quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef demins het volgende:
Wát had Huub's schedel kunnen zijn?
De meubels die brian stuk geslagen heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef demins het volgende:
Zitten in het water, daar kan de zender niet over, daarom hebben ze de zender af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef elcastel het volgende:
Zitten Eruk en Amanda zonder zender te praten ?
Brian liet zijn wondjes op zijn handen zien, aangezien hij zich had bezeerd tijdens het mollen van wat objecten, toen ie para werd...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef demins het volgende:
Dan vind ik dat ze ook niet mogen rpaten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
Zitten in het water, daar kan de zender niet over, daarom hebben ze de zender af.
Natasia en ook Brian hebben het er heel vaak over dat ze zo'n persoon als Huub buiten de villa echt helemaal in elkaar hadden gebeukt (of laten beuken). Op zich een vreemde zaak dat ze dat soort types in het programma zetten trouwens. Om misschien eigenlijk helemaal niet zo vreemdquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef soylent het volgende:
[..]
Brian liet zijn wondjes op zijn handen zien, aangezien hij zich had bezeerd tijdens het mollen van wat objecten...
En toen zei Natasia: "Dit hat ook Huub's schedel kunnen zijn he.."
Famous last words...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
Ik zit niet in een tv-programma om in mijn gezicht gespuugd te worden!!!
Brian Kubatz
Dat zegt ie serieus???quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
Brian Kubatz
maar om te spugen , zo als ik in het begin begonnen ben bij stefanquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef demins het volgende:
Brian Kubatz
gaap die stefan is er toch al 10 maanden uit? dit is een COSquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
maar om te spugen , zo als ik in het begin begonnen ben bij stefan![]()
Een soort verdedigingsmechanisme. Elkaar net zo lang complimentjes geven over een beroerde situatie tot je het gaat geloven en dus met de situatie kunt leven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef Borga het volgende:
Wat is Breenless toch weer goed, hij heeft uitstekend gehandeld..Hoe vaak zullen die 2 de afgelopen uren dit verhaal al hebben afgedraaid tegen elkaar.
juist scanman, helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een soort verdedigingsmechanisme. Elkaar net zo lang complimentjes geven over een beroerde situatie, net zo lang tot je het gaat geloven en dus met de situatie kunt leven.
Ja maar doesjie dat was ook fout he... Maar dat is heel wat anders dan een tikje in het gezichtquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zegt ie serieus???
Maar hij zit wél in een televisieprogramma om anderen in het gezicht te spuwen?
Het mooie van de opmerking, die er heerlijk droog uit kwam, was dat het preciés de kern van de zaak raakte. Als Brian niet die griezelige holbewoners-mentaliteit had gehad, en die twee met rust had gelaten, was er niets aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja was schitterend. Enorme herrie, hysterisch geschreeuw, Nicolaas komt er als een houten klaas bijstaan en dan die opmerking.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Gewoon een rustig en introspectief middagje in de kooi.
En het mooie daarvan is, dat het ook nog werkt voor de twee kindjes van god.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een soort verdedigingsmechanisme. Elkaar net zo lang complimentjes geven over een beroerde situatie tot je het gaat geloven en dus met de situatie kunt leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |