Haha,ik had het ook niet moeten roepen hé?Vannacht begon ons menneke om 4u te pierelen en om 5u moest ik er toch echt aan geloven....honger!!!
Maar ja,hij had zijn laatste fles dan ook al om 20u gehad.Hij lag daarna te slapen als een os in het wippertje en omdat hij al 2huilsessies achter de rug had die avond,heb ik m maar laten slapen.Om half 11 verschoond maar hij sliep door,dus toen maar in zijn wieg gelegd.Meestal knort ie dan door tot half 6 maar nu mooi niet.Hij is sowieso de laatste dagen enorm aan het knoeien met de voedingstijden.Had ik m mooi 2 dagen om de 4 uur,op 5 voedingen,gister haalde ik maar 1x de 4 uur en verder steeds 3 of2,5 uur
![]()
Nou ja,zal wel meer honger hebben.Maar helaas ook meer last van zijn buik,dat word er echt niet beter op
![]()
Heb er in die 8 weken thuis al ruim 1 flesje cinababy doorheen gejast.We zijn er ook niet helemaal achter wat hij nu precies heeft,als hij zo enorm trapt met zijn benen en krijst.Volgens mij zijn het duidelijk krampen,maar als je m een fles aanbied,slurpt ie m hard leeg
Verder word ik moe van mijn stuitje,ik ga nog steeds na een half uur op 1 bil zitten,het blijft zeer doen.En eigenlijk loopt mijn verlof op 19 mei al af,maar ik zie het nog niet zitten om weer te beginnen zo.Moet volgende week bellen hoe of wat op mijn werk,ik denk dat ik nog maar een poosje ziektewet ertegenaan gooi
![]()
Ook omdat ik mijn koppie er niet bij kan hebben vanwege mijn vader,die ligt al vanaf 1 april in het ziekenhuis,met maagkanker.Dus alles bij elkaar loopt het hier gewoon nog niet.Nou ja,we medderen maar door,verder gaat het gelukkig goed met Quinten,daar ben ik wel blij om.Nu ik nog
![]()
Ik moet zo naar de vlos,voor de nacontrole,was ik nog niet geweest.Heb ook nog een soort van smetplekken daar beneden,dus dat gaat ook lekker.Word tijd dat ik de lappenmand weer es uitstap.
Jammer dat Meike nog niet doorknort,misschien met een paar weekjes,ik hoop het voor je
Groetjes,Minoes