Ze was sowieso gisteravond tegen Eric al heel selectief in het vertellen van de herinneringen. Ze ontslaat zichzelf van verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IETS te overdreven? Het slaat helemaal nergens op. Toen Huub wilde gaan neuken zei Amanda dat ze dat niet wilde en dat is dus ook niet gebeurd. Dat beffen wilde ze zeer zeker wel, hoewel ze nu doet alsof ze dat niet meer weet.
joepie ik hang de vlag uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Villalux het volgende:
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen om 20.00..............bij Tien
Huub heeft alleen de valse lucht er aan het uitblazen voor de Hik das al!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IETS te overdreven? Het slaat helemaal nergens op. Toen Huub wilde gaan neuken zei Amanda dat ze dat niet wilde en dat is dus ook niet gebeurd. Dat beffen wilde ze zeer zeker wel, hoewel ze nu doet alsof ze dat niet meer weet.
Wilgo vertelde niet wat ze wilde horen. Daarom lulde ze er gauw overheen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
GVD natasia als j je zorgen maakt over je kinderen op school, dan ga je toch lekker naar huis
ik vertel alleen wat er geregistreerd is, niet wat al die para mongolen hier bewerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Heb jij de avond zelf nog wat gezien? Amanda heeft zeker 30 minuten staan te rijen tegen Huub aan. Stoere jongen die zich dan nog kan inhouden.
Je maakt er nu gewoon een verhaal van, dat Amanda gedwongen is gelikt/gekust etc.. Ze waren beide dronken en hadden gewoon lol dat is alles.
En dat Brian dan binnenkomt is lullig voor hem, maar zegt misschien wel meer over de ''relatie'' tussen Brian en Amanda.
Hebben we daar nog tijd voor dan???quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:29 schreef bloodymary het volgende:
Moeten we geen poll maken hoe laat Amandel en Brian weer gaan neuken?
Hij voelt zich de tragische held in een episch filmdrama...onze eigen James Dean.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef elcastel het volgende:
Zit Brian weer aan de methadon met z'n viooltjes ?
Yup... Brian Bikt de Betere Benzo's.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef elcastel het volgende:
Zit Brian weer aan de methadon met z'n viooltjes ?
zouden mensen op dit forum ook eens moeten doen, ipv maar weer 1000x hetzelfde te herhalen op een dwaze overdreven manier, neem toch eens een beetje afstand, laat je niet zo mee slepen, jullie willen toch gvd niet op brian lijken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef FuTilE het volgende:
Goh, is dit nu typisch Antilliaans, deze aftermath? Wat een dramatisch gedoe weer...
Get the fuck over it!
Wie zegt dat? :pquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef spookdiertje het volgende:
brian heeft een knal gehad , waarom staat dat niet op ons filmpje![]()
I concur, Doctor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:34 schreef danos het volgende:
[..]
zouden mensen op dit forum ook eens moeten doen, ipv maar weer 1000x hetzelfde te herhalen op een dwaze overdreven manier, neem toch eens een beetje afstand, laat je niet zo mee slepen, jullie willen toch gvd niet op brian lijken?
Ik zit hier met een brok in mijn keel, echt waar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef Prosac het volgende:
Brian is de gevoelige jongen aan het uithangen, prachtig prachtig
Sometimes I cry, and no-one carries, no-one cares about why.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
Wat bazelt Brian allemaal?
Wilgo vertelde dat Natas er mee op moest houden om er telkens tussen te springenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wilgo vertelde niet wat ze wilde horen. Daarom lulde ze er gauw overheen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zit hier met een brok in mijn keel, echt waar.
"Als mijn aardse last met de wereld zal vergroeien,quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Sometimes I cry, and no-one carries, no-one cares about why.
Oh god, ik ga zo ook janken![]()
En Natasia hoor je totaal niet over het spuugen van Brian richting Amanda.. Ach dat zal Wilgo ook wel doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia ziet ze nu dus vliegen, met die 'knal' van Huub, wat gewoon een tikje was. Wat raar dat mensen op zo'n moment zo'n selectief geheugen hebben.
Daarmee wordt dat tikje tegen de zijkant van zijn hoofd bedoeld. Brian ging daarna meteen bellen, maar begon daar met zelfmoord te dreigen enzo. Zoiets maak je nooit meer mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef spookdiertje het volgende:
brian heeft een knal gehad , waarom staat dat niet op ons filmpje![]()
Natas gokt erop dat Huub zo dronken was dat ie het zelf niet meer weet en haar gelooft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia ziet ze nu dus vliegen, met die 'knal' van Huub, wat gewoon een tikje was. Wat raar dat mensen op zo'n moment zo'n selectief geheugen hebben.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef noekje het volgende:
Het is toch ook te gek voor woorden dat ze gewoon een nacht buiten het huis hebben geslapen.
Wat een dom iets is dit toch ook eigenlijk.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef FuTilE het volgende:
Het verbaast me niks als onze sensitieve artiest binnenkort begint te timmeren aan zijn eigen houten kruis en dat vervolgens onder luid gejank, op zijn rug door de tuin begint te slepen.
Amanda en Natasia staan er huilend bij, begeleid door het Huub en Eric koor dat 'Always look on the bright side of life' ten gehore brengt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef FuTilE het volgende:
Het verbaast me niks als onze sensitieve artiest binnenkort begint te timmeren aan zijn eigen houten kruis en dat vervolgens onder luid gejank, op zijn rug door de tuin begint te slepen.
Mja, dat is wel het minst interessante...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef noekje het volgende:
Het is toch ook te gek voor woorden dat ze gewoon een nacht buiten het huis hebben geslapen.
Het wordt met de dag dommer en de redactie beledigt de kijker door te denken dat dit voor zoete koek geslikt wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef noekje het volgende:
Tja, Brain heeft ook een kronkel, maar dan anders....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef product het volgende:
[..]
"Als mijn aardse last met de wereld zal vergroeien,
zal uit mij een bloempje bloeien,
een viooltje,
dat staat vast"
Ik moet altijd een beetje huilen bij dat liedjequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef product het volgende:
[..]
"Als mijn aardse last met de wereld zal vergroeien,
zal uit mij een bloempje bloeien,
een viooltje,
dat staat vast"
Vertekening is een vorm van codering die op kan treden bij kennisopslag in het langetermijngeheugen. Ook de neiging die we hebben om ongewenste informatie onbewust te vervormen, zodat zij bevestigt wat we al dachten of overeenkomt met wat we wensen valt hieronder.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Tja, Brain heeft ook een kronkel, maar dan anders....
allebei zou eigenlijk wel moeten .quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef noekje het volgende:
Huub begon wel tikjes uit te delen. Als eerst. Dat is wat ik zag. Huub en Brian moeten er gewoon allebei uit. Brian vanwege Amanda. Anders moeten ze echt en dat schreef ik een week geleden ook al, alle regels afschaffen. Dit gaat helemaal nergens meer over.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda en Natasia staan er huilend bij, begeleid door het Huub en Eric koor dat 'Always look on the bright side of life' ten gehore brengt.
Check updatesquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:46 schreef Vakkie_W het volgende:
GVD ik heb heel wat gemist vanacht.... Zijn er nog ergens filmpjes te vinden van vanacht?
Idd nog geen beveiliging gezien daar.. en als ze nodig zijn.. zijn ze toch te laat.. tegen de tijd dat ze er zijn.. ligt er zeer waarschijnlijk al iemand KO op de grond en mag naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er buiten beeld nog allemaal is gebeurd. Maar dat zullen we nooit te horen krijgen denk ik. Wel was er volgens mij veel te laat bewaking daar... áls die er al ooit is geweest trouwens. Iedere streamer zal toch beamen dat het niet ondenkbaar was geweest dat Brian echt Huub iets had aangedaan.
Truckloads...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:46 schreef Vakkie_W het volgende:
GVD ik heb heel wat gemist vanacht.... Zijn er nog ergens filmpjes te vinden van vanacht?
Wanneer realiseren julle je nou dat je het grootste deel van de tijd niets hebt gezien. Je kunt er over speculeren. Bijvoorbeeld als Brian het meubilair in elkaar gerost heeft deed hij dat vermoedelijk als compensatie omdat hij Huub niet wilde slaan. Of als Brian Huub echt geslagen had zou hebben zou Huub wel even langs de EHBO gemoeten hebben, want Brian kan echt wel raak slaan. Of Natasja en Nicolaas zouden niet beweren dat Huub geslagen had als het pertinent niet waar was, daar de andere bewoners het toch ook gezien hebben, enzovoort. Het scenario waarin Huub klapjes heeft staan uitdelen lijkt plausibeler.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze off-camera gevochten hebben, maar dat maakt allemaal niet uit. Het is inmiddels 100% duidelijk dat de redaktie er niemand uit wilt hebben, niet via een unanieme stemming en ook niet na gebruik van fysiek geweld. Een duidelijk teken dat ze geen geschikte vervangers hebben...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er buiten beeld nog allemaal is gebeurd. Maar dat zullen we nooit te horen krijgen denk ik.
Absoluut niet! Huub heeft niets gedaan wat niet ook al vaker is gebeurd en ongestraft is gebleven. Alles binnen de grenzen dus (tenminste alles wat we op de streams hebben kunnen zien.). Brian wordt wél een gevaar voor zijn medebewoners en vooral voor Huub, dus dat zou wel een reden kunnen zijn om hem eruit te zetten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
allebei zou eigenlijk wel moeten .
Ik niet snap?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:48 schreef carpediem23 het volgende:
Natasia zegt er iets tegen mij gezegd en dat wil jij ook niet he? Brain weg of een psycholoog ofzo
The Passion of the Kubatz.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda en Natasia staan er huilend bij, begeleid door het Huub en Eric koor dat 'Always look on the bright side of life' ten gehore brengt.
Denk wel dat het via unanieme stemming kan/mag.. maar iemand eruit zetten niet.. dan zijn ze verplicht iemand er in te zetten.. en dat is niet de bedoeling nu het programma wss tegen zijn einde looptquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze off-camera gevochten hebben, maar dat maakt allemaal niet uit. Het is inmiddels 100% duidelijk dat de redaktie er niemand uit wilt hebben, niet via een unanieme stemming en ook niet na gebruik van fysiek geweld. Een duidelijk teken dat ze geen geschikte vervangers hebben...
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
allebei zou eigenlijk wel moeten .
maar hoe zou jij het vinden als je onder dekens licht i.v.m privacy door de camera's en er is iemand trekt even de dekens er af zodat heel nederland kan zien wat jij aan het doen bent ?
wat nou als huub zijn vuist in jou kont zit ?
leuke beelden voor thuis ?
door toedoen van een parabrother.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:40 schreef FuTilE het volgende:
Ze nemen een niet onaanzienlijk risico door Brian erin te laten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet! Huub heeft niets gedaan wat niet ook al vaker is gebeurd en ongestraft is gebleven. Alles binnen de grenzen dus (tenminste alles wat we op de streams hebben kunnen zien.). Brian wordt wél een gevaar voor zijn medebewoners en vooral voor Huub, dus dat zou wel een reden kunnen zijn om hem eruit te zetten.
Hij heeft beelden gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef carpediem23 het volgende:
Aha Brian heeft beelden gezien, moest zich blijkbaar verantwoorden en uitleg geven over de beelden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wanneer realiseren julle je nou dat je het grootste deel van de tijd niets hebt gezien. Je kunt er over speculeren. Bijvoorbeeld als Brian het meubilair in elkaar gerost heeft deed hij dat vermoedelijk als compensatie omdat hij Huub niet wilde slaan. Of als Brian Huub echt geslagen had zou hebben zou Huub wel even langs de EHBO gemoeten hebben, want Brian kan echt wel raak slaan. Of Natasja en Nicolaas zouden niet beweren dat Huub geslagen had als het pertinent niet waar was, daar de andere bewoners het toch ook gezien hebben, enzovoort. Het scenario waarin Huub klapjes heeft staan uitdelen lijkt plausibeler.
Weten kun je het echter niet. Hoe lang je ook naar die filmpjes kijkt. Wat er aan klappen uitgedeeld is was niet op de streams.
zou eigenlijk scan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet! Huub heeft niets gedaan wat niet ook al vaker is gebeurd en ongestraft is gebleven. Alles binnen de grenzen dus (tenminste alles wat we op de streams hebben kunnen zien.). Brian wordt wél een gevaar voor zijn medebewoners en vooral voor Huub, dus dat zou wel een reden kunnen zijn om hem eruit te zetten.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
In het gezicht slaan zoals briAN dat zei,vind brian dus erger dan Spugen in het gezicht en haren trekken.
Oh Shit ik lees pas nu wat voor een zin het is!!! Okay poging 2:quote:
Life of Brian!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef FuTilE het volgende:
The Passion of the Kubatz.
Met een glansrol voor 'de regie' als Pontius Pilatus en Huub van Ballegooy in een zeer overtuigende vertolking van Romeinse martelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |