abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49480623
Ik hoef die duivels niet hoor want

HET IS EINDELIJK GESTOPT!!!!!! (het vloeien dus)

NA 11 weken!! pffffffffffffff
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 18:46:39 #204
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_49486112
Wat goed Karin
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:03:34 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49488665
Mocht zo ongeveer ook wel he Karin! Fijn!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49489391
Karin wat lekker, eindelijk!!
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:57:45 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49493073
Goed, ik ben nu al vanaf 19.00 bezig om Dean in slaap te krijgen en hij huilt nog steeds
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_49493184
whaah Vivi, wordt je al gillend gek???
Mega irri als ze niet willen slapen

Hebben we hier ook wel eens, als je haar dan oppakt uit haar bedje slaapt ze in je armen!!!

En JA!! ik ben heel blij dat ik eindelijk weer eens ondergoed aankan zonder allerlei opvangtoestanden er bij in!!
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:27:23 #209
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49494140
Heb je inbakeren nog steeds niet ovewogen Vivi?
Dit hou je toch ook niet vol !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:42:37 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49496968
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heb je inbakeren nog steeds niet ovewogen Vivi?
Dit hou je toch ook niet vol !
Dean draait al van rug naar buik en vice versa dus dat kan niet meer. ..daarbij heeft ie overdag geen enkel probleem met inslapen, alleen 's avonds, hij wil gewoon niet

Verdere reacties staan in het kleine baby'tjes topic

Thnx iig
pi_49502209
Heel fijn Karin, dat je vloeien eindelijk over is

Vivi ik hoop dat je zelf nog aan slaap toegekomen bent

Vraagje he, kan je een spiraaltje laten zetten als je niet ongesteld bent? Ik ben het nog steeds niet, maar heb geen zin om erop te gaan zitten wachten eigenlijk. Ik ben die condooms zo ongelooflijk zat
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_49503113
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 08:58 schreef beefcake het volgende:
Vraagje he, kan je een spiraaltje laten zetten als je niet ongesteld bent?
Ja, dat kan. Het mag 6 a 8 weken na de bevalling geplaatst worden.

Als het geplaatst wordt terwijl je menstrueert is het meteen "veilig". Menstrueer je (nog) niet dan duurt het 7 dagen....
pi_49503253
Mijn gyn wilde dat ding alleen plaatsen als ik ongesteld was De huisarts daarentegen niet, maar hem lukte het niet
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:27:11 #214
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49503645
En de gyn kan het juist wel als je niet ongesteld bent en de huisarts niet (spreekt de ervaringsdeskundige *auw*)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_49503711
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef LadyS het volgende:
Mijn gyn wilde dat ding alleen plaatsen als ik ongesteld was De huisarts daarentegen niet, maar hem lukte het niet
Zulke dingen wilde ik dus niet horen he Ik heb geen gyn, dus ik zal toch naar de huisarts moeten denk ik. Niet zo leuk, want hij is niet zo zachthandig met een eendebek
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:37:11 #216
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49503835
Je kunt je van tevoren toch goed wassen? Het is alleen maar een voordeel dat je ongesteld bent (a. je baarmoedermond is iets geopend (iets openen doet vreselijk pijn dus dat wordt je al bespaard) en b. dan valt het bloeden van het plaatsen niet zo op)
Ik heb er sinds vorige week weer 1 en was blij dat ik ongesteld was, want de eerste keer was ik dat niet en toen ben ik er dagen bleek en misselijk van geweest.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_49503878
volgens mijheeft bief gewoon geen zin om daarop te wachten neuk.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:00:21 #218
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49510018
Karin, heel erg fijn dat het nu voorbij is en klaar.

Storm is zó vroeg wakker. Echt vijf uur gewoon, bijna elke dag en ook al geven we hem dan zijn "ochtendfles", hij slaapt niet meer verder daarna. Hij is gewoon zo'n vroege vogel.
Hebben jullie dat ook? De dagen zijn zo lang, ik zit zó vaak al om half zes beneden met hem en met Maria (die van alles wakker wordt, na half vijf). Ik vind het echt best rot.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:15:15 #219
94046 PM-girl
pi_49510434
Jeetje wat vroeg Sugar. Dat lijkt me echt niet leuk. Slaapt Storm ook niet verder als je hem bij jullie legt (moet je wel willen natuurlijk)? Dat werkt hier vaak wel.
*
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:21:34 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49510583
Nee, dan is hij gewoon echt energiek en wakker.
En voor gewoon keten in bed vind ik het te vroeg, want we proberen altijd Maria wel te laten verder slapen. Dus daarom vaak naar beneden sluipen met Storm, al om vijf uur 's ochtends. Bah, heb er ook echt genoeg van eigenlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_49510654
jemig dat vind ik ook nog wel extreem vroeg. (al zijn ze hier ook geen uitslapers, maar alles vroeger dan 6.00u beschouw ik als nacht). is 't goed donker in z'n kamer? ik zou 'm toch maar een paar keer in z'n sop gaar laten koken een tijdje, ook al riskeer je dan dat maria wakker wordt. nu wordt je hele dag-nacht-ritme bijna omgegooid.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:33:51 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49510927
Ja, dus gewoon laten kletsen, roepen en huilen? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ie daardoor langer gaat slapen.
En dat van Maria is helaas geen ongegronde angst, ze wórdt echt altijd wakker en is met geen mogelijkheid meer tot slapen te praten dan. Dat wordt dan dus in bed huilen en gillen. Wie weet, wie weet leren ze op die manier inderdaad langere nachten te maken. Maar ik kan het me nu gewoon niet voorstellen eigenlijk.

Maar ik ben dus heel vaak om 9 uur al aan het einde van mijn latijn, dat is wel echt kut.
pi_49511333
Kan je niet als overbruggung Maria bij je nemen of samen naar beneden gaan in de hoop dat Storm wat langer leert slapen zodat zij dan ook weer minder snel wakker wordt, uiteindelijk?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:51:54 #224
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_49511463
Hoe laat geef je hem zijn laatse fles 's avonds?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:24:26 #225
640 snoopy
peanuts
pi_49512525
Hier een beetje hetzelfde met Morris en Lis. Lis wordt nog altijd 's nachts wakker. Met een klein flesje is ze zo weer stil en slaapt ze verder. Maar eigenlijk heeft ze die fles niet nodig en zouden we haar maar eens moeten laten huilen dan is het binnen een week wel klaar. Wordt gezegd.
Maar ja, we hebben Morris die daar dan wakker van wordt. Advies: Morris uit logeren sturen.
Dat vind ik ook weer zowat

Affijn, hier heb je ook helemaal niks aan ben ik bang Sjoeg. Maar het is dus enigzins herkenbaar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:32:56 #226
45621 Suzanna
Mama van...
pi_49512784
Maar dat is toch altijd bij meer kinderen... de één huilt de ander weleens wakker. Daar zullen jullie (en zij) toch écht doorheen moeten. Naar beneden sluipen.... daar doe ik niet aan! Zowiezo gaan ze niet van de kamer af vóór het 7 uur 's ochtends is, ik ga niet om half zeven beneden zitten. Laat staan 5 uur!

Maar goed, dit zegt de moeder die nog maar een week bezig is met laten huilen als ze niet willen slapen... (en het werkt!!!!)
Dus ik snap het wel hoor, maar het is hierbij ook zo 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden...' écht waar. Je blijft er last van houden als je niet nu doorzet. Het duurt op een hele kindertijd eigenlijk maar heel eventjes.
pi_49513963
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:39 schreef bixister het volgende:
volgens mijheeft bief gewoon geen zin om daarop te wachten neuk.
Inderdaad, als ik nou ongesteld zou worden, zou ik hem zo gaan halen. Maar dat ben ik dus nog niet geweest
Mij kan het niet schelen dat die huisarts in mijn bloed zit te frunniken hoor Je mag trouwens toch wel gewoon tampons dragen als je een spiraal in hebt? Of vraag ik nu echt iets heel doms

Sugar wat vreselijk vroeg Heb helaas geen tips voor je, ik heb het nooit meegemaakt. Succes in ieder geval
pi_49515098
En schrik niet van de verpakking als je die gaat halen bij de apotheek
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:08:54 #229
640 snoopy
peanuts
pi_49515607
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef LadyS het volgende:
Wat dan? Heeft Beefcake een steekwagentje nodig?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:43:59 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49516779
Sugar, maak je het misschien te "gezellig" tijdens het ochtendflesje? Waardoor hij niet meer wil slapen? En is zijn kamertje wel donker 's ochtends? Ik noem maar wat hoor, lijkt me ook balen, Dean slaapt dan wel pas na 4 uur maar hij slaapt dan gelukkig wel tot een uur of 9.00 's ochtends, met een flesje om 7 uur dan.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:24:32 #231
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49519351
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef LadyS het volgende:
Megaverpakking voor zo'n klein ding.
  Jubileum moderator vrijdag 18 mei 2007 @ 19:26:55 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49519438
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef snoopy het volgende:

[..]

Wat dan? Heeft Beefcake een steekwagentje nodig?
Zowat wel Ik schrok ervan

Ik herken het heel erg Sugar, en ik heb helaas ook geen tips. Eva is ook zo'n vroege vogel, en toen ze nog kleiner was zaten wij ook al regelmatig voor 5 uur beneden.
Inmiddels rekken we het tot 6 uur maar de dagen zijn wel lang zo.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:28:11 #233
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49519475
Sugar en Snoopy, net zoals Suzanna heeft ervaren, het werkt echt hoor, een (paar) keer laten doorhuilen. En ja, het is erg sneu. Ja, het snijdt door je hart. Ja, je hebt heeeeeel erg de neiging om er toch naartoe te gaan. Maar nee, doe het eens niet. Heus, je zult zien dat het werkt!
Thies is echt heel lang 's nachts 5 tot 7 keer geweest omdat hij de borst wou. Niks honger, gewoon even lekker aandacht van mama. Maar ík was gebroken na 4 maanden (ik slaap nl niet makkelijk weer door). Toen hebben we een training gedaan. Eén nacht heeft hij een uur en drie kwartier gekrijst, werkelijk, het was asociaal hard. De volgende nacht 3x 20 minuutjes. En toen sliep hij door. Nu is hij meestal tussen 6 en 6.30 wakkker, maar ik laat hem liggen kletsen/spelen tot 7 uur. Hij heeft toch nog geen honger, maar is gewoon uitgeslapen en vrolijk.
Het is een hele stap om het te doen, maar als je aan het eind van je latijn bent heb je ws wel de kracht om het te proberen. Succes!
Hoe jullie het met je oudere kinders erbij oplossen weet ik niet, dat is natuurlijk wel extra lastig...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:33:49 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49519712
Suzanna, wat fijn trouwens dat je aanpak werkt! Dat geeft de burger moed lijkt me!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:46:51 #235
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49522517
Ik weet wel dat kindjes met laten huilen soms wel gaan slapen. Ik heb zowel met Maria als met Storm ook die slaaptrainingen gedaan en ze allebei flink laten huilen. Op zich zie ik daar niet tegenop, tegen het huilen van Storm. Wél tegen het gedonder dat we dan met Maria krijgen, ja.

Maar of laten huilen in de ochtend vroeg wakkere kindjes weer laat gaan slapen? daar heb ik wel mijn twijfels bij. Suzanna, heb jij die ervaring, of heb jij het meer over het gaan slapen en het wakker worden midden in de nacht? Maria is namelijk ook nooit langer gaan slapen dan tot 6 uur, hooguit half zeven. Gewoon echt een vroege vogel dus.

Let wel: ik wil er heus wat aan doen, maar het is niet zo dat ik geen ervaring heb met laten huilen, daar bang voor ben. We hebben dat ook al geprobeerd zelfs (ook op dit tijdstip). Het heeft gewoon nog geen resultaat geboekt.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:19:59 #236
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49523742
Het is gewoon lastig dat de 1 ander wakker maakt. Hebben we hier ook gehad, en helaas heb ik geen tips voor je .

Het enige wat ik wèl deed, is niet naar beneden gaan voor 7 uur. Jongste kreeg evt een fles, en werd daarna terug in bed gestopt met wat speelgoed. Freek had een stickersysteem (stickertje plakken als je geen herrie maakt) en een lampje dat aanging als het 7 uur was. Ook hij mocht wel gaan spelen, maar moest op zijn kamer blijven.

Je slaapt zelf heus niet meer, maar met wat mazzel konden we dan nog wat doezelen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:25:01 #237
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49523900
Wel goeie tips toch, Leah. Vooral dat lampje en een sticker na afloop (na stilletjes op kamer blijven). Denk dat Maria er ook wel gevoelig voor is. Morgen overleggen met man.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:31:39 #238
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49524139
Er komt geen eind aan je dag joh, als je zo vroeg al beneden zit . Dat was voor mij de voornaamste reden om het zo te doen, inmiddels hebben ze wel door dat het echt NIET gezellig is voor 7 uur 's ochtends.

Met Jongste deed ik dan ook niet gezellig met voeden trouwens, geen/weinig oogcontact maken, al helemaal niet praten , en hup weer terug.

Ik hoop dat dat igg werkt voor jullie, zoals gezegd, je slaapt zelf niet meer, maar de dag is iig niet meer zo oneindig lang.
pi_49524186
Hoe laat gaat Storm dan 's avonds naar bed, Sugar? Als hij later erin gaat wordt hij dan ook niet later wakker?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:34:00 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49524198
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:31 schreef Leah het volgende:
Er komt geen eind aan je dag joh, als je zo vroeg al beneden zit . Dat was voor mij de voornaamste reden om het zo te doen, inmiddels hebben ze wel door dat het echt NIET gezellig is voor 7 uur 's ochtends.

Met Jongste deed ik dan ook niet gezellig met voeden trouwens, geen/weinig oogcontact maken, al helemaal niet praten , en hup weer terug.

Ik hoop dat dat igg werkt voor jullie, zoals gezegd, je slaapt zelf niet meer, maar de dag is iig niet meer zo oneindig lang.
En dat laatste is best belangrijk voor mij. Want dat zijn de momenten dat de grootste frustratie en het rotste gedrag en gevoel weer even heel hard op de voorgrond zijn.

Poemojn, het maakt inderdaad geen enkel verschil of hij wat eerder of wat later in bed wordt gelegd. Bovendien gaan we toch maar af op zijn eigen vermoeidheid en dat is altijd zo rond 7 uur, half 8 naar bed (en dan later op de avond een late fles, maar dan is ie half slapend, dus dat is geen wakker moment verder).

Oh ja, ik vergat nog te reageren op hoe donker zijn kamer is: die is goed donker, gelukkig. En we geven de fles ook sec, zonder leuk gespeel of verder contact. Hup, fles erin en weer wegleggen. Maar hij denkt er anders over.

[ Bericht 43% gewijzigd door Sugar op 18-05-2007 21:40:04 ]
  FOK!fossiel vrijdag 18 mei 2007 @ 21:35:28 #241
2628 Karin
pi_49524231
Bram had er op een gegeven moment ook een handje van om steeds eerder wakker te worden. Heb ook regelmatig voor 6 uur al beneden gezeten Na een tijdje was ik het echt spuugzat en heb hem laten huilen, voor 7 uur gingen we echt niet naar beneden. Dat heeft na een paar ochtenden wel geholpen, hoe gek ook. Daarna sliep hij wel langer door. Alsof ze stiekum wel klok kunnen kijken.
Maargoed ik had de mazzel dat wij er maar 1 hadden. Moet er straks ook niet aan denken dat de een de ander wakker gaat maken, pffff.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:38:58 #242
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49524358
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef Sugar het volgende:
En dat laatste is best belangrijk voor mij. Want dat zijn de momenten dat de grootste frustratie en het rotste gedrag en gevoel weer even heel hard op de voorgrond zijn.
Maar dat mag ook belangrijk zijn! Ik had geen PND, maar Freek was en is een bewerkelijk mannetje, en ik bepaald geen ochtend mens , dus ik zag de dag dan als een eindeloze voor me liggen. Ik werd daar op zijn zachts gezegd niet blij van. Op deze manier houden we het voor iedereen leuk . En wij slapen om beurten uit in het weekend, scheelt ook.

Ik denk dat je dit ook los moet zien van je problemen, Sugar. Iederéén vind dat volgens mij een hele lange dag .
En daar mag je best wat aan doen, zonder schuldgevoel.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:52:05 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_49524762
het IS ook frustrerend als ze zo vroeg wakker zijn. Liam heeft ook zo'n periode gehad.. 5 uur/half 6 was normaal. het is ons toen niet gelukt dat te veranderen, het veranderde ineens weer. (dit is nog niet zo lang geleden) ik ging zelf gewoon ook maar vroeger naar bed, om iig genoeg slaap te krijgen, want ook ik ben geen ochtendmens en die dagen duren idd zoooo lang...
meid, ik voel met je mee en ik heb helaas geen zinnige tips.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:57:02 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49524952
Sugar, misschien kan je hem wat rijstebloem geven door zijn laatste fles? Of doe je dat al?
pi_49525698
Voor Storm natuurlijk niet echt van toepassing, maar door de kindjes die geholpen zijn door een nachtlampjes-met-tijdschakelaars moest ik ineens hier aan denken:

quote:
De vrolijke Kidsleep kinderwekker/kleuterklok die met een verlicht plaatje aangeeft of het al tijd is om op te staan. Met de Kid'Sleep kinderwekker leert je kind spelenderwijs zelfstandig op de juiste tijd uit bed te komen.
Het werkt heel simpel en éénvoudig: het klokje heeft 2 plaatjes: een van een konijntje dat met zijn rugzakje op buiten wandelt en een van het konijntje dat lekker in zijn bedje ligt te slapen. Afhankelijk van de instelling, brandt er een lampje achter een van de plaatjes. Als je kind wakker wordt hoeft je kind alleen maar naar de vrolijke wekker te kijken welk paatje is verlicht om te weten of het al tijd is om uit bed te komen .

Het lampje van de Kidsleep kleuterwekker/kleuterklok blijft de hele nacht aan zodat het tevens als nachtlampje dienst doet.

Aan het lampje zit een digitaal klokje dat in te stellen is als op de "uitbed-tijd" Afhankelijk van de gekozen menuoptie gaat om deze tijd gaat het lampje van het slapende konijntje uit en van het wakkere konijntje aan, en kan een kraaiend haantje klinken. Deze wekkerfunctie is leuk voor school gaande kinderen zodat ze spelenderwijs leren omgaan met de wekker

3 functie in 1: ·

*

Traditioneel nachtlampje voor pasgeborenen
*
Wekkerfunctie voor de kleuters die al naar de basisschool gaan.
*
Doormiddel van verlicht plaatje, opstaan of blijven liggen
*
Leuke en leerzame peuterklok
*
Kan aan de wand gehangen worden of neergezet worden
*
Wordt geleverd met adapter en wordt aangesloten op het stopcontact.
*
De wekker is geen speelgoed!
van: het rietje
  zaterdag 19 mei 2007 @ 07:24:55 #246
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49534047
Bedankt voor al jullie reacties.
Dat lampje is wel leuk, owlet! (Maar ook best duur, we doen het voorlopig wel met een tijdschakelaar ertussen.)

Vanochtend trad de wet van Fok! weer op! Om zes uur hoorden we Storm pas namelijk! Maria werd ook meteen wakker, maar met al mijn stelligheid en soberheid kreeg ik haar zo ver dat ze weer rustig ging liggen en probeerde verder te slapen. Storm hebben we laten kletsen tot half zeven en toen riep Maria ons ook weer. Heel erg fijn dat we in elk geval een kleine vooruitgang hadden: later wakker én allebei in bed gelaten tot een redelijke tijd. Nu zo door, ook als het weer 'gewoon' 5 uur is morgen.
pi_49534077
Sugar, wat ik mij afvroeg... als ze bij opa en oma slapen, zijn ze dan ook zo vroeg?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 07:45:39 #248
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49534099
Ja, net zo vroeg meestal. Maria soms niet, maar Storm wel. Dus als Maria alleen logeren is, wil ze soms ineens wel langer slapen (wordt ze niet wakker van Storm). Maar eigenlijk zijn ze altijd wel zo vroeg.
pi_49534109
Lastig hoor... Jenna is ook altijd rond 6-en wakker, maar die kan ik een fles geven en weer terug leggen. Nu was Benthe ook wel wakker geworden om half 7, die kan ik dus ook niet terugleggen. Ik vind het ook wel vroeg, maar gelukkig is het geen 5 uur....
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:01:48 #250
94046 PM-girl
pi_49534793
Sugar, wat fijn dat het vanmorgen goed ging!
*
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:49:30 #251
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49535396
Haha, die wet van Fok toch ook.....!
Suug, dat lampje heeft mijn zus ook voor haar dochter. Werkt super!
Maar als het dan 7 uur is en het lampje verspringt is het ook meteen: "Mamááááááááá!!! Konijntje is wááááákkéééééer!!!!!!"

En waar ik nog aan dacht voor Storm eventueel: Mijn neef heeft voor zijn zoon een soort diaprojector van Prenatal. Die richt je op het plafond en dan worden er kleuren/plaatjes geprojecteerd, afgestemd op de leeftijd van je kind. Ik heb het zelf niet gezien, maar mijn neef vindt het een ideaal ding.

En nu je het zei, herinner ik me idd dat ik heb gelezen dat jij met Maria ook zo'n slaaptraining hebt gedaan. Het was niet betweterig bedoeld, dat weet je wel he?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:40:10 #252
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49536436
Natuurlijk weet ik dat, Moonah!

Enne, zo'n projector heb ik net verkocht via marktplaats.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:57:12 #253
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49538265
Nah, da's ook toevallig!
Hopelijk boeit het hem, zodat hij daar 's ochtends 's nachts naar kan koekeloeren.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:03:03 #254
94046 PM-girl
pi_49538407
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:40 schreef Sugar het volgende:
Natuurlijk weet ik dat, Moonah!

Enne, zo'n projector heb ik net verkocht via marktplaats.
Uhm, Moonah
*
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:06:32 #255
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49538511
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:50:39 #256
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49539796

Nah, dan rest mij alleen nog maar: Sterkte Suug, ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor die vroege vogels....
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:53:08 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49539855
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:49 schreef Moonah het volgende:
Haha, die wet van Fok toch ook.....!
Suug, dat lampje heeft mijn zus ook voor haar dochter. Werkt super!
Maar als het dan 7 uur is en het lampje verspringt is het ook meteen: "Mamááááááááá!!! Konijntje is wááááákkéééééer!!!!!!"

En waar ik nog aan dacht voor Storm eventueel: Mijn neef heeft voor zijn zoon een soort diaprojector van Prenatal. Die richt je op het plafond en dan worden er kleuren/plaatjes geprojecteerd, afgestemd op de leeftijd van je kind. Ik heb het zelf niet gezien, maar mijn neef vindt het een ideaal ding.
He, da's toevallig, ik vroeg net in het speeltuinbankje om ervaringen daarmee
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:56:23 #258
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49539937
Nou Viev, ik kan me voorstellen dat je zo'n ding met Dean wil proberen. Ik heb er ook over gedacht toen Thies zo moeilijk sliep.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:58:36 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49540000
Stiekem vind ik het zelf ook leuk
Maar iemand zei in het andere topic dat ze dan dus de hele nacht naar dat ding liggen te koekeloeren..bij de dochter van jouw zusje werkt het dus wel goed? Als in: ze valt ook in slaap enzo?

edit: Oh! Ik bedoel de zoon van je neef Ohoh..ligt aan het slaapgebrek heur
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:03:36 #260
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49540112
Ehm, eerlijk gezegd weet ik niet of hij er nog steeds zo goed mee in slaap valt hoor. We hadden het er met kraamvisite over en dat is alweer zo'n half jaar geleden. Verder heb ik geen contact meer met hem gehad.
Toch jammer voor je dat Suug hem net heeft verkocht...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:25:26 #261
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49540574
Nu willen jullie dat ze nog even blijven liggen, straks staan jullie iedere ochtend onder aan de trap te tetteren dat ze NU MOETEN OPSTAAN!

Sterke ermee overigens...5 uur, ongelooflijk .
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:09:10 #262
45621 Suzanna
Mama van...
pi_49544584
Nu ik mijn post teruglees kan hij ook wel betweterig zijn overgekomen, sorry als dat ook zo op jou overkwam Sugar! Jij was dus al veel langer goed bezig en het is gewoon een ander probleem dan ik zo gauw zag (had haast). Hier gaan we absoluut niet beneden zitten zo vroeg. Emma slaapt eigenlijk meestal wel door als ze zo vroeg een fles heeft gekregen (gebeurt nog wel vaak) en Noa wordt er wel wakker van soms, maar daar ben ik dan heel duidelijk in: ze mag nog NIET uit bed. Soms gaat ze dan inderdaad heel lang zeuren in bed, ik geef haar dan boekjes en dan duurt het wat langer voor ze er persé uit wil.

Die lampjes-tip vind ik een goeie hoor! Misschien dat het hier ook wel zou werken. Gelukkig slapen Noa en Emma tegenwoordig wel wat langer, dat is een tijdlang wel anders geweest.
  Jubileum moderator zaterdag 19 mei 2007 @ 19:09:25 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49548376
Wij hadden vandaag de omgekeerde wet van Fok Iris, diegene hier in huis die het beste kan uitslapen was vanmorgen om 5 uur al klaar wakker; "mama ik moet heel erg poepen" hoorde ik als wekker.
Dus er maar uit, half uur op de wc geprobeerd maar helaas lukte het niet en toen wilde ze wel tv kijken.
Ze was heel erg lief hoor maar na zo'n lange dag heb ik nu al het gevoel dat het 10 uur 's avonds is.
(uiteindelijk heeft ze net pas gepoept )

Ik draai straks helemaal afgeknoedeld vroeg mijn bedje in
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_49552920
Vannacht gaat het eindelijk gebeuren; Ronja gaat de nacht beginnen in haar eigen slaapkamer. M. heeft het er moeilijker mee dan ik en ik denk dat ze vannacht na de eerste keer wakker worden dus ook gewoon bij ons in bed komt. Maar hopelijk lukt het zo om zo af en toe een wat langere nacht te kunnen maken doordat we elkaar niet wakker houden.
de duimen draaien!
pi_49552955
Spannend Owlet! Ik duim voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:08:07 #266
94046 PM-girl
pi_49552970
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:05 schreef owlet het volgende:
Vannacht gaat het eindelijk gebeuren; Ronja gaat de nacht beginnen in haar eigen slaapkamer. M. heeft het er moeilijker mee dan ik en ik denk dat ze vannacht na de eerste keer wakker worden dus ook gewoon bij ons in bed komt. Maar hopelijk lukt het zo om zo af en toe een wat langere nacht te kunnen maken doordat we elkaar niet wakker houden.
de duimen draaien!
Succes!! Goed dat je eea al incalculeert, hier ging het in ieder geval wel zo! (maar ik was net het boek 'Diep' aan het lezen, niet echt slim op dat moment)
*
pi_49553279
Owlet, ik hoop voor jullie allemaal dat het hartstikke goed gaat met Ronja op dr eigen kamertje. En dat jullie ondertussen ook nog wat slaap krijgen....
(ik vond het in ieder geval wel spannend toen Meike de eerste nacht niet meer naast me lag in dr kinderwagenbak...zou ze nog wel ademen??? Ik hoor niks....even kijken hoor....alles goed....pfff)

Sugar hopelijk slaapt Storm ook morgenochtend wat langer door! Het lijkt mij in ieder geval ook supervermoeiend zo!
pi_49553284
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Succes!! Goed dat je eea al incalculeert, hier ging het in ieder geval wel zo! (maar ik was net het boek 'Diep' aan het lezen, niet echt slim op dat moment)
Hoe gaat het nu bij jullie, op slaapgebied? Merk je verschil?
'Diep'.... dapper zeg, ik kan totaal geen boeken of films op dat gebied meer aan sinds de geboorte van Ronja en ik steek dan ook compleet mijn kop in het zand als het over dood en kinderen gaat
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:30:04 #269
94046 PM-girl
pi_49553547
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:20 schreef owlet het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu bij jullie, op slaapgebied? Merk je verschil?
'Diep'.... dapper zeg, ik kan totaal geen boeken of films op dat gebied meer aan sinds de geboorte van Ronja en ik steek dan ook compleet mijn kop in het zand als het over dood en kinderen gaat
Het is heel wisselend, de ene keer slaapt hij van 22:30 tot 7:00, andere keren begint hij al om 2 uur en ligt hij al vlot bij ons in bed. 's Nachts ben ik daarin gewoon niet consequent, vanwege mijn eigen ongeduld dan. Heb wel het idee dat hij minder hoort en dus dieper slaapt. Alle deuren zijn nog wel open, dus ik hoor hem meteen bij elk kikje.
En ja, dat boek, heel dubbel. Het is goed geschreven en ontroerend, maar o zo moeilijk. Boeken gaan bij mij nog, televisie ook niet meer. Diep is herkenbaar om andere dingen, die liefde die beschreven wordt bijvoorbeeld.
*
  zondag 20 mei 2007 @ 15:46:52 #270
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_49572559
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:58 schreef Vivi het volgende:
Stiekem vind ik het zelf ook leuk
Maar iemand zei in het andere topic dat ze dan dus de hele nacht naar dat ding liggen te koekeloeren..
Er zit een schakelaar op hoelang je 'em kunt laten spelen.
Desalnietemin....een hele nacht? dat ding vreet batterijen.

En ik vond 'em zelf ook het leukst hier in huis.....
pi_49574391
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:30 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Het is heel wisselend, de ene keer slaapt hij van 22:30 tot 7:00, andere keren begint hij al om 2 uur en ligt hij al vlot bij ons in bed. 's Nachts ben ik daarin gewoon niet consequent, vanwege mijn eigen ongeduld dan. Heb wel het idee dat hij minder hoort en dus dieper slaapt. Alle deuren zijn nog wel open, dus ik hoor hem meteen bij elk kikje.
En ja, dat boek, heel dubbel. Het is goed geschreven en ontroerend, maar o zo moeilijk. Boeken gaan bij mij nog, televisie ook niet meer. Diep is herkenbaar om andere dingen, die liefde die beschreven wordt bijvoorbeeld.
We hebben het overleefd
Ze lag wel weer om 2 uur tussen ons in en we hebben alledrie niet zo lekker geslapen, maar het begin is er.
M. heeft er echt het meeste moeite mee. Hij kan haar niet laten huilen maar vind van zichzelf wel dat ze best vijf minuutjes mag huilen omdat het uiteindelijk beter zal gaan en het voor mij weer een berg vermoeidheid zal schelen. Gevolg is wel dat hij vreselijk chagrijnig is en niet goed weet wat hij met de hele situatie aan moet. Maar we houden het voorlopig nog even vol zo.
  zondag 20 mei 2007 @ 22:07:56 #272
94046 PM-girl
pi_49587191
Goed gedaan!
Je hebt het al langer volgehouden dan wij de eerste keer, ik geloof dat hij hier om kwart over 12 al bij ons lag
Ik denk dat het voor jullie allen vanaf nu makkelijker zal worden. Succes!
*
  zondag 20 mei 2007 @ 22:26:34 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49587890
Heel goed, owlet!

Bij ons vanochtend succes: om 5 uur was Storm wakker en Maria dus ook. Haar heb ik uitgelegd dat we het anders doen en niet vroeg het bed uit gaan, ook Storm niet. Die moet het nog leren, dus het kan best dat je hem hoort huilen. Maar we halen Storm óók niet eerder uit zijn bedje. We proberen allemaal te slapen tot het ochtend is en dan gaan we eruit en begint de dag. "Oke", zei ze en ze ging weer rustig liggen!
Storm heeft drie kwartier keihard gehuild, Maria is gewoon gaan slapen ( ) en uiteindelijk viel Storm ook nog even in slaap.

Eindstand:
Storm wakker om 6.55 (dat is bijna 7 uur!)
Maria wakker om 7.45 (wat?!)

zondag 20 mei 2007 @ 22:29:23 #274
94046 PM-girl
pi_49588003
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Sugar het volgende:
Heel goed, owlet!

Bij ons vanochtend succes: om 5 uur was Storm wakker en Maria dus ook. Haar heb ik uitgelegd dat we het anders doen en niet vroeg het bed uit gaan, ook Storm niet. Die moet het nog leren, dus het kan best dat je hem hoort huilen. Maar we halen Storm óók niet eerder uit zijn bedje. We proberen allemaal te slapen tot het ochtend is en dan gaan we eruit en begint de dag. "Oke", zei ze en ze ging weer rustig liggen!
Storm heeft drie kwartier keihard gehuild, Maria is gewoon gaan slapen ( ) en uiteindelijk viel Storm ook nog even in slaap.

Eindstand:
Storm wakker om 6.55 (dat is bijna 7 uur!)
Maria wakker om 7.45 (wat?!)

(waar is die veer-in-de-reet-steekt-smiley als je hem nodig hebt)
*
  zondag 20 mei 2007 @ 22:37:05 #275
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49588249
kijk es aan!!! wat goed sugar!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 20 mei 2007 @ 22:41:17 #276
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49588400
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef PM-girl het volgende:

[..]

(waar is die veer-in-de-reet-steekt-smiley als je hem nodig hebt)
Ja precies! Kan iemand die niet even maken .

Wat goed Sugar! Fijn!
pi_49588689
Zo hee Sugar! Net zo goed jah!!

En dat Maria het zomaar accepteerde....top!
  zondag 20 mei 2007 @ 23:43:32 #278
72481 appelsap
appelsap
pi_49590537
Wat goed Sugar!
  maandag 21 mei 2007 @ 07:10:36 #279
640 snoopy
peanuts
pi_49594583
Sugar, wat super!

Hier ook 2 doorslapende kinderen vannacht

Helaas heeft mijn keelontsteking flink doorgezet
  maandag 21 mei 2007 @ 07:12:24 #280
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49594590
Bah, Snoop. Jij moeder zonder weerstand. Heel vervelend.

Vanochtend was het 6.25 toen ze allebei wakker waren. Ook al een hele verbetering.

Slaapmeisje, hoe voel jij je nu?
pi_49594885
ooooo, wat heerlijk Sugar Nu hopen dat deze lijn zich doorzet naareen uur of 8

Snoopy, ze moeten je wel hebben he beterschap
pi_49596147
Sugar wat goed!
beterschap Snoopy!
  maandag 21 mei 2007 @ 11:04:49 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49599126
Nou Suug, fijn hoor! Goed gedaan!
  maandag 21 mei 2007 @ 19:51:59 #284
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49618937
Dat wist ik helemaal niet Macka, dat je aan je oog geopereerd bent, dat lijkt me eng. Hoe deed je dat, zes uur per dag ondersteboven?

Wat een drama's zeg, met de niet slapende baby's. Wij hebben zoveel geluk met Anna. Ze gaat bijna altijd perfect slapen om 19 uur en om 23 uur moeten we haar wakker maken. Daarna slaapt ze tot ongeveer 7 uur.

Die wekker wil ik ook, maar dan voor mezelf.

Wat goed Sugar.

Beterschap snoopy.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 20:09:02 #285
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49619722
Yppy, ik was gelukkig onder volledige narcose. Voor ondersteboven heb ik de leuning van de bank in de woonkamer afgehaald, en dan languit liggen met mijn kop over de rand naar beneden. Audioboek erbij en Lucie er naast laten scharrelen.
Wat gaat Anna trouwens lekker, met slapen en eten

Lucie (slaapt bij ons op de kamer) ging vannacht om half twee feesten. Rechtop in bed, en maar kletsen. Uiteindelijk hebben we haar voor het eerst naar het bed in haar eigen kamertje gebracht. Geen kik, en doorslapen tot we haar kwamen wekken! Misschien is ze wel aan dat eigen kamertje toe. Ik nog niet, ik heb de halve nacht liggen luisteren en het was vreemd wakker worden zonder dat wachtende koppie te zien

[ Bericht 1% gewijzigd door Macka66 op 21-05-2007 20:39:23 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49620008
Wat goed Suug
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 mei 2007 @ 21:00:52 #287
94046 PM-girl
pi_49622297
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Macka66 het volgende:
Lucie (slaapt bij ons op de kamer) ging vannacht om half twee feesten. Rechtop in bed, en maar kletsen. Uiteindelijk hebben we haar voor het eerst naar het bed in haar eigen kamertje gebracht. Geen kik, en doorslapen tot we haar kwamen wekken! Misschien is ze wel aan dat eigen kamertje toe. Ik nog niet, ik heb de halve nacht liggen luisteren en het was vreemd wakker worden zonder dat wachtende koppie te zien
Het is volgens mij vaak meer het probleem van de moeder (en vader) dan van het kind.
Herkenbaar! Wat doen jullie vannacht?

En Owlet, hoe is het gegaan afgelopen nacht?
*
pi_49622810
zie een paar posts hierboven

macka, herkenbaar. Ik vind het maar niets, onze slaapkamer zonder ledikantje tegen mijn bed. Om een beetje verdrietig van te worden zelfs, dus ik ga maar snel een kringloopledikantje tot co-sleeper ombouwen voor de nachten dat ze wel nog bij ons ligt!
  maandag 21 mei 2007 @ 21:16:39 #289
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49622993
Oh, jeetje wat spannend allemaal die slaap-verhalen. Ik ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan bij jullie. Ik juich voor allemaal
  maandag 21 mei 2007 @ 21:19:44 #290
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49623111
Sugar wat fijn dat er langer geslapen wordt (Toen Saskia klein was hebben we haar ook een tijdje 's morgens laten huilen omdat ze erg vroeg wakker was. Na twee keer was het duidelijk en werd ze voortaan een uur later wakker. En tegenwoordig ook hier een nachtlampje met een tijdschakelaar. Als het lampje uitgaat is het ochtend )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 21 mei 2007 @ 21:19:52 #291
94046 PM-girl
pi_49623119
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:11 schreef owlet het volgende:
zie een paar posts hierboven

macka, herkenbaar. Ik vind het maar niets, onze slaapkamer zonder ledikantje tegen mijn bed. Om een beetje verdrietig van te worden zelfs, dus ik ga maar snel een kringloopledikantje tot co-sleeper ombouwen voor de nachten dat ze wel nog bij ons ligt!
Hetzelfde als de eerste nacht dus?
*
  maandag 21 mei 2007 @ 21:21:40 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49623199
Hihi, PM.
  maandag 21 mei 2007 @ 21:23:47 #293
94046 PM-girl
pi_49623284
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:21 schreef Sugar het volgende:
Hihi, PM.
Het is toch al de 2e nacht voor Owlet, of lees ik nu verkeerd?
*
  maandag 21 mei 2007 @ 21:27:06 #294
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49623407
Nee, je leest goed, volgens mij. Maar ik moet daarom wel om je lachen!
  maandag 21 mei 2007 @ 21:36:07 #295
94046 PM-girl
pi_49623781
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:27 schreef Sugar het volgende:
Nee, je leest goed, volgens mij. Maar ik moet daarom wel om je lachen!
*
pi_49624604

Ja, eigenlijk wel hetzelfde als de eerste nacht
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2007 @ 22:00:43 #297
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49624879
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Het is volgens mij vaak meer het probleem van de moeder (en vader) dan van het kind.
Herkenbaar! Wat doen jullie vannacht?
Ik weet het niet! Lucie racet nu nog uitermate wakker in pyamaatje door de kamer achter de katten aan. Lief is naar een vriend. Als Lucie straks moe is leg ik haar op haar eigen kamer. Ze wordt toch wel weer wakker als papa thuiskomt. En dan mag hij de uiteindelijke keuze maken
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 21 mei 2007 @ 23:18:11 #298
45621 Suzanna
Mama van...
pi_49628306
Oeh ... superwakkere baby's om 22:00 's avonds... Wat heb ik daar op een gegeven moment genoeg van! Wel gezellig altijd, maar op een gegeven moment / bepaalde leeftijd...(ehh, eigenlijk onbepaalde leeftijd ) moeten ze gewoon om zeven uur naar bed en tot zeven uur de volgende ochtend in bed blijven. Lekker rustig voor mams ...

(nu ligt Julia nog rustig op schoot rond te kijken/kletsen/kraaien/lachen/spelen of ligt in de reiswieg te slapen....maar over een maandje, of twee maandjes... dan zal dat alweer heeeeeel anders zijn! Zodra ze 's avonds erg beweeglijk worden gaan ze bij mij vroeg naar bed ... (en meestal werkt dat ook heel goed hoor, wennen ze snel genoeg aan)

Maar zolang jij ervan geniet, lekker doen hoor. Kun je 's ochtends soms ook wat langer slapen, is toch ook wel lekker.

Over dat op-eigen-kamertje slapen... ik moet er binnenkort toch ook maar aan geloven. Hoewel ik het wel erg jammer vind, het is zo gezellig met Juliaatje erbij. Het zal ook een stuk leger worden, onze kamer (zolderkamer) is al zooo groot!
Maar net als bij Lucie is Julia af en toe ook ineens heeel wakker, vooral 's ochtends vroeg. Net iets te vroeg voor mijn doen (half vijf ) dus dan heb ik dat liever van een afstandje zodat ik nog even kan slapen. Ze heeft een nogal doordringbaar stemgeluidje, wel heel vrolijk maar dus ook niet te negeren... (behalve door manlief....die slaapt overal doorheen, totdat ik haar naast hem in ons bed heb en ze heeel hard huilt, dan wordt hij weleens wakker)
  maandag 21 mei 2007 @ 23:20:28 #299
45621 Suzanna
Mama van...
pi_49628406
Oh ja, Sugar, vergeet ik helemaal jou te feliciteren! Wat goed zeg, dat het werkte. Moeilijk maar knap van jou, echt echt echt! Ik was gewoon helemaal verbaasd ... Ben benieuwd hoe het morgenochtend gaat.

Hier al een paar nachten kinderen die goed doorslapen trouwens! het lijkt erop dat de tijd van elke nacht een paar keer wakker worden vanwege de kinderen voorbij is. En dat komt eigenlijk alleen maar doordat we ze nu laten huilen (een kwartier) en dán pas naar ze toe gaan... dus niet bij ieder kikje meer. Wat hebben we ze eigenlijk verwend....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 07:10:49 #300
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49633074
Wij gaan wel 's nachts al heel snel naar Anna toe, en niet alleen voor de buren. Zij wordt juist niet snel wakker, dus als ze wakker is, is er ook wel wat.

Waar hebben de baby's vannacht geslapen? Ik ga zo maar eens iemand wakker makken, ze houdt het goed vol.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49634637
Ik roep maar even een vraag hier,geen idee of er een flessentopic is ofzow
Ik wil een flessenwarmer van philips kopen,maar wie weet,of die flessen van difrax met een s-bocht erin hierin passen?Die warmers van avent lijken me veel breder,zou die beter/handiger zijn?
Oh ja,hij moet ook in de auto kunnen.

Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')