abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49173891
Chacama een knuffel van hier voor je...

Hier eindelijk weer internet gelukkig. Ik ben alweer 6 maanden en twee dagen mama. De tijd vliegt echt voorbij en Kaith wordt ook al lekker bijdehand op haar manier hihi...

Verder gaat het niet zo heel goed lichamelijk gezien maar met rustig aan doen en liggen kom ik een heel eind. Fysiotherapie 1 keertje overgeslagen ivm trouwdag en het is meteen weer 2 weken pet maar goed daar tegenover staat een hele leuke dag...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_49174222
Chacama, sterkte
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:43:02 #103
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49187697
Chacama sterkte!:* Kan het aan Djeez ook merken, dat hij zijn moeder nu meer mist.

Hier gaat het wel ok. Wel erg moe, maarja, dat heb je als Kim ineens om 6.00 wakker is. Moet dus toch maar eerder naar bed toe.
Gesprekken met de spv-er lopen ten einde. Misschien dat ik dan bij een psycholog terecht kan. Dat hoor ik de volgende keer.
pi_49188119
BE, dat Sander en ik nog niet bij elkaar wonen speelt ook wel erg mee inderdaad.
Ik vind het jammer dat hij er niet elke dag bij kan zijn, niet alleen voor mijzelf maar ook voor hem.
Gelukkig gaat daar (hopelijk snel) verandering in komen.

gefeliciteerd ik80, goed hoor

Chacama dat lijkt me erg moeilijk! Veel sterkte ermee.

Minoes fijn dat het goed gaat bij jou!

Mibos wat vervelend dat het weer even wat minder gaat.

Kims_mama, wat gebeurt er nou eigenlijk als je niet bij een psycholoog terecht kan?
Heb je dan ineens helemaal geen hulp meer?
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:14:03 #105
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49189226
Appelsap, de spv-er wil mij gelukkig niet "laten vallen" als het niet lukt.
Ze gaat erop aandringen dat ik verdere hulp krijg. Gelukkig gaat het wel een stuk beter met me. MAar helemaal zonder hulp, lijkt me nu nog te moeilijk.
pi_49189739
Oke dan had ik het verkeerd begrepen.
Fijn dat je verdere hulp gaat krijgen dat lijkt me wel belangrijk.
En fijn dat het al wat beter gaat dan lijkt het dus wel te helpen voor je.
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:23:54 #107
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49195905
Geeft niet appelsap, had het er misschien niet duidelijk neer gezet. De spv-er vind het iig niet goed als ik na haar geen verdere hulp krijg. Dus het zal vast goedkomen!
pi_49209372
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef minoes_ het volgende:
Goedemorgen allemaal
Deze moeder kan al een poosje doorslapen tot half 6 Ik weet niet eens hoe lang al,volgens mij 1,5 week?Hihi,het word zo snel een ritme,dat soort dingen moet ik opschrijven,anders ben ik het zo kwijt.
Quinten zijn wieg is gistermorgen naar zijn eigen kamertje verhuisd.Na wat brullen en druppels voor zijn buik,ging hij heel braaf in zijn wiegje slapen Geweldig.En vannacht hebben we de wieg daar ook laten staan en de babyfoon op de kamer,ging prima.Moet er wel bij vermelden dat deze mamma lag te piepen in bed,omdat ze haar ventje miste aan het voeteneinde Manlief bood heel pittug aan,om m dan maar terug te slepen,maar ik heb me groot gehouden en het ging gewoon perfect Hij begint iedere ochtend om half 6 te pierelen en dan doe ik een paar keer de tut erin en dan houden we het vol tot 7 uur en dan krijgt ie de fles.En vandaag is hij weer een beetje jarig, 9 weken alweer.
xxxKarinxxx,hoe gaat het bij jou???

Groetjes,Minoes
o Minoes dat klinkt heerlijk, doorslapen. Meike wil er nog niet aan meedoen helaas....
Mijn vriend neemt nu vaak de nachtvoeding voor zijn rekening, omdat ik het anders echt niet trek. Ben zo moehoe!!
Verder gaat het goed hier, ik heb de curretage achter de rug. En ik had er geestelijk meer last van dan lichamelijk. Hoewel, we hebben het stappen moeten afbreken vanwege mijn buikkrampen (maar toen waren we nog om 5.00 uur thuis ) Af en toe heb ik nog wat buikpijn, en wat me een beetje verontrust is dat ik nu nog steeds vloei...Moet maandag voor controle naar de gyn, ik heb sterk het gevoel dat het nog niet goed is...
Maar ik hoop dat mijn gevoel me dit keer in de steek laat....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_49216075
Haha,ik had het ook niet moeten roepen hé?Vannacht begon ons menneke om 4u te pierelen en om 5u moest ik er toch echt aan geloven....honger!!!
Maar ja,hij had zijn laatste fles dan ook al om 20u gehad.Hij lag daarna te slapen als een os in het wippertje en omdat hij al 2huilsessies achter de rug had die avond,heb ik m maar laten slapen.Om half 11 verschoond maar hij sliep door,dus toen maar in zijn wieg gelegd.Meestal knort ie dan door tot half 6 maar nu mooi niet.Hij is sowieso de laatste dagen enorm aan het knoeien met de voedingstijden.Had ik m mooi 2 dagen om de 4 uur,op 5 voedingen,gister haalde ik maar 1x de 4 uur en verder steeds 3 of2,5 uur Nou ja,zal wel meer honger hebben.Maar helaas ook meer last van zijn buik,dat word er echt niet beter op Heb er in die 8 weken thuis al ruim 1 flesje cinababy doorheen gejast.We zijn er ook niet helemaal achter wat hij nu precies heeft,als hij zo enorm trapt met zijn benen en krijst.Volgens mij zijn het duidelijk krampen,maar als je m een fles aanbied,slurpt ie m hard leeg
Verder word ik moe van mijn stuitje,ik ga nog steeds na een half uur op 1 bil zitten,het blijft zeer doen.En eigenlijk loopt mijn verlof op 19 mei al af,maar ik zie het nog niet zitten om weer te beginnen zo.Moet volgende week bellen hoe of wat op mijn werk,ik denk dat ik nog maar een poosje ziektewet ertegenaan gooi Ook omdat ik mijn koppie er niet bij kan hebben vanwege mijn vader,die ligt al vanaf 1 april in het ziekenhuis,met maagkanker.Dus alles bij elkaar loopt het hier gewoon nog niet.Nou ja,we medderen maar door,verder gaat het gelukkig goed met Quinten,daar ben ik wel blij om.Nu ik nog Ik moet zo naar de vlos,voor de nacontrole,was ik nog niet geweest.Heb ook nog een soort van smetplekken daar beneden,dus dat gaat ook lekker.Word tijd dat ik de lappenmand weer es uitstap.
Jammer dat Meike nog niet doorknort,misschien met een paar weekjes,ik hoop het voor je

Groetjes,Minoes
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:23:23 #110
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_49216375

Ik merk dat het ik naar Cas zijn eerste verjaardag begin toe te leven. Ik zit nu al regelmatig nu en vorig jaar met elkaar te vergelijken. Als iemand het over vorig jaar heeft denk ik gelijk: "O ja, vorig jaar zat ik te wachten op Cas."
Zoals ik het nu zie was het een fijne verwachtingsvolle periode. Ik word er nu al een beetje melancholisch van. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij volgende maand al 1 wordt. Hij is nog zo'n kleine muppet in mijn ogen. Kan ook nog zo baby-achtig zijn en toch ook zo vreselijk jongensachtig zijn.
En dan is het gebeurd met de babies hier. De maatjes 50 t/m 68 kunnen weg, de wipstoel en maxi-cosi kunnen op marktplaats. Ik merk dat ik moeite heb om die dingen los te laten. Laat hem maar eerst 1 worden, tot die tijd is hij mijn baby.
(en ik had me nog zo voorgenomen om hem niet 'zo klein te houden')
Als je niet lacht, ben je dood.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 10 mei 2007 @ 11:25:38 #111
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49218611
Cas alweer bijna één Wat gaat dat snel!
pi_49229801
ik begrijp je Dutchie
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:45:59 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_49312621
het gaat hier ff minder, vandaar dat ik de laatste tijd wat snel door topics heen lees en soms te snelle domme reacties geef. Het gaat erg slecht met mijn schoonvader. Dat is al heel lang zo, maar nu gaat het echt bergafwaarts. Hij ligt nu al dagen alleen maar op bed en is afscheid aan het nemen. Vandaag is Nick heen geweest met Ian en Liam, morgen ga ik met Ezra. het houdt me erg bezig, zeker in de zin dat het me zo'n verdriet doet dat Liam zijn opa moet gaan missen. dat vind ik zo erg. wij kunnen er wel vrede mee hebben (ook verdriet natuurlijk, maar wel vrede ermee) maar mijn knulletje snapt er niks van. dat vind ik erg en doet me pijn. vandaar dus dat ik wat vaag ben soms.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:48:58 #114
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49312766
he getver, zulke dingen wil niemand. sterkte ermee
het lijkt me zo vreselijk moeilijk om dit soort dingen uit te moeten leggen aan je kleine ventje..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:50:56 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49312865
Belaan... Sterkte...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_49313214
Belana
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:00:10 #117
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_49313278
Wat moeilijk Belana.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:27:23 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49314481
Sterkte, Belana. Lijkt mij ook heel heftig en moeilijk, hoor, inderdaad ook vanuit het oogpunt van je kinderen. Sterkte voor allemaal.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_49316151
Belana, sterkte
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:32:19 #120
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_49317126
Belana en K-bot sterkte in deze tijd van afscheid nemen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:06:15 #121
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49318573
Belana en K-Bot sterkte
  zondag 13 mei 2007 @ 10:37:47 #122
108648 cattie
lieve moeder
pi_49324512
Belana en K-bot wat naar. Heel veel sterkte!
pi_49324772
Sterkte Belana! Lijkt me erg moeilijk om je ventje zo te zien worstelen en je kunt het hem niet makkelijker of duidelijker maken...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 13 mei 2007 @ 11:04:03 #124
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49324881
Belana en Kbot, wat een vreselijk moeilijk iets om uit te moeten leggen. Voor een volwassene is zoiets al moeilijk te bevatten, laat staan voor een kind. Heel veel sterkte
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 13 mei 2007 @ 12:08:33 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49326275
Lieve belaan en kbot, veel sterkte
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 13 mei 2007 @ 12:25:17 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49326667
Ach, wat naar, Belaan... veel sterkte gewenst.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 13 mei 2007 @ 13:29:34 #127
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49328400
Belana, sterkte meid

Misschien een stom of overbodig idee, maar misschien mooi voor Liam en Ezra om foto's te nemen met hun opa samen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 13 mei 2007 @ 13:31:27 #128
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_49328454
Belana en K-bot, sterkte
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 13 mei 2007 @ 13:43:56 #129
24188 Belana
kloon van belana
pi_49328824
Ik ben daarstraks langs geweest met Ezra, dat was goed. foto's hebben we de laatste maanden al heel wat genomen samen met de kinderen PM we weten al 1,5 jaar dat hij slecht is, dus we waren wel voorbereid, maar helemaal voorbereid ben je nooit.
dankjulliewel allemaal lief
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 mei 2007 @ 14:13:29 #130
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_49329673
Belaantje
En zeker ook Kbot.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 13 mei 2007 @ 14:18:23 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49329815
Belana en Kbot
  zondag 13 mei 2007 @ 14:23:28 #132
72481 appelsap
appelsap
pi_49329955
Belana heel veel sterkte
  zondag 13 mei 2007 @ 14:24:05 #133
103793 kozakken
Living the life
pi_49329969
Och lieverds.... sterkte Belaan en kbot
pi_49343925
Nune is een beetje snotterig. Nune is heel koppig. Nune slaapt niet.
Nune zit hier op schoot naar het toetsenbord te meppen. Nune hoeft morgenochtend ook niet om 6 uur eruit. Mama wel
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 13 mei 2007 @ 21:37:30 #135
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49344485
Sorry, maar ik moest toch even lachen, Mwana. Arme mama. Hopelijk verandert Nune snel van gedachten zodat jij ook op tijd naar bed kan.

Belana, wat een rotperiode voor jullie. Sterkte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_49346648
Belana veel sterkte deze nare periode Ook voor Kbot en jullie knullen natuurlijk!

Mwana, die kinderen weten precies wanneer je vroeg op moet ja Ook willen ze uitslapen als het niet kan en zijn ze voor dag en dauw wakker als ze uit kunnen slapen. Dat is zo ongeveer de standaard hier
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 13 mei 2007 @ 22:49:49 #137
593 sjak
Juffie Bloem
pi_49347015
Oh bah, sterkte Belana en Kbot
Lekker douchen!
pi_49354521
He bah Belana, heel veel sterkte!

Ik "mag" zo weer naar meneer de gyn. eens kijken of alles nu weg is wat er niet meer hoort....
pi_49354831
Hier een moeder die de eerste prik is vergeten
Ik had met Quinten op 9 mei gemoeten,maar volgens mij zijn we toen weer in sneltreinvaart naar het ziekenhuis gereden,waar mijn vader sinds 30 april weer ligt.
Dus nu lag er een kaart in de bus,dat we 24 mei moeten.....helaas,dan moeten we al naar het zh met Quinten,voor de bespreking van het hartfilmpje,wat we volgende week moeten laten maken.
Pfff....wat een gedoe allemaal.Ik heb m dus onbedoeld behoed voor de eerste prik Maar ja,hij zal er toch aan moeten geloven.Als ik er nu aan denk,beging ik al te zweten,vind het altijd zo erg,dat geprik in die kleine lijfjes
Verder ben ik druk op zoek naar een osteopaat,voor mijn stuitje.Ik had er 1 via internet,maar die neemt niet eens de moeite om terug te bellen,lekker dan
Nu 1 in Hoorn gevonden,via verloskundige.Die straks maar es ff bellen.

Hoe is t verder met alle moekes?
xxxKarinxxx,veel sterkte bij de gyn,ik hoop dat alles er goed uitziet.

Groetjes,Minoes
pi_49355974
Haha Minoes....dat vindt Quinten vast niet erg dat je dat bent vergeten!
Als ik zie hoe Meike erop reageerde....ik stond zelf net niet te janken. Maar het had niet veel gescheeld hoor.

Sterkte met je vader....
  maandag 14 mei 2007 @ 10:59:47 #141
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49356126
Belaan, sterkte (ook voor man en kids)

Minoes ook jij sterkte.

En verder gaat het hier zijn gangetje. Maud doet gelukkig in dit geval niet met Nune mee (*klopt af).
En deze mama is vandaag jarig. Maar zo voel ik me niet. Heb me wel getrakteerd op een hele mooie mama-fiets (met financiele steun van papa en manlief), maar een jarig gevoel heb ik niet. Maar, goed. Is ook niet gek, als de gedachte aan mijn eigen moeder in mijn hoofd blijft dwalen.
pi_49356452
Belana en kbot sterkte
Minoes ook sterkte
pi_49359220
Gefeliciteerd, Chacama! En een dikke knuffel, je moeder missen moet vreselijk zijn
  maandag 14 mei 2007 @ 13:24:08 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49361309
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:45 schreef Belana het volgende:
het gaat hier ff minder, vandaar dat ik de laatste tijd wat snel door topics heen lees en soms te snelle domme reacties geef. Het gaat erg slecht met mijn schoonvader. Dat is al heel lang zo, maar nu gaat het echt bergafwaarts. Hij ligt nu al dagen alleen maar op bed en is afscheid aan het nemen. Vandaag is Nick heen geweest met Ian en Liam, morgen ga ik met Ezra. het houdt me erg bezig, zeker in de zin dat het me zo'n verdriet doet dat Liam zijn opa moet gaan missen. dat vind ik zo erg. wij kunnen er wel vrede mee hebben (ook verdriet natuurlijk, maar wel vrede ermee) maar mijn knulletje snapt er niks van. dat vind ik erg en doet me pijn. vandaar dus dat ik wat vaag ben soms.
Wat kut Belaan..veel sterkte.
Wie is Ian btw?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_49361470
Ah, belana, wat rot zeg. Ondanks dat je het allemaal verwacht, is het toch niet niks

chacama, gefeliciteerd!

Mwana, om jou post moest ik lachen Maar jij vond het denk ik wat minder grappig
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2007 @ 13:35:36 #146
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_49361766
Belana heel veel sterkte voor jou, maar ook voor Nick en je mannetjes

Deze moeder gaat ook nog niet zoals het leuk is. Ik ben ook nog steeds ongesteld (nu al bijna 8 weken) ondanks het feit dat ik al twee maanden de pil weer slik. Volgens de dokter komt het wel vaker voor dat de hormonen op hol slaan en als je bedenkt dat ik nogal wat extra hormonen heb gekregen de afgelopen jaren, is dat niet raar. Wel denk ik dat mijn vermoeidheid en het niet lekker in mijn velletje zitten ermee te maken heeft. Ik ben nu ook begonnen met Roosvicee Ferro en hoop dat ik daarmee mijn Hb gehalte weer wat op orde krijg. Die was al laag na de keizersnee en eigenlijk moest ik staaltabletten slikken, maar mijn eigen verloskundige vond dat niet zo nodig en dacht dat het beter was om mijn eigen lichaam het te laten regelen. Nu ik al zolang bloed verlies, zal het in ieder geval nog langzamer gaan om het weer op te bouwen.

Slaapvriendje is 2 avonden in de week naar school en de rest van de avonden druk bezig met zijn huiswerkopdrachten. De grootste zorg voor Milo komt dus op mijn labiele schoudertjes terecht en dat valt niet mee. Mijn ouders hebben voorgesteld om in juli een week op Milo te passen zodat Slaapvriendje en ik een weekje op vakantie kunnen om bij te tanken. Aan de ene kant vind ik het raar om Milo achter te laten zodat wij op vakantie kunnen, aan de andere kant heeft Milo veel meer aan mij als ik ook weer beter in mijn vel zit. We zien het wel.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_49364509
Bleh ik moet ongesteld worden maar het komt maar niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 14 mei 2007 @ 14:45:38 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_49364854
Slaapmeisje, wat rot! Al 8 weken ongesteld, vreselijk. Is er recent nog bloed geprikt om je HB te meten? Ik kan me namelijk voorstellen dat het na 8 weken ongesteld zijn, zo laag is dat er wel meer nodig is dan roosvicee Ferro. Van een ijzertekort en/of bloedarmoede kun je je ook geestelijk heel rot voelen (weet ik helaas uit eigen ervaring), wat ijzertabletten (of een infuus zoals mijn broer wel om een andere reden natuurlijk nu krijgt) kan dan goed helpen.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2007 @ 15:15:32 #149
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_49366159
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef MeNicole het volgende:
Bleh ik moet ongesteld worden maar het komt maar niet
Zal ik wat bloed jouw kant op sturen MeNicole
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_49366777
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:15 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Zal ik wat bloed jouw kant op sturen MeNicole
Doe maar een paar porties
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')