HALLO SPUIT 11 !!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen Stam zondag. Check nu.nl
Paar ton?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef Messidona het volgende:
Beetje off-topic. Maar ik vroeg me laatst af wat nou een speler (met contract) uit het beloftenteam van Ajax ongeveer per jaar verdiend ?
Hoezo wil je ze overkopen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef Messidona het volgende:
Beetje off-topic. Maar ik vroeg me laatst af wat nou een speler (met contract) uit het beloftenteam van Ajax ongeveer per jaar verdiend ?
Zal wel gewoon een modaal salaris zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
10k denk
Hm, dan heb ik het vorige topic niet goed gelezen. Excuus. Dacht dat daar nog werd gespeculeerd dat hij er wellicht bij zou zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HALLO SPUIT 11 !!!
Hoezo "dit is oud nieuws.nl"![]()
En vond je de spelers gespannen of niet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef denthemen het volgende:
Net nog ff bij de training geweest, Vermeer gaat verhuurd worden, hij is zo goed als rond met een club, hij wou niet zeggen welke
Heerenveen? (op aanraden van Foppe?)quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef denthemen het volgende:
Net nog ff bij de training geweest, Vermeer gaat verhuurd worden, hij is zo goed als rond met een club, hij wou niet zeggen welke
nee, er was nog wel geloofquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
En vond je de spelers gespannen of niet?
en hij heeft barbara gesprokenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
En vond je de spelers gespannen of niet?
Ok dat zegt genoeg, ze zullen vandaag wel paar dagen in een hotel gaan, als ik het goed had gehoord wat HTC zei.quote:
Hmmquote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef denthemen het volgende:
Spartaquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef denthemen het volgende:
Geweldige ventquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
Henk ten Cate is niet van zijn stuk te brengen, de trainer van Ajax blijft optimistisch gestemd over de kampioenskansen van zijn ploeg op de laatste speeldag van de reguliere voetbalcompetitie. “Ton Lokhoff, de trainer van Excelsior, heeft me een overwinning beloofd op AZ,” aldus Ten Cate “Dat is helemaal geregeld."
Whaha
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=28773
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
Henk ten Cate is niet van zijn stuk te brengen, de trainer van Ajax blijft optimistisch gestemd over de kampioenskansen van zijn ploeg op de laatste speeldag van de reguliere voetbalcompetitie. “Ton Lokhoff, de trainer van Excelsior, heeft me een overwinning beloofd op AZ,” aldus Ten Cate “Dat is helemaal geregeld."
Whaha
Mooi dat het geregeld is, kijkt een stuk rustiger zondagquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
Whaha
Westersingel.quote:
Ik had het bij NAC thuis al.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:15 schreef teamlead het volgende:
Voor het eerst sinds jaren ben ik echt nerveus voor een competitiewedstrijd
go excelsior![]()
Precies.. 1 goal verschil is genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mooi dat het geregeld is, kijkt een stuk rustiger zondag
okquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Westersingel..
[..]
Ik had het bij NAC thuis al..
Dus nu gaat het nog tussen PSV en Ajax. Dat kunnen we makkelijk winnen. Gewoon lekker veel doelpunten maken en we zijn kampioen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
Whaha
Prijsschieten voor Willem II dus. Poepon brengt AZ het kampioenschap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen Stam zondag. Check nu.nl
stoelen, doelen misschien, 2 grote tv schermen, skyboxen, een grachtquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef Sethje het volgende:
wie is er zondag allemaal in en rondom het stadion te vinden ?
Vanaf de tribune zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Prijsschieten voor Willem II dus. Poepon brengt AZ het kampioenschap.
Dat zou pas knap zijnquote:
Bronnetje alsjeblieft...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax zou trouwens bezig zijn met een selectiespeler van Barcelona. Zou niet gaan om een absolute basisspeler, maar wel iemand die in het eerste elftal heeft gespeeld....
quote:Derde keeper Willem 2 op doel tegen Ajax
Willem II moet in het laatste competitieduel een beroep doen op derde doelman Peter Zois. Maikel Aerts is al enkele weken uit de roulatie wegens een armblessure, hiermee is de doelman minstens nog drie maanden zoet mee.
Gisteren werd duidelijk dat ook Björn Sengier niet mee kan spelen. Hij kampt al enkele dagen met wat pijntjes en uit voorzorg zal Willem II hem niet laten spelen. Daardoor komt er een plaats vrij voor Peter Zois.
De Australiër heeft dit seizoen nog geen enkele keer gekeept. Vorig jaar was hij wel 11 maal van de partij omdat toen eerste keeper Tristan Peersman niet altijd kon spelen. In die 11 duels werd hij maarliefst 32 keer gepasseerd.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Nou, de condities zijn optimaal jongens.
DS weblog! Ik heb mezelf gezworen deze site nooit maar dan ook echt nooit meer te vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef Nashje het volgende:
DS weblog. Sommige mensen denken Sylvinho. Zou best kunnen. Die is na dit seizoen transfervrij.
Zegt nog niks maar komopquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef Urquhart het volgende:
Onze Tilburgse vrienden gaan goed meewerken
[..]
ze spelen gewoon gelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Opzich he, en dan echt opzich, zou een monsterscore moeten kunnen.
Maar AZ zal ook geen zuinige 1-0 op de mat leggen denk ik.
We gaan gewoon bij jou thuis het kampioenschap vierenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Sja, als Ajax zelf niet eens wint weet ik het ook niet meer>
Is goed, ruim je zelf wel weer de rotzooi op, ik ben namelijk op het Leidsepleinquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We gaan gewoon bij jou thuis het kampioenschap vieren
Ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef Sethje het volgende:
Ben ik ook zondag.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed, ruim je zelf wel weer de rotzooi op, ik ben namelijk op het Leidseplein.
Kijk de laatste paar wedstrijden weer ouderwets gezellig in de stamkroegquote:
Die is erop gebrand om te laten zien wat ie tegen het grote AJAX in huis heeft, die gaat er voor.quote:Derde keeper Willem 2 op doel tegen Ajax
Willem II moet in het laatste competitieduel een beroep doen op derde doelman Peter Zois. Maikel Aerts is al enkele weken uit de roulatie wegens een armblessure, hiermee is de doelman minstens nog drie maanden zoet mee.
Gisteren werd duidelijk dat ook Björn Sengier niet mee kan spelen. Hij kampt al enkele dagen met wat pijntjes en uit voorzorg zal Willem II hem niet laten spelen. Daardoor komt er een plaats vrij voor Peter Zois.
De Australiër heeft dit seizoen nog geen enkele keer gekeept. Vorig jaar was hij wel 11 maal van de partij omdat toen eerste keeper Tristan Peersman niet altijd kon spelen. In die 11 duels werd hij maarliefst 32 keer gepasseerd.
Wat is jou stamkroeg dan op het Leidse?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk de laatste paar wedstrijden weer ouderwets gezellig in de stamkroeg. Tele2 liep ook te kutten weer met mijn live voetbal
.
Zal me een bende worden zeg.
Dat lijkt me echt kut ga je speciaal voor het voetbal daar en kapt tele2 er gewoon meequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk de laatste paar wedstrijden weer ouderwets gezellig in de stamkroeg. Tele2 liep ook te kutten weer met mijn live voetbal
.
Zal me een bende worden zeg.
Ja of hij heeft 2 miljoen gekregen, wat denk je dat ie dan doetquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die is erop gebrand om te laten zien wat ie tegen het grote AJAX in huis heeft, die gaat er voor.
De one man show!!!![]()
Op papier zou er flink gescoort kunnen worden, maar denk nou niet dat AZ niet gaat scoren
Black and Whitequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat is jou stamkroeg dan op het Leidse?![]()
Had ik hier tijdens AZ-Ajax vlak voor een indraaiende vrij trap van Ajax. Zo'n vrije trap waar je alleen maar tegen aan hoeft te lopen om te scoren. Vijf minuten later was er weer beeld - nog steeds 0-0.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut ga je speciaal voor het voetbal daar en kapt tele2 er gewoon mee![]()
he jammer nou.. je hebt ons weer gevonden..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Laat ik het zou zeggen, het gelach zal harder zijn als jullie het nu zeker niet gaan redden...![]()
Ik ga nergens vanuit dusjaquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Laat ik het zou zeggen, het gelach zal harder zijn als jullie het nu zeker niet gaan redden...![]()
Tja, dat geldt ook voor jullie, en ook voor PSVquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja dan baal je wel, toen ik naar een kroeg ging iets te laat ging ik vol vertrouwen uit dat Twente punten zou pakken tegen Psv. Keek ik op het score boord was het al 2-0quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik hier tijdens AZ-Ajax vlak voor een indraaiende vrij trap van Ajax. Zo'n vrije trap waar je alleen maar tegen aan hoeft te lopen om te scoren. Vijf minuten later was er weer beeld - nog steeds 0-0.
Waarom hard lachen? Jullie staan er toch beter voor? We lachen eerder als jullie het niet redden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Deel 1quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Jasza het volgende:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=639
WTF
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Jasza het volgende:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=639
WTF
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Deel 1
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=632
In dat filmpje zegt Sengier toch ook dat ie niet speeltquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Die info over die keeper van willem II waar komt dat vandaan?
Filmpje en gedachte erachter is leuk..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Urquhart het volgende:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=632
Precies, speculatie.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef Urquhart het volgende:
Ajax netwerk. Maar geen idee waar zij het vandaan hebben gehaald.
Ja het is eigenlijk meer voor de lol bedoeld, wel dom dat de mensen gaan reageren dat we ze echt willen omkopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Filmpje en gedachte erachter is leuk..
Jammer dat ie het dan niet op de middenstip doet!
Dit is een net niet aktie.
Wat zeik je nou? Als je naar dat filmpje keek zie je zelf dat de keeper zegt dat hij zelf niet speelt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Precies, speculatie.....![]()
Zelfs op de site van Willem II staat niets.... dus waar hebben we het (momenteel) dan over?!
Kijk dat filmpje danquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Precies, speculatie.....![]()
Zelfs op de site van Willem II staat niets.... dus waar hebben we het (momenteel) dan over?!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef Nashje het volgende:
DS weblog. Sommige mensen denken Sylvinho. Zou best kunnen. Die is na dit seizoen transfervrij.
Alsof die trek hebben in Nederland.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ik gok Motta of Belletti
Dat zei iedereen ook over Gabri. En Roger.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef Kadoc het volgende:
[..]
[..]
Alsof die trek hebben in Nederland.
quote:Henk ten Cate is niet van zijn stuk te brengen, de trainer van Ajax blijft optimistisch gestemd over de kampioenskansen van zijn ploeg op de laatste speeldag van de reguliere voetbalcompetitie. “Ton Lokhoff, de trainer van Excelsior, heeft me een overwinning beloofd op AZ,” aldus Ten Cate “Dat is helemaal geregeld."
Kom dan naar Amsterdam toe!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Ok, my bad heb geen filmpje gezien..![]()
Ik span me niet hoor....ik heb er zin in, zin om te feesten!
Hoewel bij Roger het altijd wel oogt dat hij geen trek in Nederland heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook over Gabri. En Roger.
Gioquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou pas knap zijn.
Ajax zou trouwens bezig zijn met een selectiespeler van Barcelona. Zou niet gaan om een absolute basisspeler, maar wel iemand die in het eerste elftal heeft gespeeld....
Klopt. Maar hij is wel naar Nederland gekomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoewel bij Roger het altijd wel oogt dat hij geen trek in Nederland heeft.![]()
Ik denk dat de prestaties van Danny Blind en Henk ten Cate niet zo ver van elkaar af zouden hebben gelegen inderdaad. Maar ik vind Ten Cate buiten het veld en richting de spelers toe wel 100 keer zoveel uitstraling hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Om maar weer eens te zorgen voor een ontopic discussie....
Het seizoen is bijna voorbij, dus er valt best wel wat te evalueren.
Wat ik me afvraag, wat vinden jullie nou van ten Cate?
Ik zie dubbel!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat de prestaties van Danny Blind en Henk ten Cate niet zo ver van elkaar af zouden hebben gelegen inderdaad. Maar ik vind Ten Cate buiten het veld en richting de spelers toe wel 100 keer zoveel uitstraling hebben.
Maargoed, zoals gezegd moet Ten Cate de beker en de playoffs nog maar zien te winnen. Wint hij per toeval zondag het kampioenschap hoor je mij nooit wat slechts meer zeggen over Ten Cate, terwijl ik 'm na Kopenhagen liever direct de deur had gewezen.
Dan nog snap ik geen kloot van die opmerking. Ik weet inderdaad dat fuckbuddy die idioot is die ergens in februari aan is komen waaien en zich inmiddles Mr. AZ noemt. Maar dat weet iedereen.quote:
Lekkere grote bek heb je TWI.... mag ik nu een ijsje?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dan nog snap ik geen kloot van die opmerking. Ik weet inderdaad dat fuckbuddy die idioot is die ergens in februari aan is komen waaien en zich inmiddles Mr. AZ noemt. Maar dat weet iedereen.
Mee ens. Ik vind HtC een zeer matige coach. Dat we meer punten hebben gepakt heeft niets met HtC te maken maar alles met Stam, Gabri en Davids. En dat gejank over een jonge selectie moet ook maar eens ophouden. Ten eerste is dat bij Ajax altijd het geval en ten tweede valt het allemaal wel mee. Gejank over grasmatten is natuurlijk helemaal te triest voor woorden. Van mij mag Ten Cate weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Om maar weer eens te zorgen voor een ontopic discussie....
Het seizoen is bijna voorbij, dus er valt best wel wat te evalueren.
Wat ik me afvraag, wat vinden jullie nou van ten Cate?
Ik hoor hem steeds maar klagen dat hij een jonge spelersgroep heeft, en dat ze het uitstekend toen.
Is ten Cate soms vergeten dat de spelersgroep een jaar ouders is geworden? Is hij soms vergeten dat hij Jaap Stam, Kenneth Perez, Edgar Davids, Roger García, Olaf Lindenbergh, Gabri en George Ogăraru erbij heeft gekregen? Deze spelers zijn gemiddeld 31,5 jaar oud. Wat nou jonge selectie?
Ook heeft ten Cate een heel seizoen de beschikking over Huntelaar kunnen hebben.
Gezien deze feiten, heeft Danny Blind het vorig seizoen niet eens zo slecht gedaan. Ik denk zelfs dat Danny Blind het dit seizoen minstens net zo goed zou hebben gedaan als Henk ten Cate.
Wat is jullie mening?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
Is het trouwens geen idee om Tonnie Bruins-Slot binnen te halen als Koeman word ontslagen?
Deed geweldig werk in zijn tijd bij Ajax![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
Is het trouwens geen idee om Tonnie Bruins-Slot binnen te halen als Koeman word ontslagen?
Om vervangen te worden door wie? Ik zie maar 1 persoon, maar die zit in Alkmaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Mee ens. Ik vind HtC een zeer matige coach. Dat we meer punten hebben gepakt heeft niets met HtC te maken maar alles met Stam, Gabri en Davids. En dat gejank over een jonge selectie moet ook maar eens ophouden. Ten eerste bij de dat altijd bij Ajax en ten tweede valt het allemaal wel mee. Gejank over grasmatten is natuurlijk helemaal te triest voor woorden. Van mij mag Ten Cate weg.
Ja daar heb je gelijk in. Weer een nieuwe zou ook klote zijn maar ik vind toch echt dat hij te weinig uit de groep haalt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:51 schreef Nashje het volgende:
Ja geweldig weer een nieuwe coach. Ten Cate heeft pit en is hard, dat miste aan Blind.
Bruins-Slot alleen als scout is gewoon een prima optie. Stuur die man de wereld over voor analyses van spelers en teams.quote:
Vooralsnog wel ja. Het is allemaal veel te wisselvallig. Maar het voetbal is wel vele malen beter dan vorig seizoen. Ik heb er wel vertrouwen in dat door Ten Cate z'n opbouw het alleen maar beter gaat worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:54 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Weer een nieuwe zou ook klote zijn maar ik vind toch echt dat hij te weinig uit de groep haalt.
Adriaanse niets?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Om vervangen te worden door wie? Ik zie maar 1 persoon, maar die zit in Alkmaar.
Alsjeblieft niet, als je 1 ding wilt doen om spelers weg te jagen moet je Adriaanse nemen. Adriaanse is Van Gaal, maar dan zonder respect voor zijn spelers.quote:
Ik, alleen heb ik nog steeds geen vervoer. Die axios-dudes nemen de telefoon niet op en ik krijg ook al geen reactie op m'n aanmelding. Hmmzz, toch maar gewoon met het OV gaan en maar binnen proberen te komen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het natuurlijk wel als assistent hé?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
quote:Extra politie bij Willem II - Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
27 april 2007
Er zijn zondag in Tilburg extra agenten op de been rondom het stadion van Willem II en in de binnenstad. Reden is het voetbalduel tussen Willem II en Ajax dat 's middags om 14.30 uur begint. "We gaan uit van een sportief verloop, maar we zijn op alles voorbereid", aldus politiewoordvoerder Willem van Hooijdonk tegenover het Brabants Dagblad.
Verkapte kijk mij stoer zijn postquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
Ik mag toch wel gewoon in me ajax shirtje op de tribune zitten denk?
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef MaxC het volgende:
Omdat je geen leven hebt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij stoer zijn post![]()
Ag waarom reargeer ik eigenlijk![]()
Niet iets voor Ajax? Aangezien zoveel seizoenskaarthouders wegblijven.quote:Seizoenkaarthouder kan eigen plaats verhuren
Datum: 27-04-2007 Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord introduceert volgend seizoen ‘secondary ticketing’. Seizoenkaarthouders die niet in de gelegenheid zijn een thuiswedstrijd te bezoeken kunnen via een speciaal platform op internet hun plaats beschikbaar stellen.
De helft van de opbrengst gaat naar de betreffende seizoenkaarthouder, de andere helft naar de club. Ook voor de aandeelhouders, waarvan momenteel ongeveer vijftig procent niet komt opdagen bij de thuisduels van Feyenoord, wordt dit systeem gehanteerd. Woerts: ‘Dit levert iedereen voordeel op: de club, de seizoenkaarthouder en de supporter die een keer in een vak komt te zitten dat doorgaans uitverkocht is.’
Nee want de mensen hier weten al dat ik er heen ga, sorry, volgende poging..quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij stoer zijn post![]()
Ag waarom reargeer ik eigenlijk![]()
Waarom moet je dan gaan zeggen dat je in je Ajax shirt op de Willem 2 tribune gaat zitten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee want de mensen hier weten al dat ik er heen ga, sorry, volgende poging..
het was geen mededeling, het was een vraagquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gaan zeggen dat je in je Ajax shirt op de Willem 2 tribune gaat zitten?
Waar maak je je druk over?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom moet je dan gaan zeggen dat je in je Ajax shirt op de Willem 2 tribune gaat zitten?
Je bent toch met je rolstoel? Ik weet niet misschien krijg je wel allemaal troep naar je kop. Als je met een ajax shirt op de tribune zit word je van het vak afgehaald...Met de beker zat er een jongetje van 10 jaar ofzo naast het uitvak in een ajax shirt... stewards erbij om hem dat shirt uit te laten trekken :Squote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
Waar zit je eigenlijk welk kant van stadionquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
tegenover de kingsidequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk welk kant van stadion
quote:Vier jongelingen tekenen contract bij Ajax
27/4/2007 18:29
Ajax heeft vier jonge spelers een (nieuw) contract laten ondertekenen. Javier Martina van Jong Ajax kreeg contractverlenging; de jeugdspelers Siem de Jong, Marvin Hasselbaink en Nathaniel Will tekenden hun eerste verbintenis.
Martina is een twintigjarige rechtsbuiten en scoorde dit seizoen vijf keer in 24 duels voor Jong Ajax. Hij blijft tenminste nog één seizoen in Amsterdam. Ook Hasselbaink is rechtsbuiten. De negentienjarige speler tekende een contract tot medio 2009.
De Jong en Will liggen vast tot medio 2010. De middenvelder en de verdediger zijn beiden achttien jaar.
Nee dit is een nederlander.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Familie van FLoid en Nigel?
Ok ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee dit is een nederlander.
Die Hasselbaink wel volgens mij![]()
Dat zal dan weer niet lukkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, die oostblokgast met zijn 900 doelpunten schijnt toch wel serieus te zijn. Gelijk een smerig contract aansmeren dat hij lang blijft.
ik ben het met je eens. Ze moeten Henk de tijd geven om Ajax naar een hoger niveau te tillen, dat kun je niet in één seizoen verwachten. Alhoewel ik wel vind dat we dit jaar progressie hebben geboekt tov afgelopen seizoen. Als Henk volgend jaar de progressie doorzet door meer dan 80 punten te halen ben ik tevredenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef Steeven het volgende:
Ik ben wel enigzins tevreden over Ten Cate, ik bedoel, hij laat Ajax beter voetballen dan vorig seizoen. Ik reken hem alleen aan dat hij en zijn ploeg het het hele seizoen laten afweten als het er om gaat, zou me niet verbazen als ze het as. zondag voor elkaar krijgen te verliezen of gelijk te spelen.
Ik zou hem nog twee jaar geven om te sleutelen, zie wel potentie in een nog veel beter en sterker Ajax. Als hij de ploeg ook kan laten presteren als het er om gaat, wat toch wel belangrijk is, met het goede voetbal wat ik af en toe zie dan ben ik meer dan tevreden.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Henk mag absoluut blijven.
Tegen Kopenhagen en tegen RKC, meer niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef Steeven het volgende:
Ik ben wel enigzins tevreden over Ten Cate, ik bedoel, hij laat Ajax beter voetballen dan vorig seizoen. Ik reken hem alleen aan dat hij en zijn ploeg het het hele seizoen laten afweten als het er om gaat, zou me niet verbazen als ze het as. zondag voor elkaar krijgen te verliezen of gelijk te spelen.
Ik zou hem nog twee jaar geven om te sleutelen, zie wel potentie in een nog veel beter en sterker Ajax. Als hij de ploeg ook kan laten presteren als het er om gaat, wat toch wel belangrijk is, met het goede voetbal wat ik af en toe zie dan ben ik meer dan tevreden.
maar dat zijn juist nét die beslissende wedstrijden die bepalen of je CL speelt of kampioen wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tegen Kopenhagen en tegen RKC, meer niet.
Veruit de 2 belangrijkste wedstrijden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tegen Werder thuis ook wel hoor, die tegengoalquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hopelijk kraakt Jensen hem compleet af. Wat vind ik dat een irritant figuur. Als AZ-fan zijnde vind ik het uiteraard leuk dat AZ zo goed presteert, maar die vieze Snor schiet echt te ver door. Hij redeneert alsof Man U, Chelsea en AC Milan volgend jaar maar beter thuis kunnen blijven en de CL overslaan omdat AZ ze wel even van de mat speelt.quote:
Ja precies heel vervelend snap het niet dat hij zich niet in zijn snor verstikt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hopelijk kraakt Jensen hem compleet af. Wat vind ik dat een irritant figuur. Als AZ-fan zijnde vind ik het uiteraard leuk dat AZ zo goed presteert, maar die vieze Snor schiet echt te ver door. Hij redeneert alsof Man U, Chelsea en AC Milan volgend jaar maar beter thuis kunnen blijven en de CL overslaan omdat AZ ze wel even van de mat speelt.
Zegt die Snorremans nog wat nuttigs?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef Jasza het volgende:
Werelduitzending van Jensen, ik vermaak me er wel mee
over Van Gaal: Ging hij al die spelers naar Madrid halenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef Jasza het volgende:
Werelduitzending van Jensen, ik vermaak me er wel mee
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:20 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Zegt die Snorremans nog wat nuttigs?
En de wedstrijden tegen Twente en PSV dan? Zijn dat geen beslissende wedstrijden? Of de wedstrijd vorige week tegen Sparta, als je die verliest kan je geen kampioen meer worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:16 schreef toma het volgende:
[..]
maar dat zijn juist nét die beslissende wedstrijden die bepalen of je CL speelt of kampioen wordt.
Onzin, alleen tegen Kopenhagen. In de competitie zijn er veel belangrijkere wedstrijden geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Veruit de 2 belangrijkste wedstrijden.
Terwijl Werder nóg twee (of drie) open kansen kreeg...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Tegen Werder thuis ook wel hoor, die tegengoal. Ajax was 10x beter.
Ahhh, serieus, ik lul niet, ik heb zonder dit te lezen dit idee twee weken geleden met een maat verzonnen in de trein! Echt PRECIES hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef BB-boy het volgende:
Niet iets voor Ajax? Aangezien zoveel seizoenskaarthouders wegblijven.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ahhh, serieus, ik lul niet, ik heb zonder dit te lezen dit idee twee weken geleden met een maat verzonnen in de trein! Echt PRECIES hetzelfde!
SCChouders die niet kunnen via internet ofzo, tekoop aanbieden, helft gaat naar SCC houder, helft naar Ajax, stadion is vol, prima plan! Ik was echt heel trots op mezelf.
Zit me nu serieus af te vragen of dat iemand me toen heeft gehoord, dit is echt toevallig.![]()
Tot zover mijn once-in-a-lifetime-brilliant-idea, helaas niet adequaat genoeg gehandeld.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ahhh, serieus, ik lul niet, ik heb zonder dit te lezen dit idee twee weken geleden met een maat verzonnen in de trein! Echt PRECIES hetzelfde!
SCChouders die niet kunnen via internet ofzo, tekoop aanbieden, helft gaat naar SCC houder, helft naar Ajax, stadion is vol, prima plan! Ik was echt heel trots op mezelf.
Zit me nu serieus af te vragen of dat iemand me toen heeft gehoord, dit is echt toevallig.![]()
Tot zover mijn once-in-a-lifetime-brilliant-idea, helaas niet adequaat genoeg gehandeld.![]()
Makkelijk ouwehoeren achterafquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Veruit de 2 belangrijkste wedstrijden.
Dat zeker, al weet iedereen hoe belangrijk de CL is/was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Makkelijk ouwehoeren achteraf.
Als ze kampioen worden dan beloof ik een jaar lang elke zondag naar de kerk te gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:45 schreef manny het volgende:
Toch een beetje zenuwen, zal het dan mischien tog nog gaan lukken ? Een wonder hebben we nodig, een wonder..
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden dan beloof ik een jaar lang elke zondag naar de kerk te gaan.
Nee, is een gast uit Doetinchem en verder gen familie van de boertjes. Speelt voor de nummer 10 positie heb ik begrepen, maar kan ook zorgen voor goede balans op het middenveld. En, wonder boven wonder, heeft een stevige fysiek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Tim21 het volgende:
Siem de Jong, is dat niet eentje van de tweeling (broer miss inmiddels al weg?) die ook neefje is van Frank en Ronald de B.?
Omroep Brabantquote:Willem II-supporters gaan Ajax aanmoedigen
TILBURG - Een groot gedeelte van de aanhang van Willem II heeft aangekondigd zondagmiddag tegenstander Ajax aan te moedigen. De Willem II-supporters doen dat omdat ze AZ het kampioenschap niet gunnen.
De afgelopen jaren heeft AZ tal van Willem II-spelers als Joris Mathijsen, Denny Landzaat en Moussa Dembele naar Alkmaar gehaald. Tot ongenoegen van de Willem II-aanhang.
Als Ajax zondag met grote cijfers van Willem II wint kan AZ nog passeren op de ranglijst en kampioen worden.
Hoezo sneu? Beter dan dat ze Ajax gaan bekogelen en een doodschop geven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:09 schreef Speed1971 het volgende:
Wat sneu. strategisch stemmen strategisch aanmoedigen![]()
Dat was toch gewoon eerlijk verlopen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef twi het volgende:
Ach, als de spelers dat nou ook doen. Al moeten we op z'n Spanje - Malta's kampioen worden
Ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef twi het volgende:
Ach, als de spelers dat nou ook doen. Al moeten we op z'n Spanje - Malta's kampioen worden
Dat zeggen ze in Spanje en Malta jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon eerlijk verlopen?
quote:Bijzonder memorabel is de wijze waarop Nederland wordt uitgeschakeld in de kwalificatiereeks voor het EK van 1984. Nadat Nederland zelf met 5 - 0 van Malta heeft gewonnen, moet Spanje met maar liefst 11 goals verschil winnen van dat zelfde Malta. Niemand gelooft dat hen dat zal lukken. Maar Spanje wint met 12 - 1. Bij rust was het nog maar 2 – 1. Nederland is uitgeschakeld.
Zal wel leuk zijn als hij het eerste haalt, hij heeft namelijk 6 huizen hiernaast gewoondquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:05 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Nee, is een gast uit Doetinchem en verder gen familie van de boertjes. Speelt voor de nummer 10 positie heb ik begrepen, maar kan ook zorgen voor goede balans op het middenveld. En, wonder boven wonder, heeft een stevige fysiek.
Dat is wel relax, ken je hem zelf? Ging je wel eens met hem voetballen? En wat vond je goed aan hem?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:35 schreef Messidona het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn als hij het eerste haalt, hij heeft namelijk 6 huizen hiernaast gewoond
een nieuwe litmanenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:07 schreef Messidona het volgende:
Hij speelde bij dezelfde club als ik, maar was alleen 2 jaar jonger en daarom hebben we nooit bij elkaar in 1 team gespeeld. Maar het was al vroeg duidelijk dat het een talent was. Zeer goede techniek, en vooral veel spelintelligentie. Dat in tegenstelling tot Robin Faber (ex-PSV) waar ik wel bij in het team zat, dat was gewoon één en al kracht. Je kan hem vergelijken met een soort Litmanen, al moet ik zeggen dat ik hem al 5 jaar, ongeveer, niet heb zien voetballen
Doe je dan wel een regenjas aan voordat jij de kerk ingaat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden dan beloof ik een jaar lang elke zondag naar de kerk te gaan.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:12 schreef Houniet het volgende:
ik wordt steeds nerveuzer
ho ho laten we de huid niet verkopen voordat de appel van de boom is gevallen. Laat die jongen eerst maar eens een paar goede potten spelen in Ajax1, en als hij dan zijn traditionele dip doorkomt dan zien we weer verder..quote:
ik val zelf dood denk ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook
Als Ajax morgen kampioen wordt sla ik iemand dood![]()
Hopelijk kom ik je morgen dan niet tegen in Amsterdamquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook
Als Ajax morgen kampioen wordt sla ik iemand dood![]()
Ja precies daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef manny het volgende:
[..]
ho ho laten we de huid niet verkopen voordat de appel van de boom is gevallen. Laat die jongen eerst maar eens een paar goede potten spelen in Ajax1, en als hij dan zijn traditionele dip doorkomt dan zien we weer verder..
Zit in Brabantquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik je morgen dan niet tegen in Amsterdam
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
Succes morgen, nog liever jullie dan AZ. En dat zegt genoeg als ik dat al zeg
dank jequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
Wacht even, heb ik opmerkingen van jou gemist die nog meer anti-Ajax waren dan anti-AZ? Ik zou pas schrikken als je hier had gezegd dat AZ het wel verdiend had op basis van het spel en resultaten t.o.v. Ajax.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wacht even, heb ik opmerkingen van jou gemist die nog meer anti-Ajax waren dan anti-AZ? Ik zou pas schrikken als je hier had gezegd dat AZ het wel verdiend had op basis van het spel en resultaten t.o.v. Ajax.
"Succes morgen, veel liever jullie dan dat ****** AZ, dat zegt genoeg als ik dat zeg" zou meer van toepassing zijn.
Geweldig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe zou het voelen als je in de 92ste de gelijkmaker tegenkrijgt in Rotterdam?
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
Kut, maar het ging meer om je opmerkingen van: "als zelfs ik dat al zeg...."quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe zou het voelen als je in de 92ste de gelijkmaker tegenkrijgt in Rotterdam?
jouw glazen bol is zeker nog wel heel?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
Even ter informatie.
Ajax wordt niet kampioen. Dat jullie niet die illusie hebben ofzo..
Duh.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
Even ter informatie.
Ajax wordt niet kampioen. Dat jullie niet die illusie hebben ofzo..
Yeah!quote:Ajax is one of the five teams that has earned the right to keep the European Cup; they won consecutively in 1971-1973. In 1972, they completed The Treble by winning the Dutch Eredivisie, KNVB Cup, and the European Cup; to date they are the only team to keep the European Cup and accomplish the European Treble. They are also one of only three clubs (with Juventus and Bayern Munich) to have won all three major European trophies at least once (the European Cup, the European Cup Winners' Cup and the UEFA Cup). They were the first team to win what has become the UEFA Intertoto Cup [2]. Ajax has also won the Intercontinental Cup.
Championship league is natuurlijk gewoon de Eredivisie.quote:Ajax went on to win their first national championship in 1918.
The championship was secured in Tilburg (where they faced Willem II in the championship league),
Een voorbode!quote:Ajax went on to win their first national championship in 1918.
The championship was secured in Tilburg (where they faced Willem II in the championship league),
Volgens mij waren het 4 teams die alle 3 de bekers hadden gewonnen. Barcelona ook nog.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yeah!
[..]
Championship league is natuurlijk gewoon de Eredivisie.
Ja was een heerlijke goal in de kruisingquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:44 schreef toma het volgende:
Rafael heeft met HSV gewonnen van Bayeren door zelf een wonder goal te maken.
iig dat staat op VI.nl
Dan zit je nog tussen de bobos ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:04 schreef jna het volgende:
Alle kaartjes voor achter het doel uitverkocht bij de bekerfinale. Als je nu nog wilt gaan moet je 70 euro betalen voor een kaartje![]()
Beetje netwerken, jeweets. Voetbal is daar aan ondergeschikt.quote:
Ik heb precies hetzelfde! Dromen over de titel is heerlijk, maar voor hetzelfde geld is het morgenavond om 16.30u allemaal voorbij. Ik ben bang dat de wedstrijd ook veel te snel voorbij is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:04 schreef Riro het volgende:
Aan de ene kant heb ik onwijs veel zin in morgen. Aan de andere kant ben ik als de dood dat az kampioen wordt en hoop ik dat het nooit morgen wordt.
Maar goed, we'll see.
Hoop is er genoeg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:23 schreef BonJovi het volgende:
Waar is je hoop?
Ja ok maar dat we niet 6-0 winnen kan ik nog wel mee leven maar om te zeggen dat we gelijk spelen vind ik wel te ver gaan.quote:
Want? RKC uit speelde we ook gewoon gelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok maar dat we niet 6-0 winnen kan ik nog wel mee leven maar om te zeggen dat we gelijk spelen vind ik wel te ver gaan.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Gewoon lekker een mooie pot met veel doelpunten, of we nu kampioen worden of niet. Zolang we maar trots ten onder gaan.
Je vergeet de belangrijkste.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Sowieso vind ik het seizoen goed, Winnen bij Utrecht, psv, Den Haag, Twente, Breda etc.
Maar das een zekerheidjequote:
ja dat is w aar maar nu moeten we welquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Want? RKC uit speelde we ook gewoon gelijk
Als je vrienden maakt dan heb je ook watquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:48 schreef soccerbrain het volgende:
Wat een walgelijke persconferentie gister van HTC!!! ECHT LAAG !! En van Wijk heeft het op de website van W2 over :'' mocht ajax het WEL halen ze het gewoon goed hebben gedaan''....dat hij die woorden alleen al in de mond neemt!! W2 speelt sowiezo ALTIJD onbegrijpelijk slap tegen 020 en ik weet bijna zeker dat het morgen open huis zal zijn!! ze hebben veel 'blessures' de spelers van W2 zeggen dat ajax best kampioen 'mag' worden ...enz...020 heeft weer zo verschrikkelijk veel mazzel als het erop aankomt...zeer irritant. Ik ben echt bang dat we met een nulletje of 4 zullen moeten winnen.
Rot voor je.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:48 schreef soccerbrain het volgende:
Wat een walgelijke persconferentie gister van HTC!!! ECHT LAAG !! En van Wijk heeft het op de website van W2 over :'' mocht ajax het WEL halen ze het gewoon goed hebben gedaan''....dat hij die woorden alleen al in de mond neemt!! W2 speelt sowiezo ALTIJD onbegrijpelijk slap tegen 020 en ik weet bijna zeker dat het morgen open huis zal zijn!! ze hebben veel 'blessures' de spelers van W2 zeggen dat ajax best kampioen 'mag' worden ...enz...020 heeft weer zo verschrikkelijk veel mazzel als het erop aankomt...zeer irritant. Ik ben echt bang dat we met een nulletje of 4 zullen moeten winnen.
Dat moet nog maar blijken of het een goed seizoen wordt. Als we met lege handen staan heb ik er een minder goed gevoel bij dan het einde van het vorig seizoen. En dan heeft Ten Cate ook gefaald met zijn grote bek. Oh nee want de doelstelling was tot de laatste wedstrijd meedoenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Sowieso vind ik het seizoen goed, Winnen bij Utrecht, psv, Den Haag, Twente, Breda etc.
Ik vraag me af of deze vraag al 300 keer voorbij is gekomenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:06 schreef Kremers het volgende:
Ik vraag mij af of ABN-AMRO volgend jaar nog wel de sponsor van Ajax zal zijn... Of er komt Barclays op het shirt te staan
Jankert.quote:
wat is dat bullshit, we gaan gewoon kampioen worden morgen. Dan wil je ook niet in Amsterdam zienquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:16 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jankert.
Het heeft er alle schijn van dat PSV de titel niet pakt. Eindelijk gaat het aanvallende voetbal winnen. Mooier kan bijna niet.
Hou toch op met dat gejank, of AZ wint of Ajax pakt de titel. Kan het mooier? Ja dat Ajax de titel pakt maar liever niet na zo`n seizoen....Eurppees was een DRAMA en de competitie eigenlijk ook. Laat ze maar even een stappie extra zetten bij Ajax zodat we de titel volgend seizoen eindelijk eens pakken op een manier die bij Ajax hoort. Laat je ajb niet verblinden door titels!
Ik vind AJAX dit seizoen beter voetballen dan vorig seizoen. Vaker van een achterstand toch nog de winst kunnen grijpen. Dat is wel eens een tijdje anders geweest. Europees was het echt een drama. Het enige wat ik AZ kan meegeven is dat ze aanvallend voetbal spelen en het Nederlandse voetbal meer aanzien geven, maar ik gun geen enkele club meer dan AJAX. Zelfs LAZIO, mijn 2e club is ondergeschikt aan AJAX.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:16 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jankert.
Het heeft er alle schijn van dat PSV de titel niet pakt. Eindelijk gaat het aanvallende voetbal winnen. Mooier kan bijna niet.
Hou toch op met dat gejank, of AZ wint of Ajax pakt de titel. Kan het mooier? Ja dat Ajax de titel pakt maar liever niet na zo`n seizoen....Eurppees was een DRAMA en de competitie eigenlijk ook. Laat ze maar even een stappie extra zetten bij Ajax zodat we de titel volgend seizoen eindelijk eens pakken op een manier die bij Ajax hoort. Laat je ajb niet verblinden door titels!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:48 schreef soccerbrain het volgende:
Ja Amsterdam was echt de voetbalstad van de wereld hopelijk snel weerquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind AJAX dit seizoen beter voetballen dan vorig seizoen. Vaker van een achterstand toch nog de winst kunnen grijpen. Dat is wel eens een tijdje anders geweest. Europees was het echt een drama. Het enige wat ik AZ kan meegeven is dat ze aanvallend voetbal spelen en het Nederlandse voetbal meer aanzien geven, maar ik gun geen enkele club meer dan AJAX. Zelfs LAZIO, mijn 2e club is ondergeschikt aan AJAX.
Eerlijk is eerlijk, het AJAX van nu mag nog niet eens de schoenen poetsen van het AJAX van midden jaren '90 (Davids daarbuiten gelaten). Die speelden voetbal van een andere planeet. Als ik die beelden terugzie kijk ik nog steeds met ongeloof.
Anders ik wel. Die onrust van de afgelopen 3 weken begin ik wel een beetje zat te worden.quote:
Zal Willem II ook niet leuk vinden. De poorten opengooien, ok, maar met 15-0 verliezen staat ook niet leuk op je conto.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
Het is te hopen dat AZ niet al bij rust een 3-0 voorsprong heeft ofzo. Dat krijgt Ajax natuurlijk te horen.
Zouden de spelers er uberhaupt nog in geloven dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
Het is te hopen dat AZ niet al bij rust een 3-0 voorsprong heeft ofzo. Dat krijgt Ajax natuurlijk te horen.
Indien er snel doelpunten vallen wel, lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zouden de spelers er uberhaupt nog in geloven dan?
10-0 maxquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zal Willem II ook niet leuk vinden. De poorten opengooien, ok, maar met 15-0 verliezen staat ook niet leuk op je conto.
Inderdaad, en het kan natuurlijk ook altijd nog 2-3 worden in Rotterdam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Indien er snel doelpunten vallen wel, lijkt mij.
Stfu is op met PESquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Weet je, dit doet me ineens denken aan een Master League die ik ooit met PES heb gespeeld. Toen werd ik op basis van voor gescoorde doelpunten 2e... En tijdens de wedstrijd kan je niet weten hoeveel die ander er al in heeft liggen behalve @ HT. Drama was dat zeg...
Oef, dat beloofde heel wat. Hopen dat ze daar van hebben geleerd (HtC in ieder geval) en dan nu wel goed uitvoeren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef Urquhart het volgende:
Als ze zo beginnen als vorige week voorzie ik wat dat betreft geen problemen.
Volgens ten cate ging het juist goed na de wissel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oef, dat beloofde heel wat. Hopen dat ze daar van hebben geleerd (HtC in ieder geval) en dan nu wel goed uitvoeren.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:11 schreef twi het volgende:
Ik twijfel niet aan 't feit dat Speed1971 Ajacied is, maar morgen "sowieso een mooie dag" noemen doen alleen oude echtparen die graag door de Veluwe fietsen na het horen van het weerbericht.
Precies.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:11 schreef twi het volgende:
Ik twijfel niet aan 't feit dat Speed1971 Ajacied is, maar morgen "sowieso een mooie dag" noemen doen alleen oude echtparen die graag door de Veluwe fietsen na het horen van het weerbericht.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:11 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |