als in... het zet niet doorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef MeNicole het volgende:
Bleh ik moet ongesteld worden maar het komt maar niet![]()
Hier heeft dat helaas niets uitgehaald, intussen al een keer of vijf...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Moonah het volgende:
Ik had wel 6 maanden BV gegeven, dat scheelt.
Blijf ademhaaaaaaalenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef MeNicole het volgende:
Slaapmeisje al iets deze kant opgestuurd? Heb namelijk nog niks ontvangen![]()
![]()
Dus waarom zou je je schuldig voelen???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:24 schreef cattie het volgende:
Ik voel me wel een ietsiepietsie schuldig dat Ive nou op het kdv zit, maar hij heeft het er prima naar zijn zin.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:13 schreef Suzanna het volgende:Dingen die je niet moet zeggen:
- hou op
- doe normaal
- doe niet zo gek
- dat heb ik al 10 keer gezegd
De kans is zoooo klein dat ik een testje nodig heb dus dat doe ik maar niet. Gooi het gewoon op de drukte van afgelopen weken. En ik voel me wel ongesteld dus komt binnen nu en korte tijd vast welquote:Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef kozakken het volgende:
[..]
Blijf ademhaaaaaaalen
Morgen nieuwe dag. (en anders toch een testje er tegenaan gooien?)
yep....ben er ook best wel een beetje boel flauw van onderhandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:13 schreef Suzanna het volgende:
Karin, joepie! (wel minder van die 'rode duivels', betekent dat dat je al 11 weken vloeit?)
Dat een mens daar zo blij mee kan zijn hequote:
Ja erg is dat he, ben ook nog nooit zo blij geweest om het te zijn. Maar heb wat je kant opgestuurdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat een mens daar zo blij mee kan zijn he![]()
Maar ik begrijp het goed. Ben al een dag langer aan het wachten dan jij op die duvels, dus stuur ze maar door!
Is toch logisch.... fijn voor je!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja erg is dat he, ben ook nog nooit zo blij geweest om het te zijn. Maar heb wat je kant opgestuurd![]()
Wel goed dat je het herkent zeg... gevoelens kunnen je zo in beslag nemen en 'voor de gek' houden dat dat nog best lastig is volgens mij. Heel veel sterkte nogmaalsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Karin ik heb mijn Hb nog niet laten prikken. Geen puf, geen zin in iets anders dan mijn "normale" dagritme. PM-girl, mijn ouders weten ervan en natuurlijk Slaapvriendje. Ik hoop eigenlijk dat het binnen de perken gehouden kan worden en ik geen externe hulp nodig zal hebben. Helaas heb ik wel in het verleden een depressie gehad (toen ook Seroxat geslikt) en heb ik elk jaar rond de herfst een dip. Dit soort periodes zijn mij dus niet geheel onbekend. Groot voordeel is dat ik het nu als zodanig herken en het hopelijk voor kan zijn.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja erg is dat he, ben ook nog nooit zo blij geweest om het te zijn. Maar heb wat je kant opgestuurd![]()
Dean draait al van rug naar buik en vice versa dus dat kan niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heb je inbakeren nog steeds niet ovewogen Vivi?
Dit hou je toch ook niet vol !![]()
Ja, dat kan. Het mag 6 a 8 weken na de bevalling geplaatst worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:58 schreef beefcake het volgende:
Vraagje he, kan je een spiraaltje laten zetten als je niet ongesteld bent?
Zulke dingen wilde ik dus niet horen hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef LadyS het volgende:
Mijn gyn wilde dat ding alleen plaatsen als ik ongesteld wasDe huisarts daarentegen niet, maar hem lukte het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |