Sorry ER, maar kaalheid is zo fundamenteel verbonden met deze reeks dat je er maar aan moet wennen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, mannen en kaalheid. Pathetic!
En al 5+ jaar lijden we door de angst voor het onvermijdelijke, het blijft afzien hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, Lamon. We hebben het hier al meer dan 5 jaar over in deze TOPREEKS, en je hebt nog steeds haar. Niet slecht, me dunkt. En nog gefeliciteerd he.
En ook jij speelt jouw rol met verve.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, ik wist niet dat fundamenteel 1 x per half jaar betekende??
Anyway.... Jullie zijn geen van beiden kaal. Deal with it!!!
Zooo? Heb ik een rol in I.R. Semibikkeltijd??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ook jij speelt jouw rol met verve.
Je zult wel denken dat ik juist doorsla. Lamon is al helemaal stil nu. Maar dat gebeurt wel vaker als ik ineens opduik.quote:Ja, we houden elkaar goed in evenwicht hier..
Geborgenheid. Een topic waar je je in thuis voelt. Zoiets.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zooo? Heb ik een rol in I.R. Semibikkeltijd??
Wauw!!! Wat schuift dat??
[..]
Not yetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geborgenheid. Een topic waar je je in thuis voelt. Zoiets.
quote:Blossom [on the Powerpuff emergency hotline]: Hold tight, Mayor. We're on our way!
Mayor: Okay, I'll hold.
De Mayor is gewoon briljant. Hangt ie in de klauwen van een of ander gevaarlijk monster, zegt ie:quote:
quote:[the Mayor is being held over Townsville Hall]
Mayor: Say! I can see my house from here!
quote:But one place in Townsville Park is not filled with fun activity... TOWNSVILLE VOLCANO MOUNTAIN. For on top of this mountain lies the lair of the revengeful, resentful, spiteful, lawbreaking, mad, swindling, thieving, malicious, extorting, assaulting, crooked, torturous, dishonest, complaining, wicked, indecent, menacing, touchy, swarthy, shadowy, villainous villain of all time... and he calls himself... MOJO JOJO.
"Hey you kids, get out of my moat, it was not meant to be played in. I must remember to destroy those kids after my breakfast has been eaten."
"The city of Townsville. I hate you. I do not enjoy the fact that three superhero female children take up residence in you. And by hurting me and forcing me to dwell in one of your correctional facilities, these mutant infant girls prevent me from obtaining political control of you."
Ik vond het erg goed, maar misschien is het wel een band die live meer tot zijn recht komt, zit ik tegelijkertijd te denken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Hm... Ik van dat Last Chance maar ongeïnspireerd. Toegegeven, het is een catchy melodietje, maar daar houdt het wat mij betreft ook wel op. Ik ben benieuwd wat je er zaterdag van vindt. Als je het dan goed vindt, laat ik me overtuigen en download ik de boel om het eens te luisteren.
Ik vroeg me al af wat er met je M was gebeurd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:02 schreef Marble het volgende:
Defying Gravity.
Beetje dubbel gevoel heb ik daarover.quote:
Beuh, ik slaap de laatste nachten met m'n dakkapel ramen open, gewoon voor wat geluid, licht en wind.... om de eenzaamheid een beetje te verminderenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
Dieu! Ik heb al twee nachetn nauwelijks geslapen en zit nu een hele fles wijn leeg te lebberen om maar tot slapen te komen vannacht. Het wordt met mij ook niets meer denk ik.
En ik moet alsmaar huilen
Gewoon over de naarheid van het leven in het algemeen, of iets specifieks?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
En ik moet alsmaar huilen
Da's ook triestig zeg! Sterktequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Beuh, ik slaap de laatste nachten met m'n dakkapel ramen open, gewoon voor wat geluid, licht en wind.... om de eenzaamheid een beetje te verminderen
Zijn we allebei triestigquote:
Ik heb sinds dat gedoe met mijn vader en zijn longkanker ook van die ongerichte huilbuien, iets wat ik vroeger echt NOOIT had, het was altijd meer semi-vrolijke melodramatiek, dus ik snap het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Specifiek. Ik heb een naar gevoel bij de laatste berichten van mijn dochter. EN dan voel je pas goed hoe ver weg je zit.
Kut, zeg. Is ze op stap met die ene veel-te-oude man?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Specifiek. Ik heb een naar gevoel bij de laatste berichten van mijn dochter. EN dan voel je pas goed hoe ver weg je zit.
Het was dan ook maar een persoonlijke suggestie, die voor mij de dagen wat draaglijker maken, het is geen algehele wijsheid , maar een tip puur op eigen ervaring gebaseerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Lamon, ik ben een puist ouder dan jij, dus ik heb dat echt al jaren. Het gevoel dat ik leef. En intens ook. Meestal is dat positief en geniet ik zeer intens van alles wat ik meemaak. Maar, en misschien is dit moeilijk te begrijpen voor iemand die geen ouder is, als er iets met mijn kinderen niet lekker gaat, heb ik ook een kuttijd. Zo werkt het ook al 21 jaar voor mij.
Nou ik heb ondekt dat feesten organiseren geld oplevert en ook veel voldoening verschaft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Heb je lekker winst gemaakt met je beleggingen joh!
Daar zijn we heel goed in, he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
Oh daar hebben wij weer zo'n miscommunicatie-item!!
Op zich wel interessant dat je de communicatie op dit forum zo hoog inschat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar zijn we heel goed in, he?
Omdat je "melodramatisch" in je post zet, denk ik weer dat jij denkt dat ik je problemen melodramatisch vindt, en daarom ga ik dan weer mijn best doen om aan te geven dat dat niet was wat ik bedoelde, en zo zijn we weer tig posts verder.
Ik vind je een geweldige user, maar het zal met onze communicatie waarschijnlijk nooit meer goed komen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar zijn we heel goed in, he?
Omdat je "melodramatisch" in je post zet, denk ik weer dat jij denkt dat ik je problemen melodramatisch vindt, en daarom ga ik dan weer mijn best doen om aan te geven dat dat niet was wat ik bedoelde, en zo zijn we weer tig posts verder.![]()
Ik denk het ook niet, maar als we dat van elkaar weten is er ook geen man overboordquote:Ik vind je een geweldige user, maar het zal met onze communicatie waarschijnlijk nooit meer goed komen.
Dat is toch de hele bedoeling van een forum, communicatie?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:07 schreef sig000 het volgende:
Op zich wel interessant dat je de communicatie op dit forum zo hoog inschat.![]()
Die bestaat op dit gansche forum voor 89% uit volledige bagger. Maar er zijn van die pareltjes bij..... En daar is dit topicreeksje er een van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich wel interessant dat je de communicatie op dit forum zo hoog inschat.![]()
Sorry kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Verder niet zo sarcastisch doen hoor!! Geniet nou maar van je winst!!!!
Ja dat dacht ik ook ooit maar als ik dan ga lezen , blijkt 't toch anders te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is toch de hele bedoeling van een forum, communicatie?
Welnee, het is niet anders, er zitten gewoon een aantal users tussen die het zo laten lijken. Vooral in topics in FB, Politiek en GC, althans, da's mijn ervaring.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:17 schreef sig000 het volgende:
Ja dat dacht ik ook ooit maar als ik dan ga lezen , blijkt 't toch anders te zijn.![]()
Jamaar Lamon dan geven ze op een goed argument meestal geen antwoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, het is niet anders, er zitten gewoon een aantal users tussen die het zo laten lijken. Vooral in topics in FB, Politiek en GC, althans, da's mijn ervaring.
Maar zolang ze de overhand niet krijgen is er helemaal niets aan de hand.
En zo wel, dan zijn ze goed te bestrijden met argumenten, omdat ze meestal te dom zijn om daar op in te gaan.
Da's dan toch een zwaktebod. Dat is juist een goed iets.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:26 schreef sig000 het volgende:
Jamaar Lamon dan geven ze op een goed argument meestal geen antwoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |