Dat viel me inderdaad ook op, erg jammer..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:23 schreef CherryLips het volgende:
De hele intro is na 11 jaar ook veranderd![]()
. De beelden uit de allereerste aflevering zijn er nu ook helemaal uit
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gebruik ik achterlijk veel smileys eigenlijk.
Whatever I want.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef PeRi het volgende:
VS Aflevering S13E16 Crisis of Conscience:Oeh! Ik wilde bijna lezen maar ik kom pas net thuis dus hij is net aan het downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gebruik ik achterlijk veel smileys eigenlijk.
シ
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef PeRi het volgende:
VS Aflevering S13E16 Crisis of Conscience:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik geen fan van hem, maar het is wel nostalgie hem weer met MT te zien.eens eens eensquote:Wat gebruik ik achterlijk veel smileys eigenlijk.
Ik kijk niet op tvquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:55 schreef Dennis121 het volgende:
Iedereen hier al in seizoen 13?
Ik volgde het op Net5 t/m 9 ofzo, in ene begonnen ze weer van voor af aan... net toen ik er lekker in zat.
Toen maar de box seizoen 1t/m7 gekocht... nog niet zo lang begonnen met kijken, maar ben er al bijna doorheen.
Maar om nu 13 te gaan volgen... hopelijk dat 8 t/m X gauw in box komt...
Ook al een eindje op weg dus.... 't gaat hardquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik kijk niet op tvIk had eerst de losse seizoenen, en heb later ook de mooie schoendoos gekocht
! Ik ben nu bij seizoen 5
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |