Dean draait al van rug naar buik en vice versa dus dat kan niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heb je inbakeren nog steeds niet ovewogen Vivi?
Dit hou je toch ook niet vol !![]()
Ja, dat kan. Het mag 6 a 8 weken na de bevalling geplaatst worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:58 schreef beefcake het volgende:
Vraagje he, kan je een spiraaltje laten zetten als je niet ongesteld bent?
Zulke dingen wilde ik dus niet horen hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef LadyS het volgende:
Mijn gyn wilde dat ding alleen plaatsen als ik ongesteld wasDe huisarts daarentegen niet, maar hem lukte het niet
Inderdaad, als ik nou ongesteld zou worden, zou ik hem zo gaan halen. Maar dat ben ik dus nog niet geweestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:39 schreef bixister het volgende:
volgens mijheeft bief gewoon geen zin om daarop te wachten neuk.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef LadyS het volgende:
En schrik niet van de verpakking als je die gaat halen bij de apotheek![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef LadyS het volgende:
En schrik niet van de verpakking als je die gaat halen bij de apotheek![]()
Zowat welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef snoopy het volgende:
[..]Wat dan? Heeft Beefcake een steekwagentje nodig?
![]()
En dat laatste is best belangrijk voor mij. Want dat zijn de momenten dat de grootste frustratie en het rotste gedrag en gevoel weer even heel hard op de voorgrond zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:31 schreef Leah het volgende:
Er komt geen eind aan je dag joh, als je zo vroeg al beneden zit. Dat was voor mij de voornaamste reden om het zo te doen, inmiddels hebben ze wel door dat het echt NIET gezellig is voor 7 uur 's ochtends.
Met Jongste deed ik dan ook niet gezellig met voeden trouwens, geen/weinig oogcontact maken, al helemaal niet praten, en hup weer terug.
Ik hoop dat dat igg werkt voor jullie, zoals gezegd, je slaapt zelf niet meer, maar de dag is iig niet meer zo oneindig lang.
Maar dat mag ook belangrijk zijn! Ik had geen PND, maar Freek was en is een bewerkelijk mannetje, en ik bepaald geen ochtend mensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef Sugar het volgende:
En dat laatste is best belangrijk voor mij. Want dat zijn de momenten dat de grootste frustratie en het rotste gedrag en gevoel weer even heel hard op de voorgrond zijn.
van: het rietjequote:De vrolijke Kidsleep kinderwekker/kleuterklok die met een verlicht plaatje aangeeft of het al tijd is om op te staan. Met de Kid'Sleep kinderwekker leert je kind spelenderwijs zelfstandig op de juiste tijd uit bed te komen.
Het werkt heel simpel en éénvoudig: het klokje heeft 2 plaatjes: een van een konijntje dat met zijn rugzakje op buiten wandelt en een van het konijntje dat lekker in zijn bedje ligt te slapen. Afhankelijk van de instelling, brandt er een lampje achter een van de plaatjes. Als je kind wakker wordt hoeft je kind alleen maar naar de vrolijke wekker te kijken welk paatje is verlicht om te weten of het al tijd is om uit bed te komen .
Het lampje van de Kidsleep kleuterwekker/kleuterklok blijft de hele nacht aan zodat het tevens als nachtlampje dienst doet.
Aan het lampje zit een digitaal klokje dat in te stellen is als op de "uitbed-tijd" Afhankelijk van de gekozen menuoptie gaat om deze tijd gaat het lampje van het slapende konijntje uit en van het wakkere konijntje aan, en kan een kraaiend haantje klinken. Deze wekkerfunctie is leuk voor school gaande kinderen zodat ze spelenderwijs leren omgaan met de wekker
3 functie in 1: ·
*
Traditioneel nachtlampje voor pasgeborenen
*
Wekkerfunctie voor de kleuters die al naar de basisschool gaan.
*
Doormiddel van verlicht plaatje, opstaan of blijven liggen
*
Leuke en leerzame peuterklok
*
Kan aan de wand gehangen worden of neergezet worden
*
Wordt geleverd met adapter en wordt aangesloten op het stopcontact.
*
De wekker is geen speelgoed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |