Ik zou eerder zeggen dat jij een beetje achter je reputatie aanhobbelt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:39 schreef Q. het volgende:
Mijn reputatie snelt mij vooruit.
Dat zul je toch echt zelf moeten doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:41 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een nieuwe reputatie in dat geval, waarde broer.
Erg, hè?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:42 schreef Q. het volgende:
Toch bizar hoe lang wij al in dezelfde reeksen posten.
Nou, gimmick... zo is het in ieder geval wel begonnen, hoe het nu echt zit weet ik zelf ook niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ga je ooit nog eens vertellen hoe het nou echt zit tussen jou en CL? Dat is toch maar een gimmick, of niet?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:48 schreef Q. het volgende:
Nou, gimmick... zo is het in ieder geval wel begonnen, hoe het nu echt zit weet ik zelf ook niet.
Ze weet het vast net zo min als ik het weet. Ik heb haar inmiddels al wel een aantal keren ontmoet in ieder geval.quote:
Zou wel grappig zijn. En ik zou het leuk vinden voor jullie twee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:51 schreef Q. het volgende:
Ze weet het vast net zo min als ik het weet. Ik heb haar inmiddels al wel een aantal keren ontmoet in ieder geval.
Q, je komt hier maar een paar keer per jaar, maar wát een waarheden verkondig je toch!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:55 schreef Q. het volgende:
Eng bedoel ik dan want ze is een vrouw en die zijn eng.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:55 schreef Q. het volgende:
Eng bedoel ik dan want ze is een vrouw en die zijn eng.
Blijkbaar. En tussendoor meldt hij nog dat wij vrouwen eng zijn, Jane. En broer is niet te beroerd om dat te bevestigen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:00 schreef Jane het volgende:
Hey! Val ik hier midden in een sappige Q.-roddel?
Nee, dat ik jullie eng vind. Dat is wat anders. Dat ligt aan mij.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Blijkbaar. En tussendoor meldt hij nog dat wij vrouwen eng zijn, Jane. En broer is niet te beroerd om dat te bevestigen.
Ik bewaar ze voor mijn bezoeken aan deze reeksch.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Q, je komt hier maar een paar keer per jaar, maar wát een waarheden verkondig je toch!
Ik zag het idd, dus ik vond het ook wel tijd worden om je even bij te komen staan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Blijkbaar. En tussendoor meldt hij nog dat wij vrouwen eng zijn, Jane. En broer is niet te beroerd om dat te bevestigen.
Het is slechts een kwestie van gewenning, Q. Hoe meer je met ons omgaat, hoe normaler we gaan lijken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat ik jullie eng vind. Dat is wat anders. Dat ligt aan mij.
Precies. Net zomin als mannen eng zijn. Alleen een beetje anders. Maar toch menselijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:04 schreef Jane het volgende:
Ik zag het idd, dus ik vond het ook wel tijd worden om je even bij te komen staan.
Wij zijn niet eng!
Je bent gewoon een pleaser, zoals dat heet in mooi Nederlands.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Ik ben nooit te beroerd om wat dan ook te bevestigen, Wickedangel.
(Zie je? Doe ik het alweer.)
Doe er je voordeel mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent gewoon een pleaser, zoals dat heet in mooi Nederlands.
Ik voel me hier welkom.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Bedankt voor je aanwezigheid, Q. Ga nu maar weer weg!
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar jij gaat zodadelijk weer slapen en dan zit ik hier met twee boze vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:12 schreef Q. het volgende:
Ik voel me hier welkom.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar jij gaat zodadelijk weer slapen en dan zit ik hier met twee boze vrouwen van middelbare leeftijd.
Jane!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar jij gaat zodadelijk weer slapen en dan zit ik hier met twee boze vrouwen van middelbare leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |