als in... het zet niet doorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef MeNicole het volgende:
Bleh ik moet ongesteld worden maar het komt maar niet![]()
Hier heeft dat helaas niets uitgehaald, intussen al een keer of vijf...quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Moonah het volgende:
Ik had wel 6 maanden BV gegeven, dat scheelt.
Blijf ademhaaaaaaalenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef MeNicole het volgende:
Slaapmeisje al iets deze kant opgestuurd? Heb namelijk nog niks ontvangen![]()
![]()
Dus waarom zou je je schuldig voelen???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:24 schreef cattie het volgende:
Ik voel me wel een ietsiepietsie schuldig dat Ive nou op het kdv zit, maar hij heeft het er prima naar zijn zin.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:13 schreef Suzanna het volgende:Dingen die je niet moet zeggen:
- hou op
- doe normaal
- doe niet zo gek
- dat heb ik al 10 keer gezegd
De kans is zoooo klein dat ik een testje nodig heb dus dat doe ik maar niet. Gooi het gewoon op de drukte van afgelopen weken. En ik voel me wel ongesteld dus komt binnen nu en korte tijd vast welquote:Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef kozakken het volgende:
[..]
Blijf ademhaaaaaaalen
Morgen nieuwe dag. (en anders toch een testje er tegenaan gooien?)
yep....ben er ook best wel een beetje boel flauw van onderhandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:13 schreef Suzanna het volgende:
Karin, joepie! (wel minder van die 'rode duivels', betekent dat dat je al 11 weken vloeit?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |