Huub en Sylvia zaten bij het zwembed en het viel Sylvia meteen op dat Huub onder de blauwe plekken en krassen zat... Zal ie zichzelf dan wel aangedaan hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef voyeur het volgende:
, Huub vertoont geen sporen van klappen en Brian kan echt wel meppen etc.
Dagelijks gaat helaas niet lukken. Ze zit nl minstens 1 dag in de week bij Conny tequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:45 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een lust voor de ogen is Melissa. Van mij mag zij dagelijks ff langs komen.
Ik wil mijn siegiater niet met jou delen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:45 schreef Sammy-S het volgende:
Bij mij ook !!! Een opgespoten dijk is altijd welkom .. Woon redelijk laagquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:45 schreef Sammy-S het volgende:
Hij liet ook zijn rug nog zien aan Eric, die was behoorlijk onder de indruk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub en Sylvia zaten bij het zwembed en het viel Sylvia meteen op dat Huub onder de blauwe plekken en krassen zat... Zal ie zichzelf dan wel aangedaan hebben.
Past toch mooi bij je usericon?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Marrije , ik heb geen woorden meer voor je Cos- openingen![]()
Haha,quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Marrije , ik heb geen woorden meer voor je Cos- openingen![]()
Ach, die Conny weer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dagelijks gaat helaas niet lukken. Ze zit nl minstens 1 dag in de week bij Conny te
botoxen.
Da's waarquote:
Niet alleen vandaag overigens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:48 schreef getl0st het volgende:
Je bent heerlijk bezig Marije al hele avond voorzie je ons van snelle COS'en![]()
Lucht ?quote:
Natuurlijk. Dankzij hem heeft ze een glansrol kunnen spelen en samen met 'ze' (Pannekoek?) kunnen huilen over hoe erg het niveau wel niet is gezakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ineens is Huub weer de allerliefste ........
Die blauwe plekken zijn veroorzaakt door de dijen van Amandaquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub en Sylvia zaten bij het zwembed en het viel Sylvia meteen op dat Huub onder de blauwe plekken en krassen zat... Zal ie zichzelf dan wel aangedaan hebben.
Ja dit was het weer voor vanavondquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:48 schreef getl0st het volgende:
Je bent heerlijk bezig Marije al hele avond voorzie je ons van snelle COS'en![]()
Neeeeeeeeeequote:
Nee, die van beequeen: shut up and kissquote:
Oh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:53 schreef happyme28 het volgende:
Eric tegen Nico: 'Ach we verhuizen toch binnenkort naar RTL'
Nico; 'Nog even he, in het najaar'
Ohquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die van beequeen: shut up and kiss![]()
Sylvia tegen Brian: ga nou geen medelijden met jezelf hebben, ga nou niet in de slachtofferrol.
Beetje het aantal dat de gemiddelde huppelkut hier, elke 5 minuten maakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:51 schreef Clank het volgende:
Eric heeft het stuk dat Jaap op zijn weblog heeft geschreven nagekeken.. er zaten 30 fouten in.
lolquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Beetje het aantal dat de gemiddelde huppelkut hier, elke 5 minuten maakt.![]()
![]()
Ze heeft het allemaal veel erger meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Syl: Amanda was degene die het slachtoffer was.
Van Natas weet ik ook dat het oprecht is. Ik ken die gevoelens want ik heb ze ook gehad.
Syl heeft wel álles meegemaakt he.
Jij kijkt nu tvquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:57 schreef Mika25 het volgende:
"If you punch me, I'll bleed"
- Peter Parker (aka Spiderman)
Zou een leuke one-liner voor Brainless zijn
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
Eindelijk krijgt Brian het beloofde praatje van Syl. Alsof ie daarop zit te wachten.
Dat moet ik helaaz techenspreeken. Mijn gramatikaa is so slecht niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik gemist vanmiddag ... Brian toch niet zo onschuldig als hij zich de afgelopen uren heeft voorgedaan dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij liet ook zijn rug nog zien aan Eric, die was behoorlijk onder de indruk.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:58 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat moet ik helaaz techenspreeken. Mijn gramatikaa is so slecht niet.
Met friendelijke groet,
Een huppelcut
![]()
![]()
Logisch als ze al sinds haar 18e overal heenreist. Ik ben geen psycholoog, maar bij Sylvia denk ik toch meteen aan "vluchtgedrag", alsof ze gewoon te veel negatieve ervaringen in nederland heeft...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Syl: Amanda was degene die het slachtoffer was.
Van Natas weet ik ook dat het oprecht is. Ik ken die gevoelens want ik heb ze ook gehad.
Syl heeft wel álles meegemaakt he.
Het komt niet vaak voor dat ik me met Brian kan identificeren. Maar nu wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:59 schreef yellowfirst het volgende:
Brian luistert helemaal niet..................
En jij denkt dat je met jjou avatar, sig en ondertitel, serieus genomen wordt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet de indruk dat het zo seksegebonden is! En van jou verwacht ik ook een correcte interpunctie!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat je met jjou avatar, sig en ondertitel, serieus genomen wordt?
Juist. Het van elk conflict afzijdig houden is ook vluchtgedrag. Net als het redeneren en voor zichzelf verklaren van de reden waarom ze dat doet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Logisch als ze al sinds haar 18e overal heenreist. Ik ben geen psycholoog, maar bij Sylvia denk ik toch meteen aan "vluchtgedrag", alsof ze gewoon te veel negatieve ervaringen in nederland heeft...
Naar vrouwen luistert hij sowieso niet..........macho vrees ik...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor dat ik me met Brian kan identificeren. Maar nu wel.
Niet zo doen he?quote:
[SC#40] Und So Weiter...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik vond hem scherp opgemorken van je![]()
Ja, doet ze goed. Nog even en hij wordt verplicht om in een glazen bol te gaan staren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef demins het volgende:
Zit Brian er toch al zo doorheen, moet hij ook nog eens foto's bekijken en verhalen van de begrafenis aanhoren...
Je bent goed bezig Sylvia!![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee
Waar zijn we zonder jou?
Het zijn jouw COS-en waarvan ik hou!
Ik wil niet dat je gaat.
Of ben ik al te laat?
Doe ons dit niet aan.
Blijf bij ons, je moet niet gaan!
De stukjes van Jaap beginnen saai te worden, duidelijke overkill. Denk dat hij door die 30.000 page pageviews (door refresh trick) een beetje doorgeslagen is, hij denkt nu dat het hele internet op die stukjes zit te wachten...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef ThomasCrown het volgende:
Het befverhaal, deel 2
-knip-
Bron: http://www.kingjaap.nl
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar helaas ik doe op t moment zoveel andere dingen tussendoor. . .
Goh, poeh, nu barst de bom hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef ThomasCrown het volgende:
Het befverhaal, deel 2
Gepost op: 27/04, 22:00:00 Gepost door: Jaap
Check deel 2 van de reeks spannende avonturen van ome Jaap!
In the end...
Hmzzzz dit is alleen....
....Guten Tag,
Der King Jaap.
Bron: http://www.kingjaap.nl
Even is leuk, maar wat mij betreft begint het een beetje storend te worden. De slowchat is hier echt geschikter voor.quote:
Waar ben je nu zelf mee bezig dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Even is leuk, maar wat mij betreft begint het een beetje storend te worden. De slowchat is hier echt geschikter voor.
Ik voel dat ik moet plassen...........quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Sylvia: Ik voel dat ik hier moet zijn en daarom ben ik hier. Of ik ga winnen weet ik niet.
Wat is het nou, Sylvia?
Ik denk dat ze even niet lekker in haar cyclus zit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Sylvia: Ik voel dat ik hier moet zijn en daarom ben ik hier. Of ik ga winnen weet ik niet.
Wat is het nou, Sylvia?
De REDEN is dat je moet plassen. Volg je GEVOELquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik voel dat ik moet plassen...........![]()
Slaap er anders een nachtje over en kijk hoe of het morgen voelt!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik voel dat ik moet plassen...........![]()
Ze spreekt haarzelf wel vaker tegen de laatste tijd, ze begint een beetje slordig te worden wat dat betreft. Maar zoals velen al speculeren, dat hele zielige depri-gedoe van de afgelopen week is gewoon opgelegd door de redaktie om haar toch nog op een of andere manier bruikbaar te houden voor de tv uitzendingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Wat is het nou, Sylvia?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:13 schreef Mika25 het volgende:
Ze spreekt haarzelf wel vaker tegen de laatste tijd, ze begint een beetje slordig te worden wat dat betreft. Maar zoals velen al speculeren, dat hele zielige depri-gedoe van de afgelopen week is gewoon opgelegd door de redaktie om haar toch nog op een of andere manier bruikbaar te houden voor de tv uitzendingen.
Dat is geen rčden....quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Slaap er anders een nachtje over en kijk hoe of het morgen voelt!![]()
Ik houd het nog steeds op een (vermeend) tekort aan aandacht... kijk eens hoe ze opbloeit als ze weer op haar 'alles heeft een reden' praatstoel zitquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze spreekt haarzelf wel vaker tegen de laatste tijd, ze begint een beetje slordig te worden wat dat betreft. Maar zoals velen al speculeren, dat hele zielige depri-gedoe van de afgelopen week is gewoon opgelegd door de redaktie om haar toch nog op een of andere manier bruikbaar te houden voor de tv uitzendingen.
Das geen goed nieuwsquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Wat is het nou, Sylvia?
Brian moet niet teruggaan naar de game room maar in de huiskamer gaan zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope...
Kijk haar nou zitten wachten tot ze weer verder kan 'verklaren'.
Nee, hij krijgt er weer verantwoord van langs: Sylvia was pissig omdat hij de slachtofferrol koos.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian moet niet teruggaan naar de game room maar in de huiskamer gaan zitten.
Nah, ze heeft haar zus en neefjes gezien. Zelfs de gedachten dat ze vandaag zouden komen deden haar opbloeien, ze heeft zelfs een uurtje in het zwembad gelegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
Ik houd het nog steeds op een (vermeend) tekort aan aandacht... kijk eens hoe ze opbloeit als ze weer op haar 'alles heeft een reden' praatstoel zit![]()
ze is net zo'n oude zigeunerin die dan in een glazen bol tuurt en orakel-taal spreekt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik houd het nog steeds op een (vermeend) tekort aan aandacht... kijk eens hoe ze opbloeit als ze weer op haar 'alles heeft een reden' praatstoel zit![]()
Wil jij bij mij over de kniequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
Jammer dat er geen pokeren is vanavond...![]()
Niet een klein beetje aandoenlijk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is net zo'n oude zigeunerin die dan in een glazen bol tuurt en orakel-taal spreekt.
een raar wijf is die sylvia.
zijn overigens allemaal raar en gestoord daar, maar sylvia is echt van lotje getikt
Wat een heerlijke straf voor Brian, ik hoop dat Syl nog lang blijft praten over haar gevoelquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:18 schreef Marrije het volgende:
Brian zit nog niet op zijn stoel of Syl zegt 'volgens mij begrijp je waarom ik pissig werd'.
begrijp dan niet dat ze zich niet stoort aan huub als hij dronken isquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
Jaaaaaaa daar komt het hoge woord eruit, Syl heeft iets te vaak met dronken mensen te maken gehad in haar leven.
Dat hoor ik al voor de zoveelste van haar. Duidelijk "het" probleem wat ze met d,r vader had.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
Jaaaaaaa daar komt het hoge woord eruit, Syl heeft iets te vaak met dronken mensen te maken gehad in haar leven.
Ik mute Syl vaak, tis de eerste keer dat ik het hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat hoor ik al voor de zoveelste van haar. Duidelijk "het" probleem wat ze met d,r vader had.
Huub is de reden waarom ze het zei. Als ze hem dan in de ogen kijkt en ziet dat hij ladderzat is dan wil ze niks meer met hem te maken hebben. Ze heeft teveel ervaring met dronken mensen. Ze stoort zich er wel degelijk aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp dan niet dat ze zich niet stoort aan huub als hij dronken is
Dat heeft ze al meerdere keren tegen Huub gezegd, maar Huub luisterd nooitquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:23 schreef robert2006 het volgende:
begrijp dan niet dat ze zich niet stoort aan huub als hij dronken is
een beloftequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is dat een aanbod of een dreigement...![]()
Huub zei net dat hij geen zin had in poker...jammer..![]()
Nog maar 30 jaar te gaan op stream 3quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
Oh nee, gaat Syl beginnen over toen ze 12 was.
Oh nee, de weblog van Jaap moet ik nog lezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik was even weg en zo te zien heb ik niks gemist..
nee, want ik vind haar erg geniepig en het is een schijnheilige stokerd.quote:
haha die pic. Nu snap ik waarom die hondjes zo graag bij Japio zitten. veel ruimte en lekker zacht.quote:
Ja das vast jouw fantasie maar ik ben met je eens dat ze een schijnheilige stoker isquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, want ik vind haar erg geniepig en het is een schijnheilige stokerd.
huub stookt ook goed, maar dei doet dat vaak met meerdere mensen erbij wat natuurlijk een beetje dom is, maar wel eerlijker.
zij doet het echt heel stiekum, en hangt eigenlijk kontinue de heilige maria uit, terwijl ze volgens mij het liefste de hele dag poesjes zit te uit te lebberen en leuke meisjes zit te penetreren met een voorbinddildo, zo!of zou dat mijn fantasie zijn?
Nog niks en daar blijft het voor mij bij (ook na 4 mei). Bevrijdingsdag op 5 meiquote:
Jááá wat een geweldig nieuws hč... heeft Melisa voor gezorgd die heeft het gewoon voor hem neergezetquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef Marelle het volgende:
Brian eet, aaaaaaaahhhhhhhhh gossieeeeeeee![]()
OMG! Is ze daar pas? Je zou bijna medelijden met Brian krijgen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
Oh nee, gaat Syl beginnen over toen ze 12 was.
Mij stoort het meest hoe vaak ze haar vrienden Huub en Eric heeft laten zitten terwijl er onrecht plaatsvond. Die heilige onpartijdigheid komt op mij heel onoprecht over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja das vast jouw fantasie maar ik ben met je eens dat ze een schijnheilige stoker is![]()
Het buffert veel. Dus ik ga maar wat anders doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:30 schreef Sense het volgende:
Is dat betaald streamen al ingegaan of zo? Bij mij werken ze allemaal niet meer![]()
Voor jou alvast wel...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:30 schreef Sense het volgende:
Is dat betaald streamen al ingegaan of zo? Bij mij werken ze allemaal niet meer![]()
Hoezo schijnheilig? Alle bewoners stoken daar, Sylvia is geen uitzondering. Ze "bewerkt" Amanda dagelijks een heel klein beetje. Ze doet het wat dat betreft heel wat beter dan de anderen, omdat je het bij haar niet zo snel ziet. Als Huub Amanda aan het bewerkstelligen is gaat ie meteen te ver zodat Amanda hem meteen door heeft, bij Sylvia is het elke keer een klein beetje. Dat valt niet meteen op, maar op het eind gaan al die kleine beetjes wel bij elkaar optellen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef Marrije het volgende:
Ja das vast jouw fantasie maar ik ben met je eens dat ze een schijnheilige stoker is![]()
straks gaat ie Melissa ook opetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Jááá wat een geweldig nieuws hč... heeft Melisa voor gezorgd die heeft het gewoon voor hem neergezet![]()
![]()
Ja maar je bent een koffiezet maschiene daar werken geen streams opquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:30 schreef Sense het volgende:
Bijna welquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Is ze daar pas? Je zou bijna medelijden met Brian krijgen...
Goddank krijg ik nu ineens beeld...mijn wereld begon al in te stortenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het buffert veel. Dus ik ga maar wat anders doen.
ach gelukkig maar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:28 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia praat nooit over haar verleden, en nu ineens wel?
En dan ook nog eens met Brainless in plaats van Huub en Eric? Je zou bijna gaan denken dat dit ook moet van "achter", maar gelukkig geloof ik nog steeds dat alles wat we zien echt is.
Hier ga je toch ook echt van over je nek niet......quote:
Schijnheilig dus, zie ook het antwoord van Disanaquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoezo schijnheilig? Alle bewoners stoken daar, Sylvia is geen uitzondering. Ze "bewerkt" Amanda dagelijks een heel klein beetje. Ze doet het wat dat betreft heel wat beter dan de anderen, omdat je het bij haar niet zo snel ziet. Als Huub Amanda aan het bewerkstelligen is gaat ie meteen te ver zodat Amanda hem meteen door heeft, bij Sylvia is het elke keer een klein beetje. Dat valt niet meteen op, maar op het eind gaan al die kleine beetjes wel bij elkaar optellen.
Bij mij doen dezequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef Marrije het volgende:
er is alleen maar 1 om wie ze echt geeft en dat is sylvia zelf, en ze is vreselijk saaaaaaaai!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij stoort het meest hoe vaak ze haar vrienden Huub en Eric heeft laten zitten terwijl er onrecht plaatsvond. Die heilige onpartijdigheid komt op mij heel onoprecht over.
Oh gut, Sylvia zit ECHT op haar adviseuse-stoel.
waar zie jij een O?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je bent een koffiezet machiene daar werken geen streams op![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2![]()
yesssssssquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
Met koninginnedag gaan de hondjes in het oranje
Oquote:
Maar daar kan ik niet switchen van stream, ook niet met de toetsen, weet niet wat dat is. Maar het is wél off topicquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij doen deze
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
het goed. Eerst niet, maar als je dan de letter n intikt, wel. Probeer het eens.
Een houten schot...koppies erdoor, vastbinden en eieren gooien voor 1 euro?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
haha, sylvia denkt een luisterend oor te hebben gevonden in brian.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
Als dit zo doorgaat wil Sylvia helemaal niet meer weg![]()
Al opgevallen dat die depri-modus van Sylvia alleen plaats vindt vlak nadat ze "achter" geweest is? Anderen worden naar achter geroepen om instructies te krijgen om een ruzie te veroorzaken, maar bij Sylvia werkt een nep-ruzie niet, dus hebben ze iets anders bedacht. Er is nooit sprake geweest dat ze echt weg zou gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
Als dit zo doorgaat wil Sylvia helemaal niet meer weg![]()
het was toch iets met een samourai-zwaard? Brian-kiriquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:39 schreef demins het volgende:
Sylvia heeft de opdracht net zo lang door te gaan tot Brian in coma raakt!
Niet gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik las niets over een brief met officiele waarschuwing trouwens. Hebben ze die nou wel of niet gehad?
Dan maar Melissa dus..........quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
brian denkt ondertussen; Wie zal ik vanavond eens pakken...
Lobasca is wel een lekker kippiequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik hou er niet zo van... dat van gisteravond"
Eric: "Ik ook niet"
Melisa tegen Jaap: "Wat vond jij ervan?"
Jaap: "Ik had het echt naar m'n zin"
Dat zal Amandel wel zijn hoor...of serveerdel, die heeft ook de uitstraling dat ze meer dan alleen serveren in haar mars heeft......quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
lijkt me beter dat het Brian zo op z'n zenuwen gaat werken dat ie gaat slaan.........quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:39 schreef demins het volgende:
Sylvia heeft de opdracht net zo lang door te gaan tot Brian in coma raakt!
dat is ook de beste reactie die de bewoners ri. Billie kunnen afgeven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:41 schreef Clank het volgende:
Die Jaap.. had vuurwerk verwacht van zijn logs.. en d'r wordt amper op gereageerd. Het nieuwtje is er af.![]()
Dat is dus een fikse tegenvaller....quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eer Syl van d'r praatsoel af is, is Melissa al thuis..![]()
Wat ik begrepen heb, is dat de "oppergod" zelf gekomen is en verteld heeft tegen Brian en Huub, dat ze nog niet tegen elkaar mogen blazen want dan is het gebeurd en worden ze buiten het hek geplaatst. Dit kwam uit de mond van Natasia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik las niets over een brief met officiele waarschuwing trouwens. Hebben ze die nou wel of niet gehad?
Voor Melissa ..quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is dus een fikse tegenvaller....
Zijn strikdiploma viel direct door de mand als fake!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
De redactie heeft net alle sjaals en riemen van Brain verstopt. Veters heeft ie niet (dat was zowiezo te moeilijk voor Brian)![]()
Zichzelf dan he?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:42 schreef Marelle het volgende:
[..]
lijkt me beter dat het Brian zo op z'n zenuwen gaat werken dat ie gaat slaan.........
Heb je misschien windows mediaplayer 9 ? Zo ja moet je even windows mediaplayer 10 downloadenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar kan ik niet switchen van stream, ook niet met de toetsen, weet niet wat dat is. Maar het is wél off topic, ik ga maar eens wat anders doen
![]()
En toegevoegd : Die "oppergod" was de allerhoogste "oppergod" himself. De lagere "oppergod" had wel sancties willen geven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb, is dat de "oppergod" zelf gekomen is en verteld heeft tegen Brian en Huub, dat ze nog niet tegen elkaar mogen blazen want dan is het gebeurd en worden ze buiten het hek geplaatst. Dit kwam uit de mond van Natasia.
ALs ik nog een keer Barcelona hoor gaat PC 4 hoog het raam uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef product het volgende:
Sylvia weet alles, heeft alles meegemaakt...het is gewoon het Orakel van Eemnes. Ik stel voor dat Tien 1 dag in de week reserveert voor spreekuur want de maatschappij mag deze vrouw niet worden onthouden. Nu hebben slechts 7 personen wat aan der....
Weinig keus, als je voor de winst gaat....quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:47 schreef Marelle het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Huub het helemaal eens is met alles, volgens mij is hem door de Febo opgedragen rustig aan te doen en moest hij zijn excuses aan Brian aanbieden als een nederig klein kind......
Ja van Ton sukkel, dat moet je toch wetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Marelle het volgende:
Is Natasja secretaresse van de Febo, ze weet n.l. alles!!!!!!!
Ben je gek NIET DOEN, da´s ´t niet waard, morgen heb je spijtquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs ik nog een keer Barcelona hoor gaat PC 4 hoog het raam uit![]()
Schuif het raam maar vast open dan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Filmpje?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben toch aan een nieuwe toe .. Wacht rustig af. Ben een geduldige damequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schuif het raam maar vast open dan...![]()
Aandacht om aandacht. Hij de hele nacht opgeeist, zij vraagt nu haar 'momentje'. Brian is weerloos, dus Brian kan worden gebruikt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zou Sylvia willen bereiken met dit lange gesprek met Brian. Ze praten nu langer dan in de 7 maanden ervoor alles bij elkaar. Wat is haar doel ?
Wacht ff...dan ga ik onder je raam staan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben toch aan een nieuwe toe .. Wacht rustig af. Ben een geduldige dame![]()
Het gaat ook niet over Brian, want daar is ze niet in geinteresseerd. Ze betrekt ALLES op zichzelf, op haar wijsheid, haar kennis en inzicht in het leven, haar gevoel, haar etc etc...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aandacht om aandacht. Hij de hele nacht opgeeist, zij vraagt nu haar 'momentje'. Brian is weerloos, dus Brian kan worden gebruikt.
Ze gaat al te ver om met die zoutzak te praten, die half in slaap valtquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:52 schreef demins het volgende:
Dit is pure wreedheid! Sylvia je gaat nou écht te ver!
Precies. Brian is zwak, dus hij wordt lekker gebruikt als praatpaalquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over Brian, want daar is ze niet in geinteresseerd. Ze betrekt ALLES op zichzelf, op haar wijsheid, haar kennis en inzicht in het leven, haar gevoel, haar etc etc...![]()
Ga toch maar ff naar de andere stream voor de zekerheidquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wacht ff...dan ga ik onder je raam staan...![]()
Nasty blijft erop hameren dat iedereen vroeg naar bed moet van...van...ja, van wie....![]()
Ga maar vast buiten hangenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Grapje woon op 3 hoogquote:
Je vergeet Barcelona......appartement...Barcelona....strand....Barcelona...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:55 schreef product het volgende:
Brian denkt :"HUUB MOTHERFUCKER, AMANDA MOTHERFUCKER HUUB MOTHERFUCKER," en hoort op de achtergrond een vaag
Namenlijk, reden, ik, ik, negatieve energie, reden, ik, al meegemaakt, voorbeeld, ik, gevoel, namenlijk, schuld, gevoel, ik, reden
Vanaf 4 mei mogen we er voor betalen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
Is er nog wat noemenswaardig gebeurt in de saaie kooi?
AHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet Barcelona......appartement...Barcelona....strand....Barcelona...![]()
Misschien kan hij zelf gaan plassen en door het WC raampje de Kooi uitvluchten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:54 schreef demins het volgende:
Zodra Sylvia moet plassen is Brian er van tussen! Alles hangt af van haar blaas...
Opdracht van 'achter' want ze willen daar ook wel eens vroeg naar bedquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:53 schreef Marelle het volgende:
Pardon, Natasja zit te vertellen dat iedereen vroeg naar bed moet, wordt steeds ´leuker in DGK![]()
Volgens mij zou ik m'n beste vriendinnen nog uitkotsen als ik ze 24 uur per dag kon volgen en van iedere scheet op de hoogte zou zijn... ze heeft gewoon met verschillende mensen hetzelfde gesprek, en dat doen andere mensen nooit hčquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet Barcelona......appartement...Barcelona....strand....Barcelona...![]()
Tja geen drank meer he? Die is met een paar dagen pleitequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas valt me tot nu toe erg tegen trouwens.
Sylvia is NOG erger dan ik eerst dacht, wat een verschrikkelijk mens is dat toch.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over Brian, want daar is ze niet in geinteresseerd. Ze betrekt ALLES op zichzelf, op haar wijsheid, haar kennis en inzicht in het leven, haar gevoel, haar etc etc...![]()
Een keer gaat nog, twee keer wordt al minder. Zoiets als die kroegfiguur die altijd aan de bar hangt en dezelfde verhalen vertelt: wegwezen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vinden jullie het echt zo vervelend om naar Sylvia te luisteren? Vind het wel leuk om te horen (alhoewel ze inderdaad wel vaak over Barcelona praat)
Zonder woordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef product het volgende:
Ze gaat plassen Brian, dit is je kans....RUN!
Nee das de fonteinquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:02 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Khoorde de fontein....Gaby???
Kost maar een paar euries per maand. Weet je alles van Barcelona ect ectquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:03 schreef product het volgende:
Sylvia en Brian hebben elkaar gevonden. Van af nu therapeutische avondvullende gesprekken tussen twee self-made orakels
heb ik toch liever het geschreeuw en getier van natas en het lieve gebabbel van amandaquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:03 schreef product het volgende:
Sylvia en Brian hebben elkaar gevonden. Van af nu therapeutische avondvullende gesprekken tussen twee self-made orakels
Erg handig ook als het toiletpapier op isquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:07 schreef product het volgende:
Voor die wijsheden had Sylvia echt de wereld niet rond te reizen, kan je gewoon in slecht geschreven kleine boekjes lezen tijdens het schijten....
Daar begrijp ik dus niets van. Je weet toch wanneer je aan zo´n programma begint wat de consequentie´s zijn! Ik vind dit al net zo vaag als wat er vannacht is voorgevallen. Eerst geen grenzen meer aangeven, dan loopt het uit de hand en mag er niets meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Opdracht van 'achter' want ze willen daar ook wel eens vroeg naar bed
dat bedacht ik me ook al.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:50 schreef Meganog het volgende:
Ik heb twee uur niet gekeken....zit Sylvia nog steeds te zeveren...
Barcelona? Leuk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kost maar een paar euries per maand. Weet je alles van Barcelona ect ect![]()
Neem nog een jointquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef Frosting het volgende:
Er probeert een of ander geksteeds de maan te flime
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
dat bedacht ik me ook al.
Ik switch streams en hoor wéér "Als er iemand is die....(vul in)... ben ik dat"
Die gek heeft niks beters te doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef Frosting het volgende:
Er probeert een of ander geksteeds de maan te flime
misschien ben ik het wel die de maan probeert te flimequote:
Tis dat we uit dezelfde stad komenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
dat bedacht ik me ook al.
Ik switch streams en hoor wéér "Als er iemand is die....Barcelona kent... ben ik dat"
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
HHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAHAHHAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
Sylvia schijnt gereisd te hebben. Dat wist ik helemaal niet.![]()
EEn Ict er heeft nog altijd een backupquote:
Daar gaat ie dan Soury, ook al is het maar 3 hoogquote:
KUTquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar gaat ie dan Soury, ook al is het maar 3 hoog![]()
zou ze zo'n slecht luisterend oor hebben aan huub en eric? dat mens houdt niet op met praten,....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:15 schreef Frosting het volgende:
Je hoeft alleen maar ja ja te zeggen de rest zegt Sylvia
Spoedcursus voor de nieuwe weekend uitzendkracht ......quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is die mongool op stream 4 mee bezig ??
Ja...en?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
Jezus... ze lezen daar Heleen van Rooijen. Tuinman Ton is dan vast Ton van Rooijen,,
Ik wist me al een tijd te beheersen maar er is er altijd wel eentje de het wel doetquote:
Hij wil ons zeker moonen, net als jaapquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Spoedcursus voor de nieuwe weekend uitzendkracht ......
Brian is ook ICT-er. Wie zou zijn backup-neukertje zijn? Sylvia?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
EEn Ict er heeft nog altijd een backup![]()
tja komt door de slechte programma makersquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
Het gesprek tussen Eric en Huub is al even erg.
De kooi is dood...
Heleen is een lekker tjikkie hoor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel me niet dat jij ook.... la ma...![]()
luistert ook er naarquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
(Zit ik de hele tijd naar dat gezever van Sylvia te luisteren)
ik vraag me dan ook af hoe lang Brian dit volhoudt voor ie gaat slaan.......quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wist me al een tijd te beheersen maar er is er altijd wel eentje de het wel doet![]()
Barcelona
volgens mij wel zo zit ze wel te brabbelenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Sylvia dronken of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |