abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48942972
Dat klinkt goed Beef. Voor je het weet zit je er weer helemaal in.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48946378
Suzanna, ik heb echt wel respect voor jou hoor, met 3 kids! (en voor alle andere mama's met zoveel kids ook hoor) Het lijkt mij echt zwaar!
Ik heb het al zo druk met eentje, laat staan dat ik er 3 zou hebben...

Beefcake, moest je weer voor het eerst werken vandaag?
(had je niet heel veel behoefte om naar huis te bellen hoe het ging?)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:03:16 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_48952926
beef, dat klinkt positief!

en mwana gaat ook lekker

Suzanna
stormy waters...
sailin'
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:25:47 #54
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48953128
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:18 schreef owlet het volgende:
Suzanna, ik denk dat je voor jezelf na moet gaan wat het je kost en wat je er uit krijgt. Als het geven van de borstvoeding zelf juist positief voor je is, maar het is lastig omdat het drukte geeft met de andere meisjes of omdat je geen goede nachtrust hebt dan kan je gerichter daar wat aan doen.

Als het talloze vrouwen lukt om naast hun werk borstvoeding te geven en daardoor voor een X-aantal voedingen een alternatief moeten zoeken dan zal het jou ook lukken om een x-aantal voedingen te laten vervallen.
Ik zou zelf denk ik wel enige regelmaat inbouwen en misschien een vaste voeding vervangen, bijvoorbeeld een nachtvoeding. Inplaats van af en toe een extra fles als je denkt dat ze niet genoeg heeft. Dit zodat ze geen halve halve voedingen uit je borst haalt en zo je productie steeds verder naar beneden haalt.
Maar een paar voedingen rustig minderen moet zeker kunnen, als je dat wil.
Ja dat is wel een idee denk ik...dat is wat mij ook juist zo tegenstaat aan het bijvoeden, dat het niet het één en niet het ander is, maar als ik een vaste voeding (of een paar) vervang, dan is het anders natuurlijk. Nu drinkt ze het allebei niet goed... en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb ook het idee dat ze zo onrustig dronk omdat ik haar in rugbyhouding voedde, en ze heel veel kon zien, zelfs als ze haar best deed (lees: losliet) de tv. Ook kan ik vaak niet rustig zitten omdat Noa dan Julia's hoofdje komt kussen en aaien (heel lief maar onhandig) en als ik zeg dat het niet mag wordt ze verdrietig ... dus dat is ook lastig. Maar ja, dat zou ze ook bij de fles doen dus dat is gewoon een 'algemeen' probleem. Plus dat ze als ik de fles geef, elke keer de fles gaat vasthouden omdat zij de fles wil geven, en daar is ze echt nog te klein voor. Jammer wel vind ik, zou het leuk voor haar vinden. En Emma, die komt ook 'aai aai' doen en kusjes geven, vooral het laatste héél veel, en dat is ook onrustig. Dus geen wonder dat ze vaak niet zo goed drinkt aan de borst. Het gaat 's nachts gewoon goed, dan drinkt ze lang en rustig. Meestal.

Ik voed haar nu in 'doorgeschoven rugbyhouding' dus wel op schoot, maar met één hand houd ik dan mijn borst vast en met één hand/arm houd ik haar vast. Ze drinkt dan al een stuk rustiger en is zelfs een aantal keer in slaap gevallen aan de borst, dat gebeurde nóóit (alleen 's nachts maar dat is logisch).
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Suzanna, ik heb echt wel respect voor jou hoor, met 3 kids! (en voor alle andere mama's met zoveel kids ook hoor) Het lijkt mij echt zwaar!
Ik heb het al zo druk met eentje, laat staan dat ik er 3 zou hebben...
Tja, ze zeggen 'je groeit erin' maar het blijft erg zwaar, dat is wel zo. Wat ik wél een groot voordeel vind is dat ze ook samen spelen en dat dus ook leren. En ik geniet echt wel van ze, het zijn heerlijke kinderen.

Het is alleen zooo vermoeiend op dit moment, dus ik hoop dat dat opvoedbureau iets van zich laat horen en mij ook kan helpen met structuur in de dag te brengen, met één kind lukte dat (na een tijdje) wel maar met drie is dat een stuk moeilijker. Soms ligt Julia te huilen terwijl ik Noa en Emma eten geef (Emma moet met veel dingen nog gevoerd worden, ze kan haar toetje wel helemaal zelf eten en ook brood etc. kan ze zelf eten natuurlijk) en dat vind ik dan zó zielig. Ik zet haar dan erbij in de wipstoel maar als ze eigenlijk moet slapen (en ik geen tijd heb gehad om haar naar bed te brengen) of als ze honger heeft (en ik op dat moment haar gewoon even nog niet kan voeden) werkt dat natuurlijk niet.
Als ik even op de bank lig om uit te rusten gaat er geheid één van de drie huilen/aandacht vragen, dus dat gebeurt bijna nooit. Ik geniet vaak wel erg van de voedmomenten omdat ik dan rustig zit en wel móet zitten. Dan zeg ik ook even tegen Noa of Emma dat ze moeten wachten (bijv. met naar buiten gaan) want 'Julia moet even drinken' ... Vaak wordt dat wel geaccepteerd. Soms ook niet, maar goed, die momenten zijn er altijd.

[ Bericht 28% gewijzigd door Suzanna op 03-05-2007 08:41:07 ]
pi_48953307
Heeft iemand een tip voor een moeder die om de haverklap langdurig verkouden is. Ik vermoed dat mijn weerstand niet zo best is op het moment maar wat is de oplossing? Vitaminepillen? En welke dan?
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:41:54 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_48953365
snoop, lastig. ik heb er ook een beetje last van. ik slik al sinds de bevalling die kouw multi vitamine van davitamon, maar of het helpt? vroeg naar bed, sporten, gezond eten...
ik heb het idee dat het met mij nu wat beter gaat kwa weerstand, dat wel. en dit is wat ik gedaan heb. maar of het nou daardoor komt dat het beter gaat... sterkte!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:42:59 #57
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48953383
Sorry voor mijn lange post hierboven Zie het nu pas...

Snoopy, daar heb ik ook last van. Misschien ook moeheid bij jou? Ik slik zelf niets maar wil ook wel een tip hebben. Ik zag iets op tv, een zuiveldrankje wat je weerstand ook zou verhogen. Mijn moeder zweert bij Echinacea / Echinaforce, een homeopatisch middeltje. Ze hebben die in druppelvorm en pillen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:56:34 #58
103793 kozakken
Living the life
pi_48953577
Suzanna, soms helpt het gewoon om van je af te schrijven Prima toch? Fijn dat je even je verhaal kwijt kunt en je schrijft prettig hoor.

Oeh Snoop, ik kan je de hand geven. Net zoals Belana. Ik gebruik Echinaforce van dr. Vogel en dat werkt echt tegen een goede weerstand.
pi_48953638
tegen een goede weerstand

Bedankt voor de tips iig. Ik ga dat vanmidadg eens even halen
pi_48953770
ik ben ook al veel te lang erg verkouden (met nare hoest, die nu dan eindelijk wat minder is geworden). maar heb de indruk dat 't ook wel een gemeen hardnekkig verkoudheidsvirusje is dat rondwaart, dat gewoon vrij lang nodig heeft om van te herstellen. om me heen hebben zoooveel mensen 't. of gehad. maar een beetje extra weerstand via pilletjes of druppeltjes (of inderdaad sporten en gezond eten e.d.) kan denk ik nooit kwaad. vers frambozensap kan ik bijv. ook van harte aanbevelen. schijnt ook goed te zijn voor je weerstand. of 't zo is weet ik niet maar lekker is 't wel!
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:13:17 #61
103793 kozakken
Living the life
pi_48953927

Voor een goede weerstand
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:18:18 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48954058
Ik heb ook wel het idee dat mensen die normaal nooit last van hooikoorts hebben nu ook last kunnen hebben door de overvloedige hoevoeelheid van allergenen.
Dat icm dat virusje waar Bix het ook al over heeft..
Niet fijn dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48954131
MIjn collega dacht ook al aan hooikoorts idd. Ik baal er gewoon van dat ik al vanaf januari loop te kwakkelen. Verschillende keelontstekingen, een hele nare hoest die wel een maand geduurd heeft en net nu ik dacht dat ik er vanaf was ben ik weer snotverkouden van het een op het andere moment.
Gezond eten doe ik al, Lis slaapt 's nachts door, maar een beetje extra weerstand kan ik wel gebruiken. Dus ik ga die druppels proberen
pi_48959318
Karin het was inderdaad mijn eerste dag en ik heb ook naar huis gebeld ja Een keer maar hoor

Lastig snoop, als je zo aan het kwakkelen bent. Acidophilus schijnt ook goed te zijn voor je darmflora en daarmee je weerstand. En Echinacea inderdaad, wat al genoemd was.

Suzanna, het klinkt inderdaad vermoeiend met drie kleintjes zeg! Ik ben zo blij dat Dylan al wat ouder is en veel zelf kan en mij ook kan helpen met kleine dingetjes. Noa is jonger dan Dylan en dan heb jij ook nog Emma ertussenin! Ik zou denk ik allang gillend gek geworden zijn
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:18:15 #65
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48960283
Haha Beef, dat valt mee hoor! Al heb ik op bepaalde momenten wel zin om te gillen maar ja, dat is ook niet zo leuk voor ze ..
Maar weet je, het is ook zo leuk. Ik was een uurtje geleden gezellig met Noa en Emma samen op schoot boekjes aan het lezen. Ze zijn dan allebei dingen aan het benoemen op hun eigen manier, en gewoon gezellig samen op schoot is (ik krijg dan af en toe kusjes van vooral Emma ... ) en ook kunnen ze zó leuk samen met Julia spelen. Vanochtend heb ik weer kusjesfoto's gemaakt. Het is ook héél erg opletten want Julia is nog maar zo klein, en zij zijn in vergelijking met haar supergroot en 'gevaarlijk'. Als ze op de bank ligt (dat doe ik expres af en toe, als ik er dichtbij zit) kunnen de meiden haar goed kusjes geven en daar worden ze ook helemaal enthousiast van. Julia ook overigens ... die kraait er dan op los. Ze lacht écht gericht naar haar zusjes en is dol op ze, kan ik merken.
Dus het is écht niet alleen maar zwaar hoor, moeder zijn van drie kleintjes. Ik doe dit nog altijd veel liever dan een kantoorbaan hebben. Het is wel een werkdag altijd, zo zie ik dat wel. Nu ben ik eigenlijk alweer te vaak 'pauze' aan het houden achter de pc en dat is dan weer niet praktisch, moet eigenlijk al beginnen met voorbereiden van het eten. Het is gewoon goed plannen, en daar schort het aan als ik zo moe ben...dat moet dus nu gewoon aangepakt worden.

Oh ja, en ik ga ook maar weer eens Echinaforce slikken kan je dat ook aan je kinderen geven? Ze zijn zo vaak verkouden en ziekig, niet leuk meer.

Nou vergeet ik helemaal te vertellen waarom ik hier kwam posten! Ik heb een afspraak met het opvoedbureau, ze komt langs en ik hoef er niet zelf heen, en het is maandag over een week al. Speciaal plekje voor mij gemaakt omdat het toch wel een acuut probleem is. Ik vond het lief van die vrouw!

ps: check mijn sig
pi_48960414
Hee fijn dat ze langs komt Suzanna
Ow en de planning is hier ook ver te zoeken hoor. Ik heb maar twee kindjes maar we zijn allemaal nog in pyama Ze hebben wel schone luiers en volle buikjes hoor, helemaal verwaarlozen doe ik het niet
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:28:52 #67
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48960709
Bij mij liggen ze nu álledrie te slapen... ik moet eigenlijk ook even gaan liggen. En dat doe ik dan ook nu ...
Enne, bij mij hebben ze vaak de kleertjes van gisteren aan, als die niet vol vlekken zitten. Want het is 's ochtends soms niet goed te doen om uit een overvolle wasmand de juiste kleertjes te zoeken....
(hier wordt de was regelmatig gedaan en goed bijgehouden, maar het opruimen van de schone, opgevouwen kleertjes... dat kan wel een week duren! )
pi_48961298
ik vouw 't eigenlijk altijd meteen als ik 't van de lijn haal, da's toch wel net zo makkelijk? (maar ik heb vlak naast de droogrekjes dan ook een groot logeerbed staan waar genoeg ruimte is voor veel stapeltjes opgevouwen was).

slaaplekker suzanna, of geniet in elk geval even van de rust, zolang ie duurt...
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:32:10 #69
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48983683
Ik vouw het wel, maar het opruimen van de gevouwen was kan lang duren. Het is namelijk onmogelijk (bijna dan) om het te doen als ze boven spelen, en als ze slapen kan het óók niet, en als ze beneden spelen ook niet. Dus het kan alleen als ik oppas heb eigenlijk. Lastig he?
Nu ga ik slapen.... eindelijk kan het nadat alle kinderen wakker zijn geweest (zieke Noa en hoesterige en huilerige Emma) en nu stil zijn...
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:37:45 #70
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48983930
Wat ik wel eens deed, (maar goed, toen had ik er nog maar 1, dus misschien werkt het helemaal niet bij jou ) was de wasmand met was voor Amber bij haar kamertje zetten, en al ik haar dan uit bed ging halen, ging ik eerst de was in haar kast doen en dan pakte ik haar pas
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:38:21 #71
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48983955
Hier ga ik altijd de was opruimen als de kinderen liggen te slapen. Soms worden ze er wel wakker van, maar dan is het meer een slaperig praatje en draaien ze zich weer rustig om en slapen verder als ik klaar ben. Eigenlijk wel altijd gezellig. Ik doe het dan ook al sinds ze baby zijn dus ze zijn het wel gewend.

Welterusten Suzanna. Ik hoop dat je snel een goede oplossing vindt mbt de nachtelijke escapades van je trio, zodat je weer een beetje uitgerust raakt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:10:28 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48998908
Suzanna, hoop dat je goed hebt kunnen slapen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:31:39 #73
94046 PM-girl
pi_48999883
Mwana, zie je berichtje net! Leuk om van je te horen!
*
pi_49022868
Hoe is het gesprek gegaan Suzanna?

Ik leg de stapeltjes opgevouwen was ook voor Myrthe's deur en ruim het dan op als ze wakker is (of als ze diep slaapt sluip ik naar binnen ).

Fijn dat het goed gaat Mwanatabu!
  zondag 6 mei 2007 @ 14:06:33 #75
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_49061029
Veel moeders met slaaptekort en verlaagde weerstand dus.
Ik verheug me ook op de nacht dat ik weer eens ouderwets 10 uur achter elkaar kan slapen en dat dan een paar dagen achter elkaar. Alleen dan, volgens mij, kan ik iets van de schade inhalen.
Ooit... als ze op kamers gaan ben ik bang.
Want ja, als tiener zullen ze ook laat wakker worden, maar dan liggen er ook laat in. Na een avondje stappen, om vervolgens strompelend en stampend (in hun ogen op dat moment muisstil ) de trap op walsen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:08:09 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_49062721
Oh dutchie, heel herkenbaar. Gewoon weer eens een paar nachten minimaal 8 uur slapen. Ive is net ziek geweest en de nachten waren weer verrot. En nu moet hij weer in een fatsoenlijk ritme komen. Want hij is wel weer beter, maar wordt wel nog steeds 3 a 4 keer per nacht wakker. Ik ga vanavond maar eens heel vroeg naar bed. Half 9 of zo.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:15:53 #77
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49062996
deze moeder heeft voorhoofdholte ontsteking, moet haast wel. heb al vanaf afgelopen maandag bonkende koppijn die maar niet weg wil gaan erg fijn als er dan een gillert in huis is dr is gewoon niet tegenop te saridonnen af en toe wissel ik eens af met een ibuprofen en dat haalt dan gelukkig het bonkende eraf, maar het drukkende blijft gek word ik ervan.
dit word een memorabele verjaardag morgen, gelukkig heb ik de meeste visite al gehad afgelopen dagen
  zondag 6 mei 2007 @ 17:25:20 #78
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49067347
sanalgin al geprobeed, martineke? (het lijkt wel alsof ik er aandelen in heb, maar het werkt bij mij altijd zo goed )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 7 mei 2007 @ 08:36:34 #79
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49090040
noteert sanalgin op boodschappenlijst, thanks
  maandag 7 mei 2007 @ 10:32:00 #80
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49092248
Dutchie, mag ik dan naast je komen liggen om die 10 uur te slapen. Nu inmiddels drie nachten niet/nauwelijks geslapen. Maud is goed van slag en ik zit met een peuter naast me tv te kijken. Heb net al geprobeerd om de flessen in de koelkast te stereliseren en ik gooide mijn havermouth in mijn theekopje ipv schaaltje. Dat gaat zo wat worden met het koekjesbakken.

Ben bij de HA geweest. F. heeft nu slaappillen gekregen zodat die een paar nachten goed kan slapen en daarna de nachten voor zijn rekening kan nemen zodat ik ook misschien wel eens een keer goed kan slapen. Voor verslag HA mbt Maud verhuis ik naar het babietjestopic.
pi_49096076
Iedereen slaapgebrek hier??? Wij ook.... dus ging Meike zaterdag bij opa en oma logeren. We hadden een feestje en wilden ook wel een keertje weer uitslapen...
Maar toen kregen we het plan om te gaan stappen...resultaat: 5.00 uur thuis, en om 12.00 uur weer wakker. Nog geen slaap ingehaald dus. Maar wel een gezellige avond gehad. En Meike had zich lekker laten verwennen bij opa en oma.

Vandaag met dr naar het bureau geweest. 2 prikjes was de score. Wat zielig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 mei 2007 @ 13:36:08 #82
45621 Suzanna
Mama van...
pi_49098338
Chacama, dutchie en cattie, ik sluit me bij jullie aan... zou t aan het weer liggen? Hier is het al nachtenlang 'huilen met de pet op' voor alledrie de kinderen. . Vooral Julia, last van krampjes etc. Ik ben dooodop na zóveel nachten bijna geen slaap. Maar goed, óóit zal het wel beter worden ...
  maandag 7 mei 2007 @ 14:04:45 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49099508
een dikke voor iedereen vermoeind zijn is rottig denk ik.. hoop dat er voor jullie stuk voor stuk een oplossing zich aanbied..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49101490
vermoeide moeders

Wij hebben vandaag een tandendagje met de bijbehorende hangerigheid. Zowel Ronja als ik Ronja omdta tand 4 door komt en ik omdat ik nog napijn heb van het trekken van mijn verstandkiezen vorige week en het afmaken van een wortelkanaalbehandeling vanmorgen. We zijn dus samen humeurig Ik ben daarintegen eindelijk wel helemaal klaar met het repareren van de schade aan mijn gebit door de zwangerschap (en slordig zijn met tandartscontroles, dat ook, maar de zwangerschap heeft echt een klap gegeven op dat gebi(ed/t)[/sub]
De eerste controle voor ons als gezin staat al geboekt voor het eind van het jaar
* owlet gaat genieten van een slapend kind door met een kopje thee World of Warcraft te spelen OT:evenstar, ik ben voor de afwisseling op Eonar opnieuw begonnen. Zat jij daa niet?
  maandag 7 mei 2007 @ 15:44:18 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49103575
ja owlet stuur maar berichtje naar rapunzel

[ Bericht 5% gewijzigd door _evenstar_ op 07-05-2007 16:25:19 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49134909
Voor alle vermoeide moeders een

Ik wil gewoon even kwijt dat ik me fijn voel.
De eerste dagen na de bevalling heb ik me zo rot gevoeld. Ik voelde me helemaal geen moeder en ik had dan wel een kindje maar eigenlijk vond ik dat toen helemaal niet zo leuk. Ik wist in het begin echt niet wat ik met Damian aanmoest. Ik had ook echt het gevoel dat ik hem zomaar weg kon geven. Als iemand anders hem vasthad en zei dat hij zo lief en leuk was had ik zoiets van: nou dan hou je hem toch. Dat maakte me toen zo verdrietig en schuldig. Gelukkig is dat gevoel met de weken wel weggetrokken, maar toch voel ik me er af en toe wel schuldig over dat ik er toen zo over dacht.
Nu na ruim 10 weken vind ik mijn kindje zo geweldig. Hij is zo lief en vrolijk en doet het zo goed. Ik ben ontzettend trots op hem en ik voel nu pas hoe het is om echt moeder te zijn.
Ik was ook heel bang dat Damian Sander niet als zijn papa zou zien omdat we nog niet samenwonen. En dat hij mijn ouders bijvoorbeeld veel belangrijker zou gaan vinden omdat ik nog thuis woon en hij die dus veel vaker ziet. Maar Damian reageert op Sander juist ontzettend sterk, net als op mij. Als papa in de buurt is heeft hij vaak voor niemand anders meer aandacht. (behalve voor mama natuurlijk )
Dat vind ik zo fijn om te zien en dat maakt me gewoon echt gelukkig.
Wij zijn inmiddels hard op zoek naar een huis zodat we over een tijdje echt lekker mijn zijn 3-en kunnen zijn.
pi_49136277
Appelsap, wat een fijn! Hopelijk vinden jullie snel een huisje.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:37:12 #88
94046 PM-girl
pi_49136347
Owlet, hoe is het nu? Agressie een beetje kwijt?

Appelsap, je klinkt heerlijk blij! Succes met de huizenjacht!
*
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:42:40 #89
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_49149045
ohh ik ben ook blij, heb net in 1 keer mijn theorie examen voor autorijden gehaald, had maar 3 foutjes!
Zo nu kan ik weer het huis geen schaanmaken en opruimen want dat is ook al in geen 3 weken gedaan geloof ik....
pi_49150489
gefeliciteerd ik80!

PM, ik ben weer de oude hoor. Van agressie geen sprake meer
pi_49153031
Appelsap ik wist niet dat je je zo voelde na Damians geboorte, wat naar Gelukkig ben je nu helemaal happy Ik hoop voor jullie dat jullie snel een leuk huis vinden

ik80 wat fijn hee Wanneer mag je voor je praktijk?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:19:44 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49155372
Appelsap, wat naar de je je zo rot gevoeld hebt. Maar mss niet geheel onbegrijpelijk gezien de situatie idd. Jij daar op je kamertje, Sander die niet bij jullie woont, een onverwachte zwangerschap die ondanks 9 maanden voorbereiding toch onverwacht blijft, dat is allemaal best heel pittig.

Fijn te horen dat je je nu beter voelt en dat Damian gewoon heel goed weet wie de twee belangrijkste mensen in zijn leventje zijn. Hopelijk vinden jullie snel een huis!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:14:56 #93
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49157641
Appelsap wat lekker dat je nu wel goed voelt.

En IK80 super dat je het gehaald hebt. Op naar het praktijkexamen.

Hier een kleine dip. Emoties die rond jagen. Het is nu 5 jaar geleden dat mama overleed. Ik probeer me te herinneren hoe ze eruit zag, maar heb nu foto's nodig om d'r te zien. Ik kan haar wel horen. Ik hoor d'r als ik zelf met Fleur praat, ik hoor d'r als ik 's nachts in gedachten Maud tot rust breng. Ik voel d'r bij me als de tranen weer eens stromen. Als naar d'r kijk op de foto en me vraag of ik het allemaal wel goed doe. Of ze mijn kindjes ziet en of ze trots is. Ze is en blijft mijn mama, ze kan me alleen niet meer vasthouden, niet meer troosten, niet meer...nooit meer.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:26:23 #94
94046 PM-girl
pi_49163614
Ik80, goed gedaan!

Chacama, sterkte!
*
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 22:37:38 #95
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_49164227
Chacama wat verschrikkelijk om je moeder zo te missen, juist nu je zelf moeder bent. Ze kijkt vast vol trots vanaf haar wolkje naar beneden en ziet wat een fantastische mama jij bent voor Fleur en Maud
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_49165214
Wat erg dat je je moeder niet meer hebt chacama Veel sterkte deze dagen
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2007 @ 00:45:46 #97
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49169078
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:14 schreef chacama het volgende:
Ik kan haar wel horen. Ik hoor d'r als ik zelf met Fleur praat, ik hoor d'r als ik 's nachts in gedachten Maud tot rust breng. Ik voel d'r bij me als de tranen weer eens stromen.
Wat een liefde en moedergevoel heeft ze op jou overgebracht, Chacama! Prachtig mooi
(Zo'n moeder is natuurlijk trots op haar dochters en kleindochters...)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:17:12 #98
94046 PM-girl
pi_49172891
Macka, hoe is het met je oog?
*
pi_49173210
Goedemorgen allemaal
Deze moeder kan al een poosje doorslapen tot half 6 Ik weet niet eens hoe lang al,volgens mij 1,5 week?Hihi,het word zo snel een ritme,dat soort dingen moet ik opschrijven,anders ben ik het zo kwijt.
Quinten zijn wieg is gistermorgen naar zijn eigen kamertje verhuisd.Na wat brullen en druppels voor zijn buik,ging hij heel braaf in zijn wiegje slapen Geweldig.En vannacht hebben we de wieg daar ook laten staan en de babyfoon op de kamer,ging prima.Moet er wel bij vermelden dat deze mamma lag te piepen in bed,omdat ze haar ventje miste aan het voeteneinde Manlief bood heel pittug aan,om m dan maar terug te slepen,maar ik heb me groot gehouden en het ging gewoon perfect Hij begint iedere ochtend om half 6 te pierelen en dan doe ik een paar keer de tut erin en dan houden we het vol tot 7 uur en dan krijgt ie de fles.En vandaag is hij weer een beetje jarig, 9 weken alweer.
xxxKarinxxx,hoe gaat het bij jou???

Groetjes,Minoes
pi_49173623
een beetje wekig dus. gefeliciteerd quinten! en minoes, lekker dat het zo goed loopt allemaal.

chacama, sterkte! lijkt me ook erg moeilijk om (zeker in deze periode waarin je zelf nog zo'n verse moeder bent) je moeder te moeten missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')