Als ik haar zo op de cam zie lijkt ze vrij rustig, maar dat kan ook komen omdat hij weinig refreshedquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:41 schreef Logician het volgende:
DA aan de lijn, zodat die op de hoogte zijn, de weeen moeten binnen 2 a 3 uur beginnen, anders moet ik opnieuw bellen..
SMS KAT AAN naar 8211 voor het laatste nieuwsquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Damn lekker timing ga net weg van Alkmaar naar Texel 2 en half uur reis tijd xD! Hoop niet dat ik het mis! Success iig mocht ik het wel missen
(en anders ook gewoon success).
Dat er telkens binnen 30 minuten een kitten uit moet komen verbaast me een beetje. Meestal is het wel zo. Maar hier bijvoorbeeld, zat er tussen 1 en 2 een kwartiertje en tussen 2 en 3 45 minuten. En dat is helemaal goed gegaan. Was eerder een soort pauze om de eerste twee schoon te likken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:06 schreef Logician het volgende:
De weeen moeten voor 16:00 beginnen
Als ze dan gaat persen moet binnen 30min elke keer een kitten er uitkomen.
Zo niet word het keizersnede.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Purrr kijkt ook mee hier. Die heeft er verstand van
Tis ook een soort van een bevalling hequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:20 schreef Pune het volgende:
Ze kijkt alsof ze zich heel erg zit te concentreren. Een beetje zoals ik als ik op de wc zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |