Als Heerenveen - Feyenoord een gelijkspel was geworden, had Roda 5de geworden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarmee de 6de plek?En wat was jullie winst daarmee?
hij zat ons ook al helemaal lekker te maken ermee, en dan is het nietsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mwoa, valt meeMaar ik word meestal in de loop van de dag pas slecht
![]()
[..]
Zat je je daar toch de hele week op te verheugen, blijkt het niets te zijn![]()
Als Alves er niet was geweest, was het gelijk geëindigdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Als Heerenveen - Feyenoord een gelijkspel was geworden, had Roda 5de geworden..
Nou het had niet veel gescheeld in Heerenveen..![]()
met ¤-oogjes zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:23 schreef Cuckoo het volgende:
Net relatienieuws op 538: de dochter van Rijkaard heeft een oogje op Ronaldinho![]()
Wat een toppertje![]()
[afbeelding]
Haha, schei uit. K hoorde ook in de wandelgangen dat t een toppertje was. Blijkt dus niet het geval te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij zat ons ook al helemaal lekker te maken ermee, en dan is het niets![]()
NPquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Roycoooooo bedankt trouwens voor de smsjes
Kenker, feuteaux doet t niet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:23 schreef Cuckoo het volgende:
Net relatienieuws op 538: de dochter van Rijkaard heeft een oogje op Ronaldinho![]()
Wat een toppertje![]()
[afbeelding]
63 mille per dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tsjah, Ronaldinho verdient ¤63000 per dag.
Das ¤2625 per uur, zelfs als 'tie slaapt!![]()
dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tsjah, Ronaldinho verdient ¤63000 per dag.
Das ¤2625 per uur, zelfs als 'tie slaapt!![]()
Alleen Feyenoord moest nog effe 1-1 zien te houden, dan waren ze 5equote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarmee de 6de plek?En wat was jullie winst daarmee?
Moet ik minstens een jaar voor werken inderdaadquote:
Ik een half jaar, poep beroerd word ik er van!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet ik minstens een jaar voor werken inderdaad![]()
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:40 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
tegen 1.70 per uur wat ik met stage verdien
Nicolette van Dam. Ik weet ff niet wie dat ook alweer isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Kwam gisteren Nicolette van Dam nog tegen in Amsterdam..
ff nummertjes uitgewisseld, verwacht ieder moment een smsje met een geile goedemorgen![]()
![]()
van Jetix? en Voetbalvrouwen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
ff nummertjes uitgewisseld, verwacht ieder moment een smsje met een geile goedemorgen![]()
![]()
ik verdien krijg toch liever ¤ 2625 per dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardig
met slapen erbij zo'n 0.50 ct per uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardig
Ik heb v/d week nog staan bellen met Madonnaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |