quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef PeRi het volgende:
VS epSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Luka is altijd leukquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:49 schreef Reese het volgende:Abby
Vinden jullie Luka ook zo leuk als ie zo verlegen lacht en dan op zijn lip bijt?![]()
Ja, hij is weer helemaal leuk na een tijdje de afdelingschagrijnt e zijn geweestquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:49 schreef Reese het volgende:Abby
Vinden jullie Luka ook zo leuk als ie zo verlegen lacht en dan op zijn lip bijt?![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:43 schreef Chanty87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Hihi, hoe denk je!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:49 schreef Reese het volgende:Abby
Vind Ray wel lekkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:34 schreef soapie het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik vind Luka nou niks... Doe mij Carter maar!!!!![]()
Ray??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:34 schreef soapie het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik vind Luka nou niks... Doe mij Carter maar!!!!![]()
Bronquote:ER's Goran Visnjic & Wife Adopt Baby BoyWEDNESDAY MAY 02, 2007 01:25 PM EDT
By Julie Jordan
Goran and Ivana Visnjic
Photo by: Stephen Shugerman / Getty
Goran Visnjic, who plays ER's Dr. Luka Kovac on the long-running NBC medical series, and his wife, Croatian artist Ivana, have adopted a baby boy whom they've named Tin Visnjic, the actor's rep tells PEOPLE exclusively.
The baby was born on April 19 at Cedars Sinai Medical Center in Los Angeles.
This is the first child for the couple, who married in 1999.
VOlgens mij hadden ze dat toen ook gedaan in het jaar van het WK voetbal of zo. Heel irritant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef CherryLips het volgende:
stoppen ze halverwege het seizoen?
Wij ook, in de ardennen, met kabelquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef Vicky het volgende:
balen zeg.. en 17 mei ben ik op vakantie....
* Vicky heeft dvdrecorder al geprogrammeerd
Wij zitten met zoon en zijn vriendin, gaan ze maar een wandeling makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Vicky het volgende:
wij zitten in Vlagtwedde, met tv met kabel.. maar niet zo gezellig voor zusje en zwager...
Maar misschien mag ik wel kijken
whaha iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten met zoon en zijn vriendin, gaan ze maar een wandeling maken
Let op!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
LET OP! Op donderdag 10 mei vervalt ER in verband met voetbal. Aflevering 12 zenden we uit op donderdag 17 mei (Hemelvaartsdag). Dat is dan tevens de laatste nieuwe aflevering van dit seizoen.
In de periode van 11 juni tot en met 28 augustus herhalen we seizoen 10 en 11 en de eerste 12 afleveringen van seizoen 12. Elke werkdag rond middernacht op Nederland 1
1 |
Ik ben eigenlijk pas gaan kijken in seizoen 6 en heb later 'terugwaarts' gekeken. Eerst seizoen 6, 7,8,9 daarna pas 1 t/m5. Heb de liefde voor die beginepisodes dus nooit zo meegekregen. Ik vond Susan in seisoen 1 t/m 3 wel veel leuker dan na haar terugkeer in seisoen 8, dat was erg jammer, dat ze met haar niks leukers hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Yessica43 het volgende:
Die aflevering van Mark Greene zit in serie 1 Love's Labor Lost. Een van de meest briljante afleveringen uit de serie van ER.![]()
![]()
Over missen gesproken..ik mis Mark Greene nog steeds....geen mooierd maar wel altijd heel goed spel.
Ik ben seizoen 1 op dvd aan het kijken en was hem nog niet tegengekomen, ik begon al te twijfelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Yessica43 het volgende:
Die aflevering van Mark Greene zit in serie 1 Love's Labor Lost. Een van de meest briljante afleveringen uit de serie van ER.![]()
BE even niet lezen...
[ code verwijderd ]
![]()
Over missen gesproken..ik mis Mark Greene nog steeds....geen mooierd maar wel altijd heel goed spel.
Wel een leuke aflevering gister...en dat ze het zou houden wisten we toch allang????![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Das balen, is het niet om het voetbal, dan wel dat achterhaalde songfestival....quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef MissX het volgende:
geen ER vanavonden dat vanwege dat gare songfestival.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:52 schreef Chanty87 het volgende:
Net de VS aflevering gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |