Ben toch aan een nieuwe toe .. Wacht rustig af. Ben een geduldige damequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schuif het raam maar vast open dan...![]()
Aandacht om aandacht. Hij de hele nacht opgeeist, zij vraagt nu haar 'momentje'. Brian is weerloos, dus Brian kan worden gebruikt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zou Sylvia willen bereiken met dit lange gesprek met Brian. Ze praten nu langer dan in de 7 maanden ervoor alles bij elkaar. Wat is haar doel ?
Wacht ff...dan ga ik onder je raam staan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben toch aan een nieuwe toe .. Wacht rustig af. Ben een geduldige dame![]()
Het gaat ook niet over Brian, want daar is ze niet in geinteresseerd. Ze betrekt ALLES op zichzelf, op haar wijsheid, haar kennis en inzicht in het leven, haar gevoel, haar etc etc...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aandacht om aandacht. Hij de hele nacht opgeeist, zij vraagt nu haar 'momentje'. Brian is weerloos, dus Brian kan worden gebruikt.
Ze gaat al te ver om met die zoutzak te praten, die half in slaap valtquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:52 schreef demins het volgende:
Dit is pure wreedheid! Sylvia je gaat nou écht te ver!
Precies. Brian is zwak, dus hij wordt lekker gebruikt als praatpaalquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over Brian, want daar is ze niet in geinteresseerd. Ze betrekt ALLES op zichzelf, op haar wijsheid, haar kennis en inzicht in het leven, haar gevoel, haar etc etc...![]()
Ga toch maar ff naar de andere stream voor de zekerheidquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wacht ff...dan ga ik onder je raam staan...![]()
Nasty blijft erop hameren dat iedereen vroeg naar bed moet van...van...ja, van wie....![]()
Ga maar vast buiten hangenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs ik nog een keer Barcelona hoor gaat PC 4 hoog het raam uit![]()
Grapje woon op 3 hoogquote:
Je vergeet Barcelona......appartement...Barcelona....strand....Barcelona...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:55 schreef product het volgende:
Brian denkt :"HUUB MOTHERFUCKER, AMANDA MOTHERFUCKER HUUB MOTHERFUCKER," en hoort op de achtergrond een vaag
Namenlijk, reden, ik, ik, negatieve energie, reden, ik, al meegemaakt, voorbeeld, ik, gevoel, namenlijk, schuld, gevoel, ik, reden
Vanaf 4 mei mogen we er voor betalen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:
Is er nog wat noemenswaardig gebeurt in de saaie kooi?
AHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet Barcelona......appartement...Barcelona....strand....Barcelona...![]()
Misschien kan hij zelf gaan plassen en door het WC raampje de Kooi uitvluchten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:54 schreef demins het volgende:
Zodra Sylvia moet plassen is Brian er van tussen! Alles hangt af van haar blaas...
Opdracht van 'achter' want ze willen daar ook wel eens vroeg naar bedquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:53 schreef Marelle het volgende:
Pardon, Natasja zit te vertellen dat iedereen vroeg naar bed moet, wordt steeds ´leuker in DGK![]()
Volgens mij zou ik m'n beste vriendinnen nog uitkotsen als ik ze 24 uur per dag kon volgen en van iedere scheet op de hoogte zou zijn... ze heeft gewoon met verschillende mensen hetzelfde gesprek, en dat doen andere mensen nooit hèquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet Barcelona......appartement...Barcelona....strand....Barcelona...![]()
Tja geen drank meer he? Die is met een paar dagen pleitequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas valt me tot nu toe erg tegen trouwens.
Sylvia is NOG erger dan ik eerst dacht, wat een verschrikkelijk mens is dat toch.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over Brian, want daar is ze niet in geinteresseerd. Ze betrekt ALLES op zichzelf, op haar wijsheid, haar kennis en inzicht in het leven, haar gevoel, haar etc etc...![]()
Een keer gaat nog, twee keer wordt al minder. Zoiets als die kroegfiguur die altijd aan de bar hangt en dezelfde verhalen vertelt: wegwezen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vinden jullie het echt zo vervelend om naar Sylvia te luisteren? Vind het wel leuk om te horen (alhoewel ze inderdaad wel vaak over Barcelona praat)
Zonder woordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef product het volgende:
Ze gaat plassen Brian, dit is je kans....RUN!
Nee das de fonteinquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:02 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Khoorde de fontein....Gaby???
Kost maar een paar euries per maand. Weet je alles van Barcelona ect ectquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:03 schreef product het volgende:
Sylvia en Brian hebben elkaar gevonden. Van af nu therapeutische avondvullende gesprekken tussen twee self-made orakels
heb ik toch liever het geschreeuw en getier van natas en het lieve gebabbel van amandaquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:03 schreef product het volgende:
Sylvia en Brian hebben elkaar gevonden. Van af nu therapeutische avondvullende gesprekken tussen twee self-made orakels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |