quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef PeRi het volgende:
VS epSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Luka is altijd leukquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:49 schreef Reese het volgende:Abby
Vinden jullie Luka ook zo leuk als ie zo verlegen lacht en dan op zijn lip bijt?![]()
Ja, hij is weer helemaal leuk na een tijdje de afdelingschagrijnt e zijn geweestquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:49 schreef Reese het volgende:Abby
Vinden jullie Luka ook zo leuk als ie zo verlegen lacht en dan op zijn lip bijt?![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:43 schreef Chanty87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Hihi, hoe denk je!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:49 schreef Reese het volgende:Abby
Vind Ray wel lekkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:34 schreef soapie het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik vind Luka nou niks... Doe mij Carter maar!!!!![]()
Ray??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:34 schreef soapie het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik vind Luka nou niks... Doe mij Carter maar!!!!![]()
Bronquote:ER's Goran Visnjic & Wife Adopt Baby BoyWEDNESDAY MAY 02, 2007 01:25 PM EDT
By Julie Jordan
Goran and Ivana Visnjic
Photo by: Stephen Shugerman / Getty
Goran Visnjic, who plays ER's Dr. Luka Kovac on the long-running NBC medical series, and his wife, Croatian artist Ivana, have adopted a baby boy whom they've named Tin Visnjic, the actor's rep tells PEOPLE exclusively.
The baby was born on April 19 at Cedars Sinai Medical Center in Los Angeles.
This is the first child for the couple, who married in 1999.
VOlgens mij hadden ze dat toen ook gedaan in het jaar van het WK voetbal of zo. Heel irritant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef CherryLips het volgende:
stoppen ze halverwege het seizoen?
Wij ook, in de ardennen, met kabelquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef Vicky het volgende:
balen zeg.. en 17 mei ben ik op vakantie....
* Vicky heeft dvdrecorder al geprogrammeerd
Wij zitten met zoon en zijn vriendin, gaan ze maar een wandeling makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef Vicky het volgende:
wij zitten in Vlagtwedde, met tv met kabel.. maar niet zo gezellig voor zusje en zwager...
Maar misschien mag ik wel kijken
whaha iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten met zoon en zijn vriendin, gaan ze maar een wandeling maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |