Ik ben een vriendelijk persoon. Meestal. En als je niet praat met mensen met wie je geen raakvlakken lijkt te hebben, leer je toch niks nieuws?quote:Op zondag 29 april 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Niks. Ik vond dat je heel netjes deed tegen iemand met wie je (schijnbaar) geen raakvlakken hebt.
Dat is nog wel eens anders op Fok!.
Ik kan me een uitspraak van jou herinneren dat je op Fok! een stuk aardiger bent dan in het echt. Dat lijk je nu wel weer te bewijzen.quote:Op zondag 29 april 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben een vriendelijk persoon. Meestal. En als je niet praat met mensen met wie je geen raakvlakken lijkt te hebben, leer je toch niks nieuws?
Relaxter. Want ik kom hier voor mijn lol en als het me ergens niet bevalt, dan klik ik de/het topic dicht. In principe hoef ik me aan niemand te ergeren. Ik ben heel erg Zenquote:Op zondag 29 april 2007 03:10 schreef broer het volgende:
Ik kan me een uitspraak van jou herinneren dat je op Fok! een stuk aardiger bent dan in het echt. Dat lijk je nu wel weer te bewijzen.
Ik weet niet meer van wie ik het hebquote:Op zondag 29 april 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Dat heb ik eerder gehoord. Alleen niet uit jouw mond.
Dat zal met die Zen te maken hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen idee waarom er zo'n rare witspatie in mijn vorige post staat.
quote:Op zondag 29 april 2007 03:20 schreef svann het volgende:
Dat zal met die Zen te maken hebben.
Maar ik mag niet in het openbaar uit pm's citeren... dat valt onder briefgeheimquote:
Discretie is highly overrated.quote:Op zondag 29 april 2007 03:30 schreef svann het volgende:
Discretie is een groot goed.
Ik ook, broer.quote:Op zondag 29 april 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Ik niet, godverdomme. Wel in de tuin. Maar dat is toch anders.
quote:Er zijn 91 ingelogde gebruikers en 1628 gasten aanwezig.
Ik niet!quote:Op zondag 29 april 2007 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zijn wij een stelletje terraskanslozen bij elkaar.
Die zitten allemaal in semi-bikkeltijd te lurken. Wachtend op iets wat ze tegen ons kunnen gebruiken, ooit.quote:
Dat is wel lekker, ja. Ik kan ook wel naar buiten (niet naar een terras), maar dat doe ik nooit. Kom je weer binnen in de airco.quote:Op zondag 29 april 2007 03:40 schreef broer het volgende:
(Elke keer als ik bij mijn semi-werkgever een half uurtje lunchtijd krijg, loop ik naar buiten om op het terras een broodje te eten. Het genot van midden in het centrum werken!)
Dan zullen ze zich eerst moeten registreren. En dan nog:quote:Op zondag 29 april 2007 03:41 schreef broer het volgende:
Die zitten allemaal in semi-bikkeltijd te lurken. Wachtend op iets wat ze tegen ons kunnen gebruiken, ooit.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
geen gezwam
Heel goed. Herkenbaarheid op het forum is verkeerd. Dat kun je beter via andere kanalen doen.quote:Op zondag 29 april 2007 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was een antwoord aan het formuleren op je post over de lunch, broer, maar ik heb besloten dat dat te herkenbaar zou zijn. Dus.
quote:Op maandag 30 april 2007 01:59 schreef tong80 het volgende:
Pieter, van harte. Ik hoop dat je er oren naar hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |