Ik heb niet de indruk dat het zo seksegebonden is! En van jou verwacht ik ook een correcte interpunctie!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Beetje het aantal dat de gemiddelde huppelkut hier, elke 5 minuten maakt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat je met jjou avatar, sig en ondertitel, serieus genomen wordt?
Juist. Het van elk conflict afzijdig houden is ook vluchtgedrag. Net als het redeneren en voor zichzelf verklaren van de reden waarom ze dat doet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Logisch als ze al sinds haar 18e overal heenreist. Ik ben geen psycholoog, maar bij Sylvia denk ik toch meteen aan "vluchtgedrag", alsof ze gewoon te veel negatieve ervaringen in nederland heeft...
Naar vrouwen luistert hij sowieso niet..........macho vrees ik...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor dat ik me met Brian kan identificeren. Maar nu wel.
Niet zo doen he?quote:
[SC#40] Und So Weiter...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik vond hem scherp opgemorken van je![]()
Ja, doet ze goed. Nog even en hij wordt verplicht om in een glazen bol te gaan staren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef demins het volgende:
Zit Brian er toch al zo doorheen, moet hij ook nog eens foto's bekijken en verhalen van de begrafenis aanhoren...
Je bent goed bezig Sylvia!![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee
Waar zijn we zonder jou?
Het zijn jouw COS-en waarvan ik hou!
Ik wil niet dat je gaat.
Of ben ik al te laat?
Doe ons dit niet aan.
Blijf bij ons, je moet niet gaan!
De stukjes van Jaap beginnen saai te worden, duidelijke overkill. Denk dat hij door die 30.000 page pageviews (door refresh trick) een beetje doorgeslagen is, hij denkt nu dat het hele internet op die stukjes zit te wachten...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef ThomasCrown het volgende:
Het befverhaal, deel 2
-knip-
Bron: http://www.kingjaap.nl
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar helaas ik doe op t moment zoveel andere dingen tussendoor. . .
Goh, poeh, nu barst de bom hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef ThomasCrown het volgende:
Het befverhaal, deel 2
Gepost op: 27/04, 22:00:00 Gepost door: Jaap
Check deel 2 van de reeks spannende avonturen van ome Jaap!
In the end...
Hmzzzz dit is alleen....
....Guten Tag,
Der King Jaap.
Bron: http://www.kingjaap.nl
Even is leuk, maar wat mij betreft begint het een beetje storend te worden. De slowchat is hier echt geschikter voor.quote:
Waar ben je nu zelf mee bezig dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Even is leuk, maar wat mij betreft begint het een beetje storend te worden. De slowchat is hier echt geschikter voor.
Ik voel dat ik moet plassen...........quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Sylvia: Ik voel dat ik hier moet zijn en daarom ben ik hier. Of ik ga winnen weet ik niet.
Wat is het nou, Sylvia?
Ik denk dat ze even niet lekker in haar cyclus zit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Sylvia: Ik voel dat ik hier moet zijn en daarom ben ik hier. Of ik ga winnen weet ik niet.
Wat is het nou, Sylvia?
De REDEN is dat je moet plassen. Volg je GEVOELquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik voel dat ik moet plassen...........![]()
Slaap er anders een nachtje over en kijk hoe of het morgen voelt!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik voel dat ik moet plassen...........![]()
Ze spreekt haarzelf wel vaker tegen de laatste tijd, ze begint een beetje slordig te worden wat dat betreft. Maar zoals velen al speculeren, dat hele zielige depri-gedoe van de afgelopen week is gewoon opgelegd door de redaktie om haar toch nog op een of andere manier bruikbaar te houden voor de tv uitzendingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Wat is het nou, Sylvia?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:13 schreef Mika25 het volgende:
Ze spreekt haarzelf wel vaker tegen de laatste tijd, ze begint een beetje slordig te worden wat dat betreft. Maar zoals velen al speculeren, dat hele zielige depri-gedoe van de afgelopen week is gewoon opgelegd door de redaktie om haar toch nog op een of andere manier bruikbaar te houden voor de tv uitzendingen.
Dat is geen rèden....quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Slaap er anders een nachtje over en kijk hoe of het morgen voelt!![]()
Ik houd het nog steeds op een (vermeend) tekort aan aandacht... kijk eens hoe ze opbloeit als ze weer op haar 'alles heeft een reden' praatstoel zitquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze spreekt haarzelf wel vaker tegen de laatste tijd, ze begint een beetje slordig te worden wat dat betreft. Maar zoals velen al speculeren, dat hele zielige depri-gedoe van de afgelopen week is gewoon opgelegd door de redaktie om haar toch nog op een of andere manier bruikbaar te houden voor de tv uitzendingen.
Das geen goed nieuwsquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Wat is het nou, Sylvia?
Brian moet niet teruggaan naar de game room maar in de huiskamer gaan zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope...
Kijk haar nou zitten wachten tot ze weer verder kan 'verklaren'.
Nee, hij krijgt er weer verantwoord van langs: Sylvia was pissig omdat hij de slachtofferrol koos.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian moet niet teruggaan naar de game room maar in de huiskamer gaan zitten.
Nah, ze heeft haar zus en neefjes gezien. Zelfs de gedachten dat ze vandaag zouden komen deden haar opbloeien, ze heeft zelfs een uurtje in het zwembad gelegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
Ik houd het nog steeds op een (vermeend) tekort aan aandacht... kijk eens hoe ze opbloeit als ze weer op haar 'alles heeft een reden' praatstoel zit![]()
ze is net zo'n oude zigeunerin die dan in een glazen bol tuurt en orakel-taal spreekt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik houd het nog steeds op een (vermeend) tekort aan aandacht... kijk eens hoe ze opbloeit als ze weer op haar 'alles heeft een reden' praatstoel zit![]()
Wil jij bij mij over de kniequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
Jammer dat er geen pokeren is vanavond...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |