Nou, ik kwam net thuis, en ik wilde slapen. Op één of andere wijze nam ik aan dat het wel na enen zou zijn. Maar goed, ik heb vandaag ook al de hele dag gewerkt terwijl ik gisteren nog een gewone K-dag gehouden heb en ik de nacht daarvoor pas om een uur of 4-5 sliep, dus m'n bioritme is wat van slag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Godverdomme, I.R. Wat bezielde je in hemelsnaam!
Dat lijkt me opwindend IR. Ik liep vandaag strak in pak door Den Haag, en ik werd zelfs bij Mulberry keurig behandeld. En Amsterdam zal wel weer volgende week worden. Dan wil ik wel een fatsoenlijke maaltijd voorgeschoteld krijgen, en niet een vluggertje bier op het terras!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh thisbe, ik ben m'n batterijenoplader kwijt, dus die foto's schieten niet op. Maar wanneer kom je nou naar A'dam, misschien kan ik dán strak in het pak rondlopen.
Dat moet lukken. Ik weet ook nog wel een hippe lunchtent trounwens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:36 schreef Thisbe het volgende:
Nou, laat ik het dan maar op safe spelen: croissants?
ik ga nu maar slapen trouwens, solliciteren is héél vermoeiend.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was vandaag op de semi-housewarming van vriend L, die tegenwoordig anti-kraak in het oude PCM-gebouw woont. Dat betekende dus rennen over de bureaus van de redactie van Trouw of het Parool, voetvolleyen, en misbruik van brandspuiten, winkelwagentjes en andere apparaten om de ruimte te bewerken. Soms vraag ik me af of ik ooit volwassen word. En dan hoop ik van niet.
Waarom zeker Barbra niet??quote:Op zondag 6 mei 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Zeker Barbra niet.
Da's heel lief, maar nee, dank je wel. Er is nergens ter wereld een dergelijke technische zangeres als Barbra.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:47 schreef bigshadow het volgende:
Voor 150 euro playback ik 3 liedjes van Barbra voor je. En dat in je eigen huiskamer!
Mij ookquote:Maar goed, het lijkt mij ook een beetje "over the top"
Ik vind d'r een beetje een kweeltiepje.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom zeker Barbra niet??
Ik ben al 25 jaar fan![]()
Dat mag. Maar houdt dat in dat ik dan meteen geen kaartje mag kopen? Ik vind haar namelijk géén kweeltypje.quote:
Een Nanoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Welke?
Proficiat. Ik heb nog steeds niet zo'n ding. Heb ook nooit een walkman gehad, geen MP3 speleret, en ook geen Ipod. Ik ben ouwerwets!quote:
Precies, wie denkt ze wel niet dat ze isquote:Waarom is zo'n kaartje zo beláchelijk duur, Elizabeth? Wie denkt Barbra wel niet dat ze is?![]()
Op elk bevrijdingsfestival is dat voor nop broer, werkelijk waar.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Je mag doen wat je wilt. Maar als je hier vraagt of je er 575 euro voor moet betalen, dan antwoord ik eerlijk: nee.
Ik heb vanavond een ouwe Duitse punker gezien die vertelde over de films die hij in die tijd heeft gemaakt, een leuk Nederlands electrorockbandje, een raar kind in een konijnenpak dat stiekem toch fijne electro maakte en een idioot Duits/Spaans mens dat volstrekt onbegrijpelijke muziek maakte. Goed en slecht. En dat allemaal voor drieënhalve euro. Veel mooier wordt het toch niet? Zelfs niet als je er bijna zeshonderd euro voor moet betalen.
Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:15 schreef sig000 het volgende:
Op elk bevrijdingsfestival is dat voor nop broer, werkelijk waar.
Je mot een vraag stellen!!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.
In Wageningen heb ik er nog 1 gespot met hanekam en mobiel.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, zó obscuur vind je ze niet op bevrijdingsfestivals, hoor.
Sorry. Vergeef me.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Je mot een vraag stellen!!
Uiteraardquote:
Mjah, ik heb met die AKQ geen tijd voor andere topicsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Sinds Lamon hier eventjes niet post, kakt het een beetje in.
Ja, ik ken datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Mjah, ik heb met die AKQ geen tijd voor andere topics![]()
![]()
![]()
Ik heb overigens een hekel aan feestjes waar ik bijna niemand ken. Daar ga ik dan ook nooit heen, of [betreffende] persoon moet me heel dierbaar zijn. Maar goed, dan ken ik meestal ook wel meer mensen die op het feestje van die persoon zouden komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef Thisbe het volgende:
Nee IR, het waren dan ook niet mijn vrienden, slechts één vriendin was er.
Ik heb een beetje een kater van dit depressieve feestje. En dat van cassis en cola.
Je had naar De Kift moeten gaan, Thisbe. In Merleyn. Dat was echt leuk, namelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:08 schreef Thisbe het volgende:
Die ruimte stond overigens vol met vermoeide net niet-dertigers, stelletjes, en Vincent dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |