En als reactie daarop kwam de hardere tik van Huub.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
In het flimpje zag ik toch eerst Huub een paar tikjes tegen de wang van Brian geven, een stuk of twee, daarna trok hij Huub (hard) aan zijn haren.
Achja huub heeft zelf ook op het punt gestaan amanda te gaan beukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei zelf dat hij het in de hand had tot Brian Amanda begon te bespugen en uitschelden voor vuile hoer. Toen ging er bij hem een knop om. Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo heel gek.![]()
Maar nu word Huub weer het watje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef solara4 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk huub heeft het wel weer voor elkaar
ja dat vind ik er ook zo erg aan... die 2 meten met 2 maten... hun mogen wel Syl kapot maken; maar Huub mag niet Brian over de rooie krijgenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef rooie3 het volgende:
Natasia is kapot.
ze zat gisteren nog zo te lachen dat Syl kapot zou worden gemaakt.
Wat een hypocriete zooi.
ach gossie possiequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar nu word Huub weer het watje.
En gaat vanavond excuus aanbieden.
terwijl hun nooit iets bekennen en andere de schuld geven.
daar geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef FuTilE het volgende:
1 ding is duidelijk... Natasia en Brian zijn volledig gebroken. Schluss met hun DGK-avontuur, dat duurt geen twee weken meer.
Wel mooi dat degene die dat een uitstekend plan vond, zelf is geknapt gisterenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
Hou op met dat gejank.
Kan er geen medelijden mee hebben.
Syl mocht gisteren kapot gemaakt worden van hun.
daag nicolaas , lag in lijn der verwachtingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef carpediem23 het volgende:
Huub heeft geen Of. Waarschuwing staan omdat Jaap deze heeft ingetrokken vorige week. Dus als Huub er vanavond een krijgt is er voor hem nog niets aan de hand. Maar ik ben wel heel benieuwd wat er gaat gebeuren met oa Brian. En als Nicolaas blijft, want hij heeft al aangegeven als er niets wordt gedaan dan ben ik weg.
Yep, kennelijk geeft dit een emotionele impact van formaat bij die twee. Wat een bad-ass is het ook, die onverschrokken Oldenzaler. Hij weet precies op welke knopjes hij moet drukken met zijn tartende gedragquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef solara4 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk huub heeft het wel weer voor elkaar
Die twee staan echt op het punt van instorten. Als er nu niet iets wordt gedaan dan loopt dit voor de gezondheid van beiden slecht af. Zwaar overspannen lopen ze daar straks rond. Ben geen fan van dit tweetal, maar ik vind het toch wel ver gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef FuTilE het volgende:
1 ding is duidelijk... Natasia en Brian zijn volledig gebroken. Schluss met hun DGK-avontuur, dat duurt geen twee weken meer.
Ik vind het maar een zielig ventje. Hij reageert erg overtrokken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
En als reactie daarop kwam de hardere tik van Huub.
De tik waar Brian van doorsloeg.
"Hij heeft me in mijn motherfocking kutgezicht geslagen!!!!!!"
maar dat siert Huub, hij is wel eerlijk , kan dingen toegeven daar kunnen die 2 huilebalken nog iets van lerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar nu word Huub weer het watje.
En gaat vanavond excuus aanbieden.
terwijl hun nooit iets bekennen en andere de schuld geven.
King Japio raakt verslaafd aan zijn hitcounterquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef grazygirl het volgende:
op de log van Japio
Bij deze de aankondiging dat straks het befverhaal uitgebreid te lezen is op mijn weblog.
Blijf inloggen dus!!![]()
![]()
Inderdaad, waar blijft Jaap nu ze zo kwetsbaar zijn! Rijp voor de sloop.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
Toch jammer dat Jaap prompt stopt met zijn Tewwow.
Was het nog een mooie dag geworden![]()
Nicoblaas zet zijn woorden niet om in daden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
daag nicolaas , lag in lijn der verwachtingen
Ook dat was toneelspel om Brian uit zijn tent te lokken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef danos het volgende:
Achja huub heeft zelf ook op het punt gestaan amanda te gaan beuken
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef danos het volgende:
[..]
Achja huub heeft zelf ook op het punt gestaan amanda te gaan n b euken
Zelf mogen ze iedereen opjutten om van alles en nog wat te doen en mensen kapot te maken, maar als ze zelf target zijn gaat het allemaal te ver. Kom op ... ze hebben allemaal schuld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die twee staan echt op het punt van instorten. Als er nu niet iets wordt gedaan dan loopt dit voor de gezondheid van beiden slecht af. Zwaar overspannen lopen ze daar straks rond. Ben geen fan van dit tweetal, maar ik vind het toch wel ver gaan.
Jaap heeft niet zo gek veel moeite met stijlloos hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef SiRojK het volgende:
Hahahaha, hij had hier natuurlijk gigantisch kunnen gaan stoken, maar was een beetje stijlloos geweest, hij is gewoon een beetje aan het checken wat iedereen doet en hoe ze daar op reageren, komt nog wel denk ik
Hij maakt inderdaad meer een beweging, maar raakt Brian niet, pas na dat haren trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef Ashrak het volgende:
Brian had Huub nog vast toen Huub het veegje uitdeelde, want een tik durf ik het al niet eens te noemen.
Ja was schitterend. Enorme herrie, hysterisch geschreeuw, Nicolaas komt er als een houten klaas bijstaan en dan die opmerking.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Natasia: Hij lag Amanda te neuken!
Nicolaas: Ja nou?
![]()
Juistquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef solara4 het volgende:
[..]
maar dat siert Huub, hij is wel eerlijk , kan dingen toegeven daar kunnen die 2 huilebalken nog iets van leren
zijn reactie is een real live soap schwalbequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind het maar een zielig ventje. Hij reageert erg overtrokken.
Moet je kijken waar hij de afgelopen twee weken al mee weg is gekomen.
Daar heeft Huub hem zeker een rottrap in gegeven?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef Prosac het volgende:
Brian had gisteren pijn in zijn ziel
haha ja huub is de geniale toneelspeler, en daarbij ook nog eens goudeerlijk tjonge wat een fijne gozer is die huub toch. Al heeft die de boel wat meer op een rijtje dan brian misschien, zie ik hem er toch eerder uitvliegen dan brian, en dan niet omdat de redactie dat wil maar omdat hijzelf zichzelf verliest en hij juist als een gek om zich heen begint te rammen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat was toneelspel om Brian uit zijn tent te lokken.
dat heb je als je een kindje van god bentquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:06 schreef demins het volgende:
Brian had pijn in zijn ziel gevoeld, Natas niet. Die was wel op haar hart getrapt! Wat zijn het toch mooie gevoelsmensen!!!
Tja, dit is hún reactie. Dat ze daar zwaar over hun toeren op dat bed liggen, wil niet zeggen dat dit de grenzen van het programma zijn. Ze wentelen zich gemakshalve en routineus in de slachtofferrol in de hoop daarmee wat meer begrip voor de oh-zo-onrechtvaardige situatie waar ze nu weer in beland zijn. Prima, maar het wekt bij mij noch begrip, noch compassie op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die twee staan echt op het punt van instorten. Als er nu niet iets wordt gedaan dan loopt dit voor de gezondheid van beiden slecht af. Zwaar overspannen lopen ze daar straks rond. Ben geen fan van dit tweetal, maar ik vind het toch wel ver gaan.
Nou ja, toch nog een beetje zelfkennis.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef Meganog het volgende:
"Hij heeft me in mijn motherfocking kutgezicht geslagen!!!!!!"
Voor mij na de ruime toepassing van de regels geen reden om Huub naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hij maakt inderdaad meer een beweging, maar raakt Brian niet, pas na dat haren trekken.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:06 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
zijn reactie is een real live soap schwalbe
Ik zeg nergens dat hij de geniale, goudeerlijke toneelspeler is. Maar dat akkefietje toen was een overduidelijk voorbeeld van uit de tent lokken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef danos het volgende:
haha ja huub is de geniale toneelspeler, en daarbij ook nog eens goudeerlijk tjonge wat een fijne gozer is die huub toch.
Oh, daarom ben je zo aan het ageren tegen al dat gespeculeer? Het gaat in jouw ogen niet over de juiste persoon?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef danos het volgende:
[..]
haha ja huub is de geniale toneelspeler, en daarbij ook nog eens goudeerlijk tjonge wat een fijne gozer is die huub toch. Al heeft die de boel wat meer op een rijtje dan brian misschien, zie ik hem er toch eerder uitvliegen dan brian, en dan niet omdat de redactie dat wil maar omdat hijzelf zichzelf verliest en hij juist als een gek om zich heen begint te rammen.
Huub denkt het allemaal uit, maar hij heeft zichzelf niet onder controle. Als hij nu ergens van baalt is het dat, daarom zei hij ook tegen Eric: idee eenn 9, uitvoering een 6. Hij beseft dat hij zich door zijn gedrag na de 'ontdekking' kwetsbaar heeft gemaakt en dat er meer uitgehaald zou kunnen zijn (exit Brian) als hij zich had beheerst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef danos het volgende:
[..]
haha ja huub is de geniale toneelspeler, en daarbij ook nog eens goudeerlijk tjonge wat een fijne gozer is die huub toch. Al heeft die de boel wat meer op een rijtje dan brian misschien, zie ik hem er toch eerder uitvliegen dan brian, en dan niet omdat de redactie dat wil maar omdat hijzelf zichzelf verliest en hij juist als een gek om zich heen begint te rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |