En dan zijn de kittens niet eens geboren ... mén!quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef purplerose het volgende:
Kan ze niet ff lachen en dr tanden ontbloten zodat we zien waar ze ligt
Okquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Logician het volgende:
Tico: Wij gaan slapen (ja ja op een matras in de woonkamer) duss de webcam is uit.
Zodra er iets gebeurd zet ik hem weer aan en zal ik een bericht achterlaten.
Groetjes Tico
Ja, dat is ze wel. Ouder zelfs.quote:Op zaterdag 28 april 2007 06:39 schreef Prospera het volgende:
Wat een klein moedertje, die is nog geen jaar oud![]()
Het is gewoon een kleine kat. Wel mooi: als ze speels blijft is het net een eeuwige kitten...quote:Op zaterdag 28 april 2007 06:39 schreef Prospera het volgende:
Wat een klein moedertje, die is nog geen jaar oud![]()
Ahh ok, ik hoop wel dat de kittens van die enorme kater door haar bekken kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:10 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Morgen hopelijk beschuit met... kattenbrokjes!![]()
Het moment van de bevruchting is niet duidelijk, das nou net het probleemquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:05 schreef scrub_nurse het volgende:
o man, ik dacht inmiddels liggen er wel wat kittens in die doos maar nog steeds niks? heb je uberhaupt goed gerekend vanaf het moment van bevruchting? katten bevallen echt nomaal heel stipt
Ik zou zeggen lees eerst de topics door voor je begint te blatenquote:Op zaterdag 28 april 2007 07:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahh ok, ik hoop wel dat de kittens van die enorme kater door haar bekken kunnen.
Weet de eigenaar hoe hij het moedertje kan helpen bij de bevalling. Is de dekkater een Main Coon ?
Maar het zijn zovéél topics...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees eerst de topics door voor je begint te blaten
Als ik het me goed herinner kwam jij niet binnen met een belerend en aanvallende post toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar het zijn zovéél topics...![]()
Sorry, ik kwam gisteravond ook volkomen onvoorbereid binnenvallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |