Tikje? Volgens Brian is hij zo ongeveer neergeslagen. En Natasia is het daar mee eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja maar doesjie dat was ook fout he... Maar dat is heel wat anders dan een tikje in het gezicht
En dat Palma er niet wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef kybe het volgende:
Ik ben die Brian en Natasia zo spuugzat en er is niets anders op de streams te
beleven.Dus ze gaan lekker een paar uurtjes uit.Ik heb vanochtend genoten toen die twee
misbaksels van god er niet waren.
Indoctrinatie heet dat (zodat 'achter' ook gaat denken zoals hun denken)quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef Ashrak het volgende:
Ik word zo moe van Brian en Natasia ... het gelieg en zelfverheerlijking gaat gewoon door verschrikkelijk gewoon. Ga nu maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.
Wilgo klonk alsof hij dit alles helemaal zat was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef solara4 het volgende:
zou wilgo nog wle achter haar staan
Ongelofelijk he ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Prosac het volgende:
B: ik weet niet meer waarom ik naar die telefoon ging, waarom?
N: omdat Huub je heeft geslagen he
B: oh ja, daarom ging ik naar die telefoon
nou zegt al weer genoeg over het vermeende fysiek geweld van hupertdepupert
Zo klinkt Wilgo altijd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wilgo klonk alsof hij dit alles helemaal zat was.
Het zíjn de streams, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef danos het volgende:
Mensen mensen, lees eens ff de 1e pagina door van deze COS ajb, licht het aan mij of is iedere post hetzelfde alleen de user is anders en de woordjes zijn iets anders. Het is nu toch wel duidelijk allemaal? Ga nu maar weer verder op de streams.
Huub heeft ook brian al proberen onder te smeren met spuug, hij zit er helaas ook nog steeds in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef mootie het volgende:
maar als de redactie het spugen naar Amanda onder het tapijt gaat vegen zijn ze ver onder de maat bezig.
Hij heeft toch een officiele waarschuwing... Is toch nice...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef mootie het volgende:
Dat die jongens elkaar tikjes geven okay...... maar als de redactie het spugen naar Amanda onder het tapijt gaat vegen zijn ze ver onder de maat bezig. Ze zien zelf ook wat voor meisje het is, al eerder vriendjes gehad met losse handjes. Dat kind slaat dit op in haar mini-geheugen: Amanda stout, vriendje spuugt = mijn schuld.
Het valt me wel op dat je op de vorige pagina ook al zoiets zei, ... Natasia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef danos het volgende:
Mensen mensen, lees eens ff de 1e pagina door van deze COS ajb, licht het aan mij of is iedere post hetzelfde alleen de user is anders en de woordjes zijn iets anders. Het is nu toch wel duidelijk allemaal? Ga nu maar weer verder op de streams.
Gelukkig hebben we de beelden nog ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Indoctrinatie heet dat (zodat 'achter' ook gaat denken zoals hun denken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |