Let op!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
LET OP! Op donderdag 10 mei vervalt ER in verband met voetbal. Aflevering 12 zenden we uit op donderdag 17 mei (Hemelvaartsdag). Dat is dan tevens de laatste nieuwe aflevering van dit seizoen.
In de periode van 11 juni tot en met 28 augustus herhalen we seizoen 10 en 11 en de eerste 12 afleveringen van seizoen 12. Elke werkdag rond middernacht op Nederland 1
| 1 |
Ik ben eigenlijk pas gaan kijken in seizoen 6 en heb later 'terugwaarts' gekeken. Eerst seizoen 6, 7,8,9 daarna pas 1 t/m5. Heb de liefde voor die beginepisodes dus nooit zo meegekregen. Ik vond Susan in seisoen 1 t/m 3 wel veel leuker dan na haar terugkeer in seisoen 8, dat was erg jammer, dat ze met haar niks leukers hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Yessica43 het volgende:
Die aflevering van Mark Greene zit in serie 1 Love's Labor Lost. Een van de meest briljante afleveringen uit de serie van ER.![]()
![]()
Over missen gesproken..ik mis Mark Greene nog steeds....geen mooierd maar wel altijd heel goed spel.
Ik ben seizoen 1 op dvd aan het kijken en was hem nog niet tegengekomen, ik begon al te twijfelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef Yessica43 het volgende:
Die aflevering van Mark Greene zit in serie 1 Love's Labor Lost. Een van de meest briljante afleveringen uit de serie van ER.![]()
BE even niet lezen...
[ code verwijderd ]
![]()
Over missen gesproken..ik mis Mark Greene nog steeds....geen mooierd maar wel altijd heel goed spel.
Wel een leuke aflevering gister...en dat ze het zou houden wisten we toch allang????![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Das balen, is het niet om het voetbal, dan wel dat achterhaalde songfestival....quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef MissX het volgende:
geen ER vanavonden dat vanwege dat gare songfestival.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:52 schreef Chanty87 het volgende:
Net de VS aflevering gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week VS season finale!Whatever I want.
mja het blijft sneu dat de avro seizoen 12 niet gewoon afmaakt. En dan dat gejakker met voetbal en songfestivals er tussen door.quote:Volgende week VS season finale!
dat kunnen we dus skippen. wat vond ik die afleveringen verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Volgens mijn gids beginnen ze weer bij dat gedoe met Abby's moeder en broer..![]()
Hier nog 1..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat kunnen we dus skippen. wat vond ik die afleveringen verschrikkelijk zeg.
ik was al bang dat ze met d'r moeder begonnen, dit duurt gelukkig niet zo lang met d'r broerquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hier nog 1..
Ik vond dat met Abby's moeder al zeer slaapverwekkend, en toen die verhaallijn eindelijk afgelopen was begon hetzelfde gezeik met haar broer..![]()
Dit staat in de gids:
"First Snowfall"
Abby en haar familie zoeken naar Abby's vermiste broer Eric. Abby denkt dat hij psychische problemen heeft.
En 1 keer in de week herhalingen is veels te weinig..![]()
Kwamen er heel toevallig ook geen herhalingen op Ned 1 ofzo? Volgens mij had ik dat ergens gelezen..
Ja ik ook, ik verveel me, echt zo'n zondag gevoel dus....quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:57 schreef CherryLips het volgende:
oja, niet vergeten, ik heb het gevoel alsof het zondag is.
ja luka was wel geweldigquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die scenes met Abby en Luka, geweldig!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |