quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef demins het volgende:
Wát had Huub's schedel kunnen zijn?
De meubels die brian stuk geslagen heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef demins het volgende:
Zitten in het water, daar kan de zender niet over, daarom hebben ze de zender af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef elcastel het volgende:
Zitten Eruk en Amanda zonder zender te praten ?
Brian liet zijn wondjes op zijn handen zien, aangezien hij zich had bezeerd tijdens het mollen van wat objecten, toen ie para werd...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef demins het volgende:
Dan vind ik dat ze ook niet mogen rpaten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
Zitten in het water, daar kan de zender niet over, daarom hebben ze de zender af.
Natasia en ook Brian hebben het er heel vaak over dat ze zo'n persoon als Huub buiten de villa echt helemaal in elkaar hadden gebeukt (of laten beuken). Op zich een vreemde zaak dat ze dat soort types in het programma zetten trouwens. Om misschien eigenlijk helemaal niet zo vreemdquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Brian liet zijn wondjes op zijn handen zien, aangezien hij zich had bezeerd tijdens het mollen van wat objecten...
En toen zei Natasia: "Dit hat ook Huub's schedel kunnen zijn he.."
Famous last words...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
Ik zit niet in een tv-programma om in mijn gezicht gespuugd te worden!!!
Brian Kubatz
Dat zegt ie serieus???quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
Brian Kubatz
maar om te spugen , zo als ik in het begin begonnen ben bij stefanquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
Brian Kubatz
gaap die stefan is er toch al 10 maanden uit? dit is een COSquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
maar om te spugen , zo als ik in het begin begonnen ben bij stefan![]()
Een soort verdedigingsmechanisme. Elkaar net zo lang complimentjes geven over een beroerde situatie tot je het gaat geloven en dus met de situatie kunt leven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef Borga het volgende:
Wat is Breenless toch weer goed, hij heeft uitstekend gehandeld..Hoe vaak zullen die 2 de afgelopen uren dit verhaal al hebben afgedraaid tegen elkaar.
juist scanman, helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een soort verdedigingsmechanisme. Elkaar net zo lang complimentjes geven over een beroerde situatie, net zo lang tot je het gaat geloven en dus met de situatie kunt leven.
Ja maar doesjie dat was ook fout he... Maar dat is heel wat anders dan een tikje in het gezichtquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zegt ie serieus???
Maar hij zit wél in een televisieprogramma om anderen in het gezicht te spuwen?
Het mooie van de opmerking, die er heerlijk droog uit kwam, was dat het preciés de kern van de zaak raakte. Als Brian niet die griezelige holbewoners-mentaliteit had gehad, en die twee met rust had gelaten, was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja was schitterend. Enorme herrie, hysterisch geschreeuw, Nicolaas komt er als een houten klaas bijstaan en dan die opmerking.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Gewoon een rustig en introspectief middagje in de kooi.
En het mooie daarvan is, dat het ook nog werkt voor de twee kindjes van god.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een soort verdedigingsmechanisme. Elkaar net zo lang complimentjes geven over een beroerde situatie tot je het gaat geloven en dus met de situatie kunt leven.
Tikje? Volgens Brian is hij zo ongeveer neergeslagen. En Natasia is het daar mee eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja maar doesjie dat was ook fout he... Maar dat is heel wat anders dan een tikje in het gezicht
En dat Palma er niet wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef kybe het volgende:
Ik ben die Brian en Natasia zo spuugzat en er is niets anders op de streams te
beleven.Dus ze gaan lekker een paar uurtjes uit.Ik heb vanochtend genoten toen die twee
misbaksels van god er niet waren.
Indoctrinatie heet dat (zodat 'achter' ook gaat denken zoals hun denken)quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef Ashrak het volgende:
Ik word zo moe van Brian en Natasia ... het gelieg en zelfverheerlijking gaat gewoon door verschrikkelijk gewoon. Ga nu maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.
Wilgo klonk alsof hij dit alles helemaal zat was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef solara4 het volgende:
zou wilgo nog wle achter haar staan
Ongelofelijk he ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Prosac het volgende:
B: ik weet niet meer waarom ik naar die telefoon ging, waarom?
N: omdat Huub je heeft geslagen he
B: oh ja, daarom ging ik naar die telefoon
nou zegt al weer genoeg over het vermeende fysiek geweld van hupertdepupert
Zo klinkt Wilgo altijd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wilgo klonk alsof hij dit alles helemaal zat was.
Het zíjn de streams, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef danos het volgende:
Mensen mensen, lees eens ff de 1e pagina door van deze COS ajb, licht het aan mij of is iedere post hetzelfde alleen de user is anders en de woordjes zijn iets anders. Het is nu toch wel duidelijk allemaal? Ga nu maar weer verder op de streams.
Huub heeft ook brian al proberen onder te smeren met spuug, hij zit er helaas ook nog steeds in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef mootie het volgende:
maar als de redactie het spugen naar Amanda onder het tapijt gaat vegen zijn ze ver onder de maat bezig.
Hij heeft toch een officiele waarschuwing... Is toch nice...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef mootie het volgende:
Dat die jongens elkaar tikjes geven okay...... maar als de redactie het spugen naar Amanda onder het tapijt gaat vegen zijn ze ver onder de maat bezig. Ze zien zelf ook wat voor meisje het is, al eerder vriendjes gehad met losse handjes. Dat kind slaat dit op in haar mini-geheugen: Amanda stout, vriendje spuugt = mijn schuld.
Het valt me wel op dat je op de vorige pagina ook al zoiets zei, ... Natasia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef danos het volgende:
Mensen mensen, lees eens ff de 1e pagina door van deze COS ajb, licht het aan mij of is iedere post hetzelfde alleen de user is anders en de woordjes zijn iets anders. Het is nu toch wel duidelijk allemaal? Ga nu maar weer verder op de streams.
Gelukkig hebben we de beelden nog ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Indoctrinatie heet dat (zodat 'achter' ook gaat denken zoals hun denken)
Brian had zo een mattie van je kunnen zijn hequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef danos het volgende:
[..]
Huub heeft ook brian al proberen onder te smeren met spuug, hij zit er helaas ook nog steeds in.
Volgens mij is nog niets zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef soylent het volgende:
[..]
Hij heeft toch een officiele waarschuwing... Is toch nice...
Brian is dan ook geen naief grietje van 19 dat blijkbaar gewend is aan agressieve vriendjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef danos het volgende:
[..]
Huub heeft ook brian al proberen onder te smeren met spuug, hij zit er helaas ook nog steeds in.
... om nooit meer wakker te worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef blomst het volgende:
En rustig ging ze heen viel ze in slaap
[afbeelding]
Dus volgens jou moeten ze allebei weg? Nah. Overdreven. Dit is voor grote delen van de bevolking gewoon standaard vrijdagavond gedrag hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef danos het volgende:
[..]
Komt er een stemming over Tennis???? Hoe toevallig weer. Eerst wordt Huub achter een schuldgevoel aangepraat en dan een stemming voor Brian zoadat Huub het weer goed kan maken voor Brian en Brian weer iets krijgt waar hij zijn agressie in kwijt kan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef blomst het volgende:
Brian wil een tennisbaan, zou hij weten van de stemming vanavond.
De brief met waarschuwing gaat komen als ze allemaal op de bank zitten en niet zo er even tussen door omdat hij dit achter heeft gehoord.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij is nog niets zeker.
Huub gaf vanmiddag nog aan tegen Sylvia dat ook hij nog niet weet hoe het gaat aflopen.
Alhoewel zijn gezicht wel boekdelen sprak toen hij terugkwam van achter
Ik vind dat Huub en Brian er allebei allang uit hadden gemoeten, maargoed ik kijk met verlangen uit naar een gezellig matpartij dus streamers hou u pootjes bi jde REC knop.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef soylent het volgende:
[..]
Dus volgens jou moeten ze allebei weg? Nah. Overdreven. Dit is voor grote delen van de bevolking gewoon standaard vrijdagavond gedrag hoor.
Welja........ laten ze Brian nog eens lekker gaan belonen ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Komt er een stemming over Tennis???? Hoe toevallig weer. Eerst wordt Huub achter een schuldgevoel aangepraat en dan een stemming voor Brian zoadat Huub het weer goed kan maken voor Brian en Brian weer iets krijgt waar hij zijn agressie in kwijt kan.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:29 schreef blomst het volgende:
Oom Wilgo waarom slaapt brian met Mama in zijn armen, houd mama niet meer van U.
[afbeelding]
Ik seg.Ik houw erfanquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Welja........ laten ze Brian nog eens lekker gaan belonen ook![]()
Of is het de bedoeling dat de anderen dwars gaan liggen zodat paranight II kan worden bewerkstelligd?
Ik weet dat het forum vandaag in write-only mode staat, maar NEE, DE BEELDEN ZIJN ER NIET.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog ...
Het eerste stuk was goed in beeld, dus daar zou het niet aan kunnen liggen denk ik zo.
ik hoop het , lets get paraquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Welja........ laten ze Brian nog eens lekker gaan belonen ook![]()
Of is het de bedoeling dat de anderen dwars gaan liggen zodat paranight II kan worden bewerkstelligd?
Maar het was donderdagavond!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef soylent het volgende:
[..]
Dus volgens jou moeten ze allebei weg? Nah. Overdreven. Dit is voor grote delen van de bevolking gewoon standaard vrijdagavond gedrag hoor.
scripted?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Ashrak het volgende:
Als er een tennis-stemming komt en hij gaat naar Brian is het wel heel erg ....
beelden zijn er niet ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik weet dat het forum vandaag in write-only mode staat, maar NEE, DE BEELDEN ZIJN ER NIET.
hij moet toch beloond worden, die arme jonge heeft een zwaare nacht gehad hoor.quote:
Ieder idd zijn mening.. maar degene die vinden dat Brian niet te ver is gegaan met in het in het gezicht spugen van een meisje.. zijn net zo ergquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
voldoende beelden om een mening te vormen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |