Yes, zei hij net tegen Natas over de beelden van Amanda en Huub ivm sex omdat zei nog steeds ontkentquote:
Werd er ook gezegd wat ze niet willen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Oh Shit ik lees pas nu wat voor een zin het is!!! Okay poging 2:
Natasia: Je weet wat er tegen mij is gezegd achter, en ik weet dat jij dat ook niet wilt.
Brian: Ja ik weet het, ik wil het ook niet.
Het enige wat huub wil is dat brian hem half dood slaat, hij wil het gewoon zo bizar graag. Daarom blijft die ook maar achter hem aanlopen, vind ik ook een beetje dom vind je niet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet! Huub heeft niets gedaan wat niet ook al vaker is gebeurd en ongestraft is gebleven. Alles binnen de grenzen dus (tenminste alles wat we op de streams hebben kunnen zien.). Brian wordt wél een gevaar voor zijn medebewoners en vooral voor Huub, dus dat zou wel een reden kunnen zijn om hem eruit te zetten.
ja dat kan je diequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Heb jij de avond zelf nog wat gezien? Amanda heeft zeker 30 minuten staan te rijen tegen Huub aan. Stoere jongen die zich dan nog kan inhouden.
Je maakt er nu gewoon een verhaal van, dat Amanda gedwongen is gelikt/gekust etc.. Ze waren beide dronken en hadden gewoon lol dat is alles.
En dat Brian dan binnenkomt is lullig voor hem, maar zegt misschien wel meer over de ''relatie'' tussen Brian en Amanda.
"Welease woguh, welease woguh!"quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef bloodymary het volgende:
welease bwian, welease bwian!
Of slim. Brian is bepaald niet een stabiele jongen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef danos het volgende:
[..]
Het enige wat huub wil is dat brian hem half dood slaat, hij wil het gewoon zo bizar graag. Daarom blijft die ook maar achter hem aanlopen, vind ik ook een beetje dom vind je niet?
Nee ok, tuurlijk is het slim, maar ga dan niet zitten janken als je dit soort situaties krijgt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Of slim. Brian is bepaald niet een stabiele jongen...
en terechtquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Brian legt dus alle schuld bij Huub, hij is het brave jongetje van de klas.
mee eens dat huub het deed ombrian uit te lokken , bewust dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Verder alles goed?![]()
Huub deed het niet uit nobele motieven. Het enige wat hij wilde was Brian gek maken en dat is goed gelukt. Hij deed het zekerl niet omdat zijn privacy geschonden was. Ik was een Huubfan tot vanmorgen. Ze moeten er allebei uit.
Heb je zijn gesprekjes met Eric gezien? Hij vond het idee goed, de uitvoering slecht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef danos het volgende:
[..]
Nee ok, tuurlijk is het slim, maar ga dan niet zitten janken als je dit soort situaties krijgt.
had je iets anders verwacht dan......??????quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Brian legt dus alle schuld bij Huub, hij is het brave jongetje van de klas.
JA terecht, vrouwen bespugen en slaan.. dat is echt van niveauquote:
Volgens de update zag hij gisteravond dan ook beelden uit het verleden..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Die jongen is echt de weg kwijt en herinnert zich ook dingen die niet zijn gebeurd.
Ja dat is brian ook nog vergeten dat hij Amanda met zijn hand vol in haar gezicht wegduwde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:57 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
JA terecht, vrouwen bespugen en slaan.. dat is echt van niveau![]()
Hij vindt dat ze er niet tussen had moeten springen, vertelde dat hij steeds dingen moet uitleggen en aan de kinderen ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef solara4 het volgende:
weten we al wat wilgo heeft verteld dan???
Ik vind het niet handig, omdat hij zelf ook snel in een agressieve modus komt, een beetje zelfkennis is dan wel handig. Voor de rest geef ik hem gelijk, je moet de boel wel zuigen en frustreren om iets te bereiken daar. Tenminste, uiteindelijk werkt dat (kennelijk) ook niet ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef danos het volgende:
Het enige wat huub wil is dat brian hem half dood slaat, hij wil het gewoon zo bizar graag. Daarom blijft die ook maar achter hem aanlopen, vind ik ook een beetje dom vind je niet?
Dat ze normaal moest doen en moest zorgen dat ze niet weer in de shit kwam.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef solara4 het volgende:
weten we al wat wilgo heeft verteld dan???
In het flimpje zag ik toch eerst Huub een paar tikjes tegen de wang van Brian geven, een stuk of twee, daarna trok hij Huub (hard) aan zijn haren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Ashrak het volgende:
Natasia en Brian liegen alles dus bij elkaar.
Huub begon niet direct te slaan, maar werd eerst even aan zijn haren getrokken door Brian.
Ik heb nu zo'n zin om even naar Eemnes te gaan zeg .. ze komen echt overal mee weg.
Inderdaad, wat hadden ze een lol om de weblog van Jaap over Sylvia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
Hou op met dat gejank.
Kan er geen medelijden mee hebben.
Syl mocht gisteren kapot gemaakt worden van hun.
dat bedoel, wilgo kan het goed verwoorden, ook zij luisterd niet naar haar mannetjequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze er niet tussen had moeten springen, vertelde dat hij steeds dingen moet uitleggen en aan de kinderen ook.
Duidelijk niet de steun waar ze op gehoopt had.
Da's ook een van de redenen dat ze nu weer stuk zit.
Huub zei zelf dat hij het in de hand had tot Brian Amanda begon te bespugen en uitschelden voor vuile hoer. Toen ging er bij hem een knop om. Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo heel gek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vind het niet handig, omdat hij zelf ook snel in een agressieve modus komt, een beetje zelfkennis is dan wel handig. Voor de rest geef ik hem gelijk, je moet de boel wel zuigen en frustreren om iets te bereiken daar. Tenminste, uiteindelijk werkt dat (kennelijk) ook niet ...
Koekoek, koekoekquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Ashrak het volgende:
Natasia en Brian liegen alles dus bij elkaar.
Huub begon niet direct te slaan, maar werd eerst even aan zijn haren getrokken door Brian.
Ik heb nu zo'n zin om even naar Eemnes te gaan zeg .. ze komen echt overal mee weg.
Brian had Huub nog vast toen Huub het veegje uitdeelde, want een tik durf ik het al niet eens te noemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
In het flimpje zag ik toch eerst Huub een paar tikjes tegen de wang van Brian geven, een stuk of twee, daarna trok hij Huub (hard) aan zijn haren.
huub vindt het zelf ook niet handig en weet dat ie gister te ver is gegaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vind het niet handig, omdat hij zelf ook snel in een agressieve modus komt, een beetje zelfkennis is dan wel handig. Voor de rest geef ik hem gelijk, je moet de boel wel zuigen en frustreren om iets te bereiken daar. Tenminste, uiteindelijk werkt dat (kennelijk) ook niet ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |