf ook heel onleesbaar). Dus daarom ga ik heel vaak terloops mijn gepriegel bejubelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik merk dat je gewoon om een well done zit te springen, dus bij deze.
Ik zou het zeker niet kunnen overigens, dus die heb je ook al in je zak.
Alles wat fragiel en klein is en niet meteen gaat waar het moet gaan, gooi ik uit het raam, is mijn ervaring.
Mijn fijne motoriek is geweldig. Ik kan zo mooi schrijven, dat het soms bijna kalligrafie-achtig toont als ik wil. Maar ik ben ZO lui, ik wil mijn best niet doen, als iets fijns niet netjes en zonder moeite in 1 keer op zijn plek zit heb ik het meteen gehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik normaal ook, dus daarom is het zo bijzonder. Heb vroeger jarenlang moeten oefenen voor m'n motoriek, en m'n grove motoriek is daardoor redelijk goed geworden, maar m'n fijne motoriek is nog steeds rampzalig (ik schrijf ook heel onleesbaar). Dus daarom ga ik heel vaak terloops mijn gepriegel bejubelen.
Het uit elkaar halen was overigens wel heel makkelijk.
Ja. Dit is namelijk maar 50% waar. Je wordt niet kaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
JA, VIND JE HET GEK ALS JE KAAL WORDT EN JE S-KNOP HET NIET MEER DOET.
Nou, geloof me, het is meer dat het ZO ONTZETTEND KUT IS als één van je toetsen het niet doet en je dingen moet schrijven dat je er vanzelf wat actiever van wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn fijne motoriek is geweldig. Ik kan zo mooi schrijven, dat het soms bijna kalligrafie-achtig toont als ik wil. Maar ik ben ZO lui, ik wil mijn best niet doen, als iets fijns niet netjes en zonder moeite in 1 keer op zijn plek zit heb ik het meteen gehad.
Terecht bejubel, ik wilde dat ik dat soort goede eigenschappen bezat.
Ik heb hem dus net gemaakt, nu werkt ie weer voor 50%. Maar gisteren en vandaag moest ik de hele tijd control+V drukken. En dat zuigt. Vooral als je dan een hoofdletter nodig hebt en die eerst moet kopiėren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
4x 's'
Hebbie een alt-code voor de 's' ofzo??
Troost je, het kan zoveel erger.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar geen goed nieuws zonder slecht nieuws: ik ben vorige week na een maand of 5 weer eens naar de kapper geweest, en nu denk ik weer dat ik bijna kaal ben (zie http://picasaweb.google.nl/ireert/Kaal?authkey=G0yzCeJa7uU ) . Some things never change he.
Sorry ER, maar kaalheid is zo fundamenteel verbonden met deze reeks dat je er maar aan moet wennen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, mannen en kaalheid. Pathetic!
En al 5+ jaar lijden we door de angst voor het onvermijdelijke, het blijft afzien hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, Lamon. We hebben het hier al meer dan 5 jaar over in deze TOPREEKS, en je hebt nog steeds haar. Niet slecht, me dunkt. En nog gefeliciteerd he.
En ook jij speelt jouw rol met verve.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, ik wist niet dat fundamenteel 1 x per half jaar betekende??
Anyway.... Jullie zijn geen van beiden kaal. Deal with it!!!
Zooo? Heb ik een rol in I.R. Semibikkeltijd??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ook jij speelt jouw rol met verve.
Je zult wel denken dat ik juist doorsla. Lamon is al helemaal stil nu. Maar dat gebeurt wel vaker als ik ineens opduik.quote:Ja, we houden elkaar goed in evenwicht hier..
Geborgenheid. Een topic waar je je in thuis voelt. Zoiets.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zooo? Heb ik een rol in I.R. Semibikkeltijd??
Wauw!!! Wat schuift dat??
[..]
Not yetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geborgenheid. Een topic waar je je in thuis voelt. Zoiets.
quote:Blossom [on the Powerpuff emergency hotline]: Hold tight, Mayor. We're on our way!
Mayor: Okay, I'll hold.
De Mayor is gewoon briljant. Hangt ie in de klauwen van een of ander gevaarlijk monster, zegt ie:quote:
quote:[the Mayor is being held over Townsville Hall]
Mayor: Say! I can see my house from here!
quote:But one place in Townsville Park is not filled with fun activity... TOWNSVILLE VOLCANO MOUNTAIN. For on top of this mountain lies the lair of the revengeful, resentful, spiteful, lawbreaking, mad, swindling, thieving, malicious, extorting, assaulting, crooked, torturous, dishonest, complaining, wicked, indecent, menacing, touchy, swarthy, shadowy, villainous villain of all time... and he calls himself... MOJO JOJO.
"Hey you kids, get out of my moat, it was not meant to be played in. I must remember to destroy those kids after my breakfast has been eaten."
"The city of Townsville. I hate you. I do not enjoy the fact that three superhero female children take up residence in you. And by hurting me and forcing me to dwell in one of your correctional facilities, these mutant infant girls prevent me from obtaining political control of you."
Ik vond het erg goed, maar misschien is het wel een band die live meer tot zijn recht komt, zit ik tegelijkertijd te denken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Hm... Ik van dat Last Chance maar ongeļnspireerd. Toegegeven, het is een catchy melodietje, maar daar houdt het wat mij betreft ook wel op. Ik ben benieuwd wat je er zaterdag van vindt. Als je het dan goed vindt, laat ik me overtuigen en download ik de boel om het eens te luisteren.
Ik vroeg me al af wat er met je M was gebeurd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:02 schreef Marble het volgende:
Defying Gravity.
Beetje dubbel gevoel heb ik daarover.quote:
Beuh, ik slaap de laatste nachten met m'n dakkapel ramen open, gewoon voor wat geluid, licht en wind.... om de eenzaamheid een beetje te verminderenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
Dieu! Ik heb al twee nachetn nauwelijks geslapen en zit nu een hele fles wijn leeg te lebberen om maar tot slapen te komen vannacht. Het wordt met mij ook niets meer denk ik.
En ik moet alsmaar huilen
Gewoon over de naarheid van het leven in het algemeen, of iets specifieks?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
En ik moet alsmaar huilen
Da's ook triestig zeg! Sterktequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Beuh, ik slaap de laatste nachten met m'n dakkapel ramen open, gewoon voor wat geluid, licht en wind.... om de eenzaamheid een beetje te verminderen
Zijn we allebei triestigquote:
Ik heb sinds dat gedoe met mijn vader en zijn longkanker ook van die ongerichte huilbuien, iets wat ik vroeger echt NOOIT had, het was altijd meer semi-vrolijke melodramatiek, dus ik snap het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Specifiek. Ik heb een naar gevoel bij de laatste berichten van mijn dochter. EN dan voel je pas goed hoe ver weg je zit.
Kut, zeg. Is ze op stap met die ene veel-te-oude man?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Specifiek. Ik heb een naar gevoel bij de laatste berichten van mijn dochter. EN dan voel je pas goed hoe ver weg je zit.
Het was dan ook maar een persoonlijke suggestie, die voor mij de dagen wat draaglijker maken, het is geen algehele wijsheid , maar een tip puur op eigen ervaring gebaseerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Lamon, ik ben een puist ouder dan jij, dus ik heb dat echt al jaren. Het gevoel dat ik leef. En intens ook. Meestal is dat positief en geniet ik zeer intens van alles wat ik meemaak. Maar, en misschien is dit moeilijk te begrijpen voor iemand die geen ouder is, als er iets met mijn kinderen niet lekker gaat, heb ik ook een kuttijd. Zo werkt het ook al 21 jaar voor mij.
Nou ik heb ondekt dat feesten organiseren geld oplevert en ook veel voldoening verschaft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Heb je lekker winst gemaakt met je beleggingen joh!
Daar zijn we heel goed in, he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
Oh daar hebben wij weer zo'n miscommunicatie-item!!
Op zich wel interessant dat je de communicatie op dit forum zo hoog inschat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar zijn we heel goed in, he?
Omdat je "melodramatisch" in je post zet, denk ik weer dat jij denkt dat ik je problemen melodramatisch vindt, en daarom ga ik dan weer mijn best doen om aan te geven dat dat niet was wat ik bedoelde, en zo zijn we weer tig posts verder.
Ik vind je een geweldige user, maar het zal met onze communicatie waarschijnlijk nooit meer goed komen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar zijn we heel goed in, he?
Omdat je "melodramatisch" in je post zet, denk ik weer dat jij denkt dat ik je problemen melodramatisch vindt, en daarom ga ik dan weer mijn best doen om aan te geven dat dat niet was wat ik bedoelde, en zo zijn we weer tig posts verder.![]()
Ik denk het ook niet, maar als we dat van elkaar weten is er ook geen man overboordquote:Ik vind je een geweldige user, maar het zal met onze communicatie waarschijnlijk nooit meer goed komen.
Dat is toch de hele bedoeling van een forum, communicatie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:07 schreef sig000 het volgende:
Op zich wel interessant dat je de communicatie op dit forum zo hoog inschat.![]()
Die bestaat op dit gansche forum voor 89% uit volledige bagger. Maar er zijn van die pareltjes bij..... En daar is dit topicreeksje er een van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich wel interessant dat je de communicatie op dit forum zo hoog inschat.![]()
Sorry kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Verder niet zo sarcastisch doen hoor!! Geniet nou maar van je winst!!!!
Ja dat dacht ik ook ooit maar als ik dan ga lezen , blijkt 't toch anders te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is toch de hele bedoeling van een forum, communicatie?
Welnee, het is niet anders, er zitten gewoon een aantal users tussen die het zo laten lijken. Vooral in topics in FB, Politiek en GC, althans, da's mijn ervaring.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:17 schreef sig000 het volgende:
Ja dat dacht ik ook ooit maar als ik dan ga lezen , blijkt 't toch anders te zijn.![]()
Jamaar Lamon dan geven ze op een goed argument meestal geen antwoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, het is niet anders, er zitten gewoon een aantal users tussen die het zo laten lijken. Vooral in topics in FB, Politiek en GC, althans, da's mijn ervaring.
Maar zolang ze de overhand niet krijgen is er helemaal niets aan de hand.
En zo wel, dan zijn ze goed te bestrijden met argumenten, omdat ze meestal te dom zijn om daar op in te gaan.
Da's dan toch een zwaktebod. Dat is juist een goed iets.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:26 schreef sig000 het volgende:
Jamaar Lamon dan geven ze op een goed argument meestal geen antwoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |