Erg handig ook als het toiletpapier op isquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:07 schreef product het volgende:
Voor die wijsheden had Sylvia echt de wereld niet rond te reizen, kan je gewoon in slecht geschreven kleine boekjes lezen tijdens het schijten....
Daar begrijp ik dus niets van. Je weet toch wanneer je aan zo´n programma begint wat de consequentie´s zijn! Ik vind dit al net zo vaag als wat er vannacht is voorgevallen. Eerst geen grenzen meer aangeven, dan loopt het uit de hand en mag er niets meerquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Opdracht van 'achter' want ze willen daar ook wel eens vroeg naar bed
dat bedacht ik me ook al.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:50 schreef Meganog het volgende:
Ik heb twee uur niet gekeken....zit Sylvia nog steeds te zeveren...
Barcelona? Leuk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kost maar een paar euries per maand. Weet je alles van Barcelona ect ect![]()
Neem nog een jointquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef Frosting het volgende:
Er probeert een of ander geksteeds de maan te flime
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
dat bedacht ik me ook al.
Ik switch streams en hoor wéér "Als er iemand is die....(vul in)... ben ik dat"
Die gek heeft niks beters te doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef Frosting het volgende:
Er probeert een of ander geksteeds de maan te flime
misschien ben ik het wel die de maan probeert te flimequote:
Tis dat we uit dezelfde stad komenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
dat bedacht ik me ook al.
Ik switch streams en hoor wéér "Als er iemand is die....Barcelona kent... ben ik dat"
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs ik nog een keer Barcelona hoor gaat PC 4 hoog het raam uit![]()
HHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAHAHHAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
Sylvia schijnt gereisd te hebben. Dat wist ik helemaal niet.![]()
EEn Ict er heeft nog altijd een backupquote:
Daar gaat ie dan Soury, ook al is het maar 3 hoogquote:
KUTquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar gaat ie dan Soury, ook al is het maar 3 hoog![]()
zou ze zo'n slecht luisterend oor hebben aan huub en eric? dat mens houdt niet op met praten,....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:15 schreef Frosting het volgende:
Je hoeft alleen maar ja ja te zeggen de rest zegt Sylvia
Spoedcursus voor de nieuwe weekend uitzendkracht ......quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is die mongool op stream 4 mee bezig ??
Ja...en?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
Jezus... ze lezen daar Heleen van Rooijen. Tuinman Ton is dan vast Ton van Rooijen,,
Ik wist me al een tijd te beheersen maar er is er altijd wel eentje de het wel doetquote:
Hij wil ons zeker moonen, net als jaapquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Spoedcursus voor de nieuwe weekend uitzendkracht ......
Brian is ook ICT-er. Wie zou zijn backup-neukertje zijn? Sylvia?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
EEn Ict er heeft nog altijd een backup![]()
tja komt door de slechte programma makersquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
Het gesprek tussen Eric en Huub is al even erg.
De kooi is dood...
Heleen is een lekker tjikkie hoor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel me niet dat jij ook.... la ma...![]()
luistert ook er naarquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
(Zit ik de hele tijd naar dat gezever van Sylvia te luisteren)
ik vraag me dan ook af hoe lang Brian dit volhoudt voor ie gaat slaan.......quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wist me al een tijd te beheersen maar er is er altijd wel eentje de het wel doet![]()
Barcelona
volgens mij wel zo zit ze wel te brabbelenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Sylvia dronken of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |