Het moment van de bevruchting is niet duidelijk, das nou net het probleemquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:05 schreef scrub_nurse het volgende:
o man, ik dacht inmiddels liggen er wel wat kittens in die doos maar nog steeds niks? heb je uberhaupt goed gerekend vanaf het moment van bevruchting? katten bevallen echt nomaal heel stipt
Ik zou zeggen lees eerst de topics door voor je begint te blatenquote:Op zaterdag 28 april 2007 07:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahh ok, ik hoop wel dat de kittens van die enorme kater door haar bekken kunnen.
Weet de eigenaar hoe hij het moedertje kan helpen bij de bevalling. Is de dekkater een Main Coon ?
Maar het zijn zovéél topics...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees eerst de topics door voor je begint te blaten
Als ik het me goed herinner kwam jij niet binnen met een belerend en aanvallende post toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar het zijn zovéél topics...![]()
Sorry, ik kwam gisteravond ook volkomen onvoorbereid binnenvallen...
Eehhmmm, aanvallend...? Ik ben me daar niet van bewust... Dus óf je verwart me met een ander, óf een posting is niet goed overgekomen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner kwam jij niet binnen met een belerend en aanvallende post toch?
He jakkes, migraine... Beterschap!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef Logician het volgende:
Goede eu.. middag...
Nog steeds geen kittens, alleen een heel lome naina..
Ik ben niet naar de afspraak gegaan van vanmiddag, lig een beetje op de bank
met een ontzettende migraine...![]()
(en nee van 3 biertjes krijg ik geen kater die op een fully grown migraine lijkt)
Hee Logi, is allemaal spanning die eruit komtquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef Logician het volgende:
Goede eu.. middag...
Nog steeds geen kittens, alleen een heel lome naina..
Ik ben niet naar de afspraak gegaan van vanmiddag, lig een beetje op de bank
met een ontzettende migraine...![]()
(en nee van 3 biertjes krijg ik geen kater die op een fully grown migraine lijkt)
Mijn originele post was ook tegen Prospera en niet tegen jouquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Eehhmmm, aanvallend...? Ik ben me daar niet van bewust... Dus óf je verwart me met een ander, óf een posting is niet goed overgekomen...
Ah, one of those days...quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ah, one of those days... [afbeelding]
Ik schrok alquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mijn originele post was ook tegen Prospera en niet tegen jouJouw eerste post was toch niet belerend en aanvallend of wel
Dus het is idd niet tegen jou gericht
Ik gluur even een kwartiertje mee, daarna moet ik weg...quote:Cam aan!Cam aan!
Ik ben er gelukkig net vanaf maar ik barste ook van de hoofdpijn jaquote:
Beterschap. Hopelijk wacht Naina nog even tot jij je wat beter voelt. Na al die tijdquote:
Daar luistert Naina nu al een hele week naarquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik schrok al [afbeelding]
[..]
Ik gluur even een kwartiertje mee, daarna moet ik weg...
Ik had bijna gezegd "hopelijk houdt ze het even op tot ik weer terug ben" maar dat lijkt me wel erg cru, gezien de al zo lange wachttijd...!
Is er iemand in de buurt die kan helpen als het zover is?quote:
Nogmaals sterkte ermee... En ik kan het helemaal begrijpen als je Fok nu even laat voor wat het is...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:44 schreef Logician het volgende:
niet echt.. ik heb de gsm naast me..
ik ga echt even liggen nu, heb een hartslag met de kracht van een hamer achter mijn oog
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef Pune het volgende:
HA! Het begin van een nieuwe cyclus! Opnieuw een teken!![]()
You gotta love the wonders of the universe on days like thesequote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef Pune het volgende:
HA! Het begin van een nieuwe cyclus! Opnieuw een teken!![]()
Heb je niet een paracetamolletje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:04 schreef Logician het volgende:
gelukkig gaat ze wel op de handdoek zitten...
spannend!!!!!!!!!!!!!!!! damn mijn hoofd
Daar krijg je migraine jammergenoeg niet van weg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je niet een paracetamolletje?
Dit kan wel even duren denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |