Ha ha haquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef Logician het volgende:
Hij is niet zo bekend met het hele forum gedoeMaar als er wat gebeurd gaat hij hier een update neerzetten
(onder dwang net laten beloven
)
Okee...!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:08 schreef Logician het volgende:
Hij is niet zo bekend met het hele forum gedoeMaar als er wat gebeurd gaat hij hier een update neerzetten
(onder dwang net laten beloven
)
En ik dus ookquote:
Ha ha haquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:13 schreef Judeljuud het volgende:
Hij mag ook wel komen sitten bij mij.![]()
cyaquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef Logician het volgende:
ik ga r vandoorSlaaplekker iedereen en tot morgen
.... en nog steeds geen kittens ... die moeten echt van 18k goud zijn na al die virtuele aandacht!quote:
En dan zijn de kittens niet eens geboren ... mén!quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef purplerose het volgende:
Kan ze niet ff lachen en dr tanden ontbloten zodat we zien waar ze ligt
Okquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Logician het volgende:
Tico: Wij gaan slapen (ja ja op een matras in de woonkamer) duss de webcam is uit.
Zodra er iets gebeurd zet ik hem weer aan en zal ik een bericht achterlaten.
Groetjes Tico
Ja, dat is ze wel. Ouder zelfs.quote:Op zaterdag 28 april 2007 06:39 schreef Prospera het volgende:
Wat een klein moedertje, die is nog geen jaar oud![]()
Het is gewoon een kleine kat. Wel mooi: als ze speels blijft is het net een eeuwige kitten...quote:Op zaterdag 28 april 2007 06:39 schreef Prospera het volgende:
Wat een klein moedertje, die is nog geen jaar oud![]()
Ahh ok, ik hoop wel dat de kittens van die enorme kater door haar bekken kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:10 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Morgen hopelijk beschuit met... kattenbrokjes!![]()
Het moment van de bevruchting is niet duidelijk, das nou net het probleemquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:05 schreef scrub_nurse het volgende:
o man, ik dacht inmiddels liggen er wel wat kittens in die doos maar nog steeds niks? heb je uberhaupt goed gerekend vanaf het moment van bevruchting? katten bevallen echt nomaal heel stipt
Ik zou zeggen lees eerst de topics door voor je begint te blatenquote:Op zaterdag 28 april 2007 07:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahh ok, ik hoop wel dat de kittens van die enorme kater door haar bekken kunnen.
Weet de eigenaar hoe hij het moedertje kan helpen bij de bevalling. Is de dekkater een Main Coon ?
Maar het zijn zovéél topics...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees eerst de topics door voor je begint te blaten
Als ik het me goed herinner kwam jij niet binnen met een belerend en aanvallende post toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar het zijn zovéél topics...![]()
Sorry, ik kwam gisteravond ook volkomen onvoorbereid binnenvallen...
Eehhmmm, aanvallend...? Ik ben me daar niet van bewust... Dus óf je verwart me met een ander, óf een posting is niet goed overgekomen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner kwam jij niet binnen met een belerend en aanvallende post toch?
He jakkes, migraine... Beterschap!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef Logician het volgende:
Goede eu.. middag...
Nog steeds geen kittens, alleen een heel lome naina..
Ik ben niet naar de afspraak gegaan van vanmiddag, lig een beetje op de bank
met een ontzettende migraine...![]()
(en nee van 3 biertjes krijg ik geen kater die op een fully grown migraine lijkt)
Hee Logi, is allemaal spanning die eruit komtquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef Logician het volgende:
Goede eu.. middag...
Nog steeds geen kittens, alleen een heel lome naina..
Ik ben niet naar de afspraak gegaan van vanmiddag, lig een beetje op de bank
met een ontzettende migraine...![]()
(en nee van 3 biertjes krijg ik geen kater die op een fully grown migraine lijkt)
Mijn originele post was ook tegen Prospera en niet tegen jouquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Eehhmmm, aanvallend...? Ik ben me daar niet van bewust... Dus óf je verwart me met een ander, óf een posting is niet goed overgekomen...
Ah, one of those days...quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ah, one of those days... [afbeelding]
Ik schrok alquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mijn originele post was ook tegen Prospera en niet tegen jouJouw eerste post was toch niet belerend en aanvallend of wel
Dus het is idd niet tegen jou gericht
Ik gluur even een kwartiertje mee, daarna moet ik weg...quote:Cam aan!Cam aan!
Ik ben er gelukkig net vanaf maar ik barste ook van de hoofdpijn jaquote:
Beterschap. Hopelijk wacht Naina nog even tot jij je wat beter voelt. Na al die tijdquote:
Daar luistert Naina nu al een hele week naarquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik schrok al [afbeelding]
[..]
Ik gluur even een kwartiertje mee, daarna moet ik weg...
Ik had bijna gezegd "hopelijk houdt ze het even op tot ik weer terug ben" maar dat lijkt me wel erg cru, gezien de al zo lange wachttijd...!
Is er iemand in de buurt die kan helpen als het zover is?quote:
Nogmaals sterkte ermee... En ik kan het helemaal begrijpen als je Fok nu even laat voor wat het is...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:44 schreef Logician het volgende:
niet echt.. ik heb de gsm naast me..
ik ga echt even liggen nu, heb een hartslag met de kracht van een hamer achter mijn oog
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef Pune het volgende:
HA! Het begin van een nieuwe cyclus! Opnieuw een teken!![]()
You gotta love the wonders of the universe on days like thesequote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef Pune het volgende:
HA! Het begin van een nieuwe cyclus! Opnieuw een teken!![]()
Heb je niet een paracetamolletje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:04 schreef Logician het volgende:
gelukkig gaat ze wel op de handdoek zitten...
spannend!!!!!!!!!!!!!!!! damn mijn hoofd
Daar krijg je migraine jammergenoeg niet van weg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je niet een paracetamolletje?
Dit kan wel even duren denk ik?
Gekke poesquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:07 schreef Logician het volgende:
ze wil volgens mij gewoon op het laminaat?![]()
Koeler misschien?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:07 schreef Logician het volgende:
ze wil volgens mij gewoon op het laminaat?![]()
Oh, dat is vervelend, ik heb er geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar krijg je migraine jammergenoeg niet van weg.
een seconde later en ik was weggeweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef Smittend het volgende:
Eigenlijk moet ik ff boodschappen gaan doen.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef Smittend het volgende:
Eigenlijk moet ik ff boodschappen gaan doen.![]()
Duh... dacht je dat ze er pluizig en al uitkomenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:09 schreef Logician het volgende:
er zit een witte sliert slijm op dr oor
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Noem je de kittens gewoon Paracetamol, Ibuproven en Naproxen.
Ook best schattig en passend in de omstandigheden
Persoonlijk zou ik nu niet weggaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef Smittend het volgende:
Zal ik 't erop wagen en gauw de boodschappen halen ?![]()
Ja maar de boodschappen springen niet vanzelf in mijn kast.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nu niet weggaan.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:25 schreef Pune het volgende:
ik zei toch, nieuwe cyclus? Twee samenwonende vrouwen hè?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:25 schreef Pune het volgende:
Je hebt een gavequote:Op zaterdag 28 april 2007 13:25 schreef Pune het volgende:
Niet te hopen natuurlijk maar moet je d'r gewoon niet d'r gang laten gaan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef Logician het volgende:
ze wil perse onder de bank.. maar dat is niet handig als er wat fout gaat... kan ik daar nooit en te nimmer bij
Als ik haar zo op de cam zie lijkt ze vrij rustig, maar dat kan ook komen omdat hij weinig refreshedquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:41 schreef Logician het volgende:
DA aan de lijn, zodat die op de hoogte zijn, de weeen moeten binnen 2 a 3 uur beginnen, anders moet ik opnieuw bellen..
SMS KAT AAN naar 8211 voor het laatste nieuwsquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Damn lekker timing ga net weg van Alkmaar naar Texel 2 en half uur reis tijd xD! Hoop niet dat ik het mis! Success iig mocht ik het wel missen
(en anders ook gewoon success).
Dat er telkens binnen 30 minuten een kitten uit moet komen verbaast me een beetje. Meestal is het wel zo. Maar hier bijvoorbeeld, zat er tussen 1 en 2 een kwartiertje en tussen 2 en 3 45 minuten. En dat is helemaal goed gegaan. Was eerder een soort pauze om de eerste twee schoon te likken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:06 schreef Logician het volgende:
De weeen moeten voor 16:00 beginnen
Als ze dan gaat persen moet binnen 30min elke keer een kitten er uitkomen.
Zo niet word het keizersnede.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Purrr kijkt ook mee hier. Die heeft er verstand van
Tis ook een soort van een bevalling hequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:20 schreef Pune het volgende:
Ze kijkt alsof ze zich heel erg zit te concentreren. Een beetje zoals ik als ik op de wc zit.
Wat een slim poesjequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:28 schreef Logician het volgende:
ik heb het idee dat ze echt zoiets heeft van wat gebeurd er![]()
Ik vond het zo grappig dat haar eerste reactie was in de reismand te gaan zitten, zo van breng me naar de dokter, wat is er aan de hand!![]()
![]()
hoest met jouw hoofd?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:36 schreef Logician het volgende:
whehehe welkom terugspannend
spannend
Nog ff geduld dan, kun je dadelijk verse moederkoek ophalenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
He geds...ik moet ook echt ff boodschappen doen. Straks BBQ met vriendjes en om nou alleen een pak frikandellen aan te kunnen bieden is ook niet wat![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef Logician het volgende:
* Logician zet Somewhere over the rainbow van Israel Kamakawiwo'ole op
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:24 schreef Logician het volgende:
hahaha
volgens mij beginnen de weeen te komen
Eens in de minuut geloof ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:24 schreef PM-girl het volgende:
Ik val er zo middenin! Hoevaak ververst de cam het beeld eigenlijk?
quote:
quote:
ja ze heeft nu nergens meer privacyquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef Ardenlyn het volgende:
is ze niet gewoon ff lekker aan het poepen?
Ow god je hebt de webcam erop gezet
Staat er nog maar een paar dagen hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef TeleluvR het volgende:
Heel toepasselijk, een Fok(!-)doos...
[afbeelding]
Ja, maar ik ben er nog maar net... de dubbelzinnigheid vond ik wel ok!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Staat er nog maar een paar dagen hoor
Als je koelelementen hebt, zet je laptoppie daarop. Wel ff doekkie eronder, net als bij de poesquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:43 schreef Logician het volgende:
mijn laptop begint heeeeel heet te worden, als er mensen via mijn http kijken raad ik ze aan via
http://fok.wyrihaximus.net/poes/index.html te gaan kijken, anders ben ik erg bang dat de laptop zo crashed (zitten 15mensen via mijn stream te kijken)
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:43 schreef Logician het volgende:
mijn laptop begint heeeeel heet te worden, als er mensen via mijn http kijken raad ik ze aan via
http://fok.wyrihaximus.net/poes/index.html te gaan kijken, anders ben ik erg bang dat de laptop zo crashed (zitten 15mensen via mijn stream te kijken)
dat hoefde toch pas als er na 4 uur nog niets was?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef Logician het volgende:
Ja ik denk dat ik de DA zo maar eens weer ga bellen..
Je zou 't nog een half uurtje aan kunnen kijken, er is nog niets 'ongewoons' aan de handquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:41 schreef Logician het volgende:
DA aan de lijn, zodat die op de hoogte zijn, de weeen moeten binnen 2 a 3 uur beginnen, anders moet ik opnieuw bellen..
Ik zou ook bellen hoor, je kunt aan de buitenkant niet zien hoe de kittens het maken nu.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je zou 't nog een half uurtje aan kunnen kijken, er is nog niets 'ongewoons' aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |