dattuh dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:18 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat maakt mij dus heel boos, tuurlijk was Huub ook helemaal de weg kwijt. Maar Brian doet het op zo'n geniepige manier, daar kan ik niet tegenTuurlijk Huub had helemaal niet op Brian moeten reageren toen de dekens van het bed werden gegooid door Brian, maat tja er was weer zoveel alcohol gedronken dat zeker Huub en Brian niet in staat waren een beetje normaal te doen
Huub is in ieder geval zo eerlijk om dingen toe te geven maar Brian lult zich altijd overal uit en kruipt in de slachtofferrol, dat vind ik zo misselijk
Ook word ik misselijk dat de redactie altijd maar weer Brian de handen boven het hoofd houdt
heel erg oneerlijk......
Nee dat is humor.quote:
even de Hik weg werken das alles wat Huubje gedaan heeft!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:18 schreef carpediem23 het volgende:
Heb net even het filmpje gezien van Huub en Amanda, wat aanranding, ik hoor haar niet zeggen Stop ik wil niet. Ze is dronken idd, maar ze trekt zelf de dekens weer over Huub en haar heen. Ik vind een aanranding iets te overdreven.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:22 schreef Villalux het volgende:
Martelaar om 20.00 live bij tien!
en precies dat karaktertrekje maakt dat huub populair is en brian niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Wedden, Natasia verteld Huub dat hij Brian constant gemept heeft en Huub neemt het voor waarheid aan (omdat hij te dronken was om het te herinneren) en gaat vanavond uitgebreid excuses maken terwijl brian alles ontkent en de schuld weer bij anderen gaat leggen
aanvulling : die ene stream die ik over heb heeft vreselijke atmosferische storingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:22 schreef avonne het volgende:
Nou, nadat we gisteren effe goeie streams hadden (maar wel met veelvuldig mute en streamlock, dat wel), ben ik nu weer 3 streams kwijt.
Daar ga je toch niet voor betálen:
De streams werken perfect, alle vier tegelijk, bel nou eens met je provider ipv op Talpa af te reageren, daar ligt het niet aan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef avonne het volgende:
[..]
aanvulling : die ene stream die ik over heb heeft vreselijke atmosferische storingen.
Kut streams
on topic
Wilgo![]()
Heel leuk hoe Wilgo haar heldenrol niet bevestigt. Natasia wou geruststellingquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
I repeat:
Wilgo
Natasia wil haar heldenrol vertellen, en Wilgo zegt dat ze niks meer moet flikken
Natasia "hoe kan ik iets flikken dan?"
moet niet kunnen....... deruit met dat achterbakse spulquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
hotel geslapen met bewaker en beveiliger.
uit het huis geweest dus.
en toch weer terug
Inderdaad. Wilgo is normaler dan zijn vrouw.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel leuk hoe Wilgo haar heldenrol niet bevestigt. Natasia wou geruststelling![]()
Heb jij de avond zelf nog wat gezien? Amanda heeft zeker 30 minuten staan te rijen tegen Huub aan. Stoere jongen die zich dan nog kan inhouden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:21 schreef danos het volgende:
Die mensen die zich hier allemaal zo druk maken![]()
![]()
![]()
Brian is gewoon een gouwen gappie die zich ff flink heeft laten opnaaien door huub omdat die met zijn smadje in bed lag. Amanda wilde dit helemaal niet, maar kon door haar dronken toestand dit niet meer duidelijk genoeg maken aan hubert, die daarop maar aan de vlamoes begon. Brian raakte er bijzonder gefrustreerd van, maar meneer Huub vond het nodig om voortdurend achter hem aan te lopen wachtende op een paar (dik verdiende) beuken. Toen kwam amanda ook nog eens er bij en heeft hij haar 2x laten merken deze gore actie niet te waarderen door een befaamde roggel op haar snoetje te plaatsen.
De scheidsrechter schreeuwde moord en brand waardoor het een pandemonium werd van ongekende gekte, er werden her en der wat tikken uitgedeeld, Brian ging bellen en er kwam een stream lock.
De toestand van haar kinderen en de sitiuatie thuis interesseert haar niks.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
Wilgo maakt zich druk om de kinderen want daar moet hij het weer aan uitleggen.
Natas: vonden ze de skelter mooi?
Zei Brian dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Villalux het volgende:
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen om 20.00..............bij Tien
IETS te overdreven? Het slaat helemaal nergens op. Toen Huub wilde gaan neuken zei Amanda dat ze dat niet wilde en dat is dus ook niet gebeurd. Dat beffen wilde ze zeer zeker wel, hoewel ze nu doet alsof ze dat niet meer weet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:18 schreef carpediem23 het volgende:
Heb net even het filmpje gezien van Huub en Amanda, wat aanranding, ik hoor haar niet zeggen Stop ik wil niet. Ze is dronken idd, maar ze trekt zelf de dekens weer over Huub en haar heen. Ik vind een aanranding iets te overdreven.
op tien staat nu dat Brain om 19.30 een dwangbuis aan moet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:26 schreef Meganog het volgende:
Brian is nu lekker rustig. Hopelijk geven ze hem op tijd zijn medicijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |