k was even douchenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, Je hebt de fipo. Duurde lang voordat iemand reageerde zeg, heb intussen toch mijn weblog maar geupdate.
Ik heb geen ervaring met barbecue, eigenlijk. Schoonpapa legt af en toe wat vlees op de gril buiten, maar daar eet je dan gewoon piepers en groente bij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
Hey, je bent er nog!
Mijn ervaring met BBQ is dat je hoe dan ook te veel eet.
Serieus? Ik dacht dat ik de enige was. Wow, wat een opluchting.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Ik was me ook wel eens hoor
Omdat ik nu (met reeds 5 kg minder) nog altijd 89,7 kg weegquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
Hip haar!
En het kan aan mij liggen, maar waarom wil jij afvallen?
't Is je echt niet aan te zien...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat ik nu (met reeds 5 kg minder) nog altijd 89,7 kg weeg
Precies, je bakt het zonder vet, en het vet wat in het vlees zelf zit druipt er min of meer uit, Ik denk persoonlijk dat ge-BBQ'd vlees nog wel een van de magerste manieren is om vlees te bereiden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Barbecue kan heel mager zijn hoor. Als je de sausjes enzo achterwege laat
Zoals jij het brengt... krijg ik er nog zin in ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, je bakt het zonder vet, en het vet wat in het vlees zelf zit druipt er min of meer uit, Ik denk persoonlijk dat ge-BBQ'd vlees nog wel een van de magerste manieren is om vlees te bereiden.
Lekker kipfiletjes op de BBQ. Of gewoon kippenpoten
.
En je kan allerlei groenten op de BBQ gooien, champignons, mais, paprika. Of lekker een stuk ananas
.
Sas-dag hèquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:52 schreef DR34M3R het volgende:
En nog iets.... MAG jij wel BBQ-en van Sonja?
Hoeveel van die dagen mag je van jezelf per week? 7?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Sas-dag hè![]()
![]()
Morgen ook, en overmorgen is het koninginnedag. Ook al zo'n dag
Vergeet niet de salades die bij de BBQ horen. Verse ijsbergsla, met halve kerstomaatjes erdoor. Gele paprika voor de kleurvariatie, en afmaken met wat tuinkruiden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoals jij het brengt... krijg ik er nog zin in ook
dus geen speklapje van de BBQ voor je vandaag ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:59 schreef DR34M3R het volgende:Zal ik hem op gaan wachten? Het is hier om de hoek....
Nee hoor Erik, wees niet bang. Ik blijf braaf achter mijn pc, ok?
In ieder geval zoveel als dat ik zélf wil.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoeveel van die dagen mag je van jezelf per week? 7?
waarom bakker je dan? Het mijne is iets te hoog...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:32 schreef maedel het volgende:
[..]
In ieder geval zoveel als dat ik zélf wil.
Wees gerust trouwens, ik heb nog een heel gezond BMI hoor
Nou ja, er is een verschil tussen "nog gezond" en "ideaal" natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
waarom bakker je dan? Het mijne is iets te hoog...
Waarom verbaast mij dit nu niet?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
Heel erg vaag...
We hebben House en Wilson Mii's gemaaktquote:Op zondag 29 april 2007 08:23 schreef DR34M3R het volgende:
Klinkt als een drukke nacht weer wonderer.House is dag en nacht je favoriete onderwerp, of niet
Dat spreek je uit als Pijpe?quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij is echt heel leuk in het echt, Peter Pype. Van Ketnet.
[afbeelding]
Maar wel sneu dat ze nu net afgelopen maandag die grootse huldiging op voorhand al hadden afgelastquote:
Nee, Pippe, of Piepe.quote:
Dat schijnt alleen de media een probleem te vinden. De supporters, de club en de gemeente waren het helemaal eens hierover.quote:Op zondag 29 april 2007 19:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar wel sneu dat ze nu net afgelopen maandag die grootse huldiging op voorhand al hadden afgelast
Nou nu nog gewoon hierquote:
Oh stoer!quote:Op maandag 30 april 2007 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou nu nog gewoon hier
maar ik ga wel zo even naar Den Bosch om naar Bea te wuiven
dat zwaaihandje van me is natuurlijk niet voor niets in trainingskamp geweest![]()
Je moet er even op wachten, want zo'n programma loopt altijd uitquote:Op maandag 30 april 2007 13:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh stoer!
Het is bomvol daar zie ik wel op den buisch. Ziet er allemaal heel erg goed uit!
Niet gehoord ,er werd voor gezongen/gesoleerd door 2 wat meer klassiek geschoolde stemmenquote:Op maandag 30 april 2007 15:24 schreef maedel het volgende:
gaaf
Waar was Do nou? Die zou dat ook mee zingen...
Excuus voor de (ietwat) late reactie. Ik heb gewerkt. En wat heeft u gebezigt op deze oh zo gezellige dag?quote:Op maandag 30 april 2007 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies.
Maar, Chowi, wat heb je vandaag al aan Koninginnedag gedaan?
Ja, maar in het midden, bij dat witte, daar moest Do komen. Dat was ook aangekondigd. Ik hoorde de presentatitrice iets zeggen van "dat het niet kon door de drukte", maar dat was meer bedoeld voor haar collega dan voor ons geloof ikquote:Op maandag 30 april 2007 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet gehoord ,er werd voor gezongen/gesoleerd door 2 wat meer klassiek geschoolde stemmen
Volgens de beroepsroddelnichtjes Albert Verlinde en Mark van der Linden kwam het doordat Do niet kon/wilde repeteren en de dirigent het risico niet wenste te nemenquote:Op maandag 30 april 2007 21:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar in het midden, bij dat witte, daar moest Do komen. Dat was ook aangekondigd. Ik hoorde de presentatitrice iets zeggen van "dat het niet kon door de drukte", maar dat was meer bedoeld voor haar collega dan voor ons geloof ik
ik had na dit weekend mezelf eigenlijk weer op rantsoen gezetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef Chowi het volgende:
Wil iemand een zelfgebakken chocolatechipcookie in stervorm proeven?.
*geeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaarne.
Ja, dat was ik ook van plan. Maar ik bak altijd koekjes en taarten uit verveling.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had na dit weekend mezelf eigenlijk weer op rantsoen gezet![]()
en weer blijkt het vlees zwakker te zijn dan dat de geest sterk isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
*geeft..
[..]
Ja, dat was ik ook van plan. Maar ik bak altijd koekjes en taarten uit verveling.
Zoals dat bijna altijd het geval is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer blijkt het vlees zwakker te zijn dan dat de geest sterk is![]()
Niet specifiek de jouwe. Ik geloof dat iedereen dat wel een beetje heeft.quote:
Ja, dat zou ik heel graag willenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef Chowi het volgende:
Wil iemand een zelfgebakken chocolatechipcookie in stervorm proeven?.
Neen. Verlicht me.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:58 schreef maedel het volgende:
Ik neem aan dat iedereen op de hoogte is van het artikel op de FP?
Ik was net effe aan het linkenquote:
quote:Grotere kans lesbiennes op overgewicht
Een groot onderzoek aan de universiteit van Boston toont aan dat lesbische vrouwen ruim twee keer zoveel kans hebben op overgewicht als heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Hierdoor lopen lesbo's ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes.
De onderzoekers zeggen niet zeker te weten waarom lesbische vrouwen een grotere kans hebben om dik te worden. Wel onderschrijven ze de bevindingen van twee andere onderzoeken waaruit blijkt dat lesbische vrouwen ''een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen''.
quote:
Dat is dan wel weer goedquote:(...)waaruit blijkt dat lesbische vrouwen ''een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen''.
Ja en de situatie vanuit VS kan natuurlijk gewoon 1 op 1 naar Nederland omgezet wordenquote:
Aww.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik heel graag willen![]()
![]()
*cruncht nog wat sla![]()
Lekker gek?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef maaike1987 het volgende:
miste dit topic al..
Gisteren lekker gek gedaan met een vriendin van me![]()
Wondererquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Vrouwen!!
Haha nou we waren een beetje aan het knuffelen en zo.. en ik had een spagetti topje aan.. en opeens likte ze over mijn borsten heenquote:
Nou ik er zo over nadenk, dit is dan wel heel direct enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Haha nou we waren een beetje aan het knuffelen en zo.. en ik had een spagetti topje aan.. en opeens likte ze over mijn borsten heen(wel boven het spagetti topje )
vrouwen![]()
haha ja was ook wel erg.. maar gewoon kort likjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ik er zo over nadenk, dit is dan wel heel direct enzo![]()
Ik had natuurlijk nooit verwacht dat je het zo direct neer ging zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:51 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha ja was ook wel erg.. maar gewoon kort likjemaar had wel wat verder
![]()
Hou het voorlopig nog op bi.. Maar kijk maar niet raar op als ik binnenkort gewoon zeg ik ben lesbisch.. en bijna iedereen in mijn omgeving weet al dat ik op vrouwen valquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk nooit verwacht dat je het zo direct neer ging zetten![]()
Maar, ben je lesbisch dan/dus/oudnieuws?
en jij dan..?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk nooit verwacht dat je het zo direct neer ging zetten![]()
Maar, ben je lesbisch dan/dus/oudnieuws?
Dat is mijn zin!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
Ik moet hoognodig afwassen,
M.a.w. Je gaat me terugpakken voor drie dagen afwezigheid...quote:ik heb gister niet gesport dus dat moet ik vandaag inhalen en ik wil wii'en voor Brad thuiskomt, want gister heb ik ook maar een half uurtje tussen deze en gene tv-programma's gespeeld.
Kom jij bij mij afwassen, ga ik in de tussentijd wii'en, kunnen we lekker samen ouwehoeren. Hoe klinkt dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is mijn zin!
[..]
M.a.w. Je gaat me terugpakken voor drie dagen afwezigheid...![]()
*springt op fiets*quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom jij bij mij afwassen, ga ik in de tussentijd wii'en, kunnen we lekker samen ouwehoeren. Hoe klinkt dat?
Ik was eerstquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan mag je bij mij ook wel komen afwassen![]()
Ligt het op de route?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan mag je bij mij ook wel komen afwassen![]()
Kun je dat neit beter na het wii-en doen? Anders ben je straks weer helemaal bezweet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
ik ga maar even douchen, ben ik mooi schoon als je aankomt
Dat boeit me niet zo. Zweet is niet viesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kun je dat neit beter na het wii-en doen? Anders ben je straks weer helemaal bezweet...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat boeit me niet zo. Zweet is niet vies
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Zolang het vers is kan het zelfs wel heel sexy zijn.
quote:
Nee ik ben geen klant, hier zit weer gewoon Mega Essentquote:
ach komt vast wel goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
Ik vind Blof niet eens zo geweldig eigenlijk...
Ach ja, we zullen wel zien
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach komt vast wel goed
je zal zien dat het kei gezellig wordt![]()
Na de afwas ook nog een goede massage nodig wellicht? Ik heb me laten vertellen dat ik daar best goed in benquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:23 schreef wonderer het volgende:
*kraan open zet*
Heb weinig te melden eigenlijk. Ben mijn rug aan het trainen. Zometeen verder met het arthur-verhaal, daarna marathon schrijven.
Ik zal het hem leren.quote:
En zo mooi opgeruimd ook he?quote:
Hmmmm, ach weet je, dat hebben wij ook wel eens hoor. Niks om je voor te schamenquote:
nee, maar blijkbaar wist die ons alleen in ONZ te vinden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:54 schreef wonderer het volgende:
Ja, zonder die fiets is het hier niks.
"lief kijkt" en dweil meesleept om kwijl op te doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
Kut. Ik word emotioneel van mijn eigen verhaal
Wil je hem lezen? 9989 woorden. Exclusief dagboek.
Eigen schuld. Moet je maar niet zo verdomd goed schrijvenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
En toen was het stil.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef maedel het volgende:
*Naar Kapioenshuldiging PSV kijkt*
Ka-ka-ka-kampioenen!
![]()
Thanks.quote:
Nee. Jij bedankt.quote:
Oh jeetje, wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg, ik ben er weg van. Tot morgen weer.
Enneh.. maedel, ik ben niet echt boos op je. Alleen teleurgesteld
Je bent voor p....p.... ik krijg het niet eens over mijn lippen..quote:
welke ga je kijken dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef maaike1987 het volgende:
Was even in slaap gevallenen ga vanavond misshien met een vriendien film kijken
![]()
Doe-us-effe-nurmaal-jah!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent voor p....p.... ik krijg het niet eens over mijn lippen..
en ja, ik ben schijn-weg
Ik lust ook wel kofiequote:Op woensdag 2 mei 2007 07:39 schreef maedel het volgende:
*deur opendoet en koffie zet
Ik word op mijn wenken bediend alhier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt Chowi ook een vers kopje koffie aan"![]()
maar vandaag geen koekjes, cakejes of bonbons erbij hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik word op mijn wenken bediend alhier..
Ik ben het met je eens. Ik heb balansweek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar vandaag geen koekjes, cakejes of bonbons erbij hoor
het kan niet alle dagen feest zijn
Oh jeumig, wat was de vraag ook weer?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:44 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik lust ook wel kofieMaar je hebt mijn vraag nog niet beantwoord
![]()
Oh gelukkig, ik red dat niet hoor, elke keer afslaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar vandaag geen koekjes, cakejes of bonbons erbij hoor
het kan niet alle dagen feest zijn
zo lang ik dat spul niet in huis heb wordt ik dus ook niet in de verleiding gebracht en mis ik het dus ook echt niet. Zelfs als het in de kast in een gesloten zak ligt is er niets aan de handquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:18 schreef maedel het volgende:
Oh gelukkig, ik red dat niet hoor, elke keer afslaan.
waar jij op vielquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh jeumig, wat was de vraag ook weer?![]()
[..]
Nou als je zin hebt kan je die koffie hier ook komen halen, een paar helpdende handjes zijn nooit wegquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waar jij op viel![]()
Ik wil trouwens nog wel een kop koffie.. het is super rustig op mijn werk en dan dut je al snel in..![]()
ken hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo lang ik dat spul niet in huis heb wordt ik dus ook niet in de verleiding gebracht en mis ik het dus ook echt niet. Zelfs als het in de kast in een gesloten zak ligt is er niets aan de hand
Maar zodra de verpakking dus geschonden is komt de indiaan in mij boven en denk ik dat die spullen maar op 1 manier bewaard kunnen worden zonder dat ze aan bederf onderhevig zijn, en da's dus IN m'n buik![]()
Ik val ontzettend op mijn vrouwquote:
G'middag Wonderer!quote:
*MEP*quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ha daar is de dame van de ka ka kampieoenen![]()
Ja Wonderer zou beter moeten weten want die heeft mji al 3 keer in het echt gezien, waarvan 2 keer bewustquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk je nou dat DR34M3R bescherming nodig heeft tegen Stroekie?
Tsss, doe eens wat aan je inschattingvermogen, wonderer.
jij bent ook niet lief tegen mij....quote:
Rustig aan, poes.quote:
Nee, andersom... ZIJ slaat HEM toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk je nou dat DR34M3R bescherming nodig heeft tegen Stroekie?
Tsss, doe eens wat aan je inschattingvermogen, wonderer.
Ja, krijg ik trouwens nog te horen wat je van het nieuwe verhaal vond? Van Dreamer kreeg ik tenminste een keilief mailtjequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Wonderer zou beter moeten weten want die heeft mji al 3 keer in het echt gezien, waarvan 2 keer bewust![]()
Oh, ik dacht dat je alvast verdedigend voor DR34M3R ging staan, om met je wii-getrainde lichaam Stroekie af te weren.quote:
Je hebt me nog niet wild gezien.quote:
Gelukkig niet zegquote:
Zie je nu dat ik WEL lief benquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, krijg ik trouwens nog te horen wat je van het nieuwe verhaal vond? Van Dreamer kreeg ik tenminste een keilief mailtje
Arthur zit nog te wachten op het verlossende woord en hij uit de rugzak mag klauterenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, krijg ik trouwens nog te horen wat je van het nieuwe verhaal vond? Van Dreamer kreeg ik tenminste een keilief mailtje
quote:
Bewijs genoeg?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ha daar is de dame van de ka ka kampieoenen![]()
correctie. 2 gevallen samenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar jij en wonderer zijn een geval apart!
Jawel hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jij gaat alleen naar het stadion als de roodwitten niet op het veld staan ?
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arthur zit nog te wachten op het verlossende woord en hij uit de rugzak mag klauteren
wel heb ik al een sneak gehad en wat namen herkend![]()
Over understatements gesproken....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik beloof niets, maar het ziet er wel veelbelovend uit![]()
Hoi (_%$%#"!§!"#$&_())''?~>|^L±`=:;M`±|^~>><°/006+´¨¨ ´)-.´´quote:
Dan zal ik in een andere tijdzone leven dan jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Men prijzen den dag niet voor dat het avond is![]()
maar dat wisten we toch al langquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zal ik in een andere tijdzone leven dan jij![]()
Je hoeft ze van mij niet weg te halen hoor. Leg alleen even uit wat je bedoelt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi (_%$%#"!§!"#$&_())''?~>|^L±`=:;M`±|^~>><°/006+´¨¨ ´)-.´´
Zo, die tekens weiger ik weg te halen, want ik heb immers heul veul werk moeten doen om de * te vinden. °o stome tekenset +r
En terecht. Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat wisten we toch al lang
jij zit al weer thuis achter de pc terwijl ik nog op m'n werk zit te ploeteren![]()
Lees de tt eens?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef Sebasser het volgende:
ohja, was nanking nou wel of niet zojuist jarig geweest=
zo van hoiquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hoeft ze van mij niet weg te halen hoor. Leg alleen even uit wat je bedoelt?
Volgens mij stond dat er ook gewoon, alleen met een hoop onzin ertussenquote:
Vertel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef ilsepielse het volgende:
hehe, mooi om te lezen dat ik niet de enige ben die compleet debiel droomt(no offence trouwens) Bij mij is het ook altijd zo'n drukte 's nachts.
Ja, het vervolg daaropquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Bedankt.
Wonderer ik heb eindelijk het arthur-deel gelezen wat je me lang geleden stuurde (broederliefde). Ik vond het weer heel mooi.
Heb je nog meer?
Ja, ik droom ook het meeste in dat uur tussen de wekker van mijn vent en mijn eigenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:20 schreef ilsepielse het volgende:
Ik verwerk alles vrij direct. En omdat mijn vriend een uur eerder dan mij opstaat weet ik meestal wat ik in dat uur gedroomd heb (dan slaap ik net lang genoeg om flink te gaan dromen).
Bij mijn schoolexamens droomde ik dat ik in een kasteel bovenop een groene heuvel achterna werd gezeten door mannetjes verkleed als potloden, pennen, gummetjes en puntenslijpers.
Ik heb 's gedroomd dat Tilburg onder water stond en ik alleen veilig was op het station (dat ligt hoger). En meestal zijn het gewoon dromen waarin alle mensen die ik die dag of week heb ontmoet of gezien voorkomen. Hoop drukte altijd, je zou er bijna moe van worden
Gaarne! Geen idee wanneer ik dat dan ga lezen, maar dan heb ik het vast in huis.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het vervolg daaropzal ik mailen?
Gewoon nuquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gaarne! Geen idee wanneer ik dat dan ga lezen, maar dan heb ik het vast in huis.![]()
In dat geval ga ik eerst maar even wat te eten maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon nuBeginnen bij de eerste pagina, dan wil je vast meteen de rest ook lezen
En geldt dat alleen voor mijn verhalen of voor alles dat je leest?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In dat geval ga ik eerst maar even wat te eten maken.
Dat heb ik wel altijd. Dat zodra ik er eenmaal aan begonnen ben, ik ook niet meer ophoud voor er simpelweg niets meer staat.
Of voor wat ze eet.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
En geldt dat alleen voor mijn verhalen of voor alles dat je leest?
die zijn met mij mee naar de eerste hulp postquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb toch alleen stroek maar platgemept zojuist? Waar is iedereen ineens gebleven dan?
Ik doelde op het lezen.quote:
Lang niet voor alles wat ik lees, enkel wat me meer dan genoeg kan boeien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
En geldt dat alleen voor mijn verhalen of voor alles dat je leest?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lang niet voor alles wat ik lees, enkel wat me meer dan genoeg kan boeien.
Zoals Arthur idd.
En terechtquote:
Nou, we werden dus verliefd en toen gingen we met elkaar, en nou nog steedsquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
oo dus je hebt al een vriendinvertel eens je love story
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, we werden dus verliefd en toen gingen we met elkaar, en nou nog steeds![]()
Nee, het is in het echt ook veel en veel spannender ende ook ranziger, maar ik ga niet heel mijn hele hebben en houwen op internet flikkeren...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Niet echt een verhaal wat je aan de filmwereld zult verkopen...
Doe ik ook hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, het is in het echt ook veel en veel spannender ende ook ranziger, maar ik ga niet heel mijn hele hebben en houwen op internet flikkeren...![]()
Aaaaah, geefniehoor.... *over de bol aaitquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:02 schreef DR34M3R het volgende:Nee hoor maedel, ik vind het al ranzig genoeg dat je p...p... damn, ik kan het niet...
Neuh, tuurlijk nie!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
Ach, voor hetzelfde geld had ik jou mogen troosten, toch?
Laat mij nog even in de waan... Ik moet het ook allemaal nog verwerkenquote:
Twaalf jaar toch al?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, we werden dus verliefd en toen gingen we met elkaar, en nou nog steeds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |